بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
اهمیت بازسازی سقف در بازسازی خانه
شنبه 30 بهمن 1400 ساعت 14:12 | بازدید : 56 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

کار های زیادی در هنگام بازسازی خانه انجام می شود که به مجموعه آن ها بازسازی گفته می شود. شما با انجام یک سری عملیات بر روی خانه قدیمی خود می توانید خانه تان را به شکل دلخواه خود بازسازی و مرمت کنید. یکی از سلسله اقداماتی که در هنگام ترمیم و مرمت خانه های قدیمی انجام می گیرد، بازسازی سقف خانه است. سقف بخش مهمی از خانه است که باید پس از مدتی زندگی در یک خانه و قدیمی شدن آن مورد تعمیر و بازسازی قرار بگیرد. در ادامه این مقاله شما را با مهمترین عوامل مربوط به بازسازی سقف در بازسازی خانه آشنا می کنیم.

بازسازی سقف

اگر شما در طبقه آخر یک خانه زندگی کنید، ممکن است متوجه آب گرفتگی سقف های قدیمی و بدون عایق، خصوصا در فصول پر بارندگی سال بشوید. علاوه بر این موضوع ممکن است پوشش گچی و رنگ سقف دچار ترک خوردگی یا ریختگی شده باشد که به شدت فضای خانه را زشت می کند. بنابراین اگر قصد بازسازی خانه خود را دارید، بازسازی سقف ها را نیز فراموش نکنید.

بازسازی خانه و بازسازی سقف توسط پیمانکاران

بهتر است امور مربوط به خانه و بازسازی آن را به افرادی بسپارید که به خوبی با بازسازی همه قسمت های خانه آشنا هستند و می توانند کار های بازسازی خانه شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. سپردن کار های ترمیم و بازسازی به افراد کاربلد در وقت و هزینه های شما سرفه جویی می کند. بنابراین به دنبال شرکت ها و تیم های متخصص در حوزه بازسازی خانه بگردید تا کار ها با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.

مزایای ترمیم و بازسازی سقف

  • مهمترین مزیتی که تعمیر سقف و بازسازی آن دارد، افزایش امنیت خانه و عایق شدن آن در برابر رطوبت است. با این کار سقف نم نمی کشد و یا دچار آسیب و تخریب نمی شود.  با ترمیم سقف کارایی آن بیشتر می شود.
  • زیبایی فضای خانه و فضای داخلی خانه با ترمیم و تعمیر سقف بیش از پیش می شود و دیگر چهره زننده ای نخواهد داشت.
  • هر چه زودتر سقف بازسازی شود هزینه های مربوط به تعمیر آن و هزینه های کلی بازسازی خانه کاهش پیدا می کند.

مراحل بازسازی سقف و روند انجام آن

برای انجام کار های بازسازی خانه ابتدا باید یک تیم متخصص و کار آزموده استخدام کنید تا آن ها با استفاده از مصالح و متریال مناسب و با کیفیت کار ها را انجام دهند. تیم متخصص می تواند به راحتی همه مشکلات را شناسایی کند و درصدد رفع آن ها برآید. پس بهتر است با توجه به اقداماتی که برای بازسازی سقف صورت می گیرد، از افراد قابل اعتماد استفاده کنید.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دلایل اهمیت خط کشی پارکینگ
دو شنبه 25 بهمن 1400 ساعت 14:13 | بازدید : 35 | نویسنده : admin | ( نظرات )

خط کشی

با طراحی پارکینگ ها به عنوان جایگاهی برای نگهداری و پارک خودرو، اهمیت به نظم آن ها در قرار گیری و شیوه پارک خودرو ها نیز بیشتر شد. پارکینگ به طور معمول مکانی برای پارک زیادی از خودرو ها است که با خط کشی می توان به آن ها نظم و ترتیب بخشید.

دلایل اهمیت خط کشی برای پارکینگ و جایگاه خودرو

اجرای خط کشی پارکینگ بنابر چند دلیل دارای اهمیت است و با پیاده سازی آن می توان پارکینگ را فضای مناسب تری برای نگهداری خودرو ها و در کل وسایل نقلیه کرد.

ایجاد نظم و ترتیب در پارکینگ

مهمترین کاری که خط کشی پارکینگ و خط کشی جایگاه خودرو برای صاحبان خودرو انجام می دهد، ایجاد نظم و ترتیب در فضای پارکینگ است. نظم و ترتیب کار شما را در هنگام پارک خودرو آسان تر می کند.

زیبا تر شدن فضای پارکینگ

به دنبال نظم و ترتیب در هنگام قرار گرفتن خودرو ها در پارکینگ، زیبایی پارکینگ نیز بیش از پیش می شود. استفاده از رنگ ها و شماره گذاری هر جایگاه فضا را زیباتر و قشنگ تر نشان می دهد.

ایجاد فضای اختصاصی

با خط کشی پارکینگ و شماره گذاری کردن جایگاه ها، محل پارک خودروی هر فرد به طور واضح  مشخص می شود و دیگر نیاز نیست که به دنبال جای پارک باشد و یا فراموش کند که خودرو خود را در چه محلی پارک کرده است.

جلوگیری از تنش و کشمکش

با مشخص شدن جایگاه برای خودرو ها دیگر بین صاحبان وسایل نقلیه مشکلاتی برای جای پارک یا تصاحب جای پارک یکیدیگر بوجود نمی آید، چرا که جایگاه اختصاصی هر فرد از قبل مشخص شده و در اختیار او قرار می گیرد.

جلوگیری از ترافیک و تجمع خودرو

خط کشی پارکینگ براساس استاندارد ها و اندازه های مشخص است که با انجام آن افراد می توانند ماشین خود را به درستی و کاملا دقیق پارک کنند و به محدوده پارک دیگران نیز تعرض نکنند. خودرو ها در یک جا جمع نمی شوند بلکه با فاصله درست از هم پارک می شوند و بیرون آوردن آن ها از جای پارک یا قرار دادن در آن بسیار راحت می شود.

افزایش سهولت در رفت و آمد

با توجه به درست قرار گرفتن ماشین ها در محل مناسب خود، رفت و آمد برای دیگر خودرو ها نیز راحت می شود و هر فردی می تواند خودرو خود را به راحتی از فضای پارکینگ خارج کند.

آمار دقیق خودرو ها

جایگاه های مخصوص خودرو باعث می شود که در پارکینگ های شلوغ محاسبه تعدادخودرو ها و حضور آن ها مشخص شود. با این کار مشکلات پارک یا  جلوگیری از سرقت راحت تر می شود.


موضوعات مرتبط: خط کشی پارکینگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مدت زمان مناسب برای نماشویی ساختمان
یک شنبه 24 بهمن 1400 ساعت 14:41 | بازدید : 54 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

با توجه به آلودگی های زیادی که در شهر ها وجود دارد، نمای ساختمان ها سریعا آلوده می شوند و به همین علت به نماشویی و شستشوی نما احتیاج دارند. تیم ها و مجموعه های زیادی امروزه خدمات نماشویی ساختمان ها را ارائه می دهند. این تیم ها آموزش دیده و متخصص هستند، همه روش های دسترسی به نما را بلدند و به خوبی با مواد شستشوی نما آشنایی دارند. همه این عوامل سبب می شود تا کار نماشویی به خوبی انجام شود و نتیجه اثربخشی داشته باشد. یکی از سوال هایی که معمولا ذهن مشتریان و دریافت کنندگان خدمات نماشویی را به خود مشغول می کند، مدت زمانی است که کار نماشویی و شستشوی نمای ساختمان به طول می انجامد. باید دانست که مدت زمان انجام شستشوی نما به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه آن را بررسی می کنیم.

عوامل اثر گذار بر زمان نماشویی

همانطور که ذکر کردیم، عوامل گوناگونی برای انجام پروژه ها و مدت زمان آن ها اثر گذار است. در برخی موارد با کنترل مداخله گر های خارجی می توان مدت آن را کوتاه تر کرد و گاهی نیاز ممکن است مدت آن بیشتر شود.

متراژ و مساحت نما

یکی از عوامل بسیار موثر بر مدت زمان نماشویی، اندازه نمایی است که قرار است شسته شود. همانطور که مشخص است هر چقدر مساحت نما بیشتر باشد به زمان بیشتری برای نماشویی نیاز دارد.

نحوه دسترسی به نما

اگر نحوه دسترسی به نما نیاز به ابزار و وسایل خاص یا اجرای برخی پیش زمینه ها داشته باشد؟، مدت زمان نماشویی بیشتر می شود. برای مثال اگر برای دسترسی به نما نیاز به داربست باشد، به مدت زمان بیشتری برای تصب و اجرای داربست و انجام عملیات نماشویی نیاز است.

میزان آلودگی نما

هر چقدر نما کثیف تر باشد، به مواد و وسایل بیشتری برای نماشویی نیاز دارد و در برخی موارد نیاز است که نما چند مرتبه شسته شود تا به خوبی و به طور کامل تمیز شود. وقتی نما به دفعات متعدد شسته شود، مدت زمان بیشتری تا اتمام کار نیاز دارد.

حرفه ای بودن تیم

هر چقدر تیم نماشویی و شستشوی نما حرفه ای تر و با تجربه تر باشد به زمان کمتری برای انجام کار نیاز  دارد. تیم های کم تجربه برای اینکه کار را به درستی انجام دهند نیاز به زمان بیشتری برای درک موقعیت و وضعیت نما دارند.

مدت زمان نماشویی و شستشوی نما با کارویس

تیم کارویس با توجه به حرفه ای بودن، در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت پروژه های نماشویی و شستشوی نمای ساختمان را انجام می دهد. اعضای تیم نماشویی کارویس دارای تجارب مختلف در انجام انواع پروژه ها هستند که این موضوع به سرعت انجام پروژه ها نیز اثر گذاشته است.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه با استفاده از چوب و متریال چوبی
شنبه 23 بهمن 1400 ساعت 15:2 | بازدید : 56 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

هزینه کمتر بازسازی به نسبت نوسازی و دردسر های کمتر آن سبب شده است تا افراد بیشتری بازسازی خانه را به خرید خانه یا ساخت خانه جدید ترجیح بدهند. متریال متنوعی در بازسازی خانه مورد استفاده قرار می گیرد. چوب، فلز، سنگ و شیشه از جمله مصالحی هستند که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله قصد داریم تا به کاربرد چوب در بازسازی خانه بپردازیم و موارد استفاده آن را ذکر کنیم.

بازسازی خانه و استفاده از چوب

چوب یک ماده بسیار پرکاربرد در بازسازی خانه و طراحی داخلی منزل است. از لحاظ معماری چوب زیبایی زیادی به خانه می بخشد و فضای خانه را جذاب تر می کند. چوب را می توان در قسمت های مختلف خانه مثل آشپزخانه، اتاق خواب، سالن پذیرایی و حتی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار داد.

استفاده از چوب در بازسازی آشپزخانه

کابینت ها، کانتر آشپزخانه و انواع قفسه ها در آشپزخانه می تواند از جنس چوب ساخته و اجرا شود. چوب قابلیت رنگ آمیزی و شکل دهی بالایی دارد و برحسب سلیقه و نیاز خود می توانید چوب ها را ساخته و پرداخته کنید سپس مورد استفاده قرار دهید.

استفاده از چوب در بازسازی اتاق خواب

علاوه بر کفپوش چوبی، کمد دیواری نیز به طور معمول از جنس چوب است. در هنگام بازسازی خانه یکی از قسمت هایی که دستخوش تغییرات می شود، کمد دیواری ها هستند. شما می توانید کمد دیواری را با رنگ، طرح و اندازه های مختلف طراحی کنید.

استفاده از چوب در بازسازی سالن پذیرایی

در هنگام بازسازی خانه و بازسازی سالن پذیرایی می توانید تمام کفپوش ها را از جنس کفپوش های چوبی مثل پارکت کنید. تعبیه کردن مکانی برای میز تلویزیون یا استفاده از شلف هایی با جنس چوب بر روی دیوار، زیبایی سالن پذیرایی را بیش از پیش می کند.

استفاده از چوب در بازسازی سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی و حمام به خاطر اینکه بیشتر از قسمت های دیگر خانه در معرض رطوبت قرار دارند، کمتر با چوب بازسازی می شوند ولی برای کمد زیر روشویی و یا کمد مخصوص وسایل حمام از چوب برای بازسازی خانه استفاده می شود.

بازسازی خانه با چوب توسط تیم کارویس

مجموعه کارویس دارای تیم متخصص و کار آزموده در زمینه بازسازی خانه و طراحی داخلی ساختمان است که شما می توانید با کمک این تیم صفر تا صد کار بازسازی خانه و منزلتان را انجام دهید. تیم کارویس با متریال با کیفیت و مرغوب و با بهترین روش ها خانه و یا محل کار شما را بازسازی می کند.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مزایا و معایب خط کشی پارکینگ با برچسب
چهار شنبه 20 بهمن 1400 ساعت 14:5 | بازدید : 52 | نویسنده : admin | ( نظرات )

خط کشی

برای نظم بخشیدن و تفکیک فضای پارکینگ و برای پارک خودرو ها، باید پارکینگ را خط کشی کرد. خط کشی پارکینگ با روش های مختلفی قابلیت اجرا بر روی کفپوش پارکینگ را دارد که معمول ترین این روش ها استفاده از رنگ برای خط کشی است. اما به جز رنگ با استفاده از برچسب های از پیش آماده شده نیز می توان کار خط کشی پارکینگ را انجام داد. این برچسب ها در طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته شده اند و استفاده از آن ها بسیار راحت است. شما خود نیز می توانید پس از کمی بررسی کار خط کشی پارکینگ و خط کشی جایگاه خودرو را انجام دهید. در ادامه مقاله کار با برچسب برای خط کشی پارکینگ را به صورت کامل توضیح می دهیم.

مزایای خط کشی با برچسب

  • نصب برچسب بسیار آسان تر از رنگ آمیزی کف پارکینگ برای جداسازی محل پارک است. برای نصب برچسب نیاز به تخصص یا ابزار خاصی ندارید و سرعت اجرای آن نیز به مراتب از سرعت رنگ آمیزی بیشتر است.
  • برچسب ها بدون بو و مواد شیمیایی هستند و برای انسان آسیب کمتری به همراه دارند. امکان خسارات سهوی در برچسب کمتر از خط کشی پارکینگ با رنگ است.
  • پاک کردن برچسب و تعویض آن به مراتب راحت تر از خط کشی با رنگ است و به سرعت می توان آن را از کف پارکینگ جدا کرد در حالیکه برای پاک کردن رنگ نیاز به مواد شیمیایی است.
  • برچسب برخلاف رنگ امکان ترک خوردگی ندارد و اگر به خوبی بر سطح کفپوش پارکینگ اجرا شود، مقاومت نسبتا خوبی نیز دربرابر مواد شیمیایی دارد.
  • قیمت برچسب و هزینه اجرای آن برای خط کشی پارکینگ کمتر از خط کشی جایگاه خودرو با رنگ است که این مورد نیز از مزیت های برچسب ها محسوب می شود.

معایب خط کشی با برچسب

  • رنگ در مواردی غیر از آلودگی های شیمیایی مقاومت بهتری نسبت به برچسب دارد. برچسب ممکن است کنده شود و یا قسمت هایی از آن به خوبی به کفپوش نچسبد که باعث بوجود آمدن چالش هایی برای شما می شود.
  • ممکن است لکه های مواد چسب بر روی کفپوش باقی بماند که در این موارد نیاز به استفاده از مواد شیمیایی برای ریموو کامل آن وجود دارد.
  • ممکن است برچسب قابلیت اجرا بر روی هر نوع کفپوشی را نداشته باشد و تنها به موارد خاصی محدود باشد.

مزایای خط کشی پارکینگ با برچسب توسط تیم کارویس

مجموعه کارویس دارای تیم آموزش دیده و متخصص در زمینه اجرای انواع خط کشی پارکینگ با رنگ و برچسب است. پس از تماس با تیم کارویس، کارشناسان به سرعت از پارکینگ شما بازدید می کنند و نحوه اجرای خط کشی را به شما به طور کامل شرح می دهند. تیم کارویس از صفر تا صد مراحل خط کشی را با ابزار مناسب توسط نیروی ماهر انجام می دهد و کار خود را برای مدت مناسبی گارانتی می نماید و در صورت بروز اشکال، با سرعت پروژه شما را اصلاح می کند.


موضوعات مرتبط: خط کشی پارکینگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی نما از جنس سنگ صیقلی
سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 13:58 | بازدید : 63 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

سنگ به عنوان یکی از انواع جنس هایی که برای طراحی نما مورد استفاده قرار می گیرد، پس از گذشت زمان، دچار آلودگی می شود. برای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان های از جنس سنگ از روش های مختلفی استفاده می شود. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که سنگ ها نیز انواع مختلفی دارند، که در روش شستشوی ان ها موثر است. برای نماشویی نمای سنگی ساختمان خود از متخصصان حوزه شستشوی نما کمک بگیرید تا به نمای ساختمان آسیبی نزنید. نما های سنگی را می توان به دو دسته بندی بزرگ سنگ های صیقلی و سنگ های تیشه ای تقسیم بندی کرد.

سنگ صیقلی و نماشویی آن

به سنگ هایی که سطح آن ها صاف و بدون خلل و فرج باشد، سنگ صیقلی گفته می شود که برای نماشویی و شستشوی این نماها می توان از روش ها و متریال مختلف استفاده کرد که در ادامه به معرفی این روش ها می پردازیم.

واتر جت برای نماشویی نمای سنگ صیقلی

یک ابزار بسیار پرکاربرد برای شسشتوی هر نمایی، واترجت است. واترجت یک ابزار است که از طریق آن، آب با فشار زیاد بر سطح نما می ریزد و آلودگی های آن را تمیز می کند. معمولا در مرحله اول شستشوی هر نمایی از واترجت استفاده می شود. در نماشویی برخی نما ها نیز تنها از واترجت یعنی آب خالی استفاده می شود.

سنگ صیقلی و نماشویی آن

به سنگ هایی که سطح آن ها صاف و بدون خلل و فرج باشد، سنگ صیقلی گفته می شود که برای نماشویی و شستشوی این نماها می توان از روش ها و متریال مختلف استفاده کرد که در ادامه به معرفی این روش ها می پردازیم.

واتر جت برای نماشویی نمای سنگ صیقلی

یک ابزار بسیار پرکاربرد برای شسشتوی هر نمایی، واترجت است. واترجت یک ابزار است که از طریق آن، آب با فشار زیاد بر سطح نما می ریزد و آلودگی های آن را تمیز می کند. معمولا در مرحله اول شستشوی هر نمایی از واترجت استفاده می شود. در نماشویی برخی نما ها نیز تنها از واترجت یعنی آب خالی استفاده می شود.

نماشویی سنگ صیقلی با کارویس

برای تیم کارویس تفاوتی ندارد که نمای ساختمان شما از چه جنسی باشد یا به چه روشی می توان به نمای ساختمان دسترسی پیدا کرد چرا که کارویس با همه این روش ها آشنایی و در آن مهارت دارد. بنابراین اگر قصد نماشویی سنگ صیقلی نمای ساختمان خود را دارید، کارویس همان مجموعه ای است که می تواند به شما کمک کند و نمای ساختمانان را نماشویی کند. کارویس بدون آسیب رساندن به نمای ساختمانتان و با دقت و کیفیت بالا کار شستشوی نما را انجام می دهد.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مراحل بازسازی خانه به صورت شخصی
دو شنبه 18 بهمن 1400 ساعت 13:59 | بازدید : 64 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

در بیشتر مواقع افرادی که تصمیم به بازسازی خانه خود می گیرند تمایل دارند که کار بازسازی خانه شان را خود به صورت شخصی و بدون کمک گرفتن از پیمانکاران یا متخصصان این حوزه انجام دهند. انجام این کار امکان پذیر ولی ریسک و خطر آن نیز بالا است. بنابراین باید با نگاه باز و دید وسیع به سمت این کار قدم گذاشت و اصطلاحا نباید بی گدار به آب زد. با توجه به متن بالا اگر شما نیز قصد بازسازی خانه خود به صورت شخصی و بدون کمک هیچ پیمانکاری را دارید، خواندن این مقاله را تا انتها رها نکنید.

بازسازی خانه بوسیله صاحب خانه

برای شروع کار بازسازی منزل شخصی توسط خودتان باید با همه جنبه های مربوط به حوزه بازسازی خانه آشنایی داشته باشید. اگر ناشیانه و بدون داشتن دانش کافی کار را آغاز کنید شک نداشته باشید که متوجه زیان های بسیاری خواهید شد. بهتر است نکات زیر را به خوبی به خاطر بسپارید تا کار برایتان راحت تر از گذشت شود.

صفر تا صد مراحل بازسازی خانه را بدانید

مهم است که ترتیب گام هایی که در انجام پروژه خانه  پیش رو دارید را بدانید، برای مثال اگر خانه شما قدیمی است و نیاز به تخریب برخی از قسمت ها است، نحوه تخریب و ابزار، وسایل و نیروی انسانی مورد نیاز برای این تخریب را بشناسید. برخی تخریب ها و ساخت و ساز ها نیاز به مجوز هایی از جانب شهرداری دارد که خود شما باید به دنبال آن ها بروید پس خود را برای انجام یک سلسله کار اداری آماده کنید.

بازار فروش مصالح را پیدا کنید

برای بازسازی خانه نیاز به مصالح و متریال جدید است. بازار های متعددی برای عرضه مصالح و کالاهای ساختمانی وجود دارد اما نکته اصلی پیدا کردن بازاری است که در عین با کیفیت بودن مصالح قیمت مطلوبی نیز داشته باشد. بنابراین باید شناخت خوبی از مصالح، جنس آن ها و قیمت ها داشته باشید تا بتوانید از پس این کار نیز بر بیایید.

بدنبال نیروی کار ماهر و متخصص باشید

حالا که کار ها تا حدی پیش رفته است و مصالح خریداری شده اند، باید به سراغ پیدا کردن نیروی کار ماهر باشید. با توجه به میزان تخریب و بازسازی خانه به دنبال متخصصان و استاد کاران حرفه ای باشید. لوله کش، بنا، معمار، برق کار، نقاش و کارگران را به درستی انتخاب کنید تا متریال مرغوبی که تهیه کردید به درستی مورد استفاده در بازسازی خانه قرار بگیرند.

ظرافت کار را جدی بگیرید

در مراحل آخر پروژه نوبت به اعمال هنر های ظریف بر روی خانه است تا تلاش هایی که تا به این مرحله برای کارتان انجام داده اید بیشتر خودنمایی کنند. این کار می تواند شامل یک طراحی دکوراسیون داخلی عالی پس از بازسازی خانه باشد. توجه به جزئیات است که سبب تمایز و تفاوت می شود. رعایت این نکته را نیز جدی بگیرید.

توصیه کارویس برای بازسازی خانه

مجموعه کارویس همیشه آماده ارائه خدمات ساختمانی مثل بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی به مشتریان خود است. اگر توانایی انجام بازسازی منزل شخصی تان را دارید که آن را انجام دهید اما اگر در هنگام شروع یا حین انجام کار متوجه شدید که توانایی به اتمام رساندن این پروژه را ندارید، اصلا نگران نباشید، کافی است تلفن را بردارید و با کارشناسان کارویس تماس بگیرد. کارویس برای ایجاد تغییرات در هر خانه ای اماده است.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی
یک شنبه 17 بهمن 1400 ساعت 15:5 | بازدید : 56 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

سرویس بهداشتی یک از قسمت های خانه است که کمتر در معرض دید قرار دارد اما به شدت مورد استفاده است. در گذشته توجه زیادی به سبک طراحی سرویس بهداشتی وجود نداشت اما امروزه سرویس بهداشتی نیز از طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون بهره مند شده است. اگر قصد ساخت یک خانه جدید یا حتی بازسازی خانه خود دارید سرویس بهداشتی را جز اولویت های خود قرار دهید. طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی به عوامل مختلفی مثل سبک طراحی خانه، متراژ سرویس و تعداد نفرات ساکن در یک خانه بستگی دارد. راه های مختلفی برای ایجاد تغییرات و زیبایی بیشتر سرویس بهداشتی وجود دارد. رنگ کردن، انتخاب کاشی و سنگ، انتخاب انواع سینک و روشویی، توالت فرنگی، وان، نور پردازی، استفاده از گل و گیاه، شمع آرایی و حتی کاغذ دیواری را می توانید مد نظر خود قرار دهید. برای طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی در ابتدا به این نکته توجه کنید که چه نیاز هایی در سرویس بهداشتی دارید که باید آن ها را در نظر بگیرید.

ترفند های دیگری نیز برای زیبا سازی سرویس بهداشتی وجود دارد، برای نمونه می توان استفاده از کابین های دوش که امروزه استفاده از آن ها بسیار رایج است را نام برد. با ترکیب های رنگی مختلف می توان اندازه سرویس بهداشتی را بزرگ تر نشان داد. طراحی قفسه و شلف در سرویس بهداشتی برای دسته بندی و مرتب کردن وسایل مورد نیاز  بسیار کاربردی است. شاید سرویس بهداشتی کوچک ترین قسمت هر خانه باشد اما طراحی آن و میزان راحتی در آن بسیار حائز اهمیت است. انتخاب یک رنگ مناسب یا طرح مناسب کاغذ دیواری، استفاده از شیرآلات متنوع، کاشی و سرامیک طرح دار یا ساده، قفسه های چوبی و ام دی اف، آینه های زیبا و با اندازه مناسب همه و همه باید در زمان طراحی سرویس بهداشتی لحاظ شود.

برای اینکه بتوانید ساخت یا بازسازی خانه خود را به بهترین شیوه ممکن انجام دهید، نیازمند متخصصان و طراحان خبره در این زمینه هستید که مجموعه کارویس این ویژگی مثبت را دارا می باشد و با دانش و آگاهی کافی شما را به مقصود خود می رساند


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه و تغییرات لوکس
شنبه 16 بهمن 1400 ساعت 13:58 | بازدید : 54 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

همیشه بازسازی خانه در خانه های قدیمی و فرسوده اتفاق نمی افتد، بلکه بازسازی ممکن است برای ایجاد تغییرات جدید در یک خانه نسبتا جدید و تازه ساخت نیز اتفاق بیفتد. پس اگر واژه بازسازی خانه را شنیدید تغییرات خانه های جدید را نیز مد نظر داشته باشید. برخی از افراد هر ازچندگاهی تمایل دارند که سبک به کار رفته در خانه شان را تغییر دهند و آن را لوکس تر و مدرن تر از قبل کنند. اما سوالی که پیش می آید این است که چه فاکتور هایی می تواند خانه را تبدیل به یک خانه مدرن و لوکس کند؟

استفاده از متریال مرغوب و با برند معروف در بازسازی خانه     

اولین گام برای بازسازی یک خانه لوکس و زیبا تهیه مصالح و متریال مرغوب، با کیفیت و دارای برند است. این نوع متریال اغلب خارجی هستند و با بهترین کیفیت و کارشناسی تخصصی ساخته شده اند. قیمت این متریال بسیار گران است و تهیه آن ها هزینه بر است. افرادی که تمایل به داشتن یک خانه لوکس دارند معمولا افراد ثروتمندی هستند که هزینه کردن برای متریال خارجی و برند برای آن ها راحت است. علاوه بر متریال برند از طلا و نقره و روکش هایی با این جنس در بازسازی خانه های لوکس استفاده می شود.

همکاری با طراحان معروف و معماران خارجی حوزه بازسازی خانه

یکی دیگر از فعالیت هایی که ثروتمندان در هنگام بازسازی خانه خود به صورت لوکس و خاص انجام می دهند، استفاده از تیم طراحان و معماران خارجی یا افراد بسیار مشهور برای بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی خانه شان است. شرکت هایی در زمینه بازسازی و طراحی داخلی وجود دارند که دارای تیم دوره دیده به صورت بین المللی در این زمینه هستند. این طراحان معمولا برای انجام کار بازسازی خانه و طراحی دستمزد های بالایی دارند که هر کسی نمی تواند آن ها را استخدام کند و تنها افراد ثروتمند می توانند از این فاکتور استفاده کنند.

مجموعه کارویس و بازسازی خانه های لوکس و مدرن

تیم کارویس نیز با دانش و تخصص بالایی که در حیطه بازسازی خانه دارد، می تواند بهترین تغییرات را در خانه شما بوجود بیاورد. همیشه طراحی های لوکس نیازمند عواملی که در این مقاله ذکر شده است نیست، بلکه گاهی اوقات افراد متخصص و آموزش دیده می توانند با کمترین هزینه و با استفاده از متریال مرغوب طوری خانه شما را طراحی و بازسازی کنند که باور هزینه پرداخت شده برای یک طراحی با کیفیت و لوکس سخت باشد.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه و تغییرات لوکس
شنبه 16 بهمن 1400 ساعت 13:58 | بازدید : 57 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

همیشه بازسازی خانه در خانه های قدیمی و فرسوده اتفاق نمی افتد، بلکه بازسازی ممکن است برای ایجاد تغییرات جدید در یک خانه نسبتا جدید و تازه ساخت نیز اتفاق بیفتد. پس اگر واژه بازسازی خانه را شنیدید تغییرات خانه های جدید را نیز مد نظر داشته باشید. برخی از افراد هر ازچندگاهی تمایل دارند که سبک به کار رفته در خانه شان را تغییر دهند و آن را لوکس تر و مدرن تر از قبل کنند. اما سوالی که پیش می آید این است که چه فاکتور هایی می تواند خانه را تبدیل به یک خانه مدرن و لوکس کند؟

استفاده از متریال مرغوب و با برند معروف در بازسازی خانه     

اولین گام برای بازسازی یک خانه لوکس و زیبا تهیه مصالح و متریال مرغوب، با کیفیت و دارای برند است. این نوع متریال اغلب خارجی هستند و با بهترین کیفیت و کارشناسی تخصصی ساخته شده اند. قیمت این متریال بسیار گران است و تهیه آن ها هزینه بر است. افرادی که تمایل به داشتن یک خانه لوکس دارند معمولا افراد ثروتمندی هستند که هزینه کردن برای متریال خارجی و برند برای آن ها راحت است. علاوه بر متریال برند از طلا و نقره و روکش هایی با این جنس در بازسازی خانه های لوکس استفاده می شود.

همکاری با طراحان معروف و معماران خارجی حوزه بازسازی خانه

یکی دیگر از فعالیت هایی که ثروتمندان در هنگام بازسازی خانه خود به صورت لوکس و خاص انجام می دهند، استفاده از تیم طراحان و معماران خارجی یا افراد بسیار مشهور برای بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی خانه شان است. شرکت هایی در زمینه بازسازی و طراحی داخلی وجود دارند که دارای تیم دوره دیده به صورت بین المللی در این زمینه هستند. این طراحان معمولا برای انجام کار بازسازی خانه و طراحی دستمزد های بالایی دارند که هر کسی نمی تواند آن ها را استخدام کند و تنها افراد ثروتمند می توانند از این فاکتور استفاده کنند.

مجموعه کارویس و بازسازی خانه های لوکس و مدرن

تیم کارویس نیز با دانش و تخصص بالایی که در حیطه بازسازی خانه دارد، می تواند بهترین تغییرات را در خانه شما بوجود بیاورد. همیشه طراحی های لوکس نیازمند عواملی که در این مقاله ذکر شده است نیست، بلکه گاهی اوقات افراد متخصص و آموزش دیده می توانند با کمترین هزینه و با استفاده از متریال مرغوب طوری خانه شما را طراحی و بازسازی کنند که باور هزینه پرداخت شده برای یک طراحی با کیفیت و لوکس سخت باشد.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی نمای ساختمان از جنس اچ پی ال
چهار شنبه 13 بهمن 1400 ساعت 13:49 | بازدید : 61 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

در اغلب ساختمان های جدید و تازه ساخته شده، اچ پی ال به عنوان متریالی پر کاربرد و پر استفاده بر روی نما کار شده است. از ان جایی که هیچ نمایی نمی تواند از آلودگی ها در امان بماند، بنابراین نمای اچ پی ال نیز نیاز به نماشویی و شستشوی نما دارد. برای انجام کار شستشوی انواع نما به خصوص نما هایی که تازه ترند شده اند و محبوبیت پیدا کرده اندف حتما باید از افراد متخصص و آموزش دیده کمک خواست. اگر تیمی که برای نماشویی نمای اچ پی ال خود انتخاب کرده اید، مهارت و تخصص کافی در زمینه شستشوی این نوع نما نداشته باشد قطعا از کار خود پشیمان خواهید شد.

نمای اچ پی ال چیست و چگونه تمیز می شود؟

نمای اچ پی ال در واقع نوعی لمینت است که در فشار بالا ساخته می شود. بنابراین این ماده نیز در دسته لمینت ها قرار می گیرد. ترکیب رزین فنولیک و لایه های سلولوزی اچ پی ال را می سازد. پس از ساخت و ترکیب این متریال با هم آن را تحت دمای 145 درجه سانتی گراد و فشار 300 قرار می دهند و نتیجه کار یک ماده بسیار سخت است. دوام و چسبندگی اچ پی ال بسیار بالاست و برای همین کار نماشویی آن راحت است. ویژگی های مثبت نمای اچ پی ال بسیار زیاد است و به نوعی به این همه ویژگی مثبت تبدیل به یکی از جنس نما های ایده آل شده است. سطح اچ پی ال صاف و دارای خاصیت الکترواستاتیک است. نبودن خلل وفرجی در سطح نما کار نماشویی ان را سهل تر کرده است چرا که آلودگی به عمق نما نفوذ نمی کند. همچنین بر روی نمای  اچ پی ال  پنل هایی وجود دارد که از آلوده شدن نما محافظت می کنند ولی با تمام این ها آلودگی خصوصا در شهر های صنعتی و کلان شهر ها امری ناگزیر است. ولی نماشویی و شستشوی نما به کمک ساختمان ها می آید تا چهره آن ها را از آلودگی ها پاک کند. پس در فواصل زمانی مشخص نمای ساختمان خود را از آلودگی ها پاک کنید.

مدت زمان مورد نیاز برای نماشویی دوره ای اچ پی ال

با وجود توضیحاتی که در ابتدای مقاله آورده شده است. نمای اچ پی ال با تمام ویژگی های مثبت و کیفیتی که دارد، تقریبا هر شش ماه یکبار و یا سالی دوبار نیاز به شستشوی نما و نماشویی پیدا می کند. افزایش این فاصله های زمانی کار نماشویی را سخت تر می کند و هرچه سختی کار بالاتر باشد، قیمت و هزینه انجام پروژه نیز افزایش پیدا می کند.

نماشویی با برند تجاری کارویس

مجموعه کارویس دقیقا همان شرکت خدمات ساختمانی و خدمات شستشوی نمایی است که نیرو های آموزش دیده و متخصص برای انجام هر نوع پروژه ای را دارد. علاوه بر موارد ذکر شده تیم کارویس با مسئولیت پذیری و دلسوزی بالا کار شما را انجام می دهد.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه و ایجاد تغییرات جزئی
سه شنبه 12 بهمن 1400 ساعت 13:58 | بازدید : 54 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

در هنگام بازسازی خانه ذهن افراد به سمت تغییرات بزرگ و پر هزینه سوق پیدا می کند در حالیکه با چند تغییر نسبتا ساده می توانید دکوراسیون و سبک منزل خود را زیر و رو کنید. در این مقاله سعی شده است به توضیح درمورد تغییراتی پرداخته شود که شاید در هنگام  بازسازی خانه خیلی برجسته نباشد ولی با پیاده سازی این تغییرات می توان چهره خانه و منزل خود را به کلی تغییر دهید. طوری که با هر بار نگاه کردن به آن شگفته زده شوید.

معرفی چند تغییر به ظاهر ساده در بازسازی خانه

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، حتما تغییرات نباید اساسی و کلی باشد، گاهی با یک تغییر نسبتا ساده فضای خانه ای که در آن زندگی می کنید به شکل جدید و خاصی می شود که مورد پسند همه اعضای خانه است. پس این تغییرات را در بازسازی خانه جدی بگیرید.

حذف دیوار یا اپن آشپزخانه در بازسازی خانه

در خانه های قدیمی معمولا آشپزخانه ها به صورت یک اتاق طراحی می شدند که هیچ دیدی از خارج آشپزخانه به داخل آن وجود نداشت. اما امروزه پس از تحولاتی حتی اپن نیز حذف و جای خود را به کانتر های بزرگی تحت عنوان جزیره در آشپزخانه داده اند که ظاهر آشپزخانه را بسیار لوکس و مدرن می کند. تغییرات در شکل ظاهری آشپزخانه در بازسازی خانه بسیار جالب توجه است.

تعویض کابینت ها و چیدمان جدید در بازسازی خانه

کابینت های قدیمی معمولا از جنس آلومینیوم و یا ام دی اف ساده و قدیمی بودند ولی امروزه کابینت های بسیار شیک و زیبایی در طرح و جنس های مختلف به صورت پیش ساخته و یا سفارشی وجود دارد. اندازه کابینت ها بر اساس سلیقه، نیاز شما و مدل آشپزخانه قابل تغییر است. رنگ کابینت ها گزینه دیگری برای تغییرات شگرف در بازسازی خانه است.

تعویض در ها و پنجره ها در بازسازی خانه

یکی دیگر از تغییرات جزئی که غالبا به چشم نمی آید ولی پس از بازسازی خانه و تعویض آن ها خانه رنگ و بوی دیگری پیدا می کند، تغییر در ها و پنجره ها است. در ها و پنجره ها علاوه بر تاثیری که بر زیبایی خانه دارند در حفظ انرژی، عایق صوت بودن، کیفیت نور و عایق گرما و سرمای منزل بسیار دخیل هستند.

حذف دیوار های سالن پذیرایی یا اضافه کردن اتاق به سالن در بازسازی خانه

اگر خانه شما متراژ زیادی ندارد و یا سالن پذیرایی شما کوچک است می توانید با حذف یک اتاق و اضافه کردن فضای آن به خانه تغییرات قابل تاملی در خانه تان به وجود بیاورید. البته این تغییرات می تواند حالت عکس نیز داشته باشد.

تغییراتی در رنگ و طرح دیوار ها و سقف در بازسازی خانه

در هنگام بازسازی منزل یکی از تغییراتی که معمولا به چشم افراد نمی آید ولی بسیار جلوه و محیط خانه را تحت تاثیر قرار می دهد، استفاده از دیوارپوش هایی مثل کاغذ دیواری و یا تغییر رنگ دیوار ها است. تغییر رنگ سقف و ابزار هایی که بر روی سقف پیاده می شود نیز در بازسازی خانه مورد توجه قرار دهید.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه و ابزار روشنایی لامپ
دو شنبه 11 بهمن 1400 ساعت 15:16 | بازدید : 54 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

قیمت نجومی مسکن و خانه های نوساز سبب محبوبیت بازسازی خانه های قدیمی شده است. با بازسازی منزل می توانید خانه قدیمی خود را براساس المان ها و فاکتور های ساختمان های جدید طراحی کرده و بسازید. بازسازی خانه در واقع مرمت و تعمیر خانه قدیمی به شکلی است که بخش زیادی از خانه به لحاظ کیفی و به لحاظ ظاهری تغییر کند. بازسازی خانه به لحاظ هزینه از خانه های نوساز و یا ساخت منزل جدید ارزان تر است و دردسر های ساخت و مشارکت برای یک ساختمان جدید را ندارد. برای همین است که در این روز ها انجام عملیات بازسازی بر روی خانه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

ابزار های روشنایی خانه

یکی از مورد توجه ترین مسائل در ساخت و انتخاب یک خانه روشنایی آن است. خانه هایی که در روز روشنایی کافی و مناسبی را از نور خورشید دریافت نکنند و اصطلاحا نورگیر نباشند کمتر مورد توجه و انتخاب قرار می گیرند. پس از مقوله روشنایی در روز، روشنایی در شب نیز مورد اهمیت است. برای روشنایی خانه در شب به خاطر نبود نور طبیعی و عدم امکان استفاده از نور خورشید و از پنجره ها، طراحی المان های نورپردازی مورد توجه است. در ادامه به بررسی برخی از المان های روشنایی در شب برای منازل و اصلاح آن ها در بازسازی خانه می پردازیم.

انواع لامپ در بازسازی خانه

لامپ توکار

این نوع از لامپ ها که نام دیگر آن ها لامپ هالوژن است، در زیر سقف خانه نصب می شوند و معمولا نور کمتری نسبت به لامپ های دیگر دارند و بیشتر به عنوان مکمل لامپ های دیگر مثل لوستر ها و لامپ های رو کار مورد استفاده در بازسازی خانه قرار می گیرند.

لامپ سقفی رو کار

تفاوت این دسته از لامپ ها با لامپ های تو کار این است که بر روی سقف به صورت برجسته نصب می شوند. این لامپ ها در دو شکل دایره ای و مستطیلی طراحی می شسوند. نوع کم نور و پر نور این لامپ ها موجود است که از پر نور برای روشنایی اصلی و از کم نور برای مطالعه و کانتر آشپزخانه استفاده می شود.

لامپ آویز

با توجه به اسم انتخاب شده برای این لامپ حتما متئجه نوع آن شده اید. لامپ هایی که از سقف آویزان می شوند و با یک سر پیچ لامپ به سیم اصلی متصل می شود. این نوع لامپ ها به عنوان تامین کننده نور اصلی مورد استفاده قرار می گیرند.

لامپ دیواری

لامپ های دیواری بیشتر به نور تاکیدی شهرت دارند و در انواع مختلف ال ای دی و اس ام دی قابل استفاده هستند. همانطور که از نام ان ها مشخص است بر روی دیوار نصب می شوند و قابلیت تابیدن نور به سمت بالا و پایین را دارند.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی ساختمان با بالابر
دو شنبه 11 بهمن 1400 ساعت 14:56 | بازدید : 59 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

ساختمان ها نیز در  شهر های آلوده بری از آلودگی ها نیستند و ناخواسته کثیف می شوند. برای همین بهتر است که در فواصل زمانی مشخصی نمای ساختمان ها توسط شرکت های نماشویی و شستشوی نما تمیز و پاکیزه شوند. تمیز بودن نمای ساختمان حس خوبی به اهالی محله و منطقه مورد سکونت می دهد و جلوه بهتری نیز برای ساکنین آن منطقه دارد. روش های گوناگونی برای انجام نماشویی وجود دارد که بسته به نوع دسترسی و محل قرارگیری ساختمان شما یکی از این روش های شستشوی نما انتخاب می شود.

روش دسترسی با بالابر یا کلایمر برای نماشویی

اگر امکان دسترسی با طناب یا داربست برای شستشوی نما و نماشویی ساختمانی وجود نداشته باشد از روش دسترسی با بالابر استفاده می شود. این روش به خاطر وجود بالابر ها دارای هزینه نسبتا گران تری از طناب و یا حتی داربست است. کلایمر یا بالابر یک ابزار و تکنولوزی پیشرفته برای دسترسی به نمای ساختمان در جهت نماشویی و شستشوی نما است. با استفاده از یک ماشین بالابر فرد یا افرادی که قرار است نمای ساختمان را تمیز کنند، سوار بر آن شده و به نمای ساختمان دسترسی پیدا می کنند. استفاده از بالابر های صنعتی هزینه بر است ولی به شدت کار شستشوی نما را راحت تر می کند. البته در برخی موارد دسترسی به نما برای نماشویی با بالابر های صنعتی محدودیت هایی نیز دارد و ممکن است نتوان به برخی قسمت های نما به خوبی اشراف داشت.

اهمیت نماشویی ساختمان

فرق زیادی نمی کند که شما نمای ساختمان خود را با چه ابزار و وسایل دسترسی تمیز کنید. بالابر، داربست یا طناب تنها وسایلی برای رسیدن به نما در جهت نماشویی هستند، موضوعی که از  اهمیت بالا برخوردار است، انجام نماشویی و شستشوی نما به دفعات است. پس هر بار که نما دچار آلودگی و کثیفی شد حتما به شرکت های خدمات ساختمانی رجوع کنید و از آن ها بخواهید که نمای ساختمانتان را تمیز کنند.

شرکت معتبر نماشویی با بالابر

شرکت های معتبر و متخصص در زمینه شستشوی نما، ارائه دهنده خدمات نماشویی با انواع ابزار و وسایل دسترسی هستند و در واقع مهارت بالایی برای انجام این کار با هر ابزار و هر روشی را دارند. پس اگر ساختمان شما نیاز به شستشوی نما با بالابر دارد به دنبال تیمی باشید که در این حوزه تخصص و تجربه خوبی داشته باشد.

مجموعه کارویس و شستشوی نما با بالابر

مجموعه کارویس به خاطر همکاری با نیرو های ماهر و آموزش دیده، تخصص بالا در نماشویی و آشنایی با تمام روش ها، مواد و مراحل شستشوی نما می تواند یک انتخاب خوب و درست باشد.  پس اگر قصد نماشویی نمای ساختمان خود را دارید با کارویس تماس بگیرید.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تیم خدمات ساختمانی کارویس
یک شنبه 10 بهمن 1400 ساعت 15:26 | بازدید : 74 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

اگر به هر دلیلی نیاز به خدمات ساختمانی پیدا کرده باشید، حتما نام برند تجاری کارویس برای شما آشناست. مجموعه کارویس سال های زیادی است که در زمینه ارائه انواع خدمات ساختمانی فعالیت می کند. حالا شاید برای شما جای سوال باشد که مجموعه کارویس چگونه توانسته است نام خود را در ذهن مشتریانش حکاکی کند. مجموعه کارویس علاوه بر تجربه بالایی که در زمینه خدمات ساختمانی دارد، دارای تیم آموزش دیده، متخصص و با مهارت بالا است. مدیریت مجموعه کارویس در انتخاب اعضای تیم بسیار حساس و نکته سنج عمل کرده است. مسئولیت پذیری بالا، اهمیت به حقوق مشتری و حقوق کارکنان از دیگر ویژگی ها این مجموعه است.با یک نگاه اجمالی قطعا به دلایل موفقیت مجموعه کارویس پی خواهید برد. اهمیت به نیازها، خواسته ها و توقعات مشتریان، ارائه مشاوره کارشناسی دلسوزانه، در نظر گرفتن بودجه مشتری، زمانبندی و برنامه ریزی دقیق سبب می شود که افراد بیشتری به چنین مجموعه ای اعتماد کنند و تمایل همکاری با آن را داشته باشند. مجموعه کارویس با تمام توان در هر زمینه مثل بازسازی خانه، نماشویی، طراحی دکوراسیون داخلی، کفسابی، خط کشی پارکینگ و دیگر زمینه های مربوط به حوزه ساختمانی، خدمات ارائه می کند.

خدمات تیم کارویس

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، تیم کارویس با داشتن سابقه درخشان در زمینه خدمات ساختمانی توانسته است تا حد زیادی نیاز های مخاطبان خود را در حوزه ساختمانی پوشش دهد. خدماتی که مجموعه کارویس ارائه می دهد به شرح زیر است:

  • بازسازی خانه
  • نماشویی و شستشوی نما
  • طراحی دکوراسیون داخلی
  • کفسابی و سنگسابی
  • نقاشی نما و رنگ آمیزی
  • خط کشی پارکینگ و جایگاه خودرو
  • کاغذ دیواری و انواع دیوارپوش
  • مشارکت در ساخت و خرید زمین
  • طراحی و ساخت ویلا
  • طراحی و اجرای روف گاردن

بازسازی خانه با مجموعه کارویس

پس از گذشت چند سال از ساخت یک خانه و زندگی در آن، قطعا  نیاز به تغییرات و تعمیرات در خانه احساس می شود. اما با توجه به بالا بودن قیمت خانه های نوساز یا سختی های مشارکت در ساخت، بازسازی خانه بهترین گزینه برای شما است. اما با این حال بازسازی زمانی یک ایده خوب و منطقی به نظر می آید، که بتوان با کمترین هزینه، بیشترین تغییرات را در خانه ایجاد کرد. بازسازی خانه به صورت کلی، به مراتب هزینه های بیشتری از بازسازی تنها قسمت هایی از یک خانه را به همراه دارد. در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید، کدام بخش از خانه نیاز به تعمیرات یا بازسازی دارد، البته در برخی موارد مشکلات خانه به صورت پنهان است و با بررسی های دقیق متوجه آن می شوید که این کار نیاز به کارشناسان حرفه ای در این زمینه دارد. مراحل بازسازی خانه توسط تیم کارویس با دقت و وسواس کامل انجام می شود و در همه موارد نظرات شما نیز مورد توجه قرار می گیرد تا در انتهای کار رضایت کاملی از بازسازی خانه خود داشته باشید.

نماشویی و شستشوی نمای ساختمان با تیم کارویس

برای رهایی از آلودگی هایی که بر سطح نمای ساختمان می نشیند و ظاهر آن را زشت و زننده می کند، چاره ای جز انجام نماشویی و شستشوی نما توسط یک تیم ماهر و کار بلد نیست. زندگی در شهر های بزرگ و آلوده، ساختمان ها را نیز با این معضل روبرو کرده است. اما با توجه به شکل گیری برخی نیاز ها خدمات متناسب با رفع آن ها نیز بوجود می آید که در این مورد شرکت های خدمات نماشویی و شستشوی نمای زیادی تاسیس شده و به ارائه خدمات می پردازند. تیم متخصص و حرفه ای نماشویی کارویس به تمام تجهیزات به روز دنیا دسترسی دارند و  با روش های دسترسی به نمای ساختمان آشنایی کامل دارند. همین نکات به ظاهر ساده سبب تمایز شرکت کارویس از دیگر مجموعه های مشابه شده است. روش های دسترسی به نما در نماشویی ساختمان از طریق بالابر، داربست و طناب است که مرسوم ترین روش برای شستشوی نمای ساختمان استفاده از طناب است.

طراحی دکوراسیون داخلی تیم کارویس

پس از نوسازی و بازسازی خانه تنها روشی که می تواند فضای داخلی خانه را خاص تر و در کانون توجهات قرار دهد، انجام طراحی دکوراسیون داخلی است. سبک های زیادی برای انجام طراحی دکوراسیون خانه و یا محیط کار وجود دارد که با انتخاب هر یک از آن ها می توانید ویژگی های مثبت محل مورد نظر را بیش از پیش کنید. تیم طراحان و معماران داخلی کارویس به تمام سبک های طراحی دکوراسیون داخلی آشنایی و توانایی اجرای آن را در محل مورد نظر شما دارند. پس کافیست که تنها سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید و باقی کار را به تیم کارویس بسپارید.

رنگ آمیزی و نقاشی نمای ساختمان با کارویس

برای بهتر کردن ظاهر و نمای ساختمان های سنگی، آجری و سیمانی بهترین کار رنگ آمیزی و نقاشی نمای ساختمان است. نقاشی نمای ساختمان اگر به روش درست و با دقت انجام نشود قطعا زیبایی ساختمان را بیش از پیش زیر سوال می برد. برای رنگ آمیزی نمای یک ساختمان ابتدا باید نما را از آلودگی ها و ناهمواری ها پاک کرد، برای این کار می توانید ابتدا نا را نماشویی و سپس مرمت کنید. در مرحله بعداز طریق سنباده کشی باید سطح نما را کاملا صاف و یکدست نمود. در مرحله سوم پرایمر برای زیرسازی نقاشی استفاده می شود و نهایتا رنگ بر روی نما خورده می شود. داشتن تجهیزات مناسب، تخصص لازم در این زمینه و صبر و حوصله مهمترین ویژگی های نقاش برای نقاشی نما است.

کفسابی و سنگسابی کف ساختمان به همراه کارویس

پست از گذشت مدتی با عبور و مرور زیاد از روی سنگفرش های یک ساختمان، سنگ ها شفافیت و زیبایی اولیه خود را از دست می دهند. هزینه تعویض کفپوش ها بالا است و تمیز کردن آن ها با مواد معمولی جلوه سابق آن ها را باز نمی گرداند. بهترین روش برای اینکه سنگفرش ها زیبایی و جلای سابق خود را پیدا کنند، انجام عملیات کفسابی و سنگسابی بر روی آن ها است. در این روش با استفاده از ابزار و مواد مخصوص کفپوش ها تمیز می شوند و جذابیت روز های اول خود را باز می یابند. کفسابی و سنگسابی نیاز به تخصص و مهارت در این زمینه دارد و انجام آن در توان هر کسی نیست. بهتر است از شرکت ها و مجموعه هایی خدمات دریافت کنید که از کیفیت کار آن ها مطمئن هستید وگرنه تفاوتی در قبل و بعد عملیات کفسابی و سنگسابی بر روی سنگفرش های خود احساس نمی کنید.

خط کشی پارکینگ و جایگاه خودرو با تیم کارویس

به علت وجود تعداد زیاد ماشین ها و وسایله نقلیه موتوری و غیر موتوری بزرگترین چالش صاحبان وسایل نقلیه، جایی برای پارک خودرو است. خط کشی پارکینگ یا جایگاه خودرو روشی است که از طریق آن می توان به فضایی که برای پارک خودرو ها اختصاص داده شده است، نظم و ترتیب بخشید و شهر را از هرج و مرج نجات داد. خط کشی پارکینگ از سایر خدماتی است که تیم کارویس با دقت و مسئولیت پذیری بالا آن را انجام می دهد. انتخاب نوع رنگ برای خط کشی بر اساس جنس کفپوش و سر پوشیده بودن یا نبودن فضای پارک خودرو انجام می شود. شرکت های معتبر خط کشی پارکینگ از رنگ های مرغوب و با کیفیت استفاده می کنند و تمام استاندارد های مربوط به این حوزه را رعایت می کنند.

برچسب‌ها: بازسازی , نماشویی ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی نماهای آلوده و بسیار کثیف
شنبه 9 بهمن 1400 ساعت 15:16 | بازدید : 63 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

آلودگی بر روی سطح نما می نشیند و شکل اصلی آن را تغییر می دهد. دیدن نماهای آلوده و کثیف در سطح شهر بسیار زننده است و چهره شهر را نیز زشت می کند. پس بهتر است که هر چند وقت یکبار برای رفع آلودگی از روی نما اقدام به نماشویی و شستشوی نما نمود. اگر فواصل زمانی بین هر نماوشویی زیاد شود میزان آلودگی سطح نما نیز بیشتر می شود و تمیز کردن آن نیز سخت تر و زمان بر تر می شود. پس بهتر است که با فاصله زمانی مناسب بعد از هربار آلئده شدن سطح نما با یکی از شرکت های خدمات نماشویی و شستشوی نما تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که برای تمیز کردن نمای ساختمانتان حضور یابند.

عوامل تاثیرگذار بر آلودگی نما

برخی دلایل وجود دارند که نمای شما را آلوده تر از نمای ساختمان های دیگر می کنند و برای همین شما را نیازمند شستشوی فوری نمای ساختمانتان می کنند. با رعایت برخی نکات شاید بتوان در هزینه های نماشویی ساختمان کاست.

  • ساختمان هایی که در شهر های شلوغ و آلوده یا کلان شهر ها قرار دارند بیشتر در معرض آلودگی هایی از جنس دوده و مواد شیمیایی هستند.
  • ساختمان هایی که در مرکز شهر یا پایین شهر حضور دارند به خاطر تراکم بالای جمعیت، وجود وسایل نقلیه موتوری زیاد و وجود آلاینده های بیشتر، زودتر از نمای ساختمان های مناطق خلوت دچار کثیفی می شوند.
  • ساختمان هایی که انجام عملیات نماشویی و شستشوی نما در آن ها به دفعات کم و با فواصل زمانی زیاد انجام شده است و یا به طور کلی اصلا انجام نشده است، قطعا آلوده تر هستند.
  • حضور ساختمان در کنار کارگاه ها یا کارخانه هایی که آلاینده های زیادی دارند نیز بر تسریع روند الوده شدن نما موثر است.

نماشویی ساختمان با شرکت شستشوی نمای کارویس

پس همانطور که در موارد بالا مشخص شد، به علل الودگی نمای ساختمان ها پی بردیم. اگر نمای شما به این دلایل و یا هر دلیل دیگری دچار الودگی شده است، تیم کارویس آماده ارائه خدمات شستشوی نما به شما است. مجموعه کارویس دارای ابزار پیشرفته و نیروی متخصص است. نیروی متخصص به همه روش های دسترسی و همه روش های نماشویی و شستشوی نما آشنایی دارد، بنابراین نباید نگرانی بابت این موضوعات داشته باشید. علاوه بر همه این موارد، مسئولیت پذیری بالا و توجه به زمان از ویژگی هایی است که تیم شستشوی نمای کارویس را خاص کرده است.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه و تعمیرات ساختمان
شنبه 9 بهمن 1400 ساعت 14:40 | بازدید : 61 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

وقتی مدت زیادی از عمر یک خانه می گذرد آن خانه نیاز به بازسازی یا تعمیرات پیدا می کند. شاید بهتر باشد در ابتدای این مقاله تفاوت بازسازی خانه و تعمیرات را به طور مختصر بررسی کنیم و پس از آن به ارائه توضیحاتی در رابطه با عملیات بازسازی خانه و تعمیرات ساختمان بپردازیم.

بازسازی خانه چیست

به انجام تعمیرات اساسی خانه برای اینکه کیفیت ظاهری و باطنی خانه بهبود پیدا کند، بازسازی خانه گفته می شود. بازسازی خانه مجموعه فعالیت هایی است که توسط یک تیم برای بهبود اوضاع خانه و افزایش طول عمر بنا انجام می شود. شاید بتوان در برخی موارد بازسازی خانه را مترادف با کلمه مرمت دانست ولی باید بدانید که مرمت مفهوم کلی تری نسبت به بازسازی خانه است.

تعمیرات خانه چیست

تعمیرات ساختمان در بیشتر موارد بسیار محدود تر از بازسازی خانه است و بیشتر به صورت محدود و جزئی تر در خانه انجام می شود. برای مثال تعویض شیرآلات سرویس بهداشتی یا درست کردن قسمتی از دیوار سالن پذیرایی را می توان در دسته تعمیرات ساختمان دانست. البته ممکن است که انجام عملیات تعمیرات ساختمان عمیق تر و یا شامل محدوده گسترده تری باشد.

پس تا به اینجای مقاله متوجه شدید که تفاوت بازسازی خانه و تعمیرات ساختمان چیست و به انجام کدام عملیات بازسازی و به دیگری تعمیرات گفته می شود. در کل انجام هر یک از این کار ها بر روی ساختمان در جهت افزایش ایمنی، افزایش طول عمر و تغییر در ظاهر بنا است.

علت بازسازی خانه

بازسازی خانه می تواند به دلایل متفاوتی انجام شود که ما برخی از این دلایل را در این مقاله بیان می کنیم:

  • بازسازی می تواند برای تغییر در ظاهر ساختمان و زیبا تر یا مدرن تر کردن خانه انجام شود که در این حالت سبک خانه یا پلان کلی آن تغییر می کند.
  • بازسازی خانه میتواند به هدف افزایش ایمنی ساختمان و تعمیر قسمت های تخریب شده ساختمان صورت بگیرد تا خطرات زندگی در یک خانه قدیمی را کاهش دهد.
  • یکی دیگر از دلایل بازسازی خانه زیبا سازی ظاهری خانه است. افراد پس از مدتی زندگی در یک خانه تمایل دارند که تغییراتی در ظاهر آن ایجاد کنند و به نوعی آن را زیباتر از گذشته کنند.
  • بازسازی خانه گاه برای افزایش متراژ خانه، افزودن اتاق های جدید به اتاق های قبلی بزرگ تر یا کوچک تر کردن فضای آشپزخانه یا سرویس بهداشتی و یا تغییر در نقشه ساختمان و جابجایی قسمت های مختلف خانه انجام می شود.

بازسازی خانه و تعمیرات ساختمان از نگاه کارویس

انجام تعمیرات به صورت جزئی در خانه هزینه های محدود تری نسبت به بازسازی خانه دارد ولی در هنگام بازسازی یک بنا احتمال افزایش هزینه ها به خاطر تغییرات عمیق و کلی وجود دارد. البته همیشه یک خانه نیاز به بازسازی ندارد و با کمی تعمیرات مشکلات آن برطرف می شود. بنابراین بهتر است از یک کارشناس در این مورد کمک بخواهید و با مشورت آن دست به انتخاب بزنید. مجموعه کارویس به عنوان مجموعه ای متخصص در زمینه بازسازی خانه می تواند به شما مشاوره دهد.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی در فصل زمستان
چهار شنبه 6 بهمن 1400 ساعت 14:8 | بازدید : 60 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

همانطور که می دانید در شهر های بزرگ در فصل سرما به علت وارونگی دما هوای شهر ها آلوده تر از فصول دیگر سال می شود. با توجه به این موضوع در شهر های بزرگ و در فصل هایی مثل زمستان که هوا خیلی سرد است، آلودگی بیشتری بر روی نما می نشیند. کثیف بودن نما وجهه بدی برای محله و شهر ایجاد می کند.  این موضوع قطعا شما را به فکر تمیز کردن نمای ساختمان تان می اندازد. و جالب است بدانید که نماشویی ساختمان در هر فصلی از سال قابلیت اجرا دارد ولی در برخی فصول ماندگاری و تاثیر شستشوی نما بیشتر است. در ادامه به ارائه برخی توضیحات در رابطه با نماشویی در فصول سرد سال می پردازیم.

فصول سرد و بارندگی

در فصل زمستان علاوه بر آلودگی بارندگی نیز بیشتر است و گاهی بارش باران های اسیدی یا آلوده نمای ساختمان را مورد تهدید قرار می دهد. برای همین بهتر است نمای ساختمان در فصل زمستان بیشتر از فصول دیگر انجام شود.

مزایای شستشوی نما در فصل زمستان

نماشویی و شستشوی نما در فصل هایی که آلودگی هوا چند برابر است و یا بارندگی بر روی نما لکه ایجاد می کند، دارای اهمیت بیشتری است. در این فصل به خاطر اینکه افراد کمتری تمایل به نماشویی و شستشوی نمای ساختمان خود دارند، هزینه نماشویی به مراتب کمتر از فصول دیگر است.

معایب شستشوی نما در فصل زمستان

در فصل زمستان به علت سرد بودن هوا مدت زمان بیشتری برای خشک شدن نما نیاز است البته در برخی موارد با دستگاه های مخصوص نما را پس از نماشویی خشک می کنند. عیب دیگر در شستشوی نمای ساختمان در فصل زمستان بارندگی ساختمان است که ممکن است نما را پس از تمیز شدن دوباره دچار آلودگی و کثیفی کند و از طرفی اگر بارندگی باشد انجام پروژه تا زمان قطع شدن برف یا باران به تعویق می افتد. شرایط جوی در فصل زمستان ناپایدار است بنابراین برای انجام نماشویی و شستشوی نمای ساختمان آب و هوا و وضعیت هوا را بررسی کنید چرا که ایمنی کار کارکنان در ارتفاع را تهدید می کند.

نماشویی توسط تیم متخصص کارویس

مجموعه کارویس در 4 فصل سال خدمات شستشوی نمای ساختمان را ارائه می کند. برای همین شما در فصل زمستان نیز می توانید با کیفیت ترین خدمات را از شرکت خدمات ساختمانی کارویس دریافت کنید. خدمات نماشویی ساختمان نیاز به تخصص و مهارت دارد و هر فردی نمی تواند کار شستشوی نما را انجام دهد. تیم کارویس برای کار کردن در هر فصلی با هر روش دسترسی آموزش در هر فصلی با هر روش دسترسی آموزش دیده اند.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


علت های بازسازی خانه
سه شنبه 5 بهمن 1400 ساعت 14:37 | بازدید : 57 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

هر خانه ای پس از گذشتن چند سال از عمر ساختش نیاز به بازسازی و تعمیرات پیدا می کند. بازسازی خانه به مجموعه عملیاتی گفته می شود که قسمت های قدیمی یا قسمت هایی که نیاز به تعمیر دارد را از نو می سازند یا آن را ترمیم می کنند.  بنابراین عملیات بازسازی خانه می تواند در سطوح مختلفی انجام شود.

علل رو آوردن به بازسازی خانه

بازسازی خانه می تواند با دلایل و اهداف مختلفی انجام شود که در ادامه مقاله به معرفی و توضیح درباره برخی از این عوامل می پردازیم:

  • یکی از دلایل انجام بازسازی منزل به قصد رفع خرابی ها و آسیب های قسمت های مختلف منزل و انجام تعمیرات لازم، انجام می شود.
  • گاهی صاحب خانه تمایل دارد که فضای منزل را بزرگتر از فضای قبلی بکند که برای این کار معمولا برخی دیوار ها حذف و یا قسمتی به خانه اضافه می شود.
  • منازل قدیمی به خاطر وجود طراحی قدیمی معمولا مورد پسند افراد نیستند. البته برخی از افراد تمایل دارند هر ازچندگاهی طراحی داخلی منزل خود راتغییر دهند و به نوعی به تغییرات علاقه مند هستند که برای این کار نیز نیاز به بازسازی خانه است.
  • گاهی نیز عمر بنا بسیار زیاد است و از لحاظ ایمنی، ساختمان دچار خطرات و آسیب هایی است که با کمک بازسازی خانه ایمنی و طول عمر بنا افزایش پیدا می کند.

همانطور که خواندید دلایل گوناگونی وجود دارد که افراد تصمیم به بازسازی خانه یا محل کار خود می گیرند، اما نکته ای که مورد اهمیت است انتخاب افراد مناسب برای انجام کار بازسازی خانه است.  بازسازی منزل کاری سخت و زمان بر است و اگر به دست افراد متخصص در این حوزه انجام نشود، امکان ایجاد ضرر و زیان در آن بسیار وجود دارد.

بازسازی خانه و بازسازی محل کار با کارویس

مجموعه کارویس تاکنون پروژه های موفق و بی شماری در حوزه خدمات ساختمانی به خصوص خدمات بازسازی خانه داشته است که با کمی جستجو می توانید نمونه کار های موفق در این حوزه را در کارنامه کارویس مشاهده کنید. بازسازی منزل نیازمند دانش و مهارت تخصصی، متریال باکیفیت و مرغوب، نیروی متخصص و پیمانکاران مسئولیت پذیر دارد که همه این ویژگی ها در بین اعضای تیم کارویس قابل مشاهده است. کار بازسازی خانه کاری پر هزینه است که اگر بدون اطلاعات کافی انجام شود ممکن است هزینه های شما را چند برابر کند اما افراد متخصص می توانند به شما درمورد نحوه بازاسازی منزلتان مشاوره بدهند و شما را از معایب و مزایای انجام پروژه آگاه کنند. پس لطفا اگر دانش مورد نیاز برای انجام این کار را ندارید از تیم کارویس کمک بخواهید.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی در مراکز تجاری و مراکز خرید
سه شنبه 5 بهمن 1400 ساعت 14:36 | بازدید : 44 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

مراکز تجاری و مراکز خرید معمولا در قسمت های پر رفت و آمد شهر جایی که دسترسی به آن ها راحت باشد، ساخته می شوند. بنابراین آلودگی  بیشتری بر نمای ساختمان مراکز تجاری و مراکز خرید می نشیند که آن را نیازمند نماشویی و شستشوی نما می کند. از سمت دیگر مراکز خرید در معرض رفت و آمد مردم هستند و کثیف بودن نمای این ساختمان ها در جذب مشتری تاثیر بدی می گذارد. بنابراین تمامی مراکز تجاری نیاز دارند که هر چند وقت یکبار نمای ساختمان خود را نماشویی کنند.

مراحل نماشویی در مراکز تجاری

  • در قدم اول به دنبال یک شرکت نماشویی و شستشوی نمای معتبر بگردید و از آن ها بخواهید برای بازدید از نما و قیمت گذاری از نمای ساختمان در محل مورد نظر حاضر شوند.
  • پس از بازرسی نما نحوه شستشوی نما، ابزار مورد نیاز، روش دسترسی به نما و میزان بودجه مورد نیاز برای این کار مشخص و به شما اعلام می شود.
  • تیم نماشویی و شستشوی نما برای انجام پروژه در محل حاضر می شوند، ابزار و مواد شستشوی نما را با خود به همراه می آورند و کار نماشویی را آغاز می کنند.
  • مدت زمان پروژه شستشوی نما به میزان گستردگی و حجم کار مربوط است. هر چه میزان آلودگی و مساحت کار بیشتر باشد، انجام عملیات نماشویی بیشتر طول خواهد کشید.
  • پس از اتمام پروژه شما می توانید نما را بررسی کنید و در صورت مشکل درخواست رفع آن را داشته باشید. شرکت های معتبر نماشویی معمولا پس از انجام کار، پروژه را برای مدت زمان مشخصی ضمانت می کنند که این موضوع کاملا به نفع کارفرما است.

اهمیت نماشویی برای مراکز تجاری و مراکز خرید

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، مراکز خرید و مراکز تجاری محل رفت و آمد و حضور بسیاری از مردم است که ظاهر کثیف و آلوده آن قطعا وجهه خوبی در پی نخواهد داشت. تمیزی و ظاهر خوب نما قطعا بر جذب مشتری نیز اثر گذار است. بنابراین اگر در مراکز تجاری و مراکز خرید حضور دارید هر از چندگاهی به فکر نماشویی و شستشوی نمای ساختمان بیفتید.

نماشویی مراکز تجاری و خرید با کارویس

در این مقاله به بررسی اهمیت نماشویی و شستشوی نما در مراکزی همچون مراکز خرید و مراکز تجاری پرداخته شد که نشان دهنده تاثیر تمیزی و پاکیزگی نما بر جذب مشتری و زیبا سازی فضای شهری بود. در نتیجه شستشوی نما و نماشویی ساختمان های تجاری را جدی بگیرید. مجموعه کارویس با توجه به تخصص و تجربه بالا در این زمینه، پروژه نماشویی مراکز تجاری را با موفقیت به انجام می رساند.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خدمات ساختمانی از بازسازی خانه تا نماشویی
دو شنبه 4 بهمن 1400 ساعت 14:24 | بازدید : 60 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی و بازسازی

پیشرفت جوامع بشری، گسترش شهر نشینی و نیاز افراد به محلی برای سکونت و کار عواملی هستند که افراد را نیازمند خدمات ساختمانی می کنند. افزایش تقاضای افراد به خدمات ساختمانی سبب شد تا شرکت ها و مجموعه هایی اقدام به ارائه این خدمات کنند. خدمات ساختمانی شامل مواد متعددی مثل بازسازی خانه، طراحی دکوراسیون داخلی، خط کشی پارکینگ، نقاشی نما و نماشویی ساختمان می شود. در این مقاله قصد داریم تا دو مورد از مهمترین خدمات مورد نیاز افراد جامعه در حوزه ساختمانی را به شما معرفی کنیم. خدمات بازسازی خانه و نماشویی  از جمله خدماتی هستند که هر ساختمانی به هر حال به ان نیاز پیدا می کند.

بازسازی خانه و بازسازی منزل

خانه ها نیز به خاطر اینکه مورد استفاده و زندگی افراد هستند و متریال آن ها ممکن است به مرور دچار آسیب یا کهنگی شود، گاه نیاز به بازسازی پیدا می کنند. اگر از نوع طراحی خانه خسته شده اید و یا مشکلاتی برای خانه شما پیش آمده است می توانید آن را بازسازی کنید. بازسازی خانه می تواند تا حد زیادی هزینه های شما را برای داشتن یک منزل نو کاهش دهد.

بازسازی خانه و بازسازی قسمت های مهم آن

هر خانه متشکل از چند قسمت است که در هنگام بازسازی می توان آن ها را به صورت جداگانه و یا به طور کامل تعمیر کرد. بازسازی خانه با تعمیرات تفاوت هایی دارد. اغلب در بازسازی خانه تعمیرات اساسی تر و عمیق تر هستند و همچنین برخی از متریال به طور کامل تعویض می شوند ولی تعمیرات محدود تر است. قسمت هایی که در هر خانه قابلیت بازسازی دارند به شرح زیر است:

  • بازسازی آشپزخانه
  • بازسازی سالن پذیرایی
  • بازسازی سرویس بهداشتی
  • بازسازی حیاط، تراس و پاسیو
  • بازسازی سقف و دیوار ها
  • بازسازی اتاق خواب
  • بازسازی انباری
  • بازسازی پارکینگ
  • و…

شما می توانید براساس بودجه ای که دارید کار بازسازی خانه را انجام دهید ولی اگر بازسازی به صورت کامل انجام شود، در برخی هزینه های دیگر صرفه جویی می کند. گاهی تنها یک قسمت از خانه مثل حمام یا آشپزخانه نیاز به بازسازی دارد که زمان و هزینه کمتری از شما می گیرد. برای شروع کار بازسازی خانه نیاز به افراد متخصص در این حوزه دارید که می توانید از شرکت های خدمات ساختمانی کمک بگیرید. البته برخی از افراد ترجیح می دهند که کار بازسازی را با نظارت خود انجام دهند و برخی دیگر آن را به پیمانکارانی که می شناسند می سپارند ولی برای اینکه کار شما با چالش های کمتری انجام شود بهتر است بازسازی خانه توسط متخصصان این حوزه انجام بگیرد.

نماشویی و شستشوی نمای ساختمان

در دنیای مدرن امروز،که زیبایی اهمیت زیادی پیدا کرده است، ساختمان ها و ظاهر آن ها نیز در این وادی مورد توجه قرار گرفته اند. زیبایی و تمیزی ساختمان ها به بهتر شدن چهره محله، منطقه و شهر کمک می کنند. خوشبختانه شرکت های ارائه دهنده خدمات ساختمانی، کار نماشویی و شستشوی نما را نیز انجام می دهند. تمیز شدن ظاهر ساختمان علاوه بر جنبه زیبایی، از آسیب رسیدن به نما به خاطر وجود آلودگی ها نیز جلوگیری می کند.

روش های دسترسی در نماشویی

برای دسترسی به نمای ساختمان سه روش پرکاربرد وجود دارد که بسته به محل قرارگیری ساختمان و تعداد طبقات آن یکی از این روش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • روش دسترسی با طناب یا راپل که یکی از پرکاربردترین روش ها در بین روش های دسترسی به نما است. هزینه این روش نسبت به روش های دیگر کمتر است و انجام عملیات نماشویی را با سهولت بیشتری میسر می کند.
  • روش دسترسی با داربست از دیگر روش های مورد استفاده برای دسترسی به نمای ساختمان جهت انجام پروژه های نماشویی است. این روش برای ساختمان هایی که ارتفاع زیادی ندارند و یا امکان انجام نماشویی بوسیله طناب و راپل برای آن ها میسر نیست، مورد استفاده قرار می گیرد.
  • روش دسترسی بوسیله بالابر یک روش گران قیمت و پر هزینه است که گاه مورد استفاده قرار می گیرد. اگر کار نماشویی ساختمان با طناب و یا داربست قابل انجام نباشد از بالابر استفاده می شود. بالابر از جهت ایمنی، وضعیت خوبی دارد ولی ممکن است دسترسی به نما را محدود کند.
  • ابزار و موادی که برای نماشویی مورد استفاده قرار می گیرد، به جنس نما بستگی دارد. برای انواع نما های ساختمان متریال و مواد مخصوصی وجود دارد تا نما آسیب نبیند و به خوبی تمیز شود. انواع سنگ، شیشه، کامپوزیت، سیمان و آجر می توانند برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند و با  ابزار و مواد به خود شسته شوند.

بازسازی خانه و نماشویی با کارویس

مجموعه خدمات آنلاین ساختمانی کارویس در زمینه بازسازی خانه و نماشویی، به خاطر داشتن تیم متخصص و با تجربه بی رغیب است. تیم کارویس با دلسوزی تمام و دانش کافی تمام فعالیت های مربوط به نوسازی، بازسازی خانه، نماشویی و نقاشی نمای ساختمان شما را انجام می دهد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ویژگی واجدین شرایط کار در ارتفاع جهت نماشویی
یک شنبه 3 بهمن 1400 ساعت 14:29 | بازدید : 57 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

شستشوی نمای ساختمان یک گام نسبتا بزرگ در زیبا تر کردن ساختمان و بهتر دیده شدن ساختمان در محله، منطقه و شهر است. انجام نماشویی باید توسط افرادی صورت گیرد که تخصص و دانش فنی مربوط به نماشویی ساختمان را داشته باشند تا کارفرما و پیمانکار هیچ کدام متحمل ضرر و خسارت نشوند. برای انجام عملیات نماشویی بنا به سراغ شرکت هایی بروید که دارای تیم ماهر و متخصص هستند و تجربه خوبی در این زمینه دارند.

چرا نماشویی ساختمان اهمیت دارد؟

به خاطر رشد و گسترش شهر ها و حضور صنعت در زندگی مدرنیته بشر، میزان آلودگی ها نیز افزایش پیدا کردند. آلودگی های موجود در هوا نیز بر روی نمای ساختمان ها می نشینند و ظاهر آن ها را کدر و زشت می کنند، بنابراین هر چند وقت یکبار باید نمای ساختمان توسط یک تیم متخصص نماشویی و شسته شود.

عوامل اثرگذار در انتخاب تیم نماشویی

برای انتخاب تیم شستشوی نما و نماشویی ساختمان باید به برخی نکات توجه کنید تا در انتهای کار، احساس رضایت داشته باشید. گام اول در انجام پروژه های نماشویی به طور حرفه ای، انتخاب یک شرکت با تجربه و متخخص در این حوزه است. از آن جایی که شستشوی نمای ساختمان هزینه نسبتا بالایی دارد بنابراین اشتباه در انتخاب تیم می تواند ضرر مالی زیادی را متوجه شما کند. همینطور همکاری با افراد آماتور و بدون دانش تخصصی علاوه بر ضرر های مالی، می تواند خطرناک نیز باشد.

مدرک کار در ارتفاع و شستشوی نما

افرادی که برای نماشویی ساختمان انتخاب می شوند باید دوره های کار در ارتفاع را به طور کامل دیده باشند و در زمینه نماشویی با روش های مختلف آموزش دیده باشند. مواد، متریال، ابزار و روش های نماشویی و شستشوی نما را به خوبی بشناسند. افراد پس از آموزش های لازم باید موفق به کسب مدارک بین المللی ایراتا در سه سطح شده باشند.

مهارت در نماشویی

پس از آموزش های لازم، افرادی که خدماتی به صورت کار در ارتفاع انجام می دهند، باید تجربه و مهارت کسب کنند که این مورد مستلزم تمرین و استمرار در انجام پروژه های نماشویی و کسب تجربه است.

رعایت نکات ایمنی در هنگام نماشویی

از آن جایی که کار در ارتفاع دارای خطراتی است بنابراین افرادی که در این جایگاه فعالیت می کنند باید تمام نکات ایمنی را برای حفظ جان خود و سایرین رعایت کنند تا پروژه ها به خوبی و بدون دردسر پایان یابد.

تجربه و سابقه کار تیم نماشویی

حتما این ضرب المثل که کار نیکو کردن از پر کردن است را شنیده اید. هر کاری اگر به دفعات زیاد و مکرر انجام شود، تجاربی را با خود برای انجام دهنده آن کار به ارمغان می آورد. بنابراین هرچه تجربه افراد بیشتر باشد، درصد خطا و اشتباه در آن پایین تر است.

تیم نماشویی کارویس

مجموعه کارویس نیز تلاش کرده تا افرادی را برای کار در ارتفاع و انجام خدمات نماشویی انتخاب کند که علاوه بر تخصص، مهارت و تجربه وجدان کاری و مسئولیت پذیری بالا نیز داشته باشند و با احساس رضایت کامل کار نماشویی را انجام دهند.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


انواع نمای ساختمان
شنبه 2 بهمن 1400 ساعت 12:56 | بازدید : 53 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

نمای ساختمان بیانگر قدمت، زیبایی و شیک بودن یک ساختمان است. اگر نمای ساختمان شما تمیز، نو و زیبا باشد؛ افراد بیشتری تمایل دارند که در آن ساختمان زندگی کنند. نمای زیبا و لوکس ساختمان به زیبایی های یک منطقه می افزاید و باعث می شود آن منطقه لوکس تر به نظر بیاید. نوع متریال به کار رفته در نمای ساختمان در دراز مدت تاثیر خود را نشان می دهد. برخی متریال سریع تر دچار آسیب، تخریب می شوند و یا تمیز کردن آن ها سخت تر از دیگر متریال است.

انواع نمای ساختمان با متریال مختلف

  • جی اف ار سی: یک ترکیب از بتن و الیاف شیشه است که به جای فولاد به کار برده شده است. ضخامت جی اف ار سی بین 10 الی 30 سانتی متر است. وزن ان از بتن های معمولی کمتر و مناسب برای نمای خارجی ساختمان است.
  • سرامیک خشک: در سرامیک ها مواد فلزی به کار نرفته و در برابر رطوبت مقاوم است و زنگ نمی زند. نما با سرامیک خشک در حفظ و ذخیره انرژی کمک کننده است وهزینه های مربوط به نگهداری و تعمیر ان به مراتب پایین تر از دیگر نما ها است.
  • ترموود: چوب یکی از خاص ترین متریالی است که می توان برای طراحی نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار داد. ترموود با طبیعت سازگاری بالایی دارد چرا که در فرآیند تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود. انواع مختلفی از چوب ها وجود دارند که بهتر است برای انتخاب یکی از آن ها برای نما از یک کارشناس مشاوره بگیرید تا شما را برای انتخاب چوب متناسب با نما و آب و هوای منطقه راهنمایی کند.
  • کامپوزیت: کامپوزیت را می توان از محبوب ترین متریال مورد استفاده برای نمای ساختمان ها دانست. جنس کامپوزیت از آلومینیوم است. زمان و هزینه انجام پروژه هایی با کامپوزیت کمتر از دیگر متریال است و با هر نوع آب و هوایی سازگاری دارد. طرح و رنگ کامپوزیت متنوع و انعطاف آن بالاست.
  • بتن اکسپوز: مقاومت این متریال بالاست و برای ساختمان های اداری، تجاری و صنعتی مناسب است. دارای طول عمر بالا است. نگهدارنده انرژی ساختمان است و در کوتاه ترین زمان قابلیت اجرا بر روی نمای ساختمان را دارد.
  • سنگ صنعتی: سنگ صنعتی یا همان سنگ مصنوعی برای ساختمان های لوکس مانند ویلا ها استفاده می شود. تنوع این نوع سنگ ها بسیار زیاد است و می تواند نمایی خاص را برای خانه شما به ارمغان بیاورد.
  • سنگ خشک: سنگ نیز از متریالی است که استفاده آن در نمای ساختمان ها رایج است. استفاده از سنگ خشک بدون ملات انجام می گیرد و نیازمند این است که توسط افراد ماهر در این حوزه انجام شود تا سنگ دچار آسیب نشود.
  • لوور آلومینیومی: لوور آلومینیومی یک محافظ در برابر نور خورشید است. نور خورشید می تواند متریال به کار برده شده بر روی نمای ساختمان را به مرور زمان تخریب کند. استفاده از لوور در فصل های گرم و خشک سال که تابش نور خورشید شدید تر است، به خنک شدن ساختمان کمک می کند. لوور ها دارای انواع متحرک و ثابت هستند.

از آن جایی که بازسازی خانه تنها محدود به قسمت های داخلی خانه نمی شود، شما می توانید نمای خود را نیز دستخوش تغییرات قرار دهید و یک نمای زیبا داشته باشید. کلینیک ساختمانی کارویس با تجربه طولانی مدت در زمینه بازسازی خانه و طراحی نمای ساختمان گزینه مناسبی برای ایجاد تغییر در خانه شما باشد.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 4
:: بازدید سال : 15
:: بازدید کلی : 1932