بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
بازسازی خانه اجاره ای
شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت 12:40 | بازدید : 35 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

بازسازی خانه امر رایجی است که اغلب مردم پس از چند سال سکونت یا گذشت چند سال از ساخت خانه، به فکر آن می افتند. تفاوتی ندارد که شما خودتان صاحب منزل باشید یا اینکه به عنوان مستاجر در آن سکونت داشته باشید، اگر خانه نیاز به تعمیرات یا بازسازی پیدا کرد باید آن را بازسازی کنید. اما همیشه نگرانی هایی در رابطه با بازسازی خانه های اجاره ای وجود دارد چرا که بحث هزینه ها در آن با محدودیت هایی مواجه است. در این مقاله سعی می کنیم به این موضوع بپردازیم و شما را از جوانب این کار مطلع کنیم.

بازسازی خانه شخصی و اجاره ای

هر خانه ای پس از گذشت زمان دچار استهلاک و فرسودگی می شود، بنابراین تعمیرات و بازسازی خانه امری کاملا رایج است. حتی اگر شما خودتان صاحب خانه نباشید و به عنوان مستاجر در محلی سکونت داشته باشید می توانید از صاحب خانه بخواهید که خانه را بازسازی کند و یا در این زمینه با او به توافق برسید که با صرف هزینه، شما بازسازی منزل را انجام دهید و در نهایت با یکدیگر به توافقات مالی برسید. مهمترین نکته ای که در بازسازی خانه های اجاره ای وجود دارد بحث کم هزینه بودن این روند است چرا که احتمال اینکه یک مستاجر از پس هزینه های بالا برنیاید زیاد است. بازسازی خانه معمولا به قصد ایجاد تغییرات مثبت در خانه، بالا رفتن کیفیت زندگی و لذت بردن از فضای جدید است. باید تعییراتی را شناسایی و اجرا کرد که علاوه بر هزینه کم تاثیرات زیادی بر خانه بگذارند.

المان های بازسازی خانه با هزینه کم

برای بازسازی منزل خود می توانید المان ها و فاکتور هایی را در نظر بگیرید که هزینه اجرای آن کمتر است ولی تغییراتی که در خانه ایجاد می وشد قابل توجه است، برای مثال شما می توانید هر یک از عوامل زیر را برای تغییر در خانه خود مورد استفاده قرار دهید:

  • نقاشی دیوار های ساختمان یا تغییر دیوارپوش مثلا استفاده از کاغذ دیواری
  • تغییر کفپوش های خانه
  • تعویض یا تعمیر کابینت های آشپزخانه
  • تعویض درب کمد دیواری
  • تغییر در نورپردازی
  • تعویض درب ها و پنجره ها
  • تعویض دستگیره های در، کلید و پریز ها و شیرآلات

بازسازی خانه اجاره ای با کارویس

تیم کارویس به خوبی به شما آموزش می دهد که چگونه کارهای مهم در خصوص بازسازی خانه خود را اولویت بندی کنید و از موار حقوقی آن آگاه شوید. برای مجموعه کارویس تفاوتی بین خانه اجاره ای یا شخصی وجود ندارد، بازسازی منزل به شیوه ای کاملا رضایت بخش و با کیفیت انجام می شود. اگر شما نیز در خانه استیجاری حضور دارید و در رابطه با بازسازی خانه خود دچار شک و تردید هستید با کارشناسان خبره کارویس تماس بگیرید و از کار خود اطمینان حاصل کنید.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دسترسی به نما جهت نماشویی و پیچ و رولپلاک
شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت 11:58 | بازدید : 41 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

هر ساختمان از جنس نمای متفاوتی ساخته شده است که برای نماشویی آن باید از مواد و متریال گوناگونی استفاده کرد. روش های دسترسی به نمای ساختمان نیز بر حسب شرایط ساختمان با یکدیگر متفاوت است. یکی از انواع نمای ساختمان که نیاز به تخصص و مهارت بالا در هنگام نماشویی دارد، نمای سنگی است. سنگ ها دارای مدل های مختلفی هستند و معمولا به دو دسته سنگ های صیقلی و سنگ های تیشه ای تقسیم می شوند. نحوه شستشوی نمای سنگ صیقلی با تیشه ای متفاوت است. گاهی نمای ساختمان دچار آسیب شده است و با نماشویی نمی توان ظاهر آن را بهبتر کرد و نیاز است که سنگ نما تعویض یا تعمیر شود. یکی از کار هایی که در رابطه با نمای سنگی دارای اهمیت است، پیچ و رولپلاک نما است. انتخاب سنگ به عنوان نما نیاز به رعایت نکات زیادی دارد که یکی از این نکات دارای اهمیت، استفاده از پیچ و رولپلاک در جهت تحکیم و استحکام سنگ بر روی نما است که برای حفظ جان رهگذران و همینطور جلوگیری از هزینه های بازسازی نما از آن استفاده می شود.

اهمیت پیچ و رولپلاک نما

نمای سنگی به خاطر شرایط خاص و ویژه ای که دارد، نیازمند مراقبت است. به علت شرایط آب و هوایی و جوی نامناسبی که در شهر ها وجود دارد، ممکن است که پس از مدتی نمای ساختمان دچار آسیب، خوردگی، شکستگی و ریزش شود، بنابراین باید از ابزار ها و روش هایی برای مراقبت و نگهداری نمای سنگی استفاده شود. یکی از این ابزار ها که استفاده از آن بسیار رایج است، پیچ و رولپلاک است. اگر قصد نماشویی نمای سنگی ساختمان خود را دارید ابتدا از یک کارشناس بخواهید که با بازدید از ساختمان شما مشخص کند که نما نیاز به پیچ و رولپلاک دارد یا فقط نماشویی کفایت می کند. بهترین روش دسترسی به نما برای پیچ و رولپلاک نما، استفاده از طناب یا راپل است. در نماشویی ساختمان های سنگی نیز اغلب از همین روش برای دسترسی به نما استفاده می شود، چرا که دسترسی به نما با استفاده از این روش چه در نماشویی و چه در هنگام پیچ و رولپلاک راحت تر است و فضای بیشتری را در اختیار مجری کار می گذارد.

خدمات پیچ و رولپلاک و نماشویی کارویس

تفاوتی ندارد برای شستشوی نمای ساختمان یا پیچ و رولپلاک نما با کارویس تماس بگیرید در هر صورت تیم حرفه ای کارویس در هر شرایطی آماده ارائه خدمات است. برای انجام چنین کار هایی به دنبال شرکتی باشد که بهترین خدمات را ارائه می دهد و از کیفیت کار آن ها مطمئن هستید.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خط کشی پارکینگ روباز
شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت 11:52 | بازدید : 30 | نویسنده : admin | ( نظرات )

خط کشی پارکینگ

آیا تا به حال وقتی که وارد پارکینگ می‌شوید، به خطوطی که هر جای پارک را از دیگری جدا می‌کنند، دقت کرده‌اید؟ این خطوط چطور کشیده می‌شوند؟ اصلاً چه فایده‌ای دارند؟ آیا خط کشی پارکینگ روباز با پارکینگ سرپوشیده تفاوت دارد؟ از چه کسی برای این کار کمک بگیریم؟ این کار چقدر طول می‌کشد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ به تمام سؤالات خود را بیابید.

لزوم خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ موضوع بسیار پراهمیتی به حساب می‌آید. در ساختمان‌های کوچک اداری و مسکونی، در بسیاری از مواقع بر سر جای پارک درگیری به وجود می‌آید. گاهی پارک اشتباه یک ماشین باعث می‌شود تا دیگران نیز نتوانند در جای پارک خود ماشینشان را قرار دهند. برای جلوگیری از هرگونه درگیری، می‌توانید از خط کشی پارکینگ استفاده کنید. خط کشی به هر کس نشان می‌دهد که چه فضایی در اختیارش قرار دارد. به این ترتیب می‌تواند در همان فضا خودرو خودش را پارک کند و مزاحم دیگری نشود.

خط کشی در پارکینگ‌های بزرگ و طبقاتی نیز اهمیت بسیاری دارد. در پارکینگ مجتمع‌های بزرگ، استفاده از حداکثر فضا اهمیت بسیاری دارد. به همین خاطر باید از هر وجب فضای پارکینگ به‌خوبی استفاده کنند. بهترین کار برای بهینه‌سازی استفاده از فضای پارکینگ، خط کشی آن بر اساس استانداردهای موجود است. به این ترتیب حداکثر تعداد خودرو در یک پارکینگ می‌توانند کنار هم پارک کنند و مشکلی از بابت ورود یا خروج از پارک یا باز کردن درب خودرو نداشته باشند. این موضوع مخصوصاً درباره پارکینگ‌های خصوصی که هزینه‌ای را بابت پارک خودرو دریافت می‌کنند، اهمیت بسیاری پیدا خواهد کرد.

استانداردهای خط کشی

خط کشی باید مطابق با استانداردهایی خاص انجام شود. اینطور نیست که پارکینگ را بر اساس خودروهایی که در حال حاضر داخل آن قرار دارند، خط کشی کنند. بلکه باید حداکثر طول و عرض خودرو را در نظر گرفته و بر همان اساس خط کشی را انجام داد. خط کشی باید برای افراد معلول نیز انجام شود. معلولین برای استفاده از ویلچر یا سایر تجهیزات، نیاز به فضای بیشتری دارند. به همین خاطر باید فضایی را به این عزیزان اختصاص داد. همچنین مسیر عبور و مرور خودروها نیز باید در نظر گرفته شود. استانداردهای خط کشی در پارکینگ فقط محدود به اندازه عرض و طول فضای پارک نیست. بلکه در انتخاب رنگ خط کشی نیز باید استانداردها را لحاظ کرد. در خط کشی باید از رنگ‌هایی استفاده کنید که در روز و شب به‌خوبی دیده شوند. همچنین باید مقاومت کافی از خود نشان دهند تا آسیب نبینند. به همین خاطر انتخاب رنگ در خط کشی اهمیت بسیاری دارد.

از چه رنگی در خط کشی پارکینگ استفاده می‌شود؟

از رنگ‌های مختلفی برای خط کشی استفاده می‌کنند. رنگ‌های اپوکسی و رنگ‌های ترافیکی، مهم‌ترین انواع رنگ‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها در خط کشی استفاده کنید. این رنگ‌ها حالت شیمیایی و بافت پلاستیکی دارند. به همین خاطر مقاومت خوبی از خود در مقابل رطوبت، آسیب‌های فیزیکی و آفتاب نشان می‌دهند. از‌این‌رو بهترین گزینه برای خط کشی پارکینگ محسوب می‌شود. رنگ‌های پلی اورتان و دو جزئی هم برای انواع پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌صورت کلی رنگ‌های مخصوص خط کشی یا تک جزئی یا دو جزئی هستند. رنگ‌های تک جزئی 75 درصد پوشانندگی دارند و ضخامت آن‌ها به 200 میکرون می‌رسد. همچنین بین 5 تا 10 دقیقه زمان برای خشک شدن سطحی و همچنین 2 الی 4 ساعت برای خشک شدن کامل آن زمان نیاز است. رنگ‌های دو جزئی دارای ضخامتی بین 3000 تا 5000 میکرون هستند. معمولاً بین 20 دقیقه تا 24 ساعت زمان برای خشک شدن این نوع رنگ نیاز است. این رنگ‌ها بهترین گزینه برای خط کشی پارکینگ به حساب می‌آیند.

آیا خط کشی پارکینگ روباز با سرپوشیده متفاوت است؟

پارکینگ‌های روباز شرایط خاصی دارند. در پارکینگ‌های روباز، خط کشی به‌صورت مدام در معرض عوامل طبیعی مختلف از جمله، باد، باران، برف، یخ و آفتاب قرار دارد. به همین خاطر استهلاک رنگ خط کشی در انواع پارکینگ روباز از پارکینگ‌های سرپوشیده بیشتر است. از‌این‌رو باید در انتخاب رنگ خط کشی پارکینگ‌های روباز دقت بیشتری داشت. معمولاً از رنگ‌های ترافیکی دو جزئی باکیفیت برای پارکینگ‌های روباز استفاده می‌کنند تا دوام بیشتری داشته باشد. این رنگ‌ها بسیار باکیفیت هستند و در برابر انواع عوامل طبیعی، به‌خوبی از خود مقاومت نشان می‌دهند.

آیا می‌توان از برچسب در پارکینگ روباز استفاده کرد؟

برخی پیمانکاران، بر اساس شرایط به جای رنگ از برچسب‌های مخصوص استفاده می‌کنند. این برچسب‌ها برای پارکینگ‌های سرپوشیده با کفپوش سنگ گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. برچسب دیگر بوی بدی ایجاد نمی‌کند. وقتی که در پارکینگ‌های سرپوشیده اقدام به خط کشی کنید، بوی رنگ در تمام ساختمان می‌پیچد و بوی خوشایندی هم نیست. از‌این‌رو معمولاً در محیط‌های سرپوشیده از برچسب استفاده می‌کنند. این در حالی است که بوی بد در فضای پارکینگ روباز آزاردهنده نیست. همچنین برچسب در شرایط محیطی نامناسب، مقاومت مناسبی از خود نشان نمی‌دهد. به همین خاطر بهتر است از رنگ‌های ترافیکی در پارکینگ‌های روباز استفاده کرد.

در نهایت باید گفت که بهتر است خط کشی پارکینگ را حتماً به تیم‌های متخصص و پیمانکاران خبره این کار بسپارید. رعایت استانداردها در این حوزه اهمیت بسیاری دارد. همچنین باید بدانند که از چه نوع رنگی روی چه سطحی و در چه شرایطی استفاده کنند. پس حتماً از پیمانکارانی کمک بگیرید که شهرت خوبی در زمینه خط کشی پارکینگ دارند.

خط کشی پارکینگ روباز


موضوعات مرتبط: خط کشی پارکینگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کفسابی و سنگسابی مکان‌های عمومی
شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت 11:48 | بازدید : 57 | نویسنده : admin | ( نظرات )

کفسابی و سنگسابی

کفسابی و سنگسابی از جمله خدماتی است که این روزها از سوی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ساختمانی ارائه‌ می‌شود. در این روند با استفاده از انواع ابزارآلات مدرن و نوین‌ می‌توانند که بسیاری از آلودگی‌‌ها و جرم‌هایی که در طول زمان مشخصی اجتماع پیدا کرده است را از بین ببرند. طبیعی است که در نهایت شاهد بروز نتیجه‌ای زیبا و لذت بخش و همچنین درخشان در کف ساختمان‌‌ها و یا حتی سنگفرش‌های مکان‌های عمومی خواهیم بود. با ما همراه باشید تا شما را در جریان انواع اقداماتی که در این تکنیک شستشو انجام می‌شود قرار دهیم.

کفسابی و سنگسابی مکان‌های عمومی

مکان‌های عمومی اعم از خیابان‌ها، پاساژ‌‌ها و مترو‌‌ها و ... از جمله محل‌هایی هستند که پر رفت و آمد‌ می‌باشند. به همین دلیل احتمال اجتماع آلودگی‌‌ها بسیار زیاد است. کف خیابان‌‌ها و پیاده‌روها که معمولا سنگفرش است و در فصول مختلف بسیاری از عوامل در کثیف شدن آن‌‌ها دخیل هستند. متروها و پاساژ‌‌ها نیز از سنگ‌های مرمر استفاده شده است. در این شرایط نیاز است که از تکنیک‌هایی دقیق و عملی برای بهبود وضعیت ظاهری سنگ فرش‌‌ها استفاده شود.  در کفسابی ابزارآلاتی به کار گرفته‌ می‌شود که موجب سرعت بخشیدن به روند کاری متخصصین خواهد شد. در نتیجه آن‌ها می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان بخش‌های وسیعی از مکان های عمومی را کفسابی و سنگسابی کنند.  سرعت و دقت و مدرن بودن وسایل به کار گرفته شده در کفسابی و سنگسابی در ایجاد نتیجه ای صد در صد قابل قبول برای صاحبان و مالکان این بخش‌‌ها نقش دارد و باعث‌ می‌شود که به یکی از تیم‌های حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنند.

کفسابی و سنگسابی مکان‌های عمومی چه مزایایی دارد؟

از مهم‌ترین مزایایی که‌ می‌توانیم برای این اقدام برشمریم:

  • تمیز شدن کف مکان‌های عمومی که سنگ فرش یا پوشیده از سنگ مرمر هستند
  • ایجاد شفافیت و براق شدن کف پوش‌‌ها و ایجاد حسی دلپذیر در عابرانی که از آنجا عبور‌ می‌کنند
  • از بین بردن آلودگی‌‌ها و میکروب‌هایی که در آن جا اجتماع پیدا کرده‌اند: این آلودگی‌ها در طول مدت زمانی طولانی می‌توانند باعث بروز بیماری‌های جدی برای افراد با شرایط خاص شود. در نتیجه نیاز است که برای حفظ سلامتی شهروندان از تکنیک‌های مختلف از کفسابی و سنگسابی در مکان‌های عمومی کمک گرفت.
  • صیقلی شدن کفپوش‌ها: در اثر آلودگی ممکن است که عبور و مرور برای افراد در حال گذر به سادگی اتفاق نیفتد. زمانی که کف پوش‌های مکان‌های عمومی مورد شستشو و کفسابی قرار‌ می‌گیرند سطح آن‌‌ها صیقلی شده و نحوه عبور و مرور تسهیل‌ می‌گردد.
  • ایجاد زیبایی و حس لذت بخش برای تمامی افراد: فرض کنید که مالک یک پاساژ هستید یا در یک پاساژ مغازه‌ای دارید. در صورتی که به تمیزی محیط پاساژ توجه کنید‌ می‌توانید امیدوار باشید که در طول مدت زمان کوتاهی بتوانید تعداد زیادی از افراد را به سمت پاساژ خود جذب کنید. زیرا که تمیزی و زیبایی ظاهری پاساژ و مغازه تاثیر به سزایی در رغبت افراد برای مراجعه و خرید از آن‌‌ها خواهد داشت.

کفسابی و سنگسابی در کدام مکان های عمومی قابل انجام است؟

در این بخش‌ می‌خواهیم که انواع مکان‌های عمومی را نام ببریم که امکان انجام کفسابی و سنگسابی در آن‌‌ها وجود دارد.

مثل:

  • ساختمان‌های مسکونی
  • ساختمان‌های اداری و تجاری
  • سازمان‌های اداری و دولتی
  • ارگان‌های خصوصی و دولتی
  • ساختمان موسسه‌های آموزشی
  • بیمارستان‎های دولتی و خصوصی
  • مدارس خصوصی و دولتی
  • پاساژ‌ها

کفسابی و سنگسابی برای چه نوع کفپوش‌هایی قابل انجام است؟

اگر‌ می‌خواهید بدانید که روند کفسابی و سنگسابی برای چه نوع از انواع کفپوش‌ها قابل انجام است باید بگوییم تقریبا این کار برای تمامی انواع کفپوش‌های مدرن و سنتی انجام‌ می‌شود. در نتیجه خروجی کار برای همه آن‌‌ها یکسان است.

  • انواع کف‌های سنگی
  • سرامیکی
  • موزاییک
  • پارکت
  • لمینت

بنابراین شما هیچ گونه محدودیتی در این زمینه ندارد‌ و می‌توانید به راحتی برای هر نوع کفپوشی که در ساختمان یا هر محل دیگری که مالک و صاحب آن هستید از تکنیک کفسابی و سنگسابی استفاده کنید و به نتیجه‌ای درخشان برسید.

هزینه انجام کفسابی و سنگسابی مکان‌های عمومی

هزینه ای که در قبال این اقدامات دریافت‌ می‌شود کاملا متغیر و براساس معیار‌های مختلفی قابل تعیین است.  برای مثال در ابتدا باید تمامی موارد زیر ارزیابی شود تا در نهایت متخصصین تیم‌های حرفه‌ای به شما هزینه تقریبی را اعلام کنند:

  • متراژ و سطح کلی کفپوش‌هایی که قرار است برای آن‌‌ها روند کفسابی و سنگسابی انجام شود: این عامل از مهم‌ترین عوامل تعیین هزینه نهایی است. در ابتدا باید متراژ کلی کار اندازه گیری شود تا بتوانند هزینه را بر حسب متراژ محاسبه کنند.
  • مقدار دستمزد متخصصین: طبیعی است که دفاتر مختلف ارائه کننده خدمات ساختمانی میزان دستمزد متفاوتی را برای این خدمات دریافت‌ می‌کنند. بنابراین توصیه‌ می‌شود که در ابتدا حتما در خصوص میزان دستمزد صحبت‌هایی را داشته باشید.
  • استفاده از انواع ابزارآلات و مواد شوینده‌ای که استفاده‌ می‌شود: به میزانی که ابزار آلات مدرن‌تر باشند قطعا نتیجه‌ای بهتر و دلپذیر را پدید‌ می‌آورند. از سوی دیگر مواد شوینده نیز با کیفیت بالایی انتخاب‌ می‌شوند. در نتیجه هزینه‌های آن‌‌ها نیز تا حد زیادی در هزینه نهایی اثر دارد.

برای مثال به میزانی که متراژ افزایش داشته باشید میزان مواد شوینده مصرفی هم افزایش پیدا‌ می‌کند. در نتیجه نیاز است که تا حدودی این هزینه‌‌ها تامین شود.

نتیجه گیری

اگر نیاز دارید که برای دریافت خدمات کفسابی و سنگسابی به یکی از تیم‌های حرفه‌ای ارائه دهنده این خدمات متصل شوید توصیه‌ می‌کنیم که حتما در ابتدا در خصوص تخصص و مهارت تیم‌‌ها تحقیقاتی را داشته باشید.  به میزانی که تخصص، مهارت و تجربه تیم‌‌ها در خصوص کفسابی و سنگسابی زیاد باشد‌ می‌توانیم امیدوار باشیم که به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنیم.

کفسابی و سنگسابی مکان‌های عمومی


موضوعات مرتبط: کفسابی و سنگسابی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ام دی اف در بازسازی خانه
چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت 13:45 | بازدید : 41 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

چوب یکی از محصولاتی است که در اغلب خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. با رشد و پیشرفت صنعت و تکنولوژی انواع چوب ها وارد بازار شدند و افراد قدرت انتخاب بیشتری پیدا کردند. انواع چوب ها با توجه به نوع ساخت و مقاومتی که دارند در قسمت های مختلف خانه مورد استفاده قرار می گیرند. اگر تصمیم به بازسازی خانه خود گرفته اید، بهتر است که قبل از انتخاب متریال و مواد چوبی لازم برای خانه تان این مقاله را مطالعه کنید تا راحت تر انتخاب کنید.

چوب ام دی اف در بازسازی خانه

یکی از انواع پرکاربرد چوب در هنگام نوسازی و بازسازی منزل، چوب ام دی اف است که به دلایل مختلفی در خانه استفاده می شود. چوب ام دی اف نیز خود دارای انواعی است که می تواند در قسمت های مختلف خانه به کار برده شود. ام دی اف را می توان به دو صورت خام و روکش دار تهیه کرد که البته نوع روکش دار آن زیباتر و مقاوم تر است. چوب ام دی اف یک چوب مقاوم در برابر رطوبت و حرارت است که می توان آن را در همه قسمت های خانه مثل آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار داد.

انواع ام دی اف در بازسازی خانه

  • روکش اکرلیک: ویژگی این روکش براق و شیشه ای بودن است که ظاهر جذابی به ام دی اف می دهد. ضخامت زیادی دارد و در برابر رطوبت، خوردگی و حرارت مقاوم است.
  • روکش لمینت: این روکش در طرح و انواع متنوعی ساخته می شود و قیمت آن به صرفه است ولی در برابر خش و خوردگی مقاومت زیادی ندارد.
  • روکش ممبران: این روکش با نام وکیوم نیز شناخته می شود و دربرابر رطوبت و خوردگی مقاوم است. تنوع این مدل نیز بالا و قیمتش نسبتا مناسب است.
  • روکش هایگلاس: این مدل نیز بسیار متنوع است و ظاهری براق و آینه ای دارد که زیبایی خیره کننده ای به آن می دهد.
  • روکش ملامینه: پرکاربرد ترین نوع روکش برای ام دی اف روکش ملامینه است که تنوع و مقاومت بالا سبب محبوبیت آن شده است. نقطه ضعف این روکش دربرابر مواد قلیایی و اسیدی است که خیلی سریع دچار خوردگی می شود.
  • روکش چوبی: با استفاده از چوب های راش، بلوط و ملچ روکش های چوبی برای ام دی اف ساخته می شود. تنوع این نوع روکش بسیار کم است.
  • روکش کاغذی: این روکش به خاطر شرکت تولید کننده آن به روکش لترون نیز معروف است و مقاومت بالایی ندارد. انتخاب این مدل بیشتر به خاطر ارزان بودن آن است.

انتخاب ام دی اف و کاربرد آن در خانه

شما می توانید با توجه به انواع روکش های ام دی اف انواع آن را برای قسمت های مختلف منزل در هنگام بازسازی انتخاب کنید. از ام دی اف برای ساخت کابینت، کمد دیواری، قفسه، پیشخوان آشپزخانه، طاقچه و حتی کفپوش یا دیوارپوش استفاده می شود. در هنگام بازسازی خانه به تمام این موارد دقت کنید. مجموعه کارویس در تهیه متریال و انتخاب انواع چوب ام دی اف مهارت دارد و به شما کمک می کند تا انتخاب درستی داشته باشید.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی کاری لوکس یا واجب
چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت 13:27 | بازدید : 43 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

با وجود آلودگی هایی که در شهر ها وجود دارد، صنعتی شدن و افزایش استفاده از سوخت های فسیلی می توان حدس زد که چقدر نمای ساختمان ها در معرض این جرم ها و کثیفی ها قرار دارد. این جرم ها و آلودگی ها بر روی نما می نشیند و ظاهر آن را کثیف و زشت می کند و علاوه بر آن به نما آسیب نیز می رساند پس با این وجود به نظر نمی آید که نماشویی ساختمان کاری لوکس و در واقع هزینه اضافی باشد. شما با شستشوی نمای ساختمان خود از مواردی که احتمال آسیب رساندن به نما را دارد جلوگیری می کنید و به کاهش هزینه های نگهداری از ساختمان خود کمک می کنید. شاید در ابتدا نماشویی ساختمان فعالیتی لوکس و غیرضروری به نظر برسد ولی زندگی در شهر های آلوده این تفکر را به چالش می کشد.

اهمیت نماشویی ساختمان

استفاده از خدمات شستشوی نمای ساختمان، در اولین مورد سبب بهتر شدن چهره ساختمان می شود. نمای ساختمان اولین جایی است که افراد با آن مواجه می شوند و کثیف بودن آن، حس بدی را به بیننده منتقل می کند. در وهله دوم مراقبت از نمای ساختمان امر بسیار مهمی است که با انجام به موقع نماشویی ساختمان می توان از این آسیب های احتمالی آن جلوگیری کرد. آسیب دیدن نما قطعا هزینه های زیادی به دنبال خود می آورد چرا که یا باید نما به طور کامل تعویض شود و یا هزینه تعمیرات آن شما را شگفت زده خواهد کرد. با توجه به موارد فوق متوجه شده اید که نماشویی ساختمان اهمیت زیادی دارد و در حقیقت از کار های واجب برای نگهداری از ساختمان است.

اولویت در نماشویی ساختمان

برای شستشوی نمای ساختمان آن چیزی که اولویت دارد، محافظت از نمای ساختمان است. در شهر های بزرگ و صنعتی مثل تهران که آلودگی های زیادی مثل باران های اسیدی، قارچ ها، کپک ها و جرم های خورنده نما وجود دارند، تنها تمیز شدن ظاهر نما مهم نیست، بلکه محافظت از نمای ساختمان نیز دارای اهمیت است.

خدمات نماشویی کارویس

مجموعه خدمات ساختمانی کارویس، دارای متخصص ترین و با تجربه ترین کارشناسان شستشوی نمای ساختمان است که با یک تماس ساده می توانید از آن ها به صورت کاملا رایگان مشاوره دریافت کنید و تصمیم درستی برای محافظت از نمای ساختمان خود بگیرید. برای نماشویی ساختمان به دنبال بهترین تیم باشید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. کارویس می تواند بهترین انتخاب شما برای نماشویی نمای ساختمان شما باشد.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه های قدیمی و مرمت آثار باستانی
چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت 13:16 | بازدید : 52 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

استفاده از یک خانه بسیار قدیمی، بدون بازسازی آن امکان‌پذیر نخواهد بود. در کشورهای اروپایی، گاه می‌توان خانه‌هایی با قدمت چند صدسال پیدا کرد که هنوز هم کارکرد مسکونی داشته و افرادی در آن زندگی می‌کنند. این موضوع که به حفظ بافت فرهنگی و هویت شهرها منجر می‌شود، به مدد بازسازی خانه اتفاق می‌افتد. در کشور ما کمتر شاهد چنین خانه‌هایی هستیم. بااین‌حال، هنوز هم می‌توان خانه‌هایی با قدمت حدود 100 سال را در شهرهای مختلف پیدا کرد که با بازسازی، می‌توان مجددا از آن‌ها استفاده کرد.

در کنار بازسازی خانه های قدیمی، بحث مرمت آثار باستانی نیز مطرح می‌شود. آثار باستانی به‌قصد نگهداری و تبدیل‌شدن به مکانی گردشگری و با تکنیک‌های مختلف، مرمت می‌شوند. در این مقاله، هردوی این موضوعات را مرور کرده و نکاتی را درباره هرکدام خواهیم گفت. درصورتی‌که به دنبال بازسازی یا مرمت یک مکان قدیمی هستید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

 

مراحل بازسازی خانه قدیمی

خانه‌های قدیمی، بسته به اینکه تا چه میزان فرسوده هستند به درجات مختلفی از تعمیرات و بازسازی نیاز دارند. در این راستا از دو اصطلاح بازسازی و نوسازی استفاده می‌شود. نوسازی، شامل اقداماتی است که بیشتر مربوط به‌ظاهر ساختمان، مانند نماکاری و نقاشی است اما بازسازی، اقدامات اساسی‌تری مانند تعویض زیرساخت‌ها را شامل می‌شود. بازسازی خانه های قدیمی، شامل هر دوی این فرآیند هاست.

بازرسی خانه

اولین قدم در بازسازی خانه های قدیمی، بازرسی و تهیه یک گزارش از وضعیت آن‌هاست. برای این منظور، مشخص کنید که کدام بخش‌های خانه به چه سطحی از تعمیرات نیاز دارند. همچنین، انتظارات خود را متناسب با نوع کاربری خانه تعیین کنید. یک خانه قدیمی می‌تواند به مقاصدی مانند تبدیل‌شدن به یک مکان مسکونی، تجاری، اقامتی و غیره بازسازی شود.

پیدا کردن پیمانکار

بازسازی خانه های واقع‌شده در مناطق با بافت فرسوده، نیازمند دانش فنی و تخصصی است. برای این منظور حتما از تیم‌هایی استفاده کنید که سابقه کار موفق در این مناطق را دارند. در غیر این صورت، ممکن است به بنا آسیب‌رسیده یا در طول زمان، خسارت‌هایی به بار بیاید. با مشورت پیمان‌کار، بودجه، نیروی انسانی مورد نیاز و زمان‌بندی انجام این کار را تعیین کنید.

شروع بازسازی خانه

بازسازی خانه های قدیمی، به‌طور خلاصه در مراحل زیر انجام می‌شود:

  • نصب تجهیزات ایمنی مناسب برای بازسازی داخلی و نما
  • برداشتن تمام تجهیزات داخلی خانه مانند کابینت، درب و پنجره‌ها
  • تخریب کاشی و سرامیک‌های کف با استفاده از ابزار تخصصی تخریب
  • برداشتن دیوارها. در برخی پروژه‌های بازسازی خانه، باید برخی دیوارهای باربر نیز تخریب شوند که نیاز به تخصص فوق‌العاده بالا و استفاده از سازه‌های مخصوص این کار دارد.
  • تعویض لوله‌ها و تأسیسات داخلی بنا، مانند لوله‌کشی‌های آب، تأسیسات گرمایشی و سرمایشی و سیم‌کشی برق
  • سیمان‌کاری کف و دیوارها
  • عایق‌بندی دیوارها و سقف، از نظر حرارتی و صوتی
  • نصب درب و پنجره‌های جدید با رعایت اصول عایق‌بندی
  • تکمیل دیوارها با گچ کاری، سقف کاذب و دیگر سازه‌های تزیینی و رنگ‌آمیزی آن‌ها
  • بازسازی نما. معمولا شهرداری‌ها در مناطق با بافت سنتی، قوانین خاصی برای بازسازی نما دارند که پیش از بازسازی خانه ، باید از آن‌ها مطلع باشید.
  • نصب تجهیزات وسایل گرمایشی و سرمایشی
  • نصب تجهیزات الکتریکی مانند کلید، پریز، لامپ‌های روشنایی و غیره
  • نصب کف‌پوش. در بازسازی خانه های قدیمی، کاشی یکی از متناسب‌ترین مصالح برای بازسازی محسوب می‌شود. بااین‌حال، نصب پارکت، سنگ و سرامیک نیز معمول است.
  • نصب تجهیزات داخلی، مانند کابینت‌ها، تجهیزات سرویس بهداشتی، شیرآلات، سینک و غیره
  • انجام اقدامات تزئینی نهایی
  • نظافت خانه

علاوه بر نما و قسمت‌های داخلی، بازسازی پشت‌بام یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در بازسازی خانه های قدیمی، موردتوجه قرار بگیرد. این کار می‌تواند، پیش یا پس از بازسازی داخل خانه انجام شود. بازسازی پشت‌بام، شامل برطرف کردن معایب ساختاری موجود و عایق‌بندی است. ایزوگام و قیرگونی، مرسوم‌ترین پوشش‌هایی هستند که برای عایق‌بندی پشت‌بام به کار می‌روند. همچنین، کلاهک‌های خروج دود و گاز و ناودان‌ها نیز باید هدف تعمیر یا تعویض قرار بگیرند.

 

مرمت آثار باستانی

درصورتی‌که عمر خانه از حد مشخصی بالاتر باشد و یا بافت و معماری آن، ارزش تاریخی و زیبایی شناسانه قابل‌توجهی داشته باشد، به‌جای بازسازی خانه ، وارد فاز مرمت آن خواهیم شد. این مکان‌ها عمدتا در دسته آثار باستانی جای گرفته و معمولا به مقاصد گردشگری، هدف مرمت قرار می‌گیرند.

بنا بر منشور بین‌المللی حفاظت و مرمت بناها و محوطه‌های تاریخی، مداخلات در آثار باستانی باید با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های روز و تلفیق آن‌ها با روش‌های سنتی متناسب با بافت بنا، صورت بپذیرد. تنها در این صورت است که به‌طور مثال، بازسازی خانه ای باستانی، سبب احیای روح تاریخی و هنر به‌کاررفته شده در ساخت آن می‌شود.

انواع مرمت آثار باستانی

جدای از مرمت‌هایی که در سایت‌های حفاری آثار باستانی اتفاق می‌افتد، ابنیه تاریخی را با رویکردهای مختلفی مرمت می‌کنند. به‌طور مثال، یک خانه تاریخی می‌تواند، به سه صورت زیر، مرمت شود:

  • بهسازی خانه
  • نوسازی خانه
  • بازسازی خانه

در عملیات بهسازی، اقداماتی در جهت بهبود وضعیت ظاهری بنا و با هدف حمایت از ساختار و پیشگیری از تخریب آن، انجام می‌شود. در عملیات نوسازی، بخش‌های ظاهری بنا که از بین رفته‌اند با مطالعات زیبایی شناسانه و با هدف هرچه نزدیک‌تر شدن به‌ظاهر بنا پیش از تخریب، نوسازی می‌شود. در بازسازی، نیز عملیات وسیع‌تری مانند بنایی مجدد انجام می‌شود.

مرمت نمای آثار باستانی

جدای از اقدامات تخصصی حفاظتی و بازسازی‌های عمیق، یکی از معمول‌ترین و مهم‌ترین اقداماتی که در مرمت آثار باستانی انجام می‌شود، مرمت نمای آنهاست. به‌طور مثال، در مرمت و بازسازی خانه های تاریخی با سطوح تکه‌تکه شده و شکاف‌هایی در نما مواجه می‌شویم که باید با ملات جدید و مخصوص، پر شوند. پیش از آن اما لازم است که آلودگی‌های ایجادشده مانند انواع رسوبات از روی سطح، با صرف ‌دقت فراوان، برداشته شود.

در برخی نماهای ساخته‌شده از سنگ، مانند مرمر، شاهد رسوبات نمکی هستیم که باید به‌دقت تراشیده شود. برای این کار از محلول‌های خاصی مانند آهک و کربنات کلسیم استفاده می‌شود. برای تمیز کردن سطوح نیز از محلول‌های خاص، مانند هیدروژن پراکسید و آب یونیزه شده استفاده می‌شود. پس‌ازآن با استفاده از دوغاب‌های مخصوص، شکاف‌های ایجادشده، پر می‌شوند. در مورد بناهای بسیار حساس، استفاده از دستگاه‌های اشعه IR و UV برای پاک‌سازی شکاف‌ها و سطوح از آلودگی نیز مرسوم است.

 

سخن آخر

بازسازی خانه و مرمت آثار تاریخی با اهداف مختلفی انجام می‌شود. خانه‌های با عمر زیر 100 سال را می‌توان به‌منظور سکونت مجدد نیز بازسازی کرد. بااین‌حال، این کار بیشتر با اهداف تجاری و گردشگری انجام می‌شود. در بازسازی یک خانه قدیمی، دو فاز نوسازی و بازسازی وجود دارد که ابتدا باید از بازسازی شروع کرد. بازسازی خانه، شامل اقدامات زیرساختی و تعمیراتی اساسی‌تر، مانند تعویض تأسیسات، عایق‌بندی و تقویت استحکام خانه است. پس‌ازآن، با اقداماتی نظیر نقاشی و نماکاری، نوسازی خانه انجام می‌شود.

در کنار بازسازی خانه های قدیمی، بحث مرمت آثار تاریخی نیز مطرح می‌شود که بیشتر مربوط به بناهای قدیمی‌تر با عمر بیش از 100 سال می‌شود. در مرمت آثار تاریخی، اقدامات مختلفی برای حفاظت، بازسازی، بهسازی و ترمیم نمای بنا با تلفیقی از تکنیک‌های روز و روش‌های سنتی، انجام می‌شود.

بازسازی خانه های قدیمی و مرمت آثار باستانی


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طراحی دکوراسیون داخلی اتاق موسیقی
چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت 13:15 | بازدید : 43 | نویسنده : admin | ( نظرات )

طراحی دکوراسیون داخلی

علاقه به موسیقی یک علاقه نسبتا فراگیر در میان مردم است. به همین علت برخی از افراد تمایل دارند که یک اتاق مختص موسیقی در خانه یا محل کار خود داشته باشند. اگر شما نیز تمایل به داشتن یک اتاق برای موسیقی در خانه تان دارید قطعا این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا اتاق خود را به خوبی با یک طراحی دکوراسیون داخلی فوق العاده آماده کنید. برای داشتن یک اتاق موسیقی ابتدا باید به این نکته توجه کنید که تمایل دارید چه نوع کاربری برای شما داشته باشد. آیا تمایل دارید این اتاق تنها یک اتاق برای قرار دادن ابزارآلات موسیقی، یک اتاق برای آهنگسازی و یا حتی تمرین انواع ساز و آواز باشد.

عوامل موثر در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق موسیقی

برای طراحی داخلی و دیزاین اتاق موسیقی نکاتی را باید مد نظر خود و یا طراحان داخلی قرار دهید. محل قرارگیری اتاق خانه یا محل کار شما و یا متراژ آن می تواند برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق اثر بگذارد. در ادامه برخی از این عوامل را با توضیحات لازم ذکر می کنیم:

کنترل صدا در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق موسیقی

همانطور که میدانید ابزار‎آلات موسیقی دارای صداهای زیر و بمی هستند که با نواختن آن ها این صدا ها به گوش بقیه اهالی ساختمان می‎رسد، برای آواز خواندن نیز این قضیه صدق می کند. تولید صدا های بلند همسایه ها و یا دیگر اهالی خانه را مورد آزار و اذیت قرار می دهد. بنابراین اتاق موسیقی باید به گونه ای طراحی شود که کمترین صدا از آن بیرون بیاید. برای این کار باید اتاق موسیقی را عایق صدا کرد. ابزاری که به عنوان عایق صدا مورد استفاده قرار می گیرد، پوششی برای دیوار ها برای آکوستیک کردن آن است. با انجام عملیات آکوستیک در یک اتاق نه تنها صدایی داخل یا خارج از اتاق نمی شود بلکه صدا های درون اتاق نیز بازتابی ندارد. در این نوع اتاق ها باید تمام درز هایی که ممکن است به ورود و خروج صدا بیانجامد را به طور کامل بست. در ها، پنجره ها و دریچه کولر از این دست خروجی ها هستند. اگر کفپوش اتاق نیز به نحوی است که باعث بازتاب یا خروج صدا از اتاق می شود باید آن را نیز آکوستیک کرد. همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم کاربری اتاق در طراحی دکوراسیون داخلی آن اهمیت زیادی دارد برای مثال انواع اتاق های زیر را بررسی می کنیم:

  • اتاق های مخصوص میکس و مسترینگ به هیچ عنوان نباید در معرض صدا باشد و برای همین باید آکوستیک بسیار قوی در آن پیاده سازی کرد.
  • اتاق نوازندگی نیاز به آکوستیک خیل قوی ندارد و با یک آکوستیک ساده مانع خروج صدا از اتاق و خانه یا محل کار شما می شود.
  • اتاق ضبط صدا نیز نیاز به آکوستیک دارد تا کاملا ضد صدا شود البته آکوستیک اتاق صدا لازم نیست خیلی قوی باشد. یک آکوستیک متوسط برای این اتاق کفایت می کند.
  • اتاق آهنگسازی نیز باید آکوستیک شود ولی نیازی نیست مثل اتاق میکس و مستر یا ضبط صدا خیلی قوی آکوستیک شود.

طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان اتاق موسیقی

همانطور که میدانید اتاق موسیقی ممکن است مملو از ساز ها و وسایل مربوط به موسیقی باشد. چیدمان این وسایل باید به طوری باشد که دسترسی به آن ها راحت و آسان باشد و مانع رفت و آمد فرد در اتاق نشود. قرار دادن ساز های کوبه ای در کنار هم و یا ساز های زهی در کنار یکدیگر نظم خوبی به اتاق شما می بخشد. پس سعی کنید طوری اتاق موسیقی را با طراحی دکوراسیون داخلی بچینید که ابزار موسیقی به خوبی از یکدیگر قابل تشخیص باشند.

وسایل و ابزار اتاق موسیقی در طراحی دکوراسیون داخلی

ابزار مختلفی در اتاق موسیقی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها اتاق موسیقی را طراحی و دیزاین کنید. صندلی مخصوص نواختن ساز، پایه های نت موسیقی، انواع ساز های زهی، کوبه ای و بادی، باند ها و میکروفون، اسپیکر، ابزار های آهنگسازی، کارت صدا، هدفون و هدست، پایه ساز و وسایل دیگر مربوط به موسیقی از جمله وسایلی هستند که می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی از آن ها استفاده کنید.

انواع اتاق موسیقی در محل های مختلف

شما می توانید هر جایی یک اتاق موسیقی داشته باشید، تفاوتی ندارد که این اتاق در خانه شما یا محل کارتان قرار داشته باشد یا دقیقا محل کار شما باشد. شما باید برخی نکات را در طراحی دکوراسیون داخلی در نظر بگیرید. توجه به عایق صدا بودن مهمترین نکته در مورد اتاق های موسیقی است. صدای ساز ها و باند های موسیقی زیاد است. ممکن است شما در اتاق موسیقی تمرین آواز خواندن بکنید؛ که در این مورد هم باید حتما به عایق صدا بودن توجه کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق موسیقی در نگاهی اجمالی

با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با اتاق موسیقی و طراحی دکوراسیون داخلی آن در اختیار شما قرار گرفت می توانید برای خودتان یک اتاق موسیقی دیزاین کنید و از آن استفاده کنید. همانطور که میدانید،مهمترین نکته در طراحی اتاق موسیقی عایق صدا بودن آن است که با کمک متخصصان این حیطه، می توانید به خوبی اتاق را عایق صدا کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق موسیقی

 
 

موضوعات مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه، حیاط، تراس و پاسیو
سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 ساعت 11:58 | بازدید : 40 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

بازسازی خانه با اهداف مختلفی انجام می گیرد که نتیجه همه این عوامل تغییراتی است که فضای خانه را تبدیل به محیطی زیباتر، کاربردی تر و با کیفیت تر می کند. فضای خارجی خانه نیز بر زیبایی و کیفیت ساختمان اثرگذار است. در هر خانه ای ممکن است یکی از المان های حیاط، پاسیو، حیاط یا هر سه وجود داشته باشد. پس در هنگام بازسازی خانه خود چنین فضاهایی را فراموش نکنید و آن ها را نیز مورد بازسازی قرار دهید. ایجاد تغییرات در این بخش ها ظاهر خانه را بسیار زیباتر از پیش می کند.

بازسازی تراس، حیاط و پاسیو

در خانه وجود فضای روبازی مثل حیاط، تراس یا حیاط خلوت ویژگی بسیار خوبی است که افراد به آن توجه زیادی می کنند. این فضاهایی که به عنوان فضای باز در خانه در نظر گرفته می شوند، کاربرد های مختلفی مثل برگزاری دورهمی، صرف عصرانه یا صبحانه، چرت زدن و یا مطالعه دارند. فضای باز به روح و روان انسان آرامش می بخشد اگر این فضا با گل ها و گیاهان نیز تلفیق شود این حس چندبرابر بیشتر خواهد شد. پس بهتر است در هنگام بازسازی خانه دستی به سر و روی فضای باز خانه تان بکشید و استفاده بیشتری از آن کنید. با توجه به نیاز خود نیز کاربری حیاط، تراس یا پاسیو را مشخص کنید.

بازسازی خانه های کوچک و بزرگ

در خانه های بزرگ یا مثلا خانه های ویلایی حیاط و تراس بزرگتری وجود دارد که می توان آن را به خوبی طراحی کرد و مورد استفاده قرار داد. تراس بزرگ را می توان با ترفند های بام سبز و روف گاردن طراحی کرد. می توان از آلاچیق یا پرگولا در حیاط برای برگزاری دورهمی ها استفاده کرد. در خانه هایی که متراژ زیادی دارند جای بیشتری برای مانور در بازسازی خانه وجود دارد که البته هزینه های بیشتری نیز در پی خواهد داشت. در خانه های کوچک نیز باید تلاش شود تا در هنگام بازسازی خانه و بازسازی حیاط، تراس یا پاسیو به نحوی عمل کرد که کاربرد این فضا ها بیشتر شود.

مجموعه کارویس و بازسازی حیاط، تراس یا پاسیو

تیم بازسازی خانه کارویس آمادگی لازم جهت اجرای فاکتور های بازسازی در تمامی قسمت های خانه مثل حیاط، تراس و پاسیو را دارد. داشتن ایده و خلاقیت در اجرای المان های بازسازی منزل از مهمترین عواملی است که می توان با آن تغییرات شگرف در خانه ایجاد کرد. اعضای تیم کارویس دارای دانش و مهارت بالایی هستند که این موضوع به بروز خلاقیت و ایده پردازی کمک شایانی می کند و نشان دهنده مناسب بودن این تیم برای کار های بازسازی خانه است.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاربردی ترین تجهیزات در نماشویی
سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 ساعت 11:44 | بازدید : 42 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

برای اینکه بتوان گفت یک ساختمان زیبایی ظاهری دارد یکی از فاکتور های مهم آن تمیز بودن است. نمای ساختمانی که آلوده و کثیف است، حتی اگر از بهترین متریال ساخته شده باشد، اصلا به چشم نمی آید، بنابراین حتما به تمیز بودن نمای ساختمان خود توجه کنید و هر چند وقت یکبار از نماشویی و شستشوی نما برای حفظ زیبایی ظاهری ساختمان خود استفاده کنید. برای انجام چنین عملیاتی نمی توان به تنهایی و با مهارت محدود اقدام کرد، بلکه باید از افرادی کمک گرفت که در انجام کار نماشویی تخصص و مهارت کافی دارند. شستشوی نمای ساختمان علاوه بر تیم متخصص نیاز به تجهیزات و متریال مناسب نیز دارد تا کار با بهترین کیفیت انجام شود.

تجهیزات مخصوص نماشویی ساختمان

برای انجام هر کاری اغلب نیاز به ابزار و تجهیزات مخصوص است. نماشویی ساختمان نیز بدون وجود این تجهیزات و وسایل قابل انجام نیست. از مهمترین ابزار هایی که برای شستشوی نمای ساختمان استفاده می شود می توان به واترجت، تی، داربست، طناب و … را اشاره کرد. اما سوال مهمی که مطرح می شود این است که کدام ابزار از همه مهمتر و کاربردی تر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هر ساختمانی با توجه به ویژگی ها و شرایطی که دارد، به تجهیزات مخصوص به خود نیازمند است و می توان گفت تمامی این وسایل در جای خود مهم و کاربردی هستند. اما برخی از تجهیزات قابلیت استفاده برای ساختمان های بیشتری را دارند. برای مثال در ابزار و تجهیزات مخصوص شستشوی نمای ساختمان، واترجت یک ابزار بسیار کاربردی و پر استفاده است که معمولا اکثر نما ها با جنس های مختلف با استفاده از این ابزار شستشو می شوند. ابزار پر کاربرد دیگر طناب یا راپل است چرا که امروزه تا جایی که امکان آن وجود داشته باشد از طناب برای دسترسی به نمای ساختمان استفاده می شود.

تیم نماشویی ساختمان کارویس

برای انتخاب یک تیم شستشوی نمای خوب فاکتور های زیادی وجود دارد که باید به آن توجه کرد ولی یکی از مهمترین آن ها همکاری با تیمی است که تجهیزات کامل و مدرنی برای انجام کار داشته باشد. در کشور های پیشرفته ابزاری مانند ربات های شستشوی نما به جای تیم های انسانی استفاده می شوند. پس بسیار مهم است که با تیمی همکاری کنید که امکانات کاملی داشته باشد. تیم کارویس علاوه بر تیم متخصص همواره از تجهیزات پیشرفته و متریال با کیفیت استفاده می کند تا پروژه های خود را به بهترین شکل ممکن به اتمام برساند و کارفرما را از نتیجه کار راضی کند.a

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شستشوی نما در ساختمان با نمای تمام شیشه
سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 ساعت 11:6 | بازدید : 46 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی و شستشوی نما

امروزه، ساختمان‌های با نمای تمام شیشه در بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ دنیا پیدا می‌شوند. نمای شیشه‌ای، ظاهری بسیار زیبا با انعکاس آسمان به ساختمان می‌دهد. بااین‌حال، آلوده شدن شیشه براثر بارندگی، نشستن چربی روی آن و دیگر عوامل، سبب کثیف و ناخوشایند به نظر رسیدن ظاهر نما می‌شود. در این مواقع است که عملیات شستشوی نما اهمیت پیدا می‌کند. نماشویی نماهای تمام شیشه‌ای، نیازمند توجه به نکاتی خاصی است که بدون آن‌ها، کیفیت لازم حاصل نخواهد شد. در این مقاله در خصوص شستشوی نما در ساختمان‌های با نمای تمام شیشه، صحبت خواهیم کرد. در این راستا، ایمن‌ترین شیوه‌های دسترسی به ارتفاع. مواد مورداستفاده در این عملیات را مرور می‌کنیم. درصورتی‌که نمای تمام شیشه‌ای ساختمان شما نیاز به شستشو دارد، این مقاله می‌تواند، اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهد.

دسترسی به ارتفاع در نماهای تمام شیشه ای

به‌طورکلی، چند روش زیر برای دسترسی به ارتفاع ساختمان وجود دارند:

  • داربست. برای ساختمان‌های با ارتفاع کم
  • بالابر مکانیکی. برای ساختمان‌های با ارتفاع متوسط
  • تی تلسکوپی. برای ساختمان‌های با ارتفاع کوتاه و متوسط
  • سیستم راپل. برای ساختمان‌های با ارتفاع متوسط و بلند

در مورد ساختمان‌های تمام شیشه‌ای، به علت احتمال برخورد و شکستن شیشه، از داربست، استفاده نمی‌کنند. داربست سازه‌ای است که نیاز دارد به دیوارهای کناری ساختمان، متصل شود. امکانی که در نماهای شیشه‌ای، کمتر وجود دارد. علاوه بر این، وزش باد شدید می‌تواند، سبب برخورد داربست با نما شود. استفاده از بالابر مکانیکی نیز اگرچه به‌شدت داربست خطرناک نیست اما توصیه نمی‌شود. به علت دشواری حرکت عرشه بالابر و نیاز به هماهنگی دقیق با فردی که در اتاقک کنترل ماشین نشسته است، امکان برخورد بالابر با نما همچنان وجود دارد. به‌این‌ترتیب، ایمن‌ترین روش‌ها برای دسترسی به ارتفاع نما در ساختمان‌های تمام شیشه‌ای، به­ منظور شستشوی نما ، استفاده از تی­ های تلسکوپی و سیستم راپل هستند.

تی تلسکوپی

تی ­های تلسکوپی، با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای مانند چرخش سری تی، آبپاش و کنترل از راه دور، می‌توانند ساختمان‌های نسبتا مرتفع را نیز پوشش دهند. این وسیله، معمولا به یک موتور پمپاژ آب و مواد شوینده متصل شده و می‌توان از روی زمین، عملیات شستشوی نما را با استفاده از آن، انجام داد. این روش، هزینه نسبتا کمتری نیز نسبت به روش‌های دیگر دارد. بااین‌حال، سرعت نماشویی در آن پایین‌تر است.

راپل

یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای دسترسی به ارتفاع در عملیات شستشوی نما ، راپل یا طناب است. راپل، درواقع، یک سیستم با بخش‌های متعدد است. قرقره‌های بالابرنده و پایین برنده، طناب‌ها، انواع اتصالات، مانند قلاب و رول­بولت و غیره برخی از این تجهیزات هستند. افرادی که وظیفه شستشوی نما را بر عهده دارند با استفاده از کابل‌های انعطاف‌پذیر این سیستم از پشت‌بام ساختمان به سمت پایین، آویزان می‌شوند. آن‌ها می‌توانند این کار را به‌صورت تکی یا سوار بر یک عرشه، انجام دهند. در مورد نماهای تمام شیشه‌ای، آویزان شدن کارگران به‌صورت تکی، ایمن‌تر است. راپل، درواقع، سریع‌ترین و مؤثرترین راه دسترسی به ارتفاع محسوب شده و کارگران می‌توانند با دقت بالا تمام نقاط نما را مورد شستشو قرار دهند.

مواد مورد استفاده برای شستشوی نماهای شیشه ای

برای شستشوی مصالح مختلفی که در ساخت نما به کار می‌روند از مواد مختلفی هم استفاده می‌شود. بااین‌حال، آب، در همه آن‌ها مشترک است. نکته مهم این است که آب مورداستفاده در شستشوی نما باید سختی پایینی داشته باشد. به همین دلیل از آب تصفیه‌شده با انواع فیلترهای کربنی و غیره برای این کار استفاده می‌کنند. در غیر این صورت، مواد آلی موجود در آب، سبب لکه شدن نما می‌شود. در ترکیب با آب، می‌توان از مواد شوینده دیگری هم برای شستشوی نماهای تمام شیشه‌ای استفاده کرد. معمولا نماهایی که در مراکز شهرها با هوای به ­شدت آلوده قرار دارند، بسیار چرب بوده و تنها با آب، پاک نمی‌شوند. برای چنین نماهایی، استفاده از مواد شوینده غیر یونی و شوینده‌های قلیایی ضعیف، مانند پاک­ کننده ­های معمولی، توصیه می‌شود. درصورتی‌که ماده شوینده، حاوی ایزوپروپیل الکل یا استون باشد، قدرت پاک‌کنندگی آن، بیشتر نیز خواهد شد. همچنین، بهتر است ابتدا با استفاده از اسپری این مواد را روی کل شیشه اعمال کرده و پس چند ساعت با فشار آب، نما را شستشو داد.

شستشوی نانو

یکی از جدیدترین روش‌ها برای شستشوی نما ، استفاده از مواد نانو است. مواد نانو، برخلاف بسیاری از مواد قلیایی و اسیدی، برای نما مضر نبوده و به‌عنوان یک لایه محافظ روی نما، عمل می‌کند. مواد نانو را معمولا پس از شستشوی نما ، روی آن اسپری می‌کنند. این کار، سبب آب‌گریز شدن شیشه‌ها می‌شود. درصورتی‌که از مواد نانو در نماشویی ساختمان استفاده شود در هنگام بارندگی، این مواد سبب لغزش آب باران از روی نما می‌شوند. به‌این‌ترتیب، آب باران، به‌عنوان یک شوینده عمل کرده و اثری از لکه یا دیگر آلودگی‌ها از خود به‌جای نمی‌گذارد.

روش های اعمال آب روی شیشه

آب را می‌توان به روش‌های مختلفی روی نمای شیشه‌ای اعمال کرد. اسپری دستی و سپس شستشو با پارچه‌های نانو و انواع تی با سری‌های پارچه‌ای و لاستیکی، معمول‌ترین این روش‌هاست. بااین‌حال، می‌توان با استفاده از دستگاه واترجت نیز آب را روی نمای شیشه‌ای، اعمال کرد. این دستگاه می‌تواند، شستشوی نما را با فشار آب قابل تنظیم، انجام دهد. درنتیجه، کیفیت برداشته شدن انواع آلودگی از روی نما بیشتر می‌شود. نکته مهم این است که در تنظیم فشار آب، باید مواظب آستانه تحمل فشار شیشه بود. روش سوم نیز، پر کردن مخازن تی یا تی­ های تلسکوپی است. در این روش، آب با فشار دادن دکمه‌هایی که روی دسته تی تعبیه‌شده است از آب‌پاش‌های سری آن به روی شیشه، اسپری می‌شود. بهتر است، پس از شستشوی نما با روش‌هایی مانند بخارشویی، استفاده از دستمال‌های نانو یا سری‌های پارچه‌ای تی، شیشه را خشک کرده و مانع از ایجاد لکه، نشستن گردوغبار و یا یخ‌زدگی شیشه در دمای پایین شد. نکته آخری هم که باید درباره شستشوی نماهای شیشه‌ای به آن اشاره کنیم، دمای آب است. درست است که معمولا از آب با دمای 80 یا 85 درجه برای شستشوی نما استفاده می‌شود؛ بااین‌حال باید دقت داشت که شیشه، دچار شوک دمایی نشود چراکه این اتفاق، سبب ایجاد ترک‌های ریزودرشت روی آن خواهد شد.

سخن آخر

شستشوی نما برای ساختمان‌هایی با نمای تمام شیشه‌ای، نیازمند رعایت نکات خاصی است که توجه به آن‌ها، سبب بهبود کیفیت نماشویی و کاهش خطرات آن می‌شود. اولین نکته این است که در مورد چنین ساختمان‌هایی، بهتر است برای دسترسی به ارتفاع، از سیستم راپل یا تی­ های تلسکوپی استفاده کرد. هرچند که در صورت بهره‌گیری از تیم‌های حرفه‌ای می‌توان، از بالابر مکانیکی نیز با رعایت اصول احتیاطی، بهره برد. در درجه بعدی، مسئله استفاده از مواد شوینده برای شستشوی نما در چنین ساختمان‌هایی مطرح می‌شود. اصلی‌ترین موادی که برای این کار استفاده می‌شود، آب با سختی پایین و در کنار آن، مواد شوینده قلیایی نه‌چندان قوی و درنهایت مواد نانو هستند. آب را نیز می‌توان به سه روش اسپری دستی، واترجت و اسپری با تی، روی نما اعمال کرد. در این مقاله، همچنین، نکاتی تکمیلی مانند دمای آب و شیوه خشک‌کردن نما پس از شستشو را نیز مطرح کردیم.

شستشوی نما در ساختمان با نمای تمام شیشه

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نقاشی نما در شهر های بزرگ و کوچک
سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 ساعت 11:5 | بازدید : 67 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نقاشی نما

ساختمان های زیادی در سطح شهر های بزرگ و کوچک وجود دارد که نمای هر کدام از آن ها متفاوت است و با طرح و رنگ و جنس های مختلفی ساخته شده است. ساختمان های خیلی بلند مثل برج ها که قابلیت استفاده از سنگ برای نما در آن ها وجود  ندارد یا افرادی که از نظر بودجه و هزینه توانایی استفاده از متریال دیگر برای نمای ساختمان خود را ندارند، نقاشی نما و رنگ آمیزی نما می تواند گزینه بسیار مناسبی برای آن ها باشد. در ادامه مقاله قصد بررسی علل نقاشی نما در شهر های کوچک و بزرگ را داریم.

نقاشی نما در شهر های بزرگ

در شهر های بزرگ به علت وجود ساختمان های متعدد و بی شمار و همینطور ساختمان هایی با ارتفاع های بلند مثل برج ها که معمولا جنس نمای آن ها از سیمان است به نقاشی نما و رنگ آمیزی آن توجه می شود. ساختمان های بلند و با ارتفاع بالا به علت اینکه تنمی توانند نمایی از جنس سنگ داشته باشند، معمولا با استفاده از سیمان سفید ساخته می شوند که بدون رنگ وجهه جالبی ندارد. سنگ برای نمای ساختمان های بلند سنگین است و امکان سقوط آن وجود دارد. استفاده از انواع متریال دیگر مثل کامپوزیت یا لمینت بسیار گران قیمت و هزینه بر است. بنابراین منطقی ترین انتخاب برای جلوه بخشیدن به نمای ساختمان های با ارتفاع بلند استفاده از رنگ آمیزی و نقاشی نما است. ساختمان ای بلند با استفاده از طناب و دسترسی با راپل قابلیت رنگ آمیزی دارند. امکان دسترسی به این ساختمان ها غالبا با بالابر و داربست امکان پذیر نیست. در کل پیدا کردن شرکت هایی که خدمات نقاشی نما با انواع روش های دسترسی و ابزارآلات را ارائه می دهند در شهر های بزرگ راحت تر است. نقاشی نما به حفظ نمای ساختمان ها کمک می کند و آن ها را زیباتر از قبل می کند.

نقاشی نما در شهر های کوچک

شاید در شهر های کوچک به اندازه شهر های بزرگ ساختمان و به خصوص ساختمان های بلند وجود نداشته باشد، اما به خاطر درآمد های کمتر، اکثر افراد در شهر های کوچک ترجیح می دهند تا نمای خود را با نقاشی نما و رنگ آمیزی آن زیبا تر کنند. هزینه های مربوط به نقاشی نما و نگهداری از آن به مراتب کمتر از انواع دیگر نما ها است. با توجه به این موضوعات و همینطور کمبود متخصصان حوزه انواع نما، نقاشی نما محبوبیت بیشتری در بین مردم شهر های کوچک برای زینت نمای ساختمان ها دارد. پس تا به اینجا متوجه شدید که انتخاب نقاشی نما به دلایل مختلفی در شهر های کوچک و بزرگ انجام می شود و همه این دلایل تا حد زیادی قانع کننده هستند.

روش های نقاشی نما در شهر های بزرگ و کوچک

مراحل نقاشی نما تقریبا در همه شهر ها یکسان است اما آن چیزی که باعث تفاوت در انجام این عملیات بر روی نمای ساختمان می شود این است که در شهر های بزرگ شرکت های ارائه دهنده این خدمات به تعداد زیاد وجود دارند ولی در شهر های کوچک معمولا پیمانکاران و یا تیم نقاش های ساختمان به صورت سنتی قابل شناسایی هستند یعنی کمتر می توان در شهر های کوچک از طریق اینترنت، سایت یا شبکه های اجتماعی تیم های ارائه دهنده این خدمات را پیدا کرد. دلیل دیگر منطقه جغرافیایی و شرایط آب و هوایی یک شهر است که تعیین می کند از چه رنگ ها و چه روش هایی برای نقاشی نما می توان استفاده کرد.  با توجه به دلایل فوق باقی مراحل نقاشی نما به صورت یکسان است که در زیر به آن اشاره می کنیم:

  • تعمیر قسمت های ناهموار دیوار
  • زیرسازی و استفاده از پرایمر بررای افزایش چسبندگی رنگ
  • رنگ آمیزی ونقاشی نما برای بار اول
  • انجام اصلاحات نما با چند بار نقاشی نما و رنگ آمیزی بر روی نما

مزایا و معایب نقاشی نمای ساختمان

از مزایای رنگ آمیزی و  نقاشی نمای ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بالا در اجرای آن بر روی نمای ساختمان
  • هزینه های کمتر نسبت به استفاده از متریال دیگر در طراحی نما
  • سرعت بالا در رسیدن به نتیجه کار
  • استفاده از نیروی کار کمتر و ارزان تر

از معایب رنگ آمیزی و نقاشی نما نیز می توان علل زیر را نام برد:

  • سادگی و کمبود تنوع در رنگ آمیزی نما
  • استفاده از مواد شیمیایی دارای بو
  • امکان کثیف شدن بقیه قسمت های ساختمان

نقاشی نما و رنگ آمیزی نمای ساختمان به صورت خلاصه

با توجه به اینکه مطالب بالا را مطالعه کرده اید، قطعا به نکات مهمی در زمینه نقاشی نمای ساختمان و نحوه رنگ آمیزی آن پی برده اید. ابزار مورداستفاده برای رنگ آمیزی نما و روش های دسترسی براساس نوع نما متفاوت است. سطل، قلمو، غلطک، پیستوله از ابزار های مهم در نقاشی نما به حساب می آیند. روش های دسترسی نیز با توجه به ارتفاع نما دسترسی با طناب، داربست و یا بالابر انجام می شود.

نقاشی نما در شهر های بزرگ و کوچک


موضوعات مرتبط: نقاشی و رنگ آمیزی نما , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه و اجرای روف گاردن
دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت 11:59 | بازدید : 40 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

دلایل زیادی وجود دارد که شما تصمیم به اجرای روف گاردن در هنگام بازسازی خانه خود می گیرید. اما این دلایل هر چه که باشد نیاز به اجرای مراحلی برای زیرسازی و آماده سازی دارد که در این مقاله قصد داریم به توضیح آن ها بپردازیم تا در هنگام بازسازی خانه خود از این اطلاعات به صورت مفید استفاده کنید. روف گاردن یا بام سبز یک خلاقیت نسبتا جدید است که در شهر های بزرگ و پرجمعیت که کمبود فضای سبز وجود دارد، استفاده بیشتری دارد.

اجرای روف گاردن در بازسازی خانه

نکته مهمی که درمورد روف گاردن و اجرای آن در هنگام بازسازی منزل وجود دارد این است که آیا ساختمان یا بنای شما تحمل اجرای روف گاردن را دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید به سراغ متخصصان و مهندسان حوزه طراحی و اجرای بام سبز بروید تا آن ها پس از بررسی های لازم به شما بگویند که سازه شما مناسب این کار هست یا نه. از آن جایی که قرار است یک فضای سبز پس از بازسازی خانه، به ساختمان شما اضافه شود پس باید در نظر بگیرید که بنا تحمل وزن خاک، آب، گیاهان، اکسسوری ها و دیگر امکانات تفریحی و رفاهی را در پشت بام داشته باشد. روف گاردن یک بخش گران قیمت و لوکس محسوب می شود که بر هزینه های نهایی بازسازی خانه مبلغ زیادی را اضافه می کند برای همین به افرادی پیشنهاد می شود که توانایی مالی اجرای آن را داشته باشند.

مراحل طراحی و اجرای روف گاردن در بازسازی خانه

  • بازدید کارشناس از فضا، بررسی نکات مربوط به اجرای روف گاردن و تایید وضعیت ساختمان برای اجرای بام سبز
  • طراحی پلن اولیه فضا با استفاده از محاسبات ریاضی، المان های طراحی دکوراسیون و سبک های بازسازی خانه
  • شروع زیرسازی ساختمان برای اجرای فضای سبز، زهکشی، زیرسازی و اعمال لایه های اولیه روف گاردن
  • اجرای مرحله دوم روف گاردن وطراحی و اجرای سیستم های آبیاری مدرن برای نگهداری از فضای سبز بام
  • طراحی و چیدمان المان ها و اکسسوری های مشهود در روف گاردن و استفاده از طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی روف گاردن توسط کارویس

مجموعه خدمات ساختمانی کارویس تمامی خدمات مربوط به حوزه ساختمانی از بازسازی خانه تا خط کشی پارکینگ را ارائه می دهد و در تمامی این زمینه ها، تیم های متخصص و متبحری دارد که از مرحله طراحی تا اجرای کار در کنار شما خواهند بود. ایده پردازی، خلاقیت، مسئولیت پذیری، داشتن دانش فنی، مهارت در اجرا و ضمانت کار از ویژگی های کارویس است. با این وجود می توانید به راحتی کار بازسازی خانه یا اجرای روف گاردن در ساختمان خود را به کارویس بسپارید.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی یا نقاشی نمای ساختمان
دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت 11:45 | بازدید : 47 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

از جمله خدماتی که برای زیبا سازی شهر و ساختمان استفاده می شود نماشویی ساختمان و همچنین رنگ آمیزی یا همان نقاشی نما است. با استفاده از این دو کار می توان ظاهر ساختمان را در وضعیت خوبی قرار داد. اما گاهی در برخی موارد افراد بین انتخاب یکی از این دو گزینه دچار تردید می شوند و نمی توانند انتخاب برایشان سخت می شود. ما در این مقاله قصد داریم که شما را  در انتخاب یکی از این دو گزینه برای بهبود وضعیت نمای ساختمان تان یاری کنیم.

نماشویی ساختمان و بهبود وضعیت نما

نمای هر ساختمان پس از گذشت مدت زمانی دچار آلودگی و کثیفی می شود، این وضعیت در شهر های بزرگ یا صنعتی شدت پیدا می کند. بنابراین ساختمان چهره زشتی به خود می گیرد که اصلا خوشایند نیست. نماشویی و شستشوی نمای ساختمان عملیاتی است که در طی آن با استفاده از متریال و روش های مخصوص، نما را تمیز می کنند. روش های گوناگونی برای انجام این کار وجود دارد که با توجه به جنس نما و نوع دسترسی یکی از انواع آن برای اجرای نماشویی انتخاب می شود. اگر به صورت متناوب نمای ساختمان تمیز شود، علاوه بر اینکه از آسیب های احتمالی که آلودگی به نمای ساختمان می زند جلوگیری می شود، بلکه ظاهر نما همواره تمیز و زیبا باقی می ماند. نماشویی فرآیندی است که با آن می توان طول عمر مفید نمای ساختمان را افزایش داد.

نقاشی نمای ساختمان و بهبود وضعیت نما

برخی از انواع نما وجود دارند که می توان با رنگ آمیزی بر روی آن ها، تغییراتی در ظاهر ساختمان به وجود آورد. رنگ آمیزی نما برای ساختمان هایی که ظاهر بسیار کثیفی دارند و در حقیقت نماشویی برای آن ها کارساز نیست، مفید است. اما باید به این نکته توجه کرد که قطعا رنگ آمیزی نما هزینه های بیشتری از نماشویی ساختمان به دنبال دارد. پس بهتر است تا جایی که امکان آن وجود دارد، از نماشویی استفاده کنیم و در شرایطی که شستشوی نما کارساز نبود از رنگ آمیزی استفاده کرد. البته تغییراتی که بر  روی نما با نقاشی حاصل می شود، خیلی بیشتر از تغییراتی است که از طریق نماشویی ساختمان حاصل می شود.

مجموعه کارویس و خدمات ساختمانی

مجموعه کارویس ارائه دهنده انواع خدمات ساختمانی از جمله نماشویی و نقاشی نمای ساختمان است که از صفر تا صد کار را به همراه اعضای حرفه ای خود انجام می دهد. تیم مشاوره کارویس شما را در انتخاب درست بین نماشویی ساختمان یا رنگ آمیزی آن راهنمایی می کند تا از انتخاب خود رضایت کامل داشته باشید. پس بهتر است قبل از انتخاب، از کارشناسان کارویس مشورت بگیرید.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عوامل موثر بر خط کشی پارکینگ
دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت 10:43 | بازدید : 49 | نویسنده : admin | ( نظرات )

خط کشی پارکینگ

در بخش‌های مختلفی که در این مقاله خواهد آمد قصد داریم که در خصوص عوامل موثر بر قیمت خط کشی پارکینگ اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. زیرا بسیاری از افراد پیش از آن که روند خط کشی پارکینگ‌شان را انجام دهند به دلایل مختلفی دغدغه این را دارند که نسبت به تمامی آن دسته از عواملی که در تعیین هزینه‌های مربوط به خط کشی پارکینگ دخیل هستند، آگاه شوند. این گونه می‌توانند امیدوار باشند که برنامه‌ریزی‌های مالی مناسبی را در جهت انجام این اقدام داشته باشند.

عوامل موثر بر قیمت خط کشی پارکینگ

از مهم‌ترین عواملی که در تعیین هزینه‌های نهایی خط کشی پارکینگ‌های مختلف از جمله پارکینگ‌های عمومی و ساختمان های اداری و تجاری دخیل هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • متراژ پارکینگ: همانطور که می‌دانید متراژ انواع پارکینگ‌ها ‌با هم متفاوت است. به همین دلیل است که این عامل در میزان رنگ‌های مصرفی در روند خط کشی پارکینگ افزایش یا کاهش خواهد داشت. به میزانی که متراژ پارکینگ‌ها ‌افزایش داشته باشد به همان میزان باید هزینه‌های بیشتری برای تهیه رنگ پرداخت شود.
  • نوع و جنس رنگ‌هایی که در روند خط کشی پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند: رنگ‌هایی که برای خط کشی پارکینگ استفاده می‌شود از انواع مختلفی برخوردارند. برخی از آن‌ها‌ از کیفیت بالایی برخوردارند و در مدت زمان طولانی کیفیت خود را حفظ می‌کنند. اما خب می‌توان انواعی را یافت که کیفیت‌شان پایین است و در فواصل زمانی کوتاهی مشاهده می‌شود که باید روند خط کشی پارکینگ مجددا انجام شود. بنابراین به صرفه است که از رنگ‌های باکیفیت استفاده کنید تا دوام بیشتری داشته باشد.

به میزانی که کیفیت رنگ‌ها‌ از جنس مرغوبی باشد به همان میزان در هزینه‌های نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

  • میزان دستمزد پرسنل و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مربوط به خط کشی پارکینگ: طبیعی است که شرکت‌های مختلف دارای پرسنل‌های مختلف از جهت میزان تخصص و مهارت هستند. بنابراین میزان دستمزدی که دریافت خواهد شد بر حسب میزان تجربه و مهارتی است که آن‌ها‌ دارند. تخصص و مهارت آن‌ها ‌باعث می‌شود که روند کار با دقت و ظرافت بالایی انجام شود تا در نهایت بتوانند به خروجی مناسبی دست پیدا کنند.
  • تعداد روزهایی که باید برای روند خط کشی پارکینگ صرف شود: برخی از پروژه‌ها‌ در زمینه خط کشی پارکینگ به قدری وسیع است که باید تعداد روزهای زیادی تعداد پرسنل بیشتری برای روند کار گمارده شوند. بنابراین تعداد روزها در تعیین دستمزد نهایی پرنسل و هزینه‌های مربوط به خط کشی پارکینگ نیز اثر قابل توجهی دارند.
  • انواع ابزارآلات و تجهیزاتی که در این روند به کار گرفته می‌شوند: در صورتی که از تجهیزات مدرن در این زمینه استفاده شود روند کار بهتر و دقیق‌تر پیش خواهد رفت. اما باید توجه داشته باشید که از ابزارآلات هزینه‌های مخصوص به خود را دارند و در هزینه‌های نهایی محاسبه می‌شود.

مراحل خط کشی پارکینگ

بعد از این که به عوامل دخیل در تعیین قیمت خط کشی پارکینگ پرداختیم می‌خواهیم در این بخش مهم‌ترین مراحلی که باید در این زمینه طی کنید به شما ارائه کنیم. دانستن از مسیر و مراحل باعث می‌شود که آگاهانه تر در این مسیر گام بردارید و در نهایت بهترین انتخاب‌ها‌ را داشته باشید. در ابتدا نیاز است که شماره یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ساختمانی و خط کشی پارکینگ را از یکی از صفحات مجازی پیدا کنید. در صفحات مجازی به راحتی دسترسی به شماره انواع شرکت‌ها ‌امکان‌پذیر خواهد بود.

  • در نهایت با هماهنگی های لازم جلساتی ابتدایی را با پرسنل شرکت داشته باشید تا صحبت های اولیه را انجام دهید. در این جلسه می‌توانید تمامی سوالاتی که در خصوص خط کشی پارکینگ دارید را بپرسید. در نهایت با آگاهی از انواع اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد می‌توانید بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید تا با بودجه‌ای که اختصاص داده‌اید نیز متناسب باشد.
  • سعی کنید که از کیفیت کارشان و نمونه کارهایی که دارند اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید با اعتماد بیشتری روند کار را به آنان بسپارید.
  • در ادامه در صورتی که رضایت شما از کیفیت کارشان جلب شود می‌توانید روزی را مقرر کنید تا روند کار مشخص شود.
  • در روزی از پیش تعیین شده پرسنل می‌توانند از محل کار دیدن کنند تا ارزیابی‌های لازم را انجام دهند.
  • در نهایت بر اساس اطلاعاتی که پرسنل از محل کار و پارکینگ دارند می توانند برنامه‌ریزی‌های ابتدایی را در جهت دستیابی به بهترین نتیجه انجام دهند.
  • براساس شرایط شما و نیز وضعیت کاری پرسنل روزی تعیین می‌شود که روند کار آغاز شود و برای خط کشی پارکینگ اقدامات نهایی انجام پذیرد.
  • روند کار طبق توافقات ابتدایی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده صورت می‌پذیرد تا مالکان و صاحبان پارکینگ‌ها ‌رضایت صد در صدی از کار داشته باشند.

خاتمه

در این مقاله بسیاری از مهم‌ترین عواملی که در باعث می‌شود هزینه‌های مربوط به خط کشی پارکینگ‌تان افزایش یا کاهش داشته باشد را بیان کردیم. امیدواریم که توانسته باشیم پاسخ پرسش شما را در بخش‌های مختلف ارائه کنیم تا بتوانید آگاهانه و با دید بازتری در این مسیر گام بردارید. البته این توصیه را از ما به خاطر داشته باشید که حتما در ابتدا با تیم‌های مختلف صحبت کنید تا بتوانید از شرایط کاری شرکت‌های مختلف آگاه شوید و در نهایت تیمی را انتخاب کنید که به صرفه و با تجربه زیادی کار خواهند کرد.

عوامل موثر بر خط کشی پارکینگ


موضوعات مرتبط: خط کشی پارکینگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کفسابی و سنگسابی برای ارگان های دولتی
دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت 10:41 | بازدید : 60 | نویسنده : admin | ( نظرات )

کفسابی و سنگسابی

ادارات و ارگان‌های دولتی عمدتاً دارای کفپوش سنگی هستند. کارمندان و مراجعان نیز همگی با کفش‌های کثیف بیرون روی سنگ قدم می‌زنند. به همین خاطر بعد از مدتی، سنگ کفپوش کدر و کثیف می‌شود. وقتی که سنگ کثیف شود، دیگر درخشش واقعی خود را نخواهد داشت و ظاهر ارگان را بسیار نامناسب می‌کند. با توجه به اینکه در ارگان‌های دولتی مراجعان بسیاری حضور پیدا می‌کنند، آراستگی ظاهر این ارگان‌ها نیز اهمیت بسیاری دارد. همچنین با توجه به اینکه ارگان‌های دولتی همگی بخشی از بیت المال هستند، حساسیت خاصی در خصوص آن‌ها لحاظ می‌شود. در این مقاله با ما همراه شوید تا درباره کفسابی و سنگسابی ارگان‌های دولتی همه چیز را بدانید.

زمان کفسابی و سنگسابی ، یک فاکتور بسیار مهم

ارگان‌های دولتی فعالیت بسیاری دارند. گاهی اوقات برخی ارگان‌های دولتی تا پاسی از شب نیز به فعالیت‌های حساس و عقب‌افتاده خود ادامه می‌دهند. کفسابی و سنگسابی نیز سر و صدای بسیاری دارد. همچنین برای آنکه بتوان به تمامی بخش‌های کفپوش ادارات دسترسی پیدا کرد، باید میز و صندلی‌ها جابه‌جا شوند. به همین خاطر عملاً کفسابی یا سنگسابی در ساعات اداری ممکن نیست. پس باید این کار را به زمانی که اداره به‌صورت کامل تعطیل است موکول کرد. همچنین اکیپ کفسابی یا سنگسابی باید با سرعت عمل عالی فعالیت خود را به پایان برسانند. معمولاً این کار باید نهایتاً در عرض یک شب تا صبح انجام شود. یا اینکه در ایام تعطیلات رسمی که ادارات تعطیل هستند، باید کار کفسابی در عرض 24 ساعت به پایان برسد. این موضوع یک عنصر کلیدی درباره کفسابی ارگان‌های دولتی به حساب می‌آید و اهمیت بسیاری دارد.

قیمت یک عنصر مهم دیگر

پرداخت از جانب ادارات دولتی به شرکت‌ها یا اشخاص باید از طریق درگاه خاصی باشد. البته معمولاً هزینه کفسابی از بخش تنخواه ادارات پرداخت می‌شوند و وارد سیستم‌های پیچیده دولتی آن را نمی‌کنند. با وجود این، باز هم قیمت در عقد قرارداد کاری با شرکت‌های پیمانکاری برای انجام کفسابی و سنگسابی اهمیت بسیاری دارد. در صورتی که بخواهید با یک شرکت پیمانکاری برای کفسابی همکاری داشته باشید، شرکت پیمانکاری باید پروانه کسب معتبر داشته باشد. همچنین باید فاکتور کاملاً رسمی ارائه دهد. در غیر این صورت معمولاً نمی‌توان در شرایط معمول با شرکت‌های پیمانکاری همکاری داشت. با تمام این اوصاف، در مرحله بعد از کد بهره‌بردرای، شماره ثبت و البته ارائه فاکتور رسمی، باید شرکت پیمانکاری قیمت مناسب را در کنار کیفیت عالی ارائه دهد. در بخش بعدی درباره اهمیت کیفیت ارائه خدمات سنگسابی و کفسابی صحبت خواهیم کرد. پس بهتر است با پیمانکارانی صحبت کنید که تجربه کافی در زمینه سنگسابی و همچنین همکاری با ارگان‌های دولتی داشته باشند تا بهترین قیمت را ارائه دهند.

اهمیت محافظت از سنگ

زمانی که صحبت از ارگان‌های دولتی به میان می‌آید، طرف حساب پیمانکاران نه فقط یک شخص یا یک شرکت، بلکه دولت است. اموالی هم که در ارگان‌های دولتی قرار دارند، همگی جزوی از بین المال به حساب می‌آیند. کفسابی و سنگسابی که موضوع بسیار حساس به حساب می‌آید. در صورتی که از دستگاه‌های مناسب برای کفسابی یا سنگسابی استفاده نشود، ممکن است روی سنگ خط و خش بیاندازد یا به بندکشی بین سنگ‌ها آسیب وارد کند. به همین خاطر باید پیمانکارانی که در خصوص سنگ سابی و کف سابی ارگان‌های دولتی فعالیت می‌کنند، تخصص کافی داشته باشند و از دستگاه‌های جدید استفاده کنند. در برخی ارگان‌های دولتی که مراجعان و سفرای کشورهای خارجی حضور دارند، از سنگ‌های خاص ایتالیایی استفاده شده است. این سنگ‌ها بسیار گران‌قیمت هستند. در صورتی که سنگ سابی با ذره‌ای مشکل همراه باشد و کوچکترین آسیبی به سنگ وارد شود، تأمین این خسارت بسیار دشوار خواهد بود. حتی جبران خسارت و تأمین سنگی مشابه همان طرح نیز کاری غیرممکن خواهد بود. با توجه به اینکه تمامی اموال داخل ارگان‌های دولتی بخشی از بیت المال هستند، باید کفسابی و سنگسابی ارگان‌های دولتی با دقت و وسواس بسیاری انجام شود.

شستشو با مواد نانو

ارگان‌های دولتی جایی است که تردد بسیاری انجام می‌شود. خب همان طور که حدس می‌زنید، تمامی افراد نیز با کفش بیرون روی سنگ قدم می‌زنند. به همین خاطر معمولاً سنگ کف ارگان‌های دولتی به سرعت کثیف می‌شود.  آلودگی نیز گاهی بسیار ضخیم خواهد بود. به همین خاطر در بازه‌های زمانی معین، باید کفسابی و سنگسابی برای ارگان‌های دولتی انجام شود. این کار علاوه‌بر اینکه برای بیت المال هزینه‌بر است، زمان بسیاری نیز باید صرف آن کنند. گاهی برخی ارگان‌های دولتی به‌خاطر حساسیت کاری، تا پاسی از شب مشغول کار هستند. به همین خاطر باید بعد پایان شیفت کاری و هنگام شب اقدام به کفسابی کنند. برای آنکه چنین مشکلاتی کاهش پیدا کند، می‌توانید از مواد نانو برای شستشوی سنگ استفاده کنید. این مواد بعد از شستشو، یک لایه محافظ نازک شیمیایی از خود به جای می‌گذارد. به این ترتیب باعث می‌شوند تا سنگ‌ها دیرتر از حالت معمول کثیف شوند. این موضوع شاید در کفسابی سنگ کفپوش منازل شخصی چندان کاربردی به نظر نرسد؛ اما با پرداخت هزینه‌ای کمی بیشتر و استفاده از مواد شستشو نانو، فاصله بین هر کفسابی در ارگان‌های دولتی بیشتر خواهد شد.

کفسابی و سنگسابی برای ارگان های دولتی


موضوعات مرتبط: کفسابی و سنگسابی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه با سازه ال اس اف
یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت 12:18 | بازدید : 41 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

بازسازی خانه غالبا به عنوان اعمال تغییرات ظاهری و تغییرات فضا مورد اعمال و اجرا قرار می گیرد. در بازسازی منزل یا محل کار عوامل متعددی مورد توجه قرار می گیرد، برای مثال میزان بودجه برای انجام این کار، زمان انجام پروژه، میزان تغییرات، کیفیت تغییرات، وضعیت ساختمان و سبک بازسازی خانه از عواملی هستند که باید بررسی شوند. گاهی در بازسازی تغییرات زیاد و اساسی انجام نمی شود که در این شرایط باید به سراغ فاکتور هایی رفت که کار با آن ها نسبتا ساده است.

سازه ال اس اف چیست

ساز اس ال اف در واقع نوعی سازه از پیش ساخته شده است که در کارخانه ساخته و در محل مورد نظر نیز مونتاژ می شود. این سازه ها براساس مساحت، اقلیم، وفضا در جنس ها و مدل های مختلف تولید و توسط مهندسان به کار گرفته می شوند. سازه های از پیش ساخته شده در فضا های مختلفی مثل خانه، محل کار یا آموزشگاه ها کاربرد دارند و در مواردی مثل اتاقک نگهبانی، جان پناه، انبار، سوله، نیم طبقه و اتاق کار نیز مورد استفاده قرار دارد.

مزایای سازه ال اس اف

سازه اس ال اف قابلیت اجرا با سرعت بالا، نصب راحت و حمل آسان را دارد. این سازه ها اغلب در برابر آتش سوزی و زلزله مقاوم هستند. با هر نوع کاربری قابلیت اجرا و استفاده را دارند.  قابل ترمیم، جداسازی و نصب دوباره و در نهایت استفاده در هر فضایی را دارند. استفاده از این نوع سازه ها در معماری و بازسازی خانه امروزی بسیار معمول و رایج است. با کمک این سازه می توان بدون اجرای هیچ گونه فوندانسیونی تغییراتی در تقسیم بندی خانه ایجاد کرد. برای ساخت فضای جدید در خانه معمولا نیاز به دریافت مجوز از شهرداری است ولی برای پارتیشن و سازه های اس ال اف نیازی به مجوز نیست. حالا به همه این ویژگی های مثبت زیبایی ظاهری را نیز اضافه کنید. با وجود این همه ویژگی مثبت درخواست بازار نیز برای این سازه افزایش پیدا کرده است و از نظر سرمایه گذاری نیز گزینه مناسبی است.

مجموعه کارویس و بازسازی خانه

مهمترین عاملی که می توان در هنگام انتخاب تیم یا شرکت های ارائه دهنده خدمات ساختمانی مثل بازسازی خانه در نظر گرفت، پیش رفتن آن مجموعه با تکنولوژی و دانش جدید است. پذیرفتن ایده های جدید معمولا برای افراد سخت و دشوار است ولی مجموعه های موفق معمولا خود را با علم روز دنیا هماهنگ می کنند و از پیشرفت های جوامع بشری برای بهبود شرایط خود استفاده می کنند.

 

موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تفاوت واترجت و واترسندبلاست در نماشویی
یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت 12:1 | بازدید : 46 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

روش های مختلفی برای نماشویی انواع نمای ساختمان وجود دارد که با توجه به جنس نما و نحوه دسترسی یکی از این روش ها انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرد. ابزار های جدیدی برای شستشوی نمای ساختمان ها ساخته شده است که کار نماشویی را با کیفیت بالا و بسیار سهل تر از دیگر روش ها انجام می دهد. برخی از این وسایل کاربرد خیلی زیادی دارند و به نوعی تبدیل به مهمترین تجهیزات در شستشوی نمای ساختمان شده اند.

واترجت چیست

به دستگاهی که از طریق یک نازل آب با فشار زیاد خارج می شود واترجت یا جت آب می گویند. این دستگاه در صنایع مختلف کاربرد دارد و در نماشویی نیز به عنوان دستگاهی برای تمیز کردن نما مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه تقریبا در تمامی انواع نماشویی از واترجت به عنوان یکی از تجهیزات ثابت استفاده می شود. واترجت آب را با قدرت و سرعت مشخص به نما پمپ می کند که سبب از بین رفتن آلودگی و کثیفی سطح نما می شود. واترجت تقریبا برای انواع نما کاربرد دارد و همواره مورد استفاده قرار می گیرد. برای نماشویی ساختمان معمولا از واترجت 200 الی 250 بار استفاده می شود که با قدرت و سرعت مناسب به نما برخورد کند. در این صورت هم نما کاملا تمیز می شود و هم آسیبی به آن وارد نمی شود. ویژگی مثبت دیگر واترجت این است که به علت فشار بالای آب رد یا لکه ای از آب بر روی نما باقی نمی ماند.

واتر سندبلاست چیست

استفاده از دستگاهی که علاوه بر خروج آب با فشار زیاد، سیلیس را نیز به سمت نما پمپاژ می کند، واترسندبلاست یا سندبلاست با آب می گویند. از وارسندبلاست برای نماشویی نما هایی استفاده می شود که صاف و صیقلی نیستند. انواع نمای آجری، سیمانی و سنگ های تیشه ای برای استفاده از واترسندبلاست مناسب هستند. با استفاده از این روش گرد و غبار کاهش به طور کامل از بین می رود و سطح رویی نما با میزان بسیار کمی سابیده می شود. واترسندبلاست نیز مانند واترجت در صنعت کاربرد های متنوعی دارد و در صنایع گوناگون مثل نماشویی، کف سازی بتن، آماده سازی سطوح و رنگ یا زنگ بری با فشار های 200 یا 250 بار مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت واترجت و واترسندبلاست

در حقیقت واترسندبلاست همان واترجت است که با اضافه شدن یک نازل و ماده سیلیس برای تمیز کردن نما هایی که سطوح صاف نداشته و یا نیاز به پاکسازی عمیق تر دارند مورد استفاده قرار می گیرد. واتر  جت تنها آب خالی را به نما تزریق می کند و بیشتر برای سطوح صاف مثل شیشه، سنگ یا کامپوزیت مورد استفاده قرار می گیرد ولی واترسندبلاست نقطه مقابل آن است. وجه اشتراک آن ها نیز استفاده از آب با فشار زیاد برای نماشویی ساختمان است.

تیم کارویس و نماشویی با واترجت یا واترسندبلاست

مجموعه خدمات شستشوی نمای ساختمان کارویس با ارائه انواع روش های نماشویی و استفاده از انواع تجهیزات در صدر مجموعه های خدمات نماشویی قرار دارد و آماده ارائه بهترین خدمات ساختمانی از جمله شستشوی نما در شهر های تهران و کرج است.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه با حداقل ترین هزینه ها
یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت 10:54 | بازدید : 51 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

بازسازی خانه کاری بسیار لذت‌بخش است. وقتی که خانه خودتان را بازسازی می‌کنید، احساس بهتری خواهید داشت. به این ترتیب همان خانه قدیمی که با آن خاطره دارید را به خانه‌ای زیبا و امروزی تبدیل می‌کنید. البته برای داشتن این حس خوب، باید پول خوبی هم خرج کنید! خیلی‌ها تصور می‌کنند که بازسازی خانه بسیار پرهزینه است. به همین خاطر از آن فراری هستند. این در حالی است که می‌توانید بازسازی را با حداقل هزینه انجام دهید. خب برای این کار چه راه‌حلی وجود دارد؟ چطور می‌توان با حداقل هزینه بهترین بازسازی را انجام داد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا ببینید چطور می‌توانید بازسازی خانه را با حداقل هزینه انجام دهید.

تخریب ممنوع

تخریب هزینه بسیاری دارد. وقتی که واژه تخریب در بازسازی به کار می‌رود. باید انتظار افزایش هزینه‌های بسیاری داشته باشید. تخریب به‌معنای تخریب دیوار، تغییر نقشه و از این قبیل مسائل می‌شود. برای تخریب باید هزینه‌ای گزاف بپردازید. همچنین وقتی که تخریب انجام می‌شود، برای تعمیر آن بخش نیز باید هزینه‌ای بیشتر از بازسازی صرف نمایید. پس بهتر است اگر می‌خواهید تا با حداقل هزینه کار خودتان را پیش ببرید، به‌دنبال تخریب نباشید. تخریب می‌تواند هزینه‌های شما را به‌صورت بسیار چشم‌گیر بالا ببرد. به‌دنبال راه‌کارهای خلاقانه باشید تا کار خودتان را بدون تخریب پیش ببرید.

تغییر سیستم فاضلاب ممنوع

گاهی برخی افراد تصمیم می‌گیرند تا اقدام به تغییر نقشه خانه کنند. برای مثال جای سرویس بهداشتی یا آشپزخانه را تغییر دهند. تغییر اینگونه فضاها، نیاز به تغییر سیستم فاضلاب دارد. یعنی دستشویی، حمام و همچنین آشپزخانه، باید دسترسی به سیستم فاضلاب و آب داشته باشد. شاید لوله‌کشی را بتوان با حداقل هزینه انجام داد؛ اما تغییر مسیر فاضلاب، مخصوصاً فاضلاب سرویس بهداشتی و دستشویی، کار بسیار دشواری است. به همین خاطر هزینه بسیاری را باید بابت آن بپردازید. برای آنکه خودتان را درگیر بازسازی‌هایی هزینه‌بر و گران نکنید، بهتر است دور تغییر سیستم فاضلاب را خط بکشید.

تغییرات کابینت

کابینت جزو مهم‌ترین اجزای آشپزخانه است. آشپزخانه هم یکی از بخش‌های بسیار مهم خانه به حساب می‌آید. در بازسازی خانه معمولاً کابینت‌ها را تغییر می‌دهند. کابینت دارای انواع مختلفی است. به همین خاطر تنوع قیمتی بسیار متنوعی نیز دارد. اگر به‌دنبال کاهش هزینه‌های خود هستید، می‌توانید کابینت‌ها را به‌صورت کامل عوض نکنید یا به‌دنبال کابینت‌ها ارزان‌قیمت‌تر باشید. روش‌های خلاقانه بسیاری برای کاهش هزینه بازسازی در این زمینه وجود دارد. برای مثال اگر کابیت‌های خانه فلزی است، می‌توانید بخش داخلی و بدنه اصلی کابینت را دست‌نخورده باقی بگذارید و فقط به تغییر درب کابینت اکتفا کنید. به این ترتیب می‌توانید فقط لولا و خود درب کابینت را با انواع درب کابینت چوبی جایگزین کنید. به این ترتیب ظاهر کابینت‌ها نو می‌شوند و کمترین هزینه را برای بازسازی خانه متحمل می‌شوید. البته اگر درب کابنیت‌ها چوبی هستند و ظاهری مناسب ندارند، می‌توانید از روش‌هایی همانند جایگزینی روکش چوب یا حتی برچسب‌های تزئینی کابینت استفاده نمایید. به این ترتیب با حداقل هزینه، ظاهر کابینت شما به‌صورت کامل تغییر پیدا می‌کند.

به بازسازی ظاهری اکتفا کنید

خب این موضوع آنچنان هم توصیه نمی‌شود. چون بهتر است بازسازی از صفر تا صد انجام شود. زیرا بازسازی به این شکل می‌تواند بسیار مفید باشد. مثلاً فرض کنید که بازسازی خانه را انجام دادید و همه جا همانند آینه می‌درخشد. سپس بعد مدتی کوتاه، لوله آب نشتی پیدا می‌کند و مجبور به تخریب کفپوش می‌شوید. پس بهتر است در بازسازی، از تاسیسات نیز دیدن کنید. با وجود این اگر احساس می‌کنید که به‌دلیل مشکلات مالی و بودجه، باید تا حد امکان هزینه بازسازی خانه را کاهش دهید، می‌توانید به بازسازی ظاهری اکتفا کنید. منظور از بازسازی ظاهری، تغییرات ظاهری ساختمان است. برای مثال می‌توانید در بازسازی ظاهری خانه، دیوارها را رنگ کنید یا کاغذ دیواری را تعویض نمایید. همچنین کفپوش را تعمیر کنید یا کابینت‌ها را در ارزان‌ترن حالت ممکن تغییر دهید. ساخت آرک و نور مخفی یا تزئینات این چنینی نیز در بازسازی ظاهری موثر است. پس می‌توانید با حداقل هزینه، حداقل ظاهر ساختمان را زیبا کنید.

کفپوش درست انتخاب کنید

کفپوش خانه تأثیر بسیاری بر ظاهر آن دارد. وقتی که کفپوش تعویض شود، ظاهر خانه بسیار نو و زیبا خواهد شد. البته تعویض کفپوش می‌تواند بسیار گران‌قیمت باشد. جالب است بدانید، خوشبختانه این روزها تنوع بسیاری از انواع کفپوش وجود دارد. یعنی می‌توانید بر اساس نیاز خود، انواع مختلف کفپوش را انتخاب کنید. برای مثال با جایگزین کردن سرامیک به جای سنگ، می‌توانید هزینه کفپوش را کاهش دهید. در ضمن اگر عاشق طرح پارکت هستید، می‌توانید از پارکت لمینت استفاده کنید که هزینه کمتری دارد. حتی  برچسب‌هایی وجود دارند که می‌توانید روی زمین بچسبانید و ظاهر ساختمان را تغییر دهید. البته این برچسب‌ها دوام و کیفیت چندانی ندارند؛ اما در کاهش هزینه بازسازی خانه تأثیرگذار هستند. در نهایت باید گفت که بهترین راه برای کاهش هزینه بازسازی خانه ، کمک‌گرفتن از پیمانکاران خبره است. شما می‌توانید از یک پیمانکار درخواست کنید تا با بودجه‌ای خاص، پروژه بازسازی را به پایان برساند. پیمانکاران دارای کارمندانی با تخصص‌های متفاوت هستند. به این ترتیب هزینه‌ای که بابت خدمات مختلف پرداخت می‌کنند، به‌مراتب از هزینه‌ای که خودتان به‌صورت مجزا به نقاش، بنا، سیم‌کش، لوله‌کش و ... پرداخت خواهید کرد کمتر خواهد بود. همچنین پیمانکاران ارتباط‌ های بسیاری در بازار دارند و می‌توانند مصالح را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنند. پس بهترین روش برای کاهش هزینه‌ها، کمک گرفتن از پیمانکاران خبره در زمینه بازسازی خانه است.

بازسازی خانه با حداقل ترین هزینه ها

 

موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طراحی دکوراسیون داخلی به شیوه مونوکروم
یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت 10:52 | بازدید : 50 | نویسنده : admin | ( نظرات )

طراحی دکوراسیون داخلی

از مهم‌ترین و پرطرفدارترین سبک‌های دکوراسیون داخلی که در دسته انواع تکنیک‌های نوین و مدرن در دکوراسیون داخلی قرار می‌گیرد، سبک مونوکروم است. استفاده از این تکنیک بسیار فضای دلپذیر و خاصی را پدید‌ می‌آورد که صرفاً مورد پسند خاص پسندان است. این تکنیک طراحی دکوراسیون داخلی را در خانه‌های مسکونی و نیز ساختمان‌های اداری و دفتر‌ها نیز‌ می‌توانند به کار گیرند. در ادامه‌ می‌خواهیم که در این زمینه اطلاعاتی را به شما دهیم تا بتوانید با افزایش آگاهی‌تان در این زمینه بهترین انتخاب را در خصوص طراحی دکوراسیون داخلی داشته باشید.

سبک مونوکروم برای طراحی دکوراسیون داخلی

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که‌ می‌توانیم برای این سبک طراحی دکوراسیون داخلی برشمریم استفاده از رنگ‌های واحد و تک رنگ برای رنگ و لعاب بخشیدن به فضای داخلی خانه است. به همین دلیل فضا تا حدود زیادی یکنواخت است. البته نباید تصور کنید که این فضا دلسرد کننده و دلگیر و خسته کننده است. خیر، برخی از افراد نسبت به این نحو دکوراسیون داخلی نهایت علاقه‌مندی را نشان می‌دهند. نام دیگر سبک مونوکروم را در طراحی دکوراسیون داخلی طراحی تک رنگ نیز‌ می‌گویند. به همین دلیل است که‌ می‌توان گفت بسیاری از افرادی که این نوع از طراحی را انتخاب‌ می‌کنند از جسارت بالایی برخوردارند و‌ می‌توانند طراحی‌های منحصر به فرد را درک و فهم کنند. در غیر این صورت هر فردی نمی تواند با این سبک از طراحی دکوراسیون داخلی تطبیق داده شود.

مزایای سبک مونوکروم برای طراحی دکوراسیون داخلی

در ابتدا باید بگوییم که تمامی سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی از سوی متخصصین حرفه‌ای و طراحان آگاه معرفی شده‌اند. بنابراین سال ها فکر و تجربه در پس تمامی آن‌ها وجود دارد و افراد نمی توانند که به راحتی یک سبک را رد یا تایید صد درصدی کنند. سبک مونوکروم نیز علیرغم شرایط خاصی که در دکوراسیون داخلی ایجاد‌ می‌کند دارای مزایای زیادی است.

برای مثال:

ذهن خسته و شلوغی که صبح تا شب مشغول انجام فعالیت‌های مختلف فکری است شاید در آخر شب‌ها نیاز داشته باشد که تا حدودی استراحت کند. کسانی که شاغل هستند و روزانه مجبورند با تعداد زیادی از آدم‌ها کار کنند بهترین گزینه‌شان برای طراحی دکوراسیون داخلی به شیوه مونوکروم است. زیرا که تک رنگ بودن این طراحی باعث‌ می‌شود که ذهن انرژی زیادی برای پردازش آن لازم نداشته باشد. بنابراین افراد زمانی که شب‌ها به منزل باز‌ می‌گردند‌ می‌توانند تاثیرات روانی ناشی از تک رنگ بودن خانه‌شان را در احساس آرامشی که دارند احساس کنند. در طراحی مونوکروم المان ها، رنگ‌ها و طرح‌های کمی به کار رفته است. در نتیجه شاهد خواهید بود که شلوغی طراحی‌های  سبک‌های دیگر که احساس خستگی در بیننده ایجاد‌ می‌کند در این سبک، یعنی مونوکروم وجود ندارد. از سوی دیگر نیز به دلیل این که از رنگ‌های واحدی در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده‌ می‌شود، اگر مکان و محل خانه‌تان کوچک باشد تا حد زیادی فضای اطراف‌تان را بزرگ نشان‌ می‌دهد. در واقع به دلیل این که شلوغی خاصی در این سبک از طراحی دکوراسیون داخلی وجود ندارد شما فضا را باز‌تر و بزرگ‌تر احساس‌ می‌کنید.

انتخاب رنگ در سبک مونوکروم راحی دکوراسیون داخلی

همانطور که‌ می‌دانید در این سبک از یک رنگ استفاده‌ می‌شود. اما برای اینکه تا حدودی از یکنواختی کار کاسته شود‌ می‌توانید از تنالیته‌های مختلفی از یک رنگ واحد بهره‌مند شوید. برای مثال در صورتی که افراد رنگ آبی را به عنوان رنگ مادر در طراحی دکوراسیون داخلی به شیوه مونوکروم انتخاب کنند، اولین اقدامی که انجام‌ می‌شود این است که سایر تناژ‌های این رنگ نیز مورد ارزیابی قرار‌ می‌گیرند. در نهایت شاهد خواهید بود که از یک رنگ واحد اما در تناژ‌های متفاوت برای دکوراسیون داخلی استفاده‌ می‌کنند.

اهمیت انتخاب رنگ با مشورت متخصصین حرفه‌ای و طراح دکوراسیون داخلی

از آنجایی که رنگ‌ها احساسات و انرژی‌های روانی خاصی را به ذهن و روان افراد منتقل‌ می‌کنند نیاز است که در انتخاب رنگ نهایت دقت داشته باشید. برای مثال در ابتدا با متخصصین حرفه‌ای در این زمینه مشورت‌هایی را داشته باشید. در جلسات ابتدایی که با تیم‌های حرفه‌ای ارائه دهنده خدمات ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی مشورت‌ می‌کنید آن‌ها با آشنایی با روحیات شما‌ می‌توانند گزینه‌هایی را در پیش پای شما قرار دهند. در نهایت این خود شمائید که‌ می‌توانید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید و برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌تان استفاده کنید. این روند به شما کمک می‌کند که بعد از مدتی احساس پشیمانی نداشته باشید و احساس نکنید که رنگی انتخاب شده نمی‌تواند احساس آرامش و خوشایندی را در شما پدید آورد.

برای کاهش کسل کنندگی ناشی از سبک منوکروم چکار کنیم؟

در اغلب موارد متخصصین با تجربه توصیه‌ می‌کنند که برای کاهش احتمال بروز خستگی و یکنواختی محیط خانه‌تان که ناشی از سبک مونوکروم است‌ می‌توانید از انواع دکوری‌‌های بزرگ و کوچک استفاده کنید. در واقع با استفاده از انواع المان‌های مختلف‌ می‌توانید که تا حدودی فضا را شلوغ کنید تا قدری از یکنواختی تک رنگی سبک مونوکرام بکاهید. در این موارد است‌ می‌توانید امیدوار باشید تا سال ها از نتیجه کار متخصصین نهایت لذت را خواهید برد.

سبک مونوکروم برای چه محیط هایی مناسب است؟

خوشبختانه این سبک از طراحی دکوراسیون داخلی با هیچ گونه محدودیتی روبرو نیست. بنابراین‌ می‌توانید در اتاق خواب شخصی، سرویس‌های بهداشتی و اتاق‌های پذیرایی از این سبک استفاده کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. در بسیاری موارد مشاهده می‌شود که سبک مونوکروم برای طراحی دکوراسیون داخلی صرفا در اتاق‌های خواب استفاده شده است. بنابراین در بخش‌های مختلف دیگر از جمله اتاق پذیرایی نیز می‌توانید از سایر تکنیک‌های طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنید. بنابراین هیچ گونه محدودیتی را در انتخاب نوع سبک طراحی دکوراسیون داخلی و نیز رنگ‌های انتخابی‌تان وجود ندارد. به قدری در بازار و حیطه طراحی‌های مختلف گزینه وجود دارند که می توانند هر نوع سلیقه‌ای را پاسخ گویند.

خاتمه

در بخش‌های مختلفی که در این مقاله آمد جزئی‌ترین نکاتی که در خصوص سبک مونوکروم وجود دارد را در اختیارتان قرار دادیم. در صورتی که احساس‌ می‌کنید به این سبک از طراحی دکوراسیون داخلی علاقه‌مند هستید‌ می‌توانیم این پیشنهاد را به شما دهیم که‌ می‌توانید برای طراحی خانه‌تان یا حتی اتاق‌تان استفاده کنید. اما در ابتدا نیاز است که با متخصصین مشورت‌های  لازم را داشته باشید تا روند کار برای شما آغاز شود.

طراحی دکوراسیون داخلی به شیوه مونوکروم


موضوعات مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه و بازسازی کفپوش حیاط
شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت 12:41 | بازدید : 64 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

هر خانه ای پس از مدت زمانی که از استفاده آن می گذرد نیاز به تعمیرات و بازسازی پیدا می کند. از بخش هایی که در بازسازی خانه ممکن است مورد توجه قرار گیرد، حیاط است. داشتن حیاط در خانه ویژگی مثبتی است و باید تا جایی که می توان از آن مراقبت کرد. قسمتی از حیاط که بیش از دیگر قسمت ها دچار آسیب و نیازمند بازسازی می شود، کفپوش آن است. انواع مختلفی از کفپوش ها وجود دارد که مناسب استفاده در حیاط و بازسازی خانه است. برای تشخیص این مورد باید به سراغ متخصصان حوزه بازسازی خانه بروید تا آن ها با توجه به تجربه و تخصص خود شما را در این مورد راهنمایی کنند.

نکات مهم در هنگام بازسازی خانه و حیاط

برای اینکه بتوانید تغییراتی در خانه و به ویژه حیاط خود ایجاد کنید، نکاتی وجود دارد که پیش از شروع کار باید به آن ها توجه کنید. رعایت مواردی که گفته می شود کار بازسازی خانه و بازسازی حیاط را برای شما و تیم بازسازی راحت تر و نتیجه کار را رضایت بخش تر می کند.

  • وضعیت زمین حیاط را بررسی کنید چرا که ممکن است زمین طی زمان گذشته دچار نشست یا خلاء در بخش هایی شده باشد، که با بررسی آن می توانید این مشکلات را به راحتی رفع کنید.
  • قصد خود را از بازسازی خانه و حیاط مشخص کنید، آیا تمایل دارید که کفپوش را به طور کامل تعویض کنید یا با تعمیر و بازسازی آن موافق هستید.
  • میزان بودجه ای که برای تغییرات و اعمال بازسازی در حیاط دارید را مشخص کنید تا از طریق آن بتوانید کار خود را بهتر پیش ببرید.
  • نوع متریال مورد نیاز را تشخیص دهید و یک لیست از آن تهیه کنید تا در هنگام خرید کار ها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.
  • به گزینه هایی که برای طراحی دکوراسیون حیاط و سبک بازسازی خانه دارید توجه کنید تا با استفاه از آن بتوانید کار خود را به خوبی پیش ببرید.
  • به مقاومت و کیفیت متریال و مصالحی که می خرید، توجه کنید تا پس از مدتی استفاده یا در حین اجرای کار بازسازی خانه دچار مشکل نشوید.
  • از تیم متخصص و متبحر برای اجرای کار بازسازی حیاط استفاده کنید. همکاری با تیم های کم تجربه یا تازه کار ممکن است شرایط را برای شما سخت تر کند.

تیم بازسازی خانه کارویس

شما می توانید صفر تا صد مراحل بازسازی خانه خود را به مجموعه با سابقه کارویس بسپارید تا با رعایت نکات تخصصی و ایمنی، هر بخشی از منزل خود را بازسازی کنید. مجموعه کارویس دارای تیم متخصص، مسئولیت پذیری بالا، خلاقیت و ایده پردازی در زمینه بازسازی خانه است که این مجموعه را در بین دیگر مجموعه ها خاص تر می کند.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین روش دسترسی به نما در نماشویی
شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت 12:25 | بازدید : 41 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

با توجه به افزایش جمعیت و رشد شهرنشینی هر روز به تعداد ساختمان های مرتفع و بلند افزوده می شود. آلودگی شهر ها و صنعتی شدن جوامع از جمله دلایلی است که نمای این ساختمان ها آلوده و کثیف می شود. نماشویی راهی است که می توان از طریق آن نمای ساختمان را تمیز کرد. اما نکته مهم در این مقوله نوع دسترسی به نمای ساختمان جهت انجام امور نماشویی و شستشوی نمای ساختمان است. روش های گوناگونی برای دسترسی پیدا کردن به نمای ساختمان های کم ارتفاع و یا با ارتفاع بلند وجود دارد، اما همیشه یک روش بهتر و مطمئن تر برای انجام امور هست که در نماشویی نیز وجود دارد.

روش های دسترسی به نما

دسترسی به نمای ساختمان با توجه به محل قرارگیری، ارتفاع و نحوه ساخت ساختمان در مدل های گوناگون انجام می شود. معمول ترین روش های دسترسی به نما، استفاده از داربست، بالابر، طناب و در ساختمان های کم ارتفاع ابزارآلاتی مثل تی های تلسکوپی و یا دسته بلند است. در جدید ترین و مدرن ترین متد نماشویی نیز از ربات های شستشوی نما برای تمیز کردن نمای ساختمان استفاده می شود. با توجه به عوامل مختلف تیم اجرا کننده نماشویی یکی از روش های فوق را برای ساختمان شما انتخاب می کند که هر کدام مستلزم مسائل گوناگونی است.

بهترین روش دسترسی به نما

با توجه به رشد و پیشرفتی که در صنعت شستشوی نمای ساختمان اتفاق افتاده است می توان گفت که به صرفه ترین و بهترین راه دسترسی به نمای ساختمان جهت نماشویی، استفاده از طناب یا راپل است. البته باید توجه داشت که استفاده از طناب باید توسط اشخاص آموزش دیده و متخصص باشد تا کار به درستی اجرا شود. استفاده از طناب از آن جهت بهترین است که علاوه بر هزینه های کمتری که به همراه دارد، کار با آن آسان است. با رعایت نکات ایمنی می توان پروژه را بدون درد سر به اتمام رساند. نماشویی با طناب نیاز به فضای زیادی ندارد، محدوده گسترده تری تحت نظر اجراکننده کار است. دسترسی او به همه بخش های نما وجود دارد. سرعت انجام کار بالا می رود و نهایتا دردسر های کمتری در کار با طناب وجود دارد.

تیم نماشویی با طناب کارویس

مجموعه خدمات ساختمانی کارویس سال های زیادی است که در این زمینه مشغول به فعالیت است و تیم آموزش دیده و متخصصی در کار با طناب یا همان کار در ارتفاع دارد. تلاقی تخصص و تجربه در اجرای خدمات نماشویی دقیقا همان چیزی است که می توان با آن با آرامش خاطر کار نماشویی را انجام داد.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه و بستن اپن آشپزخانه
شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت 12:5 | بازدید : 40 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

در معماری ایرانی، آشپزخانه ها معمولا فضای بسته ای دارند و آشپزخانه باز یا اصطلاحا اپن بعد ها از طریق معماری های دیگر وارد طراحی، نوسازی و بازسازی خانه های ایرانی شده اند. اما برای ایرانی ها با فرهنگ ویژه خود آشپزخانه اپن دارای معایبی است که بیشتر افراد را به سمت آشپزخانه های سنتی هدایت می کند. برای مثال آشپزخانه اپن در معرض دید همه افراد است و این موضوع اهمیت تمیزی و نوع چیدمان آن را افزایش می دهد. بوی غذا در فضای خانه منتشر می شود و فضای خصوصی کمتری در آشپزخانه وجود دارد. اگر خانه شما دارای آشپزخانه اپن است به راحتی می توانید در حین انجام بازسازی خانه ، با ایده و خلاقیت های جدید فضای خصوصی تری برای آشپزخانه ایجاد کنید. در ادامه برخی از این ایده ها را بررسی و معرفی می کنیم:

استفاده از شیشه در بازسازی آشپزخانه

شاید شیشه فضای خصوصی زیادی به آشپزخانه شما ندهد ولی در موارد دیگر مثل جلوگیری از انتشار بو یا سر و صدا تاثیر مثبتی دارد. همینطور شیشه مانع عبور نور نمی شود و می تواند همانند یک نورگیر نیز برای انتقال نور آشپزخانه به دیگر فضا های خانه عمل کند.

استفاده از درب متحرک در بازسازی آشپزخانه

این روش به عنوان یک روش بسیار محبوب و پرطرفدار است که فضای شخصی زیادی نیز برای آشپزخانه ایجاد می کند و در عین حال زیبایی خاصی به محیط خانه می بخشد. در بازسازی خانه و آشپزخانه استفاده از درب های متحرک مثل درب های کشویی، آکاردئونی و درب های رستورانی برای افزایش فضای خصوصی مورد توجه قرار دارند.

استفاده از پنجره بر روی اپن آشپزخانه

از دیگر روش های پوشاندن فضای آشپزخانه، اضافه کردن پنجره بر روی اپن است که در شرایط خاص در بازسازی خانه امکان پذیر است. با توجه به ابعاد اپن، کار های طراحی، ساخت و اجرای آن را انجام دهید. پنجره فضایی بین آشپزخانه سنتی و مدرن را برای شما به ارمغان می آورد.

استفاده از پارتیشن برای حذف اپن آشپزخانه

یکی از کار هایی که در بازسازی خانه و آشپزخانه برای جداسازی فضا انجام می شود، استفاده از پارتیشن است. پارتیشن ها دارای نواع مختلفی هستند که با توجه به سبک بازسازی خانه می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد.

بازسازی اپن آشپزخانه با تیم کارویس

مجموعه کارویس با استفاده از دانش و خلاقیت خود، در امر بازسازی خانه به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است که سبب محبوبیت این تیم شده است. در بازسازی منزل خلاقیت و داشتن ایده حرف اول را می زند و با توجه به آن کار های مربوط به بازسازی خانه انجام می شود.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان
شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت 11:14 | بازدید : 46 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی و شستشوی نما

این روزها با توجه به ساخت و سازهای گسترده‌ای که در شهر تهران صورت گرفته است و تمامی انواع ساختمان‌ها در طبقات متعدد ساخته شده اند نیاز است که اقداماتی در جهت پاکسازی و نماشویی انواع ساختمان‌ها انجام شود. در واقع از طرفی رشد برج‌ها و آسمان خراش‌های بزرگ در تهران و از سوی دیگر وجود آلاینده‌های هوا باعث شده است که نماشویی تبدیل به یکی از اقدامات ضروری برای ساکنان برج‌های بزرگ شود. در ادامه قرار است که اطلاعاتی را در زمینه شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان‌ها در اختیارتان قرار دهیم.

شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان

روند شستشوی نما برای انواع ساختمان‌ها و برج‌ها و آپارتمان‌ها قابل انجام است. زیرا که تکنیک‌ها و انواع ابزارآلاتی که در این زمینه به کار گرفته‌ می‌‌شوند این امکان را برای تیم‌های متخصص برای نماشویی فراهم کرده است که انواع خدمات را در این زمینه ارائه کنند. ساختمان‌هایی که در طول و متراژ بزرگی ساخته شده‌اند نحوه دسترسی به بخش‌های مختلف‌شان چندان آسان نخواهد بود. بنابراین نیاز است که انواع وسایلی که در اختیار پرسنل فعال در شرکت های ارائه دهنده خدمات ساختمانی است در این روند به کار گرفته شود تا خروجی رضایت بخش حاصل شود.

شستشوی نما برای چه نوع ساختمان‌هایی کاربرد دارد؟

شستشوی نما هیچ گونه محدودیتی ندارد و مالکان انواع ساختمان‌ها‌ می‌‌توانند برای روند نماشویی اقدام کنند. برای مثال از مهم‌ترین متریال‌هایی که برای ساخت نمای ساختمان‌ها استفاده‌ می‌‌شود موارد زیر هستند که هر کدام از آن‌ها را با تکنیک‌هایی خاص مورد شستشو قرار‌ می‌‌دهند.

مثل:

  • ساختمان‌های آجری
  • ساختمان‌های سنگی
  • ساختمان‌های سیمانی
  • ساختمان‌های کامپوزیتی
  • ساختمان‌هایی که در نمای آن‌ها بیشتر از شیشه استفاده شده است و طبقات دارای پنجره‌هایی در ابعاد بزرگ و ساخته شده از شیشه هستند.

مزایای شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان

از مهم‌ترین مزایایی که‌ می‌‌توانیم برای شستشوی نمای انواع ساختمان‌های بزرگ برشمریم موارد زیر هستند:

  • در ابتدا نیاز است که بدانید مهم‌ترین هدف شستشوی نما این است که تمامی آلودگی‌هایی که در سطح نما ساختمان‌ها  اجتماع پیدا کرده‌اند به درستی پاک شوند. در نهایت شاهد هستیم که تمامی ابزارآلات به کار گرفته شده در طول نماشویی کمک‌ می‌‌کند که پاکیزگی و درخشندگی خاصی به نما اضافه شود. در نتیجه ساکنان خانه‌های بزرگ در برج‌ها و آسمان خراش‌‌ها می‌‌توانند تمیزی و شفافیت لذت بخش را از منظره درونی و بیرونی خانه‌ها داشته باشند.
  • از دیگر مزایایی که شستشوی نما دارد این است که به زیبایی ساختمان در سطح شهر اضافه‌ می‌‌کند. بسیاری از خانه‌ها  علیرغم این که لوکس و شیک هستند اما متاسفانه در طول مدت زمانی طولانی با آلودگی‌هایی مواجه‌ می‌‌شوند که مانعی در مسیر تماشای ساختمانی زیبا و لوکس هستیم. برای این که منظره بدی برای کوچه و خیابان ایجاد نشود بهتر است که روند نماشویی انجام شود. همان طور که به پاکیزگی بخش‌های داخلی خانه‌هایمان توجه‌ می‌‌کنیم بهتر است که به نمای بیرونی و نمای ساختمان‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم و اقدامات لازم در این بخش را انجام دهیم.

انواع تکنیک‌های شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان‌ها

همانطور که‌ می‌‌دانید تکنیک‌ها و راهکار‌های مختلفی وجود دارد که باعث‌ می‌‌شود روند نماشویی با نهایت دقت و بهترین کیفیت انحام شود. مهم ترین تکنیک‌ها به شرح زیر است:

استفاده از واتر جت

واتر جت‌ها نوعی وسیله هستند که باعث‌ می‌‌شود آب با فشار بسیار زیادی به بیرون پخش شود. در نتیجه زمانی که نیاز است که بخش‌های سطحی ساختمان‌ها به درستی و با کیفیت زیادی شسته شود‌ می‌‌توانند از واتر جت استفاده کنند. واتر جت‌ها زمانی به کار گرفته‌ می‌‌شوند که سطح نما با سایر مواد شوینده، شستشو داده شده است و با واتر جت‌ می‌‌خواهند که مواد شوینده به طور کامل از سطح پاک شود.

استفاده از طناب معلق

در مواردی که برج‌ها بسیار بلند و عریض هستند برای این که به نواحی غیر قابل دسترس بروند و روند شستشوی نما انجام شود از انواع طناب‌های ایمی و مخصوص نماشویی استفاده‌ می‌‌شود. در این روند پرسنل‌ می‌‌توانند با نهایت ایمنی طناب‌ها را به خود وصل کنند و به کار شستشوی نما مشغول شوند. این طناب‌ها دارای بخش‌های مختلفی هستند که با بست‌های مختلف و محکم افراد را پشتیبانی‌ می‌‌کنند. در نهایت نیز شاهد هستیم که افراد به راحتی‌ می‌‌توانند کارشان را با خیال راحت انجام دهند. به علاوه این که این نکته را در خاطر داشته باشید که افرادی که از این وسیله‌ها استفاده‌ می‌‌کنند آموزش‌های لازم را در این زمینه دریافت کرده‌اند و به راحتی می‌توانند با بخش‌های مختلف طناب‌ها کار کنند و تنظیمات لازم را انجام دهند. در نتیجه در این شرایط نیازی نیست که نگرانی‌های خاصی داشته باشید.

استفاده از داربست‌های فلزی

داربست‌ها نیز از سایر گزینه‌ها ی هستند که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نماشویی ساختمان‌ها می‌‌توانند انتخاب کنند. در مواردی که ساختمان‌ها چندان عریض نیستند و تعداد طبقان چندان زیادی نیست کاربرد زیادی دارد. در این شرایط داربست‌هایی زده‌ می‌‌شود و افراد‌ می‌‌توانند با ایجاد راه‌هایی مابین آهن‌هایی که تدارک دیده‌اند به بخش‌های مختلف حرکت کنند و کار نماشویی را انجام دهند.

تیم‌های حرفه‌ای از چه وسایلی برای شستشوی نما کمک‌ می‌‌گیرند؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پرسنل برای نماشویی از چه وسایل و ابزار‌هایی کمک‌ می‌‌گیرند. در بخش‌های قبلی بخشی از وسایل را نام بردیم، اما این جا‌ می‌‌خواهیم که در خصوص سایر ابزار‌ها صحبت کنیم. واقعیت این است که برای پاکسازی سطح نمای بیرون ساختمان‌ها شاهد هستیم که تمام مواد شوینده‌ها  از کیفیت بالایی برخوردارند. گاها بسیاری از تیم‌ها از مواد شوینده خارجی و با کیفیت استفاده‌ می‌‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان بالاترین کیفیت و خروجی حاصل شود. از سوی دیگر برای پاکسازی سطوح از دستمال‌ها یا سایر ابزار‌هایی استفاده‌ می‌‌شود که قدرت پاکسازی بالایی دارند. خشک کردن سطح شیشه‌ای ساختمان‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. بنابراین نیاز است که از گزینه‌هایی استفاده کنند که بدون ایجاد لکه‌های اضافی قطره‌های آب را از روی شیشه‌های ساختمان‌ها پاک کند.

خاتمه

در بخش‌های مختلف این مقاله در زمینه انواع تکنیک‌ها و انواع مزایای نماشویی یا شستشوی نما انواع ساختمان‌ها صحبت کردیم. تلاش کردیم که بسیاری از ابهامات موجود را برطرف کنیم و اطلاعاتی که مورد نیازتان است را در اختیارتان قرار دهیم. در نهایت توصیه‌مان این است که این روند بسیار تخصصی است و هر تیمی نمی‌تواند به راحتی خدمات با کیفیتی را به شما ارائه کند. در نتیجه بهتر است که در ابتدا در خصوص تیمی که قرار است که روند کار شستشوی نما را برایتان انجام دهد تحقیقاتی داشته باشید تا در نهایت با اطمینان خاطر روند نماشویی را به آن‌ها بسپارید. در غیر این صورت بعید است که بتوانید به نتیجه‌ای که مطلوب شماست دست پیدا کنید.

شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان
شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت 11:14 | بازدید : 47 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی و شستشوی نما

این روزها با توجه به ساخت و سازهای گسترده‌ای که در شهر تهران صورت گرفته است و تمامی انواع ساختمان‌ها در طبقات متعدد ساخته شده اند نیاز است که اقداماتی در جهت پاکسازی و نماشویی انواع ساختمان‌ها انجام شود. در واقع از طرفی رشد برج‌ها و آسمان خراش‌های بزرگ در تهران و از سوی دیگر وجود آلاینده‌های هوا باعث شده است که نماشویی تبدیل به یکی از اقدامات ضروری برای ساکنان برج‌های بزرگ شود. در ادامه قرار است که اطلاعاتی را در زمینه شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان‌ها در اختیارتان قرار دهیم.

شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان

روند شستشوی نما برای انواع ساختمان‌ها و برج‌ها و آپارتمان‌ها قابل انجام است. زیرا که تکنیک‌ها و انواع ابزارآلاتی که در این زمینه به کار گرفته‌ می‌‌شوند این امکان را برای تیم‌های متخصص برای نماشویی فراهم کرده است که انواع خدمات را در این زمینه ارائه کنند. ساختمان‌هایی که در طول و متراژ بزرگی ساخته شده‌اند نحوه دسترسی به بخش‌های مختلف‌شان چندان آسان نخواهد بود. بنابراین نیاز است که انواع وسایلی که در اختیار پرسنل فعال در شرکت های ارائه دهنده خدمات ساختمانی است در این روند به کار گرفته شود تا خروجی رضایت بخش حاصل شود.

شستشوی نما برای چه نوع ساختمان‌هایی کاربرد دارد؟

شستشوی نما هیچ گونه محدودیتی ندارد و مالکان انواع ساختمان‌ها‌ می‌‌توانند برای روند نماشویی اقدام کنند. برای مثال از مهم‌ترین متریال‌هایی که برای ساخت نمای ساختمان‌ها استفاده‌ می‌‌شود موارد زیر هستند که هر کدام از آن‌ها را با تکنیک‌هایی خاص مورد شستشو قرار‌ می‌‌دهند.

مثل:

  • ساختمان‌های آجری
  • ساختمان‌های سنگی
  • ساختمان‌های سیمانی
  • ساختمان‌های کامپوزیتی
  • ساختمان‌هایی که در نمای آن‌ها بیشتر از شیشه استفاده شده است و طبقات دارای پنجره‌هایی در ابعاد بزرگ و ساخته شده از شیشه هستند.

مزایای شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان

از مهم‌ترین مزایایی که‌ می‌‌توانیم برای شستشوی نمای انواع ساختمان‌های بزرگ برشمریم موارد زیر هستند:

  • در ابتدا نیاز است که بدانید مهم‌ترین هدف شستشوی نما این است که تمامی آلودگی‌هایی که در سطح نما ساختمان‌ها  اجتماع پیدا کرده‌اند به درستی پاک شوند. در نهایت شاهد هستیم که تمامی ابزارآلات به کار گرفته شده در طول نماشویی کمک‌ می‌‌کند که پاکیزگی و درخشندگی خاصی به نما اضافه شود. در نتیجه ساکنان خانه‌های بزرگ در برج‌ها و آسمان خراش‌‌ها می‌‌توانند تمیزی و شفافیت لذت بخش را از منظره درونی و بیرونی خانه‌ها داشته باشند.
  • از دیگر مزایایی که شستشوی نما دارد این است که به زیبایی ساختمان در سطح شهر اضافه‌ می‌‌کند. بسیاری از خانه‌ها  علیرغم این که لوکس و شیک هستند اما متاسفانه در طول مدت زمانی طولانی با آلودگی‌هایی مواجه‌ می‌‌شوند که مانعی در مسیر تماشای ساختمانی زیبا و لوکس هستیم. برای این که منظره بدی برای کوچه و خیابان ایجاد نشود بهتر است که روند نماشویی انجام شود. همان طور که به پاکیزگی بخش‌های داخلی خانه‌هایمان توجه‌ می‌‌کنیم بهتر است که به نمای بیرونی و نمای ساختمان‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم و اقدامات لازم در این بخش را انجام دهیم.

انواع تکنیک‌های شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان‌ها

همانطور که‌ می‌‌دانید تکنیک‌ها و راهکار‌های مختلفی وجود دارد که باعث‌ می‌‌شود روند نماشویی با نهایت دقت و بهترین کیفیت انحام شود. مهم ترین تکنیک‌ها به شرح زیر است:

استفاده از واتر جت

واتر جت‌ها نوعی وسیله هستند که باعث‌ می‌‌شود آب با فشار بسیار زیادی به بیرون پخش شود. در نتیجه زمانی که نیاز است که بخش‌های سطحی ساختمان‌ها به درستی و با کیفیت زیادی شسته شود‌ می‌‌توانند از واتر جت استفاده کنند. واتر جت‌ها زمانی به کار گرفته‌ می‌‌شوند که سطح نما با سایر مواد شوینده، شستشو داده شده است و با واتر جت‌ می‌‌خواهند که مواد شوینده به طور کامل از سطح پاک شود.

استفاده از طناب معلق

در مواردی که برج‌ها بسیار بلند و عریض هستند برای این که به نواحی غیر قابل دسترس بروند و روند شستشوی نما انجام شود از انواع طناب‌های ایمی و مخصوص نماشویی استفاده‌ می‌‌شود. در این روند پرسنل‌ می‌‌توانند با نهایت ایمنی طناب‌ها را به خود وصل کنند و به کار شستشوی نما مشغول شوند. این طناب‌ها دارای بخش‌های مختلفی هستند که با بست‌های مختلف و محکم افراد را پشتیبانی‌ می‌‌کنند. در نهایت نیز شاهد هستیم که افراد به راحتی‌ می‌‌توانند کارشان را با خیال راحت انجام دهند. به علاوه این که این نکته را در خاطر داشته باشید که افرادی که از این وسیله‌ها استفاده‌ می‌‌کنند آموزش‌های لازم را در این زمینه دریافت کرده‌اند و به راحتی می‌توانند با بخش‌های مختلف طناب‌ها کار کنند و تنظیمات لازم را انجام دهند. در نتیجه در این شرایط نیازی نیست که نگرانی‌های خاصی داشته باشید.

استفاده از داربست‌های فلزی

داربست‌ها نیز از سایر گزینه‌ها ی هستند که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نماشویی ساختمان‌ها می‌‌توانند انتخاب کنند. در مواردی که ساختمان‌ها چندان عریض نیستند و تعداد طبقان چندان زیادی نیست کاربرد زیادی دارد. در این شرایط داربست‌هایی زده‌ می‌‌شود و افراد‌ می‌‌توانند با ایجاد راه‌هایی مابین آهن‌هایی که تدارک دیده‌اند به بخش‌های مختلف حرکت کنند و کار نماشویی را انجام دهند.

تیم‌های حرفه‌ای از چه وسایلی برای شستشوی نما کمک‌ می‌‌گیرند؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پرسنل برای نماشویی از چه وسایل و ابزار‌هایی کمک‌ می‌‌گیرند. در بخش‌های قبلی بخشی از وسایل را نام بردیم، اما این جا‌ می‌‌خواهیم که در خصوص سایر ابزار‌ها صحبت کنیم. واقعیت این است که برای پاکسازی سطح نمای بیرون ساختمان‌ها شاهد هستیم که تمام مواد شوینده‌ها  از کیفیت بالایی برخوردارند. گاها بسیاری از تیم‌ها از مواد شوینده خارجی و با کیفیت استفاده‌ می‌‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان بالاترین کیفیت و خروجی حاصل شود. از سوی دیگر برای پاکسازی سطوح از دستمال‌ها یا سایر ابزار‌هایی استفاده‌ می‌‌شود که قدرت پاکسازی بالایی دارند. خشک کردن سطح شیشه‌ای ساختمان‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. بنابراین نیاز است که از گزینه‌هایی استفاده کنند که بدون ایجاد لکه‌های اضافی قطره‌های آب را از روی شیشه‌های ساختمان‌ها پاک کند.

خاتمه

در بخش‌های مختلف این مقاله در زمینه انواع تکنیک‌ها و انواع مزایای نماشویی یا شستشوی نما انواع ساختمان‌ها صحبت کردیم. تلاش کردیم که بسیاری از ابهامات موجود را برطرف کنیم و اطلاعاتی که مورد نیازتان است را در اختیارتان قرار دهیم. در نهایت توصیه‌مان این است که این روند بسیار تخصصی است و هر تیمی نمی‌تواند به راحتی خدمات با کیفیتی را به شما ارائه کند. در نتیجه بهتر است که در ابتدا در خصوص تیمی که قرار است که روند کار شستشوی نما را برایتان انجام دهد تحقیقاتی داشته باشید تا در نهایت با اطمینان خاطر روند نماشویی را به آن‌ها بسپارید. در غیر این صورت بعید است که بتوانید به نتیجه‌ای که مطلوب شماست دست پیدا کنید.

شستشوی نما و نماشویی انواع ساختمان

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تفاوت نقاشی نمای سیمانی و سنگی
شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت 11:7 | بازدید : 64 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نقاشی نما

نقاشی نما شاید در ظاهر بسیار ساده باشد؛ اما برای آنکه بتوانید از نتیجه نهایی لذت ببرید، باید از روش مناسب و رنگ متناسب با نمای ساختمان خود استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا درباره تفاوت بین نمای سیمانی و نمای سنگی صحبت کنیم. به نظرتان این دو نما چه تفاوتی از نظر ساختار با هم دارند؟ برای نقاشی هر کدام باید از چه روشی استفاده کرد؟ آیا می‌توان از همان تجهیزات و وسایلی که برای نقاشی نمای سنگی استفاده می‌شود، روی نمای سیمانی هم استفاده کرد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره تفاوت بین نقاشی این دو نما بیشتر بدانید.

نمای سیمانی

نمای سیمانی به‌صورت کلی دو نوع سفید و سیاه دارد. البته نماهای سیمانی سیاه، بیشتر به رنگ طوسی هستند. نماهای سیمانی سفید به سرعت کثیف می‌شوند. به همین خاطر در مدت زمان معین، نیاز به نماشویی پیدا می‌کنند. وقتی که نما رنگ خود را از دست بدهد یا مدت طولانی شسته نشود، نما احتیاج به نقاشی مجدد خواهد داشت.

نمای سنگی

سنگ از جمله متریال بسیار رایج در نمای ساختمان به حساب می‌آید. از انواع مختلف سنگ در نمای ساختمان استفاده می‌کنند. برخی انواع سنگ همانند مرمر یا گرانیت نیاز به نقاشی ندارند. در این نوع سنگ، فقط از شستشوی نما استفاده می‌شود؛ اما گاهی از سنگ‌هایی همانند سنگ‌های رودخانه‌ای در نمای ساختمان یا دیوارهای ساختمان استفاده می‌کنند. این نوع سنگ‌ها رنگ طبیعی دارند؛ اما معمولاً برای زیباتر کردن نمای ساختمان، سنگ را نیز نقاشی می‌کنند.

نقاشی نما سیمانی

وقتی که روی نمای سنگی دست بکشید، متوجه می‌شوید که نمای سیمانی، بافتی بسیار زبر دارد. سیمان دارای خلل و فرج بسیاری است. همین خلل و فرج و همچنین بافت دندانه‌ای شکل و زبر باعث می‌شود تا نقاشی نمای سیمانی کار بسیار دشواری باشد. معمولاً از رنگ‌هایی استفاده می‌کنند که پوشانندگی بسیار خوبی داشته باشند. به غیر از نوع رنگ، ابزارهایی که در نقاشی نما سیمانی استفاده می‌کنند نیز اهمیت بسیاری دارد. در نقاشی این نوع نما، معمولاً از روش‌هایی استفاده می‌کنند که رنگ به‌صورت کامل نما را بپوشاند. بر اساس شرایط مختلف و نوع دیوار، از روش‌های مختلف استفاده می‌کنند. روش استفاده از پیستوله یکی از رایج‌ترین روش‌های نقاشی نما سیمانی به حساب می‌آید. پیستوله می‌تواند رنگ را به‌صورت کاملا پودری روی سطح پخش کند. به همین خاطر لا به لای بافت سیمان می‌رود و تمام سطح را می‌پوشاند. معمولاً از غلطک برای نقاشی سیمان استفاده نمی‌کنند؛ اما اگر قرار باشد از غلطک استفاده کنند، بهتر است غلطک‌هایی پر پشت را انتخاب کنید که غلطک لای بافت زبر و دندانه‌ای سیمان برود. همچنین برای نقاطی که رنگ نخورده، از قلم‌مو استفاده می‌کنند. در ضمن به یاد داشته باشید که گاهی سیمان به‌خاطر مشکلات خشکی، ترک می‌خورد. یک پیمانکار حرفه‌ای، پیش از نقاشی نما سیمانی، ابتدا قسمت‌های ترک خورده را درزگیری می‌کند.

نقاشی نمای سنگی

نقاشی نمای سنگ در مقایسه با نمای سیمانی تا حدودی راحت‌تر است. البته باید به نوع سنگ نیز دقت داشت. در وهله اول اینکه سنگ در مقایسه با سیمان، سخت‌تر رنگ را قبول می‌کند. به همین خاطر معمولاً برای نقاشی نما سنگی، از پرایمرهای مختلف روی نما استفاده می‌کنند. انتخاب نوع رنگ در نقاشی سنگ همانند نقاشی سیمان حساسیت ندارد. همچنین از انواع مختلف ابزارهای نقاشی همانند غلطک، پیستوله یا قلم‌مو می‌توانید استفاده کنید.

تفاوت عمده بین نقاشی نمای سنگی و سیمانی چیست؟

تفاوت عمده بین نقاشی نما سنگی و سیمانی، بافت زبر و خلل و فرج سیمان است. البته در نظر داشته باشید که گاهی سنگ‌ها تیشه خورده هستند. سنگ‌های تیشه خورده نیز همان مشکل نمای سیمانی را دارند. به این ترتیب باید در این نوع نماهای سنگی نیز از انواع پیستوله استفاده کنید تا تمامی بخش‌های سنگ به‌خوبی پوشش‌دهی رنگ داشته باشد. در صورتی که بخشی از نما رنگ نگرفته باشد، ظاهر نما اصلاً زیبا نخواهد بود. پس حتماً باید نقاشی نمای سنگ‌های تیشه خورده و سیمانی به‌خوبی و با دقت کامل انجام شود.

کار را به کاردان بسپارید

در نهایت توصیه ما به شما این است که با پیمانکاران خبره در این زمینه صحبت کنید. پیمانکارانی که به‌صورت حرفه‌ای در این زمینه تخصص دارند، درباره تفاوت بین انواع نمای سنگ و همچنین تفاوت بین نمای سنگ و سیمان به‌خوبی اطلاع دارند. به همین خاطر دقیقاً می‌دانند که باید از چه رنگ و تجهیزاتی روی هر نما استفاده کنند. به این ترتیب نه نگران دوباره کاری هستید و نه لازم است تا چندین و چند بار برای گرفتن نتیجه بهتر، رنگ و تجهیزات جدید بگیرد. توجه داشته باشید که در انتخاب پیمانکار نیز دقت داشته باشید. به هر پیمانکاری نمی‌توان اطمینان کرد. حتماً پیش از واگذاری پروژه نمای ساختمان خود به یک شرکت پیمانکاری، ابتدا رزرو کاری او را چک کنید. یک پیمانکار حرفه‌ای، ابتدا از نوع نما و شرایط ساختمان و محیط بازدید می‌کند. سپس بعد از بررسی، پیشنهادات مختلف را ارائه می‌دهند. با این کار هم کار نقاشی نما شما سریع‌تر به پایان می‌رسد و هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

تفاوت نقاشی نمای سیمانی و سنگی


موضوعات مرتبط: نقاشی و رنگ آمیزی نما , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی نمای فلزی ساختمان
چهار شنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت 14:16 | بازدید : 47 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

از جنس ها و متریال گوناگونی برای بهتر شدن زیبایی و کیفیت نما استفاده می شود که یکی از آن ها فلزات هستند. شاید نمای ساختمان های کمتری را از جنس فلز دیده باشید ولی با این حال ساختمان هایی وجود دارد که جنس نمای آن ها فلزی باشد. شاید یکی از سوال هایی که به ذهن شما می آید، این باشد که چگونه می توان بدون آسیب رساندن به نمای فلزی آن را نماشویی کرد؟ شستشوی نمای ساختمان یک کار تخصصی و اصولی است که تنها افراد متخصص در این حوزه از پس آن بر می آیند. انجام نماشویی توسط افراد بی تجربه یا غیر متخصص می تواند آسیب های جبران ناپذیری به نمای ساختمان فلزی برساند.

انواع نمای فلزی در ساختمان

شاید بهتر باشد برای آشنایی با روش ها و مراحل نماشویی ساختمان فلزی، ابتدا با انواع فلزات کاربردی بر روی نما آشنا شویم، تا اینگونه به راحتی کار خود را پیش ببریم. نما های فلزی به سه شکل ورقه، تار و پود و مفتول بر روی ساختمان نصب و اجرا می شوند که نماشویی هر یک از آن ها مستلزم داشتن دانش کافی در این زمینه است. قطعا نحوه نماشویی ورقه های فلزی با مفتول های فلزی متفاوت است که نیازمند تخصص در زمینه شستشوی نما است.

دلایل نماشویی نمای فلزی

همانطور که می دانید فلز یک ماده محکم و سخت اما حساسی است که باید به خوبی از آن مراقبت کرد. فلز در برابر رطوبت و هوا دچار اکسید آهن یا همان زنگ زدی می شود که کار نماشویی و مراقبت از آن را سخت می کند. نماشویی نمای فلزی باید به نحوی انجام شود که فلز دچار تغییر رنگ یا خوردگی نشود. بنابراین اگر نمای ساختمان شما از جنس فلز است، بهتر است که برای نماشویی آن با مجموعه های معتبر و متخصص همکاری کنید تا نتیجه کار برایتان رضایت بخش باشد.  پس متوجه شده اید که مهمترین خطراتی که نمای ساختمان فلزی را تهدید می کند، زنگ زدگی، تغییر رنگ و خوردگی فلز است که با انجام درست و به موقع نماشویی می توان از این آسیب جلوگیری کرد.

نماشویی نمای فلزی با کارویس

مجموعه کارویس یک مجموعه متخصص در زمینه نماشویی و شستشوی نمای انواع ساختمان با متریال گوناگون است و همواره پروژه های خود را به بهترین شکل ممکن به سرانجام می رساند که همین موضوع سبب محبوبیت این مجموعه در میان مجموعه های ارائه دهنده خدمات نماشویی شده است. داشتن تخصص، دانش، مهارت، تجربه، مسئولیت پذیری و اخلاق حرفه ای از جمله عواملی است که همکاری با یک تیم را جهت پیشبرد پروژه ها لذت بخش می کند.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چند دلیل برای بازسازی خانه
چهار شنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت 13:46 | بازدید : 48 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

دلایل زیادی وجود دارد که شما تصمیم به بازسازی خانه خود می گیرید. اما از بین همه این دلایل یکی از آن ها ارجحیت بیشتری به بقیه دارد. بازسازی منزل یکی از کار هایی است که ایرانیان و حتی مردم دیگر جهان آن را از قدیم انجام می دهند. بازسازی خانه می تواند در درجات و مدل های مختلفی انجام گیرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا برخی از دلایل بازسازی خانه را برای شما شرح دهیم تا در هنگام تصمیم گیری درمورد انجام بازسازی راحت تر باشید.

دلایل بازسازی خانه

  • یکی از معمول ترین دلایل برای بازسازی منزل، ایجاد تغییرات ظاهری و بهتر کردن وضعیت خانه است. تغییرات ظاهری شامل تغییر در نما و قسمت های داخلی خانه می شود. با بازسازی خانه می توان هر نوع تغییر اعم از سبک و ساختار را در خانه اعمال کرد.
  • ایجاد تغییرات یا تعمیرات در تاسیسات ساختمانی برای افزایش کیفیت سطح زندگی از دیگر دلایل بازسازی خانه است که با اجرای آن می توان شرایط زندگی در ساختمان را بهبود بخشید.
  • دلیل دیگر برای بازسازی خانه، افزایش استحکام و ایمنی ساختمان است. یکی از دلایل بازسازی خانه، جایگزین کردن بافت نو و مستحکم به جای بافت فرسوده و قدیمی خانه است که امکان تخریب یا ایجاد آسیب در آن وجود نداشته باشد. با افزایش ایمنی و استحکامات بلایای طبیعی و غیر طبیعی آسیبی به ساختمان نمی زنند.
  • حفظ بافت تاریخی و قدیمی خانه ها دلیلی است که افراد تمایل دارند خانه قدیمی خود را بازسازی کنند و از تخریب آن جلوگیری کنند.
  • با انجام بازسازی خانه می توان از هدر رفت انرژی جلوگیری کرد و سبب صرفه جویی در انرژی های تجدید ناپذیر شد. همچنین با بازسازی اصولی می توان از منابع تجدید پذیر نیز به عنوان منبع انرژی استفاده کرد.
  • ایجاد تغییر در مساحت و اندازه بخش های مختلف خانه نیز از جمله دلایلی است که افراد تصمیم به بازسازی خانه خود می گیرند. در بعضی مواقع افراد تمایل دارند که خانه شان را بزرگ تر کنند یا بخشی از خانه را حذف کنند تا علاوه بر زیبایی، کاربری بیشتری نیز برای آن ها داشته باشد.
  • با بازسازی خانه می توان سیستم ایمنی خانه را بهبود بخشید و مانع از ایجاد خسارات احتمالی جانی و مالی در ساختمان شد. بهتر است سیستم ایمنی خانه به نحوی طراحی شود که مانع بروز حوادث غیر مترقبه گردد.

بازسازی خانه با تیم کارویس با هر دلیلی

برای مجموعه بازسازی کارویس فرقی ندارد که شما به چه دلیلی قصد بازسازی خانه تان را دارید. چرا که تیم کارویس با توجه به هر دلیلی و هدفی، آمادگی لازم و کافی برای انجام پروژه شما را دارد و به شما کمک می کند تا خانه تان را به بهترین شکل ممکن بازسازی کنید.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


انواع رنگ برای خط کشی پارکینگ
چهار شنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت 12:25 | بازدید : 56 | نویسنده : admin | ( نظرات )

خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ مناسب ترین روش برای نظم و ترتیب دادن به فضای پارکینگ است. استفاده از خط کشی کمک می کند تا از فضای موجود حداکثر استفاده را ببرید و به بهترین شکل ماشین ها را در پارکینگ پارک کنید. علاوه بر نظم بخشیدن و استفاده بیشتر از فضایی که در اختیار دارید، خط کشی پارکینگ فضای پارکینگ شما را زیباتر از قبل می کند. روش های مختلفی برای خط کشی جایگاه خودرو مثل خط کشی با رنگ یا برچسب وجود دارد. در این مقاله قصد داریم که درمورد رنگ ها و نحوه استفاده آن ها در خط کشی پارکینگ توضیحاتی ارائه کنیم. برا آشنایی بیشتر با مقوله خط کشی و انواع آن، این مقاله را تا انتها بخوانید.

انواع رنگ مورد استفاده برای خط کشی پارکینگ

رنگی که برای خط شکی پارکینگ استفاده می شود باید دارای ویژگی های خاصی باشد که این رنگ را از دیگر رنگ ها مثل رنگ هایی که برای رنگ آمیزی ساختمان استفاده می شود ، جدا کند. رنگ های مناسب خط کشی پارکینگ بر اساس مقاومت، جنس، مقدار مورد استفاده رنگ و نحوه اجرا به چند دسته تقسیم بندی می شوند که سعی می کنیم در ادامه به خوبی و با جزئیات ویژگی انواع رنگ ها را شرح دهیم.

رنگ های ترافیکی برای خط کشی پارکینگ

این نوع از رنگ برای خط کشی پارکینگ و انواع خط کشی های کاربردی در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد و بر پایه رنگ رزین اکرلیک است. انواع رنگ ترافیکی شامل رنگ های تک جزئی و دوجزئی یا همان رنگ های سرد و گرم هستند. کاربرد این نوع رنگ ها برای خط کشی بسیار بالا است و روش های اجرای آن نیز متنوع است.

رنگ های تک جزئی برای خط کشی پارکینگ

نام دیگر این رنگ ها، رنگ های سرد است. این نوع از رنگ ها دارای دو رنگ بندی سفید و زرد و به صورت مات هستند. اگر ضخامت این نوع رنگ با ضخامت 200 میکرون بر روی سطح اجرا شود قدرت پوشانندگی آن حدود 320 گرم و بازتابش حدود 75 درصد است. پس از اجرای رنگ با شرایط بالا زمان مناسب برای خشک شدن به صورت سطحی 5 الی 10 دقیقه و خشک شدن به صورت اساسی و کامل 2 الی 4 ساعت زمان می برد. قیمت رنگ های تک جزئی و سرد نسبتا مناسب است.

رنگ سرد الکیدی کرئو کائوچو

با توجه به نام این رنگ، متوجه می شوید که رنگ بر پایه آلکیدی کرئو کائوچو است. برای خط کشی علائم افقی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این رنگ ها در مناطق گرم و مرطوبت مقاومت بالاتری از خود نشان می دهد.

رنگ ترافیکی اکرلیک در خط کشی پارکینگ

این نوع رنگ بر پایه رزین اکرلیک ترموپلاست است. این رنگ امکان اجرا تا ضخامت 700 میکرون را دارا است. استفاده از رنگ رزین اکرلیک ترموپلاست بر روی آسفالت بسیار مورد قبول است اما برای استفاده بر روی سایر سطوح باید کارشناس درمورد آن تصمیم گیری کند.

رنگ های دو جزئی برای خط کشی پارکینگ

نام دیگر این نوع رنگ، رنگ گرم است. ضخامت لایه این رنگ ها بسیار بیشتر از رنگ های تک جزئی است یعنی حدود 3000 الی 5000 میکرون است. با توجه به ضخامت این رنگ ها مدت زمان بیشتری نیز برای خشک شدن آن نیاز است. زمان خشک شدن رنگ های دو جزئی حدود 20دقیقه تا 24 ساعت برای خشک شدن به صورت کامل و اساسی است. قیمت این نوع رنگ بیشتر از رنگ تک جزئی و یا همان رنگ های سرد است.

رنگ های پلی اورتان در خط کشی پارکینگ

رنگ های پلی اورتان همان رنگ های گرم و دو جزئی اند که بر پایه رزین هستند. این رنگ ها لایه ای براق بر روی سطح مورد نظر شما ایجاد می کنند و مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه و نور خورشید، باران و رطوبت و همینطور فرسایش دارند. از این نوع رنگ برای خط کشی پارکینگ های روباز و سر پوشیده استفاده می شود. این رنگ مناسب برای انواع خط کشی خیابان ها و فضا هایی است که بیشتر در معرض فرسایش قرار دارند. رنگ اپوکسی نوعی رنگ دوجزئی است. این نوع رنگ قابلیت اجرا بر روی سطوح سنگی و فلزی را دارد.

رنگ ترافیکی ترموپلاست اسپری در خط کشی پارکینگ

این رنگ بر پایه رنگ رزین هیدرونیکی است. مزیت این رنگ نسبت به سایر رنگ های گرم ترافیکی ضخامت بسیار بالا و در نتیجه مقاومت فوق العاده در برابر انواع فرسایش است.

رنگ ترافیکی ترمو پلاست اسکرید جهت خط کشی پارکینگ

این رنگ نیز بر پایه رزین هیدروکربنی ساخته شده است. برای خط کشی پارکینگ یا انواع دیگر خط کشی با رنگ اسکریدی ابتدا شرایط آب هوایی را بسنجید، سپس سطح را به خوبی از آلودگی ها پاک کنید. اهمیت به این موضوع برای استفاده از هر نوع رنگی لازم است. ضخامت این رنگ 3000 میکرون است که از مقاومت خوبی نیز برخوردار است.

رنگ ترافیکی ترموپلاست اکستروژن برای خط کشی پارکینگ

یکی دیگر از انواع رنگ های گرم هیدروکربنی، رنگ ترموپلاست اکستروژن است. این رنگ به شکل مخلوطی از پودر، مواد جامد و افزودنی ها است. از این رنگ برای خط کشی محور های ترافیکی استفاده می شود که بر روی سطح آسفالت انجام می گردد و از مقاومت خوبی نیز برخوردار است. این رنگ در عین ضخامت بالا در کمترین زمان ممکن یعنی در حدود 5 دقیقه خشک می شود.

استفاده از رنگ پرایمر برای خط کشی پارکینگ

از پرایمر ها برای زیرسازی و آماده کردن سطوح برای اجرای رنگ استفاده می شود. پرایمر سبب افزایش ماندگاری رنگ، بالا رفتن طول عمر آن و مقاومت رنگ می شود. پرایمر چسبندگی رنگ رویی را افزایش می دهد. نتیجه کار با استفاده از پرایمر بهتر می شود و کیفیت کار بالاتر می رود.

انواع رنگ در نگاهی اجمالی برای خط کشی پارکینگ و خط کشی جایگاه خودرو

با توجه به توضیحاتی که درباره انواع رنگ ها ارائه شد، می توان به این نکته دست یافت که داشتن دانش، تخصص و مهارت برای انجام پروژه های خط کشی دارای اهمیت زیادی است و هر کسی نمی تواند بدون تخصص لازم کار خط کشی پارکینگ را انجام دهد. علاوه بر دانستن این موضوع که چه رنگی متناسب با چه سطح و کفپوشی قابلیت اجرا و کاربرد را دارد، آشنایی با استاندارد ها و داشتن ابزار مناسب نیز دارای اهمیت است.

انواع رنگ برای خط کشی پارکینگ


موضوعات مرتبط: خط کشی پارکینگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مواد مورد نیاز جهت کفسابی و سنگسابی
چهار شنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت 11:54 | بازدید : 53 | نویسنده : admin | ( نظرات )

کفسابی و سنگسابی

کفسابی و سنگسابی یکی از مهمترین خدمات کاربردی است که باعث می‌شود تمام آلودگی‌ها و لکه‌های کثیف روی کفپوش‌های سنگی، سرامیکی، پارکت و غیره در منزل و محل کار به بهترین حالت ممکن و با کمترین هزینه تمیز شوند. از این رو، کفسابی و سنگسابی موجب خواهد شد تا سنگ‌های به کار رفته در ساختمان صاف و درخشان شوند که البته برای انجام این کار ابتدا باید از خدمات مراکزی استفاده کرد که در این زمینه از سابقه کافی برخوردار هستند. اگر شما هم قصد کفسابی و سنگسابی ساختمان خود را دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

مهمترین فواید و کاربردهای کفسابی

کفسابی و سنگسابی عملیاتی است به منظور سایش و برداشتن لایه‌ای نازک به قطر یک تا ۵ میلی‌متر از روی سنگ کف ساختمان است. این اقدام به منظور تازه‌سازی سنگ و رفع ترک، لکه، آلودگی‌های عمیق و نیز مواد میکروبی از روی سطح سنگ انجام می‌پذیرد. با کفسابی و سنگسابی در واقع، ضمن حذف لایه‌رویی و پوسیده سنگ سبب جلوه بصری بخش زیرین و تازه آن می‌شویم. بر این اساس، مراحل و شیوه کار کفسابی سنگ بستگی به شدت آلودگی یا مشکلات سنگ اعم تیرگی، ترک خوردگی، داشتن درز و غیره دارد. لازم است بدانید که، کفسابی و سنگسابی سبب برداشته شدن پستی و بلندی‌های سنگ و هم رنگ شدن درزها با سنگ می‌شود و در صورتی که ترک‌خوردگی وجود داشته باشه با کفسابی از بین می‌روند و ظاهری یکنواخت و زیبا به نمایش خواهد گذاشت. بنابراین این روزها که آلودگی هوا، مواد اسیدی و ریزگردهای آلوده همه جا پراکنده شده‌اند، انجام به موقع کفسابی و سنگسابی، از پوسیدگی پیش از موعد سنگ‌های ساختمان شما جلوگیری می‌کند. تاثیر این مواد بر روی سنگ‌ها و ترکیب آنها با آب باران، اثرات نامطلوبی روی سنگ‌ها می‌گذارد و سبب بدرنگ شدن، پوسیدگی و خوردگی سنگ‌ها می‌شود. پس بهتر است در فواصل زمانی لازم، نسبت به پاکسازی سطوح سنگ‌های ساختمان اقدام کنید تا از تثبیت و نفوذ مواد زائد به درون سنگ‌ها جلوگیری شود.

کفسابی با چه موادی انجام می‌شود؟

اشتباهی که بین بسیاری از مردم مرسوم شده این است که به جای استفاده از خدمات کفسابی و سنگسابی جهت از بین بردن لکه‌ها، جرم‌ها و آلودگی‌ها بر روی سنگ‌های ساختمان اسید یا جوهر نمک یا جرم‌گیر قوی می‌ریزند. این اقدام به جهت عدم اطلاع مردم انجام می‌شود و با ریختن اسید و جوهر نمک سبب مات و کدر شدن سنگ‌ها می‌شوند و سوراخ های سر سوزنی بر روی سنگ ایجاد می‌شود. در حالی که امروزه بعد از مرحله سنگ کاری و کار گذاشته شدن سنگ بر روی قسمت‌های مورد نیاز ساختمان انجام کار کفسابی و سنگسابی یک امر ضروری است و سبب لوکس شدن واحد مسکونی یا تجاری و زیبایی چند برابر سنگ می‌شود. کفسابی و سنگسابی به منظور ایجاد درخشش در کف سنگ‌های طبیعی با به کارگیری مواد خاصی انجام می‌شود که در ادامه به جزییات آنها می‌پردازیم:

استفاده از پودرها برای پرداخت سنگ

به منظور ایجاد درخشندگی مورد نیاز، دانه‌های ریز آلومینیوم یا پودر ساینده اکسید قلع را بر روی سطح سنگ می‌ریزند. این عملیات در واقع همان فرآیند سنباده زدن با الماس است و تنها تفاوت آن استفاده از پودر ساینده است. به طوری که پودر اسید اگزالیک یا اگزالات را روی سطح قرار می‌دهند و با آب مرطوب می‌کنند تا محصولی دوغابی ایجاد شود. سپس با دستگاه و سرعت 175 دور در دقیقه عملیات کفسابی و سنگسابی انجام می‌شود.

سنباده‌ زدن سنگ با الماس

یکی از دیگر از مواد مورد استفاده در عملیات کفسابی و سنگسابی سنباده زدن و ساییدن سنگ با الماس است. برای سنباده زدن سطح سنگ با الماس، از دستگاه کفپوش با سرعت 175 دور در دقیقه استفاده می‌شود. به طوری که سه تا شش دیسک با قطر سه تا چهار اینچ در پایین صفحه درایو ماشین سبب ساییده شدن سطح سنگ و درخشندگی ایجاد می‌شود.

درخشندگی سنگ با پوشش‌های موم

یکی از مواد مورد استفاده برای کفسابی و سنگسابی ریختن موم بر روی سطح سنگ برای ایجاد درخشش مصنوعی است. در این روش یک فرم مایع یا نیمه مایع از موم، اکریلیک، اورتان یا سایر پلیمرها بر روی سطح ریخته می‌شود و با دستگاه کفپوش با سرعت بالا و یک پد مویی الیافی اقدام به پاکسازی سنگ می‌کنند. استفاده از این مواد برای سنگ‌های متخلخل توصیه نمی‌شود.

کفسابی سنگ با بلورهای شیشه

عملیات بلورسازی یکی دیگر از روش‌های کفسابی و سنگسابی است که در آن ماده شیمیایی به نام فلوروسیلیکات بر روی سنگ پاشیده می‌شود و سپس با استفاده از پدهای پشمی اِستیل، بلورهای شیشه مانندی بر روی سطح تشکیل می‌شود. برای ایجاد گرما و اصطکاک مورد نیاز برای تشکیل و پرداخت بلورها، از یک دستگاه کفپوش استاندارد با سرعت 175 دور در دقیقه با صفحه مخصوص محرک استفاده می‌شود.

کفسابی با مواد نانو

یکی از موادی که برای رفع آلودگی و پیشگیری از انتشار ویروس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد نانو ساب است که با محیط زیست نیز سازگار است. در این روش با استفاده از ماده فوق اشباع و پاک کننده قوی، نسبت به رفع مواد آلوده، انواع باکتری و میکروب و ذرات غبار از روی دیوارها و کف ساختمان اقدام می‌شود. مواد نانو به کار رفته علاوه بر زیبایی ظاهری، سنگ‌های ساختمانی را نیز در برابر پوسیدگی و سایش مصون می‌کند. لازم به ذکر است، عملیات کفسابی و سنگسابی با مواد نانو بر روی انواع متریال‌ها مانند پارکت، انواع سنگ‌ها و حتی سطوح سیمانی قابل اجرا است.

مواد ممنوعه زمان کفسابی سنگ

در استفاده از مواد در عملیات کفسابی و سنگسابی باید دقت لازم را داشت چرا که برخی از مواد به بافت سنگ آسیب شدید وارد می‌کنند. در این راستا بهتر است که بدانید، به هیچ عنوان بر روی سنگ مرمر، عقیق، تراورتن یا سنگ آهک، پاک‌کننده‌های حاوی اسید نریزید. همچنین پاک‌کننده‌هایی که برای تمیز کردن حمام یا دستشویی استفاده می‌شوند معمولاً دارای اسیدهای مضر هستند که می‌توانند به کف سنگ آسیب برسانند. دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که برای کفسابی و سنگسابی از مصرف سرکه، سفید‌کننده یا آبلیمو خودداری کنید. به طوری که پاک‌کننده‌هایی که حاوی آمونیاک هستند برای ایجاد درخشندگی و لکه‌بری سنگ استفاده نکنید. بر این اساس، برای اطمینان از نتیجه مطلوب کار کفسابی و سنگسابی و پرهیز از آسیب رساندن به سنگ‌های ساختمانی، بهتر است از شرکت‌های متخصص و دارای نیروهای با تجربه در این امر بهره ببرید.

مواد مورد نیاز جهت کفسابی و سنگسابی

برچسب‌ها: کفسابی و سنگسابی , ,

موضوعات مرتبط: کفسابی و سنگسابی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاربرد سیلیس در نماشویی ساختمان
دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت 14:17 | بازدید : 45 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

در شهر های بزرگ خصوصا شهر های صنعتی، جرم و آلودگی سریعا بر روی نمای ساختمان می نشیند و ظاهر آن را زشت می کند. برای اینکه ظاهر ساختمان را بهتر کنید، باید از خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان بهره ببرید. هر نوع و جنس نمایی قابلیت شستشو و تمیز شدن را دارد تنها باید با متریال مخصوص به خود شسته شود. شناسایی نوع متریال و مواد مورد نیاز بر عهده شرکت های خدمات نماشویی ساختمان است تا در پایان کار نتیجه کار برای کارفرما و پیمانکار رضایت بخش باشد.

نماشویی نمای آجری، سیمانی و سنگی

برخی از انواع نما هستند که تنها با استفاده از متریال خاص قابل شستشو هستند. برای مثال نما هایی که از جنس سنگ های تیشه ای، سیمان و آجر هستند به خاطر بافتی که دارند با آب خالی یعنی واترجت به صورت کامل تمیز نمی شوند و برای نفوذ به خلل و فرج های آن ها باید از مواد مخصوصی مثل سیلیس برای نماشویی استفاده کرد. سیلیس این امکان را ایجاد می کند که تمام آلودگی هایی که به داخل نما نفوذ کرده اند به صورت کامل تمیز شوند.

نماشویی ساختمان با استفاده از سیلیس

سیلیس یک ماد صنعتی به شکل ماسه بادی است که برای شستشوی نما های سنگی، آجری و سیمانی بسیار کاربرد دارد. سیلیس این قدرت را دارد که تمام آلاینده هایی که در نما نفوذ کرده اند را از بین ببرد. سیلیس با استفاده از روشی به نام شستشو با واترسندبلاست برای نماشویی استفاده می شود. واترسندبلاست در واقع همان واترجت است که آب  و سیلیس را با قدرت و سرعت زیاد به نما تزریق می کند و با از بین بردن لایه جرم و آلودگی، نما را تمیز می کند. دانه های ماسه بادی زمانی که به کمک فشار آب با سرعت و قدرت به نما برخورد می کنند، ساییدگی بر روی سطح نما ایجا می کند که جرم را از بین می برد و در عین حال آسیبی به نما نمی رساند.

نماشویی با استفاده از سیلیس توسط کارویس

تیم خدمات شستشوی نمای کارویس با استفاده از سیلیس با کیفیت کار نماشویی ساختمان هایی از جنس آجر، سنگ، سیمان و … را انجام می دهند و نمای ساختمان را بدون هیچگونه آسیبی تمیز می کنند. سیلیس با استفاده از روش واترسندبلاست با سطح نما برخورد می کند و جرم ها را از روی نما می تراشد و از بین می برد. این روش اگر به درستی و با کمک تیم های آموزش دیده انجام شود، بسیار کمک کننده است اما اگر توسط تیم کم تجربه انجام شود امکان آسیب زدن به نما در آن زیاد است.

 
برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه و استفاده از جکوزی
دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت 13:8 | بازدید : 45 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

یکی از دلایل بازسازی خانه، ایجاد تغییرات لوکس و مدرن در خانه است. بنابراین همیشه بازسازی خانه به منظور تعمیر بافت های فرسوده نیست. افزودن به امکانات خانه و کاربردی تر کردن آن از مهمترین دلایل در بازسازی خانه است. جکوزی به عنوان یک بخش از خانه های لوکس در دنیا است و به عنوان یک فضای لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. جکوزی شبیه به وان حمام است اما با این تفاوت که دارای پمپ های آب پر قدرت برای ماساژ هستند. جکوزی ها قابلیت تنظیم دما و تصفیه آب را نیز دارند و در طرح، اندازه و مدل های مختلف به فروش می رسند. می توان گفت که جکوزی یکی از امکانات لوکس رفاهی در خانه است که لذت حمام کردن را چند برابر بیشتر می کند. جکوزی ویژه خانه ها را با نام هایی همچون حوض آب چرخان و وان حمام آب چرخان نیز می شناسند که البته نام جکوزی رایج تر است.

محل نصب جکوزی پس از بازسازی خانه

در وهله اول باید نگاهی به نقشه و نوع طراحی خانه خود بیندازید تا متوجه شوید چه جایی برای نصب جکوزی مناسب تر است، سپس براساس مساحتی که در اختیار دارید اندازه جکوزی را تعیین کنید. در خانه های کوچک معمولا جکوزی در حمام نصب می شود ولی در خانه های ویلایی و بزرگ جکوزی در محوطه استخر و سونا قرار داده می شود.

هزینه های مربوط به جکوزی در بازسازی خانه

در ابتدای مقاله ذکر شد که جکوزی به عنوان بخشی از خانه های لوکس و مدرن شناخته می شود و قطعا هزینه های آن نسبتا بالا است اما با این حال جکوزی در مدل های گوناگون عرضه می شود که نمونه های قیمت مناسب در آن ها نیز وجود دارد. برای انتخاب جکوزی به بودجه خود توجه کنید و در هنگام خرید علاوه بر قیمت به کیفیت و زیبایی جکوزی نیز اهمیت بدهید.

انواع جکوزی در بازسازی خانه

نکات مهمی در این مقاله ذکر شد که شایان توجه است، در هنگام انتخاب و خرید جکوزی باید به محل قراردادن، میزان بودجه، کیفیت کار و اندازه های آن توجه و سپس اقدام به خرید نمود. جکوزی ها در مدل های مختلف با ظاهر های گوناگون تولید می شوند. اندازه های جکوزی شامل یک، دو، چهار، شش و هشت نفره است که بسته به فضای قرارگیری و نیاز خود می توانید یکی از این انواع را انتخاب کنید.

بازسازی خانه لوکس با کارویس

مجموعه خدمات ساختمانی کارویس ارائه کننده انواع خدمات ساختمانی مثل بازسازی خانه در تهران، کرج و دیگر شهر ها است. تیم کارویس با تمامی سبک های بازسازی منزل آشنایی دارند و در اجرای ایده ها بسیار با دقت عمل می کند تا نتیجه کار برای کارفرما رضایت بخش باشد.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی در فروشگاه ها و مغازه ها
شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت 14:37 | بازدید : 47 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

بارزترین ویژگی نماشویی انواع ساختمان، تمیز شدن نمای ساختمان است. بنابراین اولین دلیلی که افراد اقدام به نماشویی ساختمان خود می کنند، همین تمیز شدن نمای ساختمان است. اما تمیز شدن نمای ساختمان ویژگی های مثبت دیگری نیز با خود به همراه دارد. نماشویی و شستشوی نمای ساختمان سبب می شود که جرم و آلودگی های مخرب از روی نمای ساختمان پاک شوند و آسیبی به نما وارد نشود. از طرفی نیز تمیز بودن نما مانع رشد قارچ و کپک و آسیب به ظاهر و جنس نما می شود. فروشگاه ها و مراکز تجاری نیز به خاطر شرایطی که دارند باید به تمیز بودن نمای ساختمان خود اهمیت بدهند. دلایل اهمیت نماشویی در فروشگاه ها و مراکز خرید به شرح زیر است:

جذب مشتری

نمای ساختمان اولین بخش از ساختمان است که افراد با آن مواجه می شوند، این مواجهه در ساختمان های تجاری، مراکز خرید و فروشگاه ها از اهمیت بیشتری برخوردار است و سبب جلب توجه مشتریان می شود. مسلما تمیز بودن نما و نماشویی به موقع در جذب مشتری بسیار اثر گذار است.

جلوه ویترین

ظاهر فروشگاه ها معمولا از جنس شیشه و به شکل ویترین است تا مخاطب و مشتری از خارج از فروشگاه قدرت برقراری ارتباط و انتخاب را داشته باشد، بنابراین ویترین کثیف سبب از بین رفتن حس ذوق مشتری می شود و برای اینکه جلوه بهتری به ویترین و فروشگاه داد باید از نماشویی استفاده کرد.

کاهش هزینه ها

تمیز بودن نما، همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، مانع تخریب نمای ساختمان می شود و با اجرای نماشویی می توان از هزینه های بیشتر جلوگیری کرد. هزینه های تعویض و تعمیر نما بسیار زیاد است که با انجام مداوم نماشویی می توان آن را به تاخیر انداخت.

ایجاد روحیه در کارکنان

تمیزی همیشه در افراد ایجاد روحیه می کند. فضای تمیز و پاکیزه به افراد انرژی بیشتری می بخشد. به همین خاطر تمیز بودن نمای ساختمان هم به کارکنان و هم مشتریان روحیه بیشتری می دهد. نماشویی می تواند وضعیت کار کارکنان را نیز بهبود ببخشد.

مجموعه کارویس و نماشویی مراکز خرید

تیم کارویس در انجام نماشویی و شستشوی نمای ساختمان تجربه های موفق زیادی داشته است، بنابراین اغلب انتخاب فروشگاه ها و مراکز خرید برای تمیز شدن نمای ساختمان هایشان است. تیم حرفه ای، متریال با کیفیت، مسئولیت پذیری و آشنایی با همه روش های نماشویی از ویژگی های مثبت تیم خدمات نماشویی کارویس است.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه در محله های قدیمی تهران
شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت 13:56 | بازدید : 40 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

شهر تهران به عنوان یک کلان شهر دارای مناطق مختلفی است که برخی از این مناطق از محله های قدیمی شهر تهران هستند و خانه های موجود در این محله بسیار قدیمی اند و نیاز به بازسازی دارند. انجام بازسازی خانه و تبدیل بافت فرسوده شهر ها به بافت جدید بسیار نقش مفیدی در بقای شهر و محله دارد که در ادامه این مقاله به بررسی اهمیت بازسازی خانه در شهر هایی مثل تهران می پردازیم

اهمیت بازسازی خانه در شهر تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران و یک کلان شهر دارای جمعیت زیادی است که این جمعیت برای زندگی نیاز به مسکن دارند. از سمت دیگر هزینه های مسکن در ایران به خصوص تهران بسیار زیاد است که ممکن است افراد را با مشکل پیدا کردن خانه مواجه کند. یک راه حل منطقی برای رفع این وضعیت بازسازی خانه های قدیمی و فرسوده در تهران است که علاوه بر هزینه های منطقی، مشکل کمبود زمین و فضا را نیز حل می کند. از سوی دیگر نیز با جایگزین کردن بافت نو با بافت فرسوده طول عمر ساختمان، محله و شهر را بیشتر می کند و ایمنی آن را افزایش می دهد.

سبک های بازسازی خانه در تهران

سبک های زیادی برای بازسازی خانه وجود دارد که بهتر است با توجه به نوع خانه و شهر محل احداث یکی از این سبک ها را انتخاب کرد. در ایران نیز با توجه به فرهنگ، متریال و نوع خانه هایی که وجود دارد سبک هایی قابلیت طراحی و اجرا در خانه را دارد. انتخاب سبک بازسازی خانه بستگی به متراژ، فضا، محل قرارگیری خانه و پتانسیل اجرای طرح را  دارد که بهتر است زیر نظر یک دیزاینر و متخصص طراحی داخلی انتخاب و اجرا شود تا نتیجه کار رضایت بخش باشد.

هزینه بازسازی خانه در تهران

یکی از معضلات دیگر در تغییر خانه در شهر تهران هزینه های مربوط به ان است. بازسازی خانه هزینه های نسبتا کمتری از نوسازی و یا خرید خانه جدید دارد ولی با این حال شامل هزینه است. اگر خانه شما بزرگ، قدیمی و نیازمند تعمیرات زیاد و تخصصی داشته باشد، باید هزینه های بیشتری را برای بازسازی خانه تان در نظر بگیرید.

بازسازی خانه در تهران با کارویس

تیم بازسازی خانه کارویس یک تیم متخصص و هنرمند است که با در نظر گرفتن همه ابعاد یک خانه، اقدام به تعمیر و بازسازی آن می کند. شما می توانید با توضیح نیاز ها و علایق خود تیم بازسازی خانه کارویس را برای انتخاب و اجرای سبک راهنمایی کنید و در نهایت یک خانه کاملا زیبا و کاربردی داشته باشید.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی در جزیره کیش
شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت 13:27 | بازدید : 47 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

زیبایی ظاهری در شهر های توریستی دارای اهمیت زیادی است چرا که مسافران و توریست های زیادی به آن شهر یا منطقه می روند و اگر زیبایی و تمیزی در آن منطقه نباشد، به مرور تعداد مسافران آن کم و کمتر می شود. پس باید به زیبایی ساختمان های این مناطق نیز توجه نمود. جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد توریستی باید به تمیزی و زیبایی منطقه و ساختمان ها توجه کند.  یکی از کار هایی که باید برای تمیزی ساختمان ها انجام داد نماشویی و شستشوی نما است. برای نماشویی در جزیره کیش باید از متریالی استفاده کرد که آسیبی به طبیعت و اکوسیستم وارد نکند.

اهمیت نماشویی در جزیره کیش

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد مهمترین دلیل برای شستشوی نمای ساختمان ها در جزیره کیش توریستی بودن این شهر است و در چنین منطقه ای تمیز بودن و زیبایی ظاهری حرف اول را می زند. دلیل دوم نیز مراقبت از نمای ساختمان است که به خاطر آلودگی دچار آسیب نشود. اما با همه این ها جزیره کیش به علت ایتکه میزبان میهمانان زیادی از اقصی نقاط جهان است باید همیشه تمیز و زیبا باشد. حزیره کیش پر از مراکز خرید و ساختمان های تجاری است که نمای آن ها بسیار مورد توجه عموم مردم قرار می گیرد، بنابراین بهتر است که کار نماشویی بر روی این ساختمان ها انجام شود.

نماشویی تخصصی در جزیره کیش

با توجه به اینکه باید ساختمان های این منطقه همواره تمیز باشند نیاز به انجام کار نماشویی به صورت تخصصی است که از طریق آن بتوان به راحتی نما را تمیز کرد. شستشوی نما نیاز به دانش و تخصص بالا دارد که تنها شرکت های مخصوصی می توانند این خدمات را به خوبی انجام دهند. بنابراین اگر قصد نماشویی در جزیره کیش را دارید به دنبال مجموعه ای باشید که این کار را با بهترین متریال و کیفیت انجام دهد.

نماشویی در جزیره کیش

شستشوی نمای ساختمان با استفاده از سه روش دسترسی با طناب، داربست و بالابر انجام می شود. دستگاه های مخصوص و متریال متنوع نیز با توجه به جنس نما برای کار نماشویی انتخاب می شوند. روش و نوع نماشویی در جزیره کیش با دیگر شهر ها و مناطق تفاوت چندانی ندارد ولی به خاطر اهمیت بالای نماشویی در این شهر باید توسط تیم متخصص انجام شود.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه به شیوه اروپایی
چهار شنبه 14 ارديبهشت 1401 ساعت 15:56 | بازدید : 43 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

بازسازی خانه در کشور های اوپایی دارای تفاوت هایی با نحوه بازسازی خانه در ایران است که البته این شیوه بازسازی طرفداران زیادی دارد.  به صورت کلی بازسازی در ایران سخت تر از کشور های اروپایی است ولی به علت تفاوت های فرهنگی و آب و هوایی نیاز به تغییراتی است که شاید اجرای آن ها تا حدی سخت باشد. خانه های اروپایی ها معمولا ویلایی هستند که در مراحل ساخت و ساز به آن ها کمک می کند کمترین مزاحمت را برای همسایه ها ایجاد کنند.

ویژگی های خانه های اروپایی

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره شد، خانه های اروپایی اغلب ویلایی هستند به همین خاطر اجرای ایده های اروپایی در خانه های ایرانی نیازمند فضای آماده است. ویژگی دیگر خانه های اروپایی  استفاده از چوب به عنوان متریال اصلی در بازسازی خانه است که در ایران به خاطر وجود برخی شرایط و گران بودن چوب نمی توان به راحتی از چوب استفاده کرد. ولی با این وجود ساخت و بازسازی خانه به سبک و شیوه اروپایی ها بسیار ترند شده است و در مناطق لوکس شهر ها مورد استفاده قرار می گیرد.  اجرای سبک اروپایی در خانه های ایرانی نیاز به متخصص و معماران داخلی متبحر و آشنا به این سبک را دارد که از طریق آن می توان بازسازی خانه به سبک اروپایی را انجام داد.

بازسازی خانه اروپایی

بهتر است برای شروع کار از یک طراحی سه بعدی برای خانه استفاده کنید تا از طریق آن به تغییرات مورد نیاز اشراف کامل داشته باشید. در اروپا انجام بازسازی خانه یک کار کاملا تخصصی است که توسط تیم حرفه ای و کاربلد این حوزه انجام می شود. برای هر قسمت از بازسازی خانه های اروپایی یک تیم متخصص در لوکیشن حضور پیدا می کند و با استفاده از الگویی که از اروپا و بازسازی خانه به سبک آن ها آموخته اند می توانند بر پروژه مسلط شوند. نکته مهم دیگر در انجام چنین پروژه هایی هزینه های زیادی است که وجود دارد و برای هر کسی مقدور نیست تا چنین هزینه هایی را برای بازسازی خانه خود پرداخت کند ولی می تواند در موارد محدود الگوبرداری هایی انجام داد.

تیم خدمات ساختمانی کارویس

اعضای تیم بازسازی خانه کارویس بسیار حرفه ای و متخصص هستند و مجموعه کارویس برای اجرای هر قسمت از پروژه های خود یک تیم متخصص و کاربلد در کنار خود دارد که در مواقع نیاز وارد عمل می شوند و کار بازسازی خانه را به اتمام می رسانند. دانش و تخصص مهمترین ویژگی های شرکت کارویس است.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی در شهر های بارانی
شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت 12:19 | بازدید : 43 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

یکی از عوامل اثرگذار در کثیف شدن نمای ساختمان ها، شرایط آب و هوایی است. در شهر هایی که بارندگی و رطوبت زیاد است، نمای ساختمان ها با لکه های آب، ظاهر خوب خود را از دست می دهد و نیاز به نماشویی و شستشوی نما دارد. علاوه بر لک شدن نما، وجود رطوبت سبب رشد میکروارگانیسم هایی مثل کپک و قارچ بر روی نمای ساختمان می شود. از طرف دیگر نماشویی نمای ساختمان هایی که در چنین شهر هایی قرار دارند با مشکلاتی مواجه است که در ادامه همه این موارد را بررسی می کنیم.

اهمیت نماشویی در شهر های مرطوب

به علت وجود رطوبت در شهر های بارانی همانطور که در ابتدای مقاله مشاهده شد، امکان رشد قارچ و کپک بر روی نمای ساختمان وجود دارد برای همین نمای ساختمان شهر های بارانی باید به صورت دوره ای نماشویی شود تا امکان رشد این میکروارگانیسم ها به حداقل برسد. چالش دیگر آلودگی هایی است که از طریق باران بر سطح نما می نشیند و امکان خراب شدن نما را ایجاد می کند. با وجود چنین دلایلی می توان به اهمیت زیاد نماشویی در شهر های بارانی پی برد.

نحوه نماشویی در شهر های بارانی

بهتر است برای شستشوی نمای ساختمان ها در شهر های بارانی از مواد بیو اسیدی یا آفت کش ها استفاده نشود. با وجود اینکه این مواد مانع رشد باکتری ها و قارچ ها بر روی سطح نما می شوند اما با هر بر بارندگی وارد محیط زیست و خاک می شوند که به شدت برای محیط زیست خطرناک است. بهتر است از موادی برای نماشویی استفاده شود که خطرات زیست محیطی کمتری داشته باشد. از ابزارآلاتی که برای نماشویی ساختمان های شهر های بارانی مورد استفاده قرار می گیرد، واترجت و واترسندبلاست است.

محدودیت های نماشویی ساختمان

از مهمترین محدودیت هایی که برای انجام پروژه های نماشویی در شهر های بارانی وجود دارد، بارندگی های زیاد و شرایط جوی متغیر است. از آن جایی که نماشویی باید در شرایط آب و هوایی بدون بارندگی و شرایط جوی خوب انجام شود، امکان انجام این کار با محدودیت هایی مواجه است.

مجموعه کارویس و نماشویی

تیم کارویس تخصص کافی در اجرای انواع روش های نماشویی ساختمان را دارد و با امکانات لازم کار شستشوی نمای ساختمان ها را در شهر های مختلف و در فصول مختلف انجام می دهد. نماشویی در فصول بارانی مثل بهار یا زمستان توسط تیم کارویس با دقت و مهارت بالا انجام می شود.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دیوارپوش قابل شستشو در بازسازی خانه
چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت 12:49 | بازدید : 35 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

بازسازی خانه از جمله کار هایی است که برای افزایش ویژگی های مثبت یک خانه انجام می شود، بنابراین ایجاد تغییرات برای راحت تر بودن ساکنین خانه انجام می شود. یکی از معضلاتی که همواره در رابطه با دیوار های خانه وجود دارد قابل شستشو بودن ان ها است. رنگ آمیزی دیوار ساختمان یا تعویض کاغذ دیواری به صورت مداوم هزینه بر است و از نظر اقتصادی محدودیت هایی برای افراد ایجاد می کند. به همین خاطر اغلب افراد تمایل دارند در هنگام بازسازی خانه خود دیوارپوش هایی را انتخاب کنند که قابلیت شستشو و تمیز کردن را داشته باشد.  این ویژگی می تواند در هزینه  های جانبی خانه تا حد زیادی صره جویی کند. در ادامه به بررسی چند دیوارپوش قابل شستشو می پردازیم:

دیوار پوش کاشی و سرامیک

یکی از بدیهی ترین انواع دیوارپوش های قابل شستشو که در ذهن افراد نقش بسته است، دیوار پوش کاشی و سرامیک است که به خاطر نحوه ساخت آن، به راحتی شسته و تمیز می شود البته این نوع دیوار پوش تنها برای بخش هایی از خانه مثل آشپزخانه و سرویس بهداشتی مناسب است و کاربرد آنچنان زیادی در دیگر قسمت های خانه ندارد. البته این محصول تنوع زیادی در طرح، رنگ و اندازه دارد.

دیوارپوش کاغذ دیواری

کاغذ دیواری دارای انواع مختلفی است که در میان آن ها می توان به مواردی برخورد که به صورت ضد آب تهیه شده اند و اتفاقا ظاهر خوبی نیز دارند. کاغذدیواری ضد اب را می توان در بازسازی خانه به عنوان دیوارپوش اتاق خواب ها و سالن پذیرایی به کار برد. با این وجود امکان خراب شدن کاغذ دیوار های ضد آب نیز وجود دارد.

دیوارپوش سنگی

این نوع دیوار پوش در بازسازی خانه کمتر استفاده می شود چرا که سنگ های خوب و زیبا مثل مرمر اغلب گران قیمت هستند و کاربرد زیادی در همه انواع خانه ها با سبک های مختلف ندارند. تنها سبک های خاصی از خانه وجود دارند که می توان در آن ها از سنگ استفاده کرد. سنگ جلوه ای از طبیعت در خانه است که حس خوبی به افراد می دهد.

دیوارپوش اکرلیک

از رایج ترین دیوارپوش های قابل شستشو اکرلیک است که طرفداران زیادی در بازسازی خانه دارد. رطوبت هیچ آسیبی به این نوع دیوارپوش وارد نمی کند و حتی در فضا های مرطوب مثل حمام نیز قابل استفاده است.  در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود و نصب ان بسیار راحت است و در کوتاه ترین زمان نصب می شود.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی چیست و چگونه انجام می شود
چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت 12:29 | بازدید : 46 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

از جمله خدمات ساختمانی که برای پاک کردن آلودگی و جرم ها از سطح نمای ساختمان انجام می شود، نماشویی و شستشوی نما گفته می شود. انجام عملیات نماشویی نیاز به تخصص و مهارت بالایی در این زمینه دارد. شرکت هایی وجود دارند که این خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند. اما باید در انتخاب این شرکت ها نیز دقت لازم را به جا آورد تا تیمی را انتخاب کرد که حرفه ای تر و دارای تجارب موفق بیشتری است.

تعریف نماشویی ساختمان

به مجموعه عملیاتی که به واسطه آن نمای ساختمان از جرم و کثیفی پاک و کاملا تمیز می شود، نماشویی و شستشوی نمای ساختمان گفته می شود. انجام این کار نیز با استفاده از نیروی متخصص، متریال خوب و روش های دسترسی گوناگون انجام می شود. نمای ساختمان اولین قسمت از ساختمان است که افراد با آن مواجه می شوند بنابراین بهتر است که ظاهر تمیزی داشته باشد تا حس بدی به بینندگان آن انتقال ندهد.

اهمیت نماشویی ساختمان

انجام کار شستشوی نمای ساختمان از چند جهت دارای اهمیت است. اول اینکه با انجام این کار نمای ساختمان و ظاهر ساختمان که در واقع پوشش آن است، تمیز و زیبا می شود. در وهله دوم نیز وجود آلودگی بر سطح نما، به مرور زمان به سطح نمای ساختمان آسیب می رساند و سبب تخریب نما می شود که قطعا هزینه های زیادی را با خود به همراه دارد. نماشویی به ساختمان کمک می کند تا برای مدت زمان بیشتری از نمای خود مراقبت کند.

روش های دسترسی به نما

در اجرای عملیات نماشویی ساختمان سه روش اصلی برای دسترسی به ساختمان وجود دارد که با سهولت و ایمنی بیشتری انجام می شوند.

  • روش دسترسی به نما با استفاده از طناب یا راپل
  • روش دسترسی به نما با استفاده از داربست
  • روش دسترسی به نما با استفاده از بالابر یا کلایمر

نماشویی در نگاهی کلی

برای انجام یک کار تخصصی نیاز به ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته، نیروی کار متخصص، متریال با کیفیت و مرغوب و تجربه کاری بالا است که همه این ها از عهده یک شرکت خدمات ساختمانی و نماشویی خوب بر می آید. به علت صنعتی شدن شهر ها و افزایش جمعیت میزان آلودگی ها و آلاینده هایی که در هوا وجود  دارد بسیار زیاد است، باران های اسیدی، دوده، وجود قارچ ها و کپک ها از جمله عواملی هستند که به نمای ساختمان آسیب می رسانند و به همین علت نماشویی و شستشوی نمای ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سرامیک کف در بازسازی خانه
سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت 11:18 | بازدید : 48 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

سرامیک از جمله متریال پرکاربرد در ساخت و بازسازی خانه است که به خاطر تنوع و کارایی بالایی که دارد در هر خانه ای استفاده می شود. با گذشت زمان و پیشرفت صنعت سرامیک سازی تنوع زیادی در این محصول به وقوع پیوست و همین موضوع سبب جذب طرفداران بیشتر این متریال شد.

انتخاب بهترین سرامیک کف

  • سرامیکی را انتخاب کنید که به سبک و استایل کلی خانه تان بیاید و سبب دلزدگی و خستگی چشم نشود.
  • طرح و رنگ سرامیک را نیز متناسب با دیوارپوش و دیگر متریال خانه انتخاب نمایید.
  • به کاربرد و کارایی سرامیک ها توجه کنید و با توجه به محل نصب بهترین نوع آن را انتخاب کنید
  • کیفیت را فدای قیمت نکنید و سرامیک های باکیفیت را برای بازسازی خانه خود انتخاب کنید.
  • اندازه سرامیک نیز در هنگام انتخاب آن جزء گزینه های قابل توجه است.

انواع سرامیک کف در بازسازی خانه

  • سرامیک ها از نظر درجه بندی به درجه های یک، دو و سه تقسیم می شوند که کیفیت های آن ها با یکدیگر متفاوت است.
  • سرامیک ها از نظر محل نصب نیز به دو دسته سرامیک های مخصوص کف، سرامیک های مخصوص دیوار تقسیم بندی می شوند.
  • از نظر پوشش نیز دو تقسیم بندی برای سرامیک ها وجود دارد. سرامیک های لعاب دار و بدون لعاب.

انواع سرامیک از نظر شکل ظاهری

در بازسازی خانه یکی از مهمترین نکاتی که مورد توجه کارفرما و پیمانکار در انتخاب سرامیک قرار می گیرد طرح و شکل ظاهری سرامیک است. قبل از شروع کار بازسازی خانه ابتدا سبک بازسازی مشخص و متریال مورد نیاز تهیه می شوند با توجه به فضا، سبک و طرح خانه بهترین نوع سرامیک انتخاب و در خانه نصب می شود.

  • سرامیک های طرح دار و ساده
  • سرامیک طرح پارکت و سنگ
  • سرامیک طرح لوزی و مربعچ
  • سرامیک پذیرایی و آشپزخانه
  • سرامیک های بزرگ و کوچک
  • سرامیک با رنگ روشن و تیره
  • سرامیک سرویس بهداشتی و حمام
  • سرامیک های مات یا براق
  • سرامیک های خارجی و ایرانی

اجرای سرامیک کف با کارویس

پس ازانتخاب سبک بازسازی خانه توسط کارفرما با توجه به مشاوره های تخصصی مجموعه، تیم تهیه متریال کارویس وارد عمل شده و بهترین و با کیفیت ترین متریال را تهیه می کند. پس از اجرا و نصب کفپوش های سرامیکی توسط تیم کارویس قطعا متوجه تغییرات زیبا در خانه خود می شوید.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 2
:: بازدید سال : 12
:: بازدید کلی : 1929