نقاشی نمای مدارس
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نقاشی نمای مدارس
یک شنبه 2 مرداد 1401 ساعت 9:52 | بازدید : 36 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نثقاشی نما

مطمئناً این که نقاشی نما در مدرسه به خوبی طراحی شده باشد تأثیر مثبتی بر عملکرد تحصیلی دانش ­آموزان و همچنین رشد همه جانبه آن ­ها خواهد داشت. اگر عملکرد را با سلامت و رفاه روانی، جسمی و عاطفی فرد مرتبط بدانیم، آنگاه محیط ساخته شده بر هر یک از این ویژگی‌ها، خوب یا بد، تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این، محیط ساخته شده بر نحوه تعامل و ارتباط، کار و بازی آن­ها تأثیر می­گذارد. از نظر معماری، محیط‌ هایی که بد فکر شده‌اند، حداقل می‌توانند حس آن­ها را از خود سرکوب کنند و توانایی شان برای برتری را کاهش دهند. مدرسه باید مکانی الهام­ بخش باشد و زمین ه­ای را فراهم کند که کودکان در آن یاد بگیرند و پیشرفت کنند. نقاشی نمای خوب جزء کلیدی این پس زمینه است، جایی که طراحی و رنگ نما برای تحریک توانایی کودک برای یادگیری عمل می­کند.

رنگ ­آمیزی نما در مدارس

نماهای بیرونی مدرسه چیزی است که توجه دانش‌آموزان، بازدیدکنندگان و عابران را در امتداد حصارهای مدرسه به خود جلب می­کند. همچنین مهم است که نمایش رنگ­ ها متناسب باشد و هویت مدرسه را تقویت کند که کارکنان و دانش­ آموزان بتوانند به آن افتخار کنند و عموم با آن ارتباط برقرار کنند. با توجه به این ملاحظات و ماموریت مدرسه، پرورش مبتکران در یک جامعه پر جنب و جوش، نقاشی نمای بیرونی ساختمان ­های مدرسه با رنگ­ های پر جنب و جوش و آبی، زرد و قرمز تزئین شده است می­تواند انتخاب خوبی باشد. نقاشی نما در مدارس روی روحیه دانش ­آموزان، تعامل با یکدیگر، نشاط و پویایی آنان تاثیر دارد. انتخاب یک رنگ نما متناسب با محیط مدرسه و مقطع تحصیلی این امر را محقق می­کند. پس اگر یک مدیر مدرسه هستید و به فکر رنگ­ آمیزی نما افتاده ­اید، کار را به کارشناسان ما بسپارید.

فواید نقاشی نما در مدارس

از نما در برابر آلودگی ­ها و آسیب­ ها محافظت می­کند

رنگ­ نما به عنوان مهر و موم ضد آب برای نمای مدارس عمل می­کنند. آنها نه تنها مدرسه شما را شاداب می­کنند، بلکه از رشد کپک نیز جلوگیری می­کنند. به این ترتیب می­توانید بدون نگرانی از نشتی یا قارچ­ های ناخواسته از مدرسه ­ای امن، زیبا و تمیز لذت ببرید. نقاشی نما از نمای ساختمان در برابر باران، رطوبت، آلودگی هوا و کپک محافظت می­کند.

نگاه کردن به یک نمای تمیز حس فوق ­العاده ای است

احتمالاً نمای بیرونی مدرسه را طوری رنگ می­کنید که خوب به نظر برسد - اما آیا تا به حال به این فکر کرده ­اید که یک مدرسه تازه رنگ شده چه احساسی در دانش ­آموزان و والدین ایجاد می­کند؟ اغلب اوقات این عامل بین محیط زندگی نادیده گرفته شده اما وجود دارد. اگر به نمای بیرونی مدرسه رنگی تازه بدهید، مطمئناً هر بار که از در ورودی عبور می کنید احساس بهتری خواهید داشت؛ هم شما و هم دانش­آموزان.

برنامه ­ریزی برای رنگ ­آمیزی نمای مدارس

اساس هر کار موفق برنامه ­ریزی است. هنگامی که برای پروژه نقاشی نما در مدرسه آماده می شوید، مهم است که برخی از پارامترها را تعیین کنید. در زیر تعدادی از سوالات اساسی را که درباره نقاشی نما پیش خواهند آمد فهرست کرده­ ام.

مساحت پروژه چقدر است؟

بدیهی ­ترین سوال، البته، اندازه مدرسه است. اگر بدانیم مساحت نمای بیرونی مدرسه شما تقریبا چند متر مربع است، می­شود تخمینی از مدت زمان انجام کار به شما داد. نوع سطح (سطوح ناهموار ممکن است به 10 درصد رنگ بیشتر نیاز داشته باشد و احتمالاً بیشتر طول می­کشد) و تعداد لایه­ ها می­تواند بر بازه زمانی تأثیر بگذارد.

دیوارهای بیرونی در چه وضعیتی هستند؟

اکنون اندازه پروژه را می­دانیم، اما دیوارها در چه شرایطی هستند؟ آیا گچ کنده می­شود یا رنگ ترک می­خورد؟ آیا قاب­ های چوبی پوسیده می­شوند؟ آماده سازی سطوح فرسوده و آسیب­دیده ممکن است زمان بیشتری نسبت به رنگ ­آمیزی واقعی داشته باشد. هرچه شکل دیوارها بدتر باشد، پروژه بیشتر طول می­کشد. هر چه تعداد درها و پنجره ­های مدرسه بیشتر باشد، رنگ ­آمیزی نما بیشتر طول می­کشد. چارچوب در و پنجره نیاز به کار دقیق ­تری دارد. بنابراین، آن­ها به زمان بیشتری نیاز دارند.

انواع رنگ نما

حالا که درباره نقاشی نما در مدارس و فواید آن صحیت کردیم، شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که بهترین رنگ نما برای نقاشی نما در مدارس چیست.

اگر نمای شما گچی است سه نوع رنگ برای نقاشی نما وجود دارد:

  • اکریلیک
  • سیلیکات
  • سیلیکون

هر کدام از این رنگ ­ها ویژگی­ های خاص خود را دارند. اما رنگ اکریلیک محبوب­ ترین و البته ارزان ­ترین رنگ برای نقاشی نما هستند. سیلیکات گران ­تر از اکریلیک است و در رنگ­ های کمتری موجود است اما مقاومت قابل توجهی در برابر آب و رطوبت­ گیری، چسبندگی عالی و مقاومت بالا در برابر هرگونه تأثیرات جوی و بیولوژیکی دارد. رنگ ­های سیلیکونی هم برای نقاشی نما نسبتا گران هستند اما مقاومت منحصر به فردی در برابر آب و آلودگی دارند. ما در این مقاله به موضوع نقاشی نما در مدارس پرداختیم و به فواید و اثرات مثبت رنگ ­آمیزی نما هم اشاره کردیم. برای اینکه نتیجه خوب و رضایت­ بخشی بگیرید ما به شما پیشنهاد می­کنیم حتما از نظر کارشناسان استفاده کنید. چون آن­ها می­توانند متناسب با جنس نمای مدارس بهترین رنگ را انتخاب کنند.

نقاشی نمای مدارس




موضوعات مرتبط: نقاشی و رنگ آمیزی نما , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 80
:: باردید دیروز : 61
:: بازدید هفته : 172
:: بازدید ماه : 172
:: بازدید سال : 186
:: بازدید کلی : 2103