بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
سه مرحله مهم در بازسازی خانه
چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت 11:5 | بازدید : 53 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

همیشه تغییرات مثبت در خانه جالب توجه و انرژی بخش بوده اند. به همین دلیل بازسازی خانه همواره مورد استقبال ساکنان خانه است. برای این که با بازسازی منزل به طور اجمالی آشنا شوید بهتر است بدانید که چه مراحلی در بازسازی خانه از هر چیزی مهمتر است. با آشنا شدن با مراحل آن برنامه ریزی نیز راحت تر می شود.

مرحله اول: تخریب بافت فرسوده

در این مرحله پس از این که تصمیم به بازسازی خانه گرفتید با یک شرکت پیمانکاری خوب تماس بگیرید و از آن ها وقت بازدید حضوری از منزل را بخواهید. پس از عیب یابی وقت تخریب قسمت هایی از خانه می رسد که بافت فرسوده ای دارند و دیگر به درد استفاده مجدد نمی خورند، بنابراین آن قسمت ها تخریب می شوند تا قسمت های جدید جایگزین آن شود.

مرحله دوم: انتخاب سبک و تعیین نیاز ها

با توجه به سبکی که دوست دارید و نیاز ها و خواسته هایی که از یک خانه دارید، با کمک طراح داخلی پلن کار خود را تهیه کنید تا براساس آن قسمت هایی که نیاز نیست تخریب و قسمت هایی که مورد نیاز است ساخته شود. برای بازسازی خانه سبک های مختلفی وجود دارد که می توان براساس علاقه یک یا چند تا را انتخاب کرد و در هر قسمت از خانه که تمایل داشتید پیاده سازی نمود. البته اگر با سبک ها آشنایی کافی ندارید بهتر است با یک طراح و مشاور دیزاین صحبت کنید تا راهنمایی های مورد نظر را دریافت نمایید.

مرحله سوم: خرید مصالح و آغاز بازسازی

در این مرحله با توجه به سبک و نیاز هایی که در مرحله قبلی تعیین شد به سراغ خرید متریال و مصالح مورد نظر برای بازسازی خانه تان بروید و پس از تهیه آن ها با کمک تیم بازسازی، کار نوسازی خانه قدیمی تان را آغاز کنید. در انتخاب متریال نیز بهتر است با یک فرد متخصص مشورت کنید تا بهترین جنس را با مناسب ترین قیمت بخرید. بهتر است کار بازسازی خانه را نیز از قسمت های مهم و حیاتی آغاز کنید تا مشکلات اساسی زودتر برطرف شوند.

بازسازی خانه به همراه تیم کارویس

در تمامی مراحلی که در این مقاله ذکر شد، کارویس تجربه و تخصص کافی را دارد و به راحتی صفر تا صد کار بازسازی خانه را انجام می دهد. تیم کارویس متشکل از اعضای حرفه ای است که در انجام وظایف خود نهایت کوشش را انجام می دهند تا کارفرما از نتیجه نهایی حاصل از تلاش تیم راضی باشد.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مقایسه نماشویی سنگ صیقلی و سنگ تیشه ای
چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت 10:35 | بازدید : 58 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

می توان گفت سنگ یکی از پرطرفدار ترین متریال برای ساخت نمای ساختمان است که دارای تنوع بالایی نیز هست. همین تنوع بالا در انوا سنگ ها سبب شده است که روش های مختلفی نیز برای نماشویی و شستشوی نمای سنگ ها وجود داشته باشد که در این مقاله قصد داریم، روش شستشوی نمای ساختمان ها از جنس سنگ های صیقلی و سنگ های تیشه ای را با یکدیگر مقایسه کنیم. برای نماشویی انواع سنگ باید از متخصصان این حوزه کمک بگیریم چرا که با استفاده از یک ماده اشتباه سنگ دچار آسیب می شود و نما ظاهر خوب خود را از دست می دهد.

شستشوی نمای سنگ صیقلی

به آن نوع از سنگ ها که سطح صاف و صیقلی دارند و هیچگونه فرو رفتگی یا برجستگی بر روی آن نیست سنگ صیقلی گفته می شود. برای نماشویی سنگ صیقلی روش های دسترسی همانند دیگر انواع نما است. ابزار پرکاربرد در نماشویی سنگ های صیقلی، واترجت است. واترجت یک دستگاه صنعتی است که دارای مخزن آب است. با استفاده از این دستگاه آب با فشار بسیار زیاد به سطح نما برخورد می کند و جرم و الودگی را از سطح نما پاک می کند. کاربردی ترین ماده نیز برای نماشویی سطوح صیقلی نما مثل سنگ صیقلی اسید رقیق شده ای به نام دیسکلر است که با استفاده از آن می توان سطح نما را از هر نوع کثیفی و آلودگی پاک کرد.

شستشوی نمای سنگ تیشه ای

از دیگر انواع نما سنگ های تیشه ای هستند که برخلاف سنگ های صیقلی از سطح صافی برخوردار نیستند و پر از خلل و فرج هستند. در واقع سنگ های تیشه ای مجموعه ای از سنگ های کوچک و ریز به هم چسبیده هستند. از انواع این سنگ ها می توان سنگ لاشتر را نام برد. برای نماشویی این جنس نما نیز از واترجت و واترسندبلاست استفاده می شود که انتخاب آن ها بستگی به میزان آلودگی نما دارد. واتر جت نما را با استفاده از فشار آب قوی تمیز می کند. واترسندبلاست در واقع همان نماشویی با آب فشار قوی به اضافه ماده ای به نام سیلیس است. سیلیس یا ماسه بادی صنعتی نوعی شن و ماسه های بسیار ریز است که به سطح نما برخورد کرده و آن را با سابیدن تمیز می کند.

نماشویی سنگ صیقلی و تیشه ای با کارویس

مجموعه کارویس ارائه دهنده انواع خدمات نماشویی با ابزارآلات و تجهیزات مدرن و روز نیا است. این مجموعه با استفاده از متریال مرغوب کار نماشویی و شستشوی نمای ساختمان شما را انجام می دهد و تمام آلودگی های سطح نما را به طور کامل از بین می برد.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه و کاربرد کابینت از پیش ساخته
سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت 11:23 | بازدید : 58 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

در برخی موارد شما زمانی قصد به انجام بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه خود می گیرید که فرصت زیادی برای انجام این کار ندارید، بنابراین باید به سراغ راه هایی بروید که به روند کار شما سرعت بیشتری ببخشد. در این مورد یکی از راه های تسریع روند بازسازی خانه و آشپزخانه استفاده از کابینت هایی است که از پیش ساخته شده و آماده فروش هستند. خرید و نصب این نوع کابینت ها دارای مزایا و معایب مختلفی است که در این مقاله به بررسی همه نکات مربوط به این کابینت ها می پردازیم.

جنس کابینت از پیش ساخته شده

کابینت های از پیش ساخته شده در جنس های مختلفی ساخته می شوند برای مثال شما می توانید در بازار کابینت های فلزی، ام دی اف، استیل، ممبران و حتی هایگلاس از پیش آماده شده را برای خانه تان پیدا کنید ولی توجه داشته باشید که چه میزان بودجه دارید و کدام طرح نزدیکی بیشتری با سبک بازسازی خانه شما دارد. براساس نوع نیاز خود می توانید، یکی از انواع این کابینت ها را انتخاب و در آشپزخانه نصب کنید.

مزایای کابینت از پیش ساخته شده

در هنگام بازسازی خانه، خصوصا بازسازی آشپزخانه تهیه کابینت یکی از بزرگترین چالش های پیش روی صاحب خانه ها است. خرید کابینت های از پیش ساخته به وقت کمتری در پیدا کردن کابینت و اجرای آن در آشپزخانه نیاز دارد در حالیکه برای کابینت های سفارشی شما همیشه باید نگران خوش قول بودن کابینت ساز باشید. کابینت از پیش ساخته شده، چهره نهایی کار را به شما نشان می دهد ولی در کابینت سفارشی تا زمان نصب کابینت ها شما نمی توانید کیفیت و زیبایی کار را از نزدیک لمس کنید. کابینت های از پیش ساخته شده نسبت به کابینت های سفارشی ارزان تر هستند و وقت و انرژی کمتری از شما می گیرند.

معایب کابینت های از پیش ساخته شده

در تهیه کابینت های از پیش ساخته شده شما با محدودیت هایی در طرح، رنگ، اندازه و جنس مواجه هستید در حالیکه در کابینت های سفارشی شما می توانید براساس سلیقه و خواسته خود کابینت مورد نظر را سفارش دهید. ممکن است اندازه کابینت های از پیش ساخته شده، به آشپزخانه شما نخورد و شما را با مشکلاتی مواجه کند. کیفیت کابینت های از پیش ساخته شده به خوبی کابینت های سفارشی نیست و امکان خراب شدن آن در مدت زمان کمتر نیز وجود دارد.

بازسازی خانه و آشپزخانه توسط تیم کارویس

مجموعه کارویس در ارائه انواع خدمات بازسازی خانه تبحر و مهارت بالا دارد. تیم بازسازی خانه متشکل از متخصصان و مهندسانی است که شما را از ابتدا تا انتهای پروژه همراهی می کند. اگر دچار تردید در انتخاب کابینت در بازسازی منزل و آشپزخانه خود هستید، مشاوران کارویس شما را در انتخاب بهتر یاری می کنند.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی انواع ساختمان در شهر ها
سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت 10:46 | بازدید : 49 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

با گسترش شهرنشینی و افزایش جمعیت در شهر های بزرگ، وجود فضایی برای زندگی و کار به بزرگترین دغدغه افراد تبدیل شد، که با ساخت ساختمان ها و آپارتمان های بزرگ و چند طبقه، این چالش تا حدودی با موفقیت حل شد. شلوغی و آلودگی شهر ها و نشستن این جرم ها بر سطح ساختمان هایی که حالا غالبا دارای ارتفاع بلندی هستند، چهره آن ها را زشت کرد. برای تمیز شدن نمای این ساختمان ها نیاز به نماشویی است که با روش های معمولی قابل انجام نیست چرا که شرایط هر خانه متفاوت است و نیاز به دانش و تخصص گسترده تری برای انجام این کار وجود دارد.

انواع ساختمان از نظر ارتفاع

برای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان ها یکی از نکاتی که مورد توجه قرار می گیرد ارتفاع ساختمان ها است که نحوه دسترسی به نما را تا حد زیادی تعیین می کند. برای دسترسی به نما جهت انجام نماشویی از چند روش استفاده می شود. روش راپل یا طناب که بهترین و راحت ترین راه دسترسی به نما است با استفاده از یک طناب، فرود هایی برای شستشوی نمای ساختمان انجام می شود. در روش داربست که بیشتر مناسب ساختمان هایی با ارتفاع کم است، با استفاده از میله های فلزی به هم متصل شده، کار نماشویی انجام می شود. بالابر نیز روش دیگری است که به خاطر پر هزینه بودن کمتر مورد استفاده قرار می گیرد ولی در ساختمان هایی که انکان دسترسی با طناب یا داربست وجود ندارد از بالابر یا کلایمر برای نماشویی استفاده می شود.

انواع ساختمان از نظر محل جغرافیایی

ساختمان ها در منطقه، شهر ها و لوکیشن های متفاوتی قرار دارند که نوع دسترسی و شستشوی نمای آن ها را متفاوت می کند. در شهرهای بارانی، سردسیر، گرم و خشک نوع متریال استفاده شده متفاوت است، لوکیشن و محل قرارگیری ساختمان نیز گاهی بر روش های دسترسی اثر می گذارد و امکان استفاده از برخی تجهیزات را نمی دهد. در نگاه دیگر میزان آلوده بودن شهر ها یا صنعتی بودن آن ها بر میزان جرم و نوع آلودگی که بر نما نشسته است تاثیر دارند و نماشویی آن را با مشکلات بیشتری همراه می کنند.

انواع ساختمان براساس جنس نما

مهمترین فاکتوری که در انتخاب ابزار و مواد شستشوی نما اثر دارد، جنس نما است. نمای ساختمان ها از جنس های مختلفی مثل آجر، سیمان، سنگ، کامپوزیت و … ساخته شده اند که برای نماشویی هر یک از این نما ها نیاز به متریال و دستگاه های مختلفی است.

نماشویی انواع ساختمان با کارویس

مجموعه خدمات ساختمانی کارویس تجربه بالایی در زمینه نماشویی انواع ساختمان ها با روش های دسترسی مختلف، جنس نمای متفاوت و محل قرار گیری مختلف دارد که این تجربه سبب رشد و پیشرفت اعضای مجموعه و افزایش کیفیت کار آن ها شده است.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


المان های بازسازی خانه لوکس
دو شنبه 29 فروردين 1401 ساعت 11:56 | بازدید : 46 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

یکی از اهداف بازسازی خانه ایجاد تغییرات شگفت انگیز در خانه است که آن را از حالت معمولی خارج کرده و ظاهری شیک و لوکس به آن می بخشد. برای داشتن یک خانه لوکس باید قبل از شروع بازسازی خانه به ترند های ساختمان سازی توجه کرد و با استفاده از متریال مرغوب و طراحی های زیبا، خانه را به بهترین شکل بازسازی کرد. در ادامه این مقاله برخی از المان های اثرگذار در زیبایی و لوکس شدن یک خانه را بررسی می کنیم.

کانتر سنگی آشپزخانه

یکی از پر کاربرد ترین سنگ های مورد استفاده در بازسازی خانه های لوکس خصوصا در آشپزخانه ها، استفاده از سنگ مرمر است.  این سنگ به خاطر صیقلی بودن و درخشنده بودن به آشپزخانه زیبایی چشم نوازی می بخشد که در عین سادگی لوکس بودن خانه را به چشم می آورد.

کفپوش ها و دیوارپوش ها

کفپوش ها و دیوارپوش ها مساحت زیادی از خانه را به خود اختصاص می دهند که برخلاف تصوری که دارید، تاثیر زیادی بر تغییرات ظاهری خانه دارند. در هنگام بازسازی خانه، به این دو فاکتور توجه زیادی می شود. برای داشتن خانه ای لوکس استفاده از پارکت یا سنگ های خاص و لوکس به خانه زیبایی خاصی می دهد. استفاده از کاغذ دیواری های نقش برجسته یا ابریشمی نیز بر شیک شدن خانه می افزاید.

شومینه در بازسازی خانه

انتخاب شومینه و اجرای آن در خانه بستگی به سبکی دارد که برای بازسازی خانه خود انتخاب می کنید ولی با این حال وجود یک شومینه با طراحی های به روز، خانه شما را لوکس تر خواهد کرد. شومینه هایی از جنس سنگ و چوب برای خانه های لوکس مناسب هستن

طراحی اتاق ها

در خانه های مدرن و شیک امروزی اتاق های مختلفی طراحی می شوند که هر کدام متناسب با نوع استفاده و کاربردی که دارند دیزاین می شوند. برای مثال اتاق مهمان، مستر، اتاق بازی، کلوزت، اتاق کار یا مطالعه و همچنین اتاق ورزش از جمله مواردی هستند که در بازسازی خانه لوکس رعایت می شوند.

سرویس بهداشتی و حمام

در خانه های لوکس و بازسازی آن ها معمولا متراژ بیشتری به سرویس بهداشتی و حمام اختصاص داده می شود. استفاده از سنگ و کاشی های برند، وان، توالت فرنگی، شیرآلات خاص و روشویی های لوکس در ساخت و بازسازی خانه و سرویس های بهداشتی بسیار مرسوم است.

بازسازی خانه لوکس با کارویس

تیم کارویس همواره اطلاعات و دانش خود را در زمینه معماری و بازسازی خانه به روز نگه می دارد و با استفاده از متریال با کیفیت از برند های معروف شما را در ساخت خانه لوکس و شیک یاری می کند.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اهمیت بیمه مسئولیت مدنی در نماشویی
دو شنبه 29 فروردين 1401 ساعت 10:43 | بازدید : 32 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

انجام پروژه های شستشوی نمای ساختمان دارای محدودیت ها و چالش هایی است که امکان خسارت های جانی و مالی را با خود به همراه دارد. فعالیت نماشویی ساختمان نیاز به تخصص و مهارت بالا دارد ولی با این حال امکان بروز خطا و اشتباه در انجام هر کاری حتی با تخصص بالا نیز وجود دارد که یک مجموعه خوب نماشویی برای این موضوع نیز تدابیری اندیشیده است. در رابطه با این موضوع قانون گذاران نیز قانونی تعیین کرده اند که طبق آن راه حل هایی برای جبران خسارت های احتمالی وجود دارد. یکی از این راه حل ها تعیین بیمه مسئولیت مدنی است.

بیمه مسئولیت مدنی در نماشویی ساختمان

بر اساس این قانون شخص بیمه گذار، مسئول خسارت وارده به دیگری است حتی زمانی که تعمدی در انجام آن صورت نگرفته باشد. در واقع در جهت محافظت از افراد و اتفاقاتی که برای آن ها می افتد، بدون در نظر گرفتن هر گونه دخالتی مسئول شناخته می شود. برای قبول این مسئولیت بیمه گذاران بیمه ای تحت عنوان بیمه مسئولیت مدنی در نظر گرفته اند که دارای انواع مختلفی است. بیمه های مربوط به ساختمان یکی از انواع بیمه مسئولیت مدنی هستند که در نماشویی و شستشوی نمای ساختمان نیز کاربرد دارد. کارفرما یا پیمانکار پروژه برای تک تک افراد حاضر در پروژه اقدام به دریافت چنین بیمه ای می کنند که به هنگام بروز مشکلات تدبیری وجود داشته باشد.

خسارت های احتمالی در زمان نماشویی ساختمان

کار در ارتفاع همواره با خطراتی همراه بوده است که مهمترین آن ها نگرانی در رابطه با جان کارکنان در ارتفاع است. استفاده از تجهیزات پیشرفته و ایمن، همکاری با تیم حرفه ای نماشویی و در نظر گرفتن خطرات احتمالی امکان بروز مشکل را به حداقل می رساند ولی با این وجود حادثه خبر نمی کند و همچنان با احتمال کمتر امکان بروز حادثه وجود دارد. پس عاقلانه است که تمامی کارکنان بیمه باشند و کسی مسئولیت انجام کار را با تمام عوارض جانبی اش برعهده بگیرد. خطر دیگر، خطر سقوط اشیا از بالای ساختمان به پایین بر روی مردم، ماشین ها و وسایل دیگر است که کسی باید برای همه این ها جبران خسارت کند.

بیمه مسئولیت مدنی و دیه در نماشویی

با توجه به نوع بیمه ای که توسط بیمه گذار انجام شده است، سطوح و حد و حدودی برای نوع پرداختی های بیمه در نظر گرفته می شود. مهمترین بحث بیمه، پرداخت دیه است. دیه شامل دو نوع فوت و ارش است. در دیه فوت براساس نرخ تعیین شده از قبل، دیه در ماه های حرام و غیر حرام مشخص شده است. در رابطه با دیه ارش با توجه به عضو آسیب دیده و بررسی پزشک قانونی مبلغی به عنوان دیه محاسبه و پرداخت می شود.

بیمه مسئولیت مدنی در نماشویی با کارویس

مجموعه خدمات ساختمانی کارویس همیشه در انجام پروژه های خود با تدبیر و آگاهی کامل پیش می رود که در هنگام بروز اتفاقات غیر منتظره، مسئولیت تام اتفاقات را برعهده بگیرد و آن را به خوبی حل کند. کار در ارتفاع دارای خطرات جانی و مالی است که بر هیچ یک از افراد پوشیده نیست، بنابراین کارویس از قبل خود را آماده هر نوع اتفاقی کرده است تا مشکلات کمتری در حین انجام پروژه به وجود بیاید.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هزینه های پیمانکاری در بازسازی خانه
یک شنبه 28 فروردين 1401 ساعت 11:12 | بازدید : 58 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

بازسازی خانه از جمله فعالیت های مرسوم در میان مردم برای جان بخشیدن دوباره به خانه هایشان است. برای همین شرکت ها و مجموعه هایی متنوعی وجود دارند که خدمات ساختمانی ازجمله بازسازی خانه را ارائه می دهند. بخش زیادی از هزینه های بازسازی خانه مربوط به هزینه های پیمانکاری است. هزینه های پیمانکاری خانه به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

قدمت ساختمان

هر ساختمان با توجه به مدت زمانی که ساخته شده است، دچار فرسودگی ها و آسیب هایی می شود که هر چند وقت یکبار نیاز به تعمیر و بازسازی دارد. هر چه عمر ساختمان بیشتر باشد، خرابی ها و مشکلات آن نیز بیشتر است، بنابراین هزینه های پیمانکاری نیز افزایش می یابد. گاهی باید قسمت هایی از خانه به صورت کامل تخریب و از نو ساخته شود.

متراژ خانه

کاملا طبیعی است که با توجه به قیمت متریال و تعداد نیرویی که برای کار نیاز است هر چه خانه بزرگ تر باشد، هزینه های پیمانکاری آن نیز افزایش پیدا می کند. اما در کل تنها مساحت خانه تعیین کننده هزینه های پیمانکاری نیست بلکه میزان مساحت خرابی ها است که تعیین می کند، هزینه های بازسازی خانه چقدر باشد.

وضعیت جغرافیایی

در بازسازی خانه توجه به این نکته که خانه شما در کدام محدوده جغرافیایی قرار دارد نیز بر قیمت بازسازی خانه اثر گذار است. برای مثال به خاطر بالا بودن قیمت متریال و دستمزد نیروی کار در شهر های بزرگ، قیمت بازسازی خانه نیز به مراتب در این مناطق بیشتر می شود. در مناطقی که حمل و نقل و باربری مصالح سخت است، هزینه های پیمانکاری افزایش پیدا می کند.

توقعات کارفرما

این که کارفرما و یا همان صاحب خانه چه نیاز هایی در خانه دارد که با بازسازی خانه مرتفع می شود و همینطور علاقه هایی که دارد، بر هزینه های نهایی بازسازی خانه اثرگذار است. چرا که سبک و خواسته ها تعیین کننده میزان نیاز به مصالح، نیروی کار و موارد دیگر بازسازی خانه هستند.

متریال و مصالح

با توجه به توضیحات قبلی در این مقاله کاملا قابل حدس است که میزان متریال، جنس و برند مصالح در هزینه های مربوط به بازسازی خانه دخیل است. اغلب پیمانکاران مسئولیت تهیه متریال را برعهده می گیرند و این موضوع هزینه نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

نیروی کار

تعداد افرادی که در بازسازی خانه شریک هستند، مثل بنا، معمار، لوله کش، برق کار، مهندس و… دستمزد دریافت می کنند که همه این هزینه ها برعهده پیمانکاری است که ان ها را مشغول به کار کرده است. البته تعداد زیاد نیروی کار، سرعت انجام پروژه بازسازی خانه را بیشتر می کند و تاثیر آن چنانی بر هزینه های نهایی ندارد.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تفاوت نماشویی با ابزار قدیمی و جدید
یک شنبه 28 فروردين 1401 ساعت 10:48 | بازدید : 54 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

با توجه به اینکه نمای ساختمان ها نیز از آلودگی ها مصون نیستند، صنعت نماشویی و شستشوی نمای ساختمان ها، خصوصا در شهر های بزرگ رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است. در گذشته انجام این کار به خاطر آلودگی های کمتر شهر ها و همچنین نبود ابزار مناسب جهت نماشویی، جدی گرفته نمی شده است ولی امروزه مردم اهمیت بیشتر به تمیز بودن نمای ساختمان خود می دهند.

نماشویی در زمان گذشته

زمانی که ابزار و وسایل شستشوی نمای ساختمان تا این حد پیشرفته و کاربردی نبودند شاید تنها ماده مورد استفاده برای نماشویی همه انواع نما، استفاده از آب یا مواد شوینده معمولی بوده است. برای دسترسی به نما به خاطر نبود امکانات کافی و ایمنی مناسب تنها راه دسترسی، استفاده از داربست بوده که محدودیت ها و مشکلات خود را نیز داشته است. البته نماشویی مثل امروز در میان مردم رواج نداشته و کمتر کسی به فکر تمیز کردن نمای خانه خود بوده است.

نماشویی در دنیای مدرن امروز

امروزه برای شستشوی نمای ساختمان ابزار و وسایل گوناگونی وجود دارد که با توجه به نوع ساختمان می توان از هر کدام از این روش ها و ابزار برای تمیز کردن نمای ساختمان استفاده کرد. روش های گوناگون دسترسی به نمای ساختمان شامل استفاده از طناب، بالابر و داربست است. ابزار جدیدی مثل واترسندبلاست، واترفد و انواع ربات های نماشویی برای تمیز کردن نما وجود دارد که با توجه به جنس نما، نحوه شستشو و نوع دسترسی می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد. مواد مختلفی متناسب با جنس نما وجود دارد که می توان از آن ها برای تمیز کردن سطح نمای ساختمان استفاده نمود.

مزایای پیشرفت در صنعت نماشویی ساختمان

قطعا رشد و پیشرفت تکنولوژی در هر زمینه ای خدمات زیادی به جوامع بشری کرده است. شستشوی نمای ساختمان نیز از این قاعده مستثنا نیست چرا که پیشرفت تکنولوژی کمک کرده است تا کار ها با سرعت و دقت بیشتری انجام شوند و خطرات کمتری در حین انجام کار و بعد از آن وجود داشته باشد. رشد تکنولوژی کمک می کند تا انجام کار نماشویی به صورت دوره ای نیز راحت تر باشد و دغدغه ای در رابطه با کثیفی نما کمتر معنی بدهد.

تیم نماشویی کارویس و ابزار مدرن

مجموعه کارویس با چندین سال تجربه در زمینه شستشوی انواع نمای ساختمان، استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن، نیروی کار متخصص و متریال با کیفیت این ضمانت را به شما می دهد که کار نماشویی ساختمان شما به بهترین شکل ممکن انجام شود و هیچ مشکلی برای نمای ساختمان به وجود نیاید.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه و پاسیو
شنبه 27 فروردين 1401 ساعت 10:45 | بازدید : 52 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

داشتن یک حیاط خلوت یا پاسیو در هر خانه ای خصوصا خانه های آپارتمانی بسیار کاربردی است. شما می توانید از پاسیو یا حیاط خلوت خود برای انجام کار های گوناگون استفاده کنید. می توانید پاسیو را محل نگهداری گل ها و گیاهان خانه تان کنید و یا آن را برای بازی بچه ها در فصول گرم سال آماده کنید. استفاده شما از پاسیو و حیاط خلوت بسته به نیازی است که دارید. اگر همچین فضایی در خانه تان در اختیار دارید، در هنگام بازسازی خانه به آن توجه بیشتری کنید.

کاربری های پاسیو و حیاط خلوت در بازسازی خانه

  • محلی برای نگهداری گیاهان و پرورش گل ها
  • فضای بازی کودکان
  • مکانی برای استراحت و گذران اوقات فراغت
  • محلی برای برگزاری میهمانی ها در فصول گرم
  • ایجاد فضای سبز و باربیکیو جهت تفریح
  • نگهداری از وسایل قدیمی و یا کم کاربرد

مراحل بازسازی پاسیو در بازسازی خانه

  • طراحی پلن و نقشه: در مرحله اول برای درک درست از انجام فعالیت باسازی خانه و پاسیو بهتر است نقشه اولیه طراحی شود تا تغییرات براساس یک پلن کلی انجام شود. طراحی نقشه به شما کمک می کند تا با آگاهی بیشتر کار بازسازی خانه و بازسازی پاسیو خود را انجام دهید.
  • تعیین بودجه: پس از طراحی پلن، با توجه به تغییراتی که قرار است در آن ایجاد شود، مصالح مورد نیاز شناسایی و خریداری می شود. بهتر است در این مرحله با چند پیمانکار با تجربه مشورت کنید تا براساس نوع مصالح، تعداد نیروی انسانی مورد نیاز و میزان زیرسازی لازم قیمت حدودی کار بازسازی خانه را مشخص کند.
  • تخریب قسمت های قدیمی: در این مرحله هرآنچه که مورد نیاز نیست و یا نیاز به تغییر اساسی دارد، تخریب می شود. این تخریب می تواند شامل کفپوش های حیاط خلوت و پاسیو باشد. پس از تخریب خانه آ ماده بازسازی و تعمیرات است.
  • بازسازی تاسیسات: یکی از مهمترین قسمت های هر خانه که در هنگام بازسازی خانه باید به آن توجه زیادی شود، تاسیسات است. تاسیسات شریان های حیاطی یک خانه هستند که کیفیت آن ها بر کیفیت زندگی افراد حاضر در خانه اثر مستقیم دارد. این قسمت معمولا بخش زیادی از بودجه بازسازی خانه را به خود اختصاص می دهد.
  • طراحی و بازسازی اصلی پاسیو: پس از به اتمام رسیدن همه این مراحل باید طراحی اصلی پاسیو و حیاط خلوت شکل بگیرد. در این مرحله تمام قسمت هایی که در پلن و نقشه اولیه طراحی شده بودند تبدیل به قسمت های واقعی در خانه می شوند.

بازسازی خانه و پاسیو با تیم کارویس

اگر شما نیز در خانه خود بخشی به عنوان پاسیو یا حیاط خلوت دارید، بهتر است آن را تبدیل به یک فضای کاربردی و پر استفاده در خانه تان کنید. چنین فضایی نباید بدون استفاده در خانه باقی بماند. اگر در خانه خود پاسیو ندارید ولی امکان اجرای آن وجود دارد سریع تر دست به کار شده و از یک شرکت خدمات بازسازی خانه بخواهید که یک حیاط خلوت یا پاسیو در خانه شما طراحی و اجرا کند. مجموعه کارویس همواره آماده ارائه خدمات ساختمانی از جمله بازسازی خانه است.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی با استفاده از داربست
شنبه 27 فروردين 1401 ساعت 10:11 | بازدید : 56 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

روش های مختلفی برای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان به انواع نما با ارتفاع های مختلف دسترسی پیدا کرد. برای اینکه بتوان نما را به خوبی تمیز کرد، باید به سطح نما به طور کامل دسترسی داشت. سه روش پرکاربرد دسترسی به نما برای نماشویی از گذشته تا به امروز، استفاده از بالابر، داربست و طناب است که امروزه رایج ترین آن ها، استفاده از طناب است. در برخی از ساختمان ها که استفاده از طناب و راپل امکان پذیر نیست، می توان از داربست برای نماشویی و شستشوی نما استفاده کرد.

دسترسی به نما با داربست جهت نماشویی

برای شروع کار شستشوی نمای ساختمان به وسیله داربست ابتدا باید به سراغ مجموعه هایی بروید که کار نماشویی ساختمان را با روش های مختلف و با استفاده از ابزار متفاوت انجام می دهند. استفاده از داربست جهت تمیز کردن نما در گذشته بسیار رایج بوده است اما استفاده از این روش در دورانی که ساختمان های بسیار بلند مثل برج ها به تعداد زیاد ساخته شده اند، سخت، هزینه بر و با دسترسی محدود است. اما به هر حال ساختمان هایی نیز وجود دارد که با استفاده از داربست می توان به سطح  نمایشان دسترسی پیدا کرد و عملیات نماشویی را بر روی آن انجام داد. شرکت های ارائه دهنده خدمات شستشوی نمای ساختمان با روش های مختلف قادر به اجرای پروژه هستند. ابتدا میله های داربست تهیه و سپس جلوی نمای ساختمان نصب می شوند، سپس با استفاده از متریال و مواد مخصوص شستشوی انواع جنس نما، پروژه نماشویی اجرا می شود و در انتها میله های داربست جمع آوری می شود.

مزایا و معایب استفاده از داربست

از مزیت های استفاده از داربست می توان به هزینه کمتری که نسبت به استفاده از بالابر دارد اشاره نمود، البته به خاطر قدیمی بودن این روش تجربه افراد در انجام آن نیز بیشتر است. درمورد معایب این روش نیز می توان به خطرناک بودن این روش نسبت به روش های دیگر، زمان بر بودن نصب داربست و دسترسی محدود به نما اشاره کرد. همینطور می توان گفت که این روش نسبت به روش نماشویی با طناب پر هزینه تر و زمان بر تر است. نماشویی با طناب خطرات کمتری نسبت به انجام نماشویی با داربست دارد چرا که نکات ایمنی زیادی در این روش اعمال می شود تا جان کارکنان را حفظ کند.

شستشوی نما با استفاده از داربست توسط تیم کارویس

مجموعه کارویس به علت سابقه طولانی که در زمینه نماشویی ساختمان دارد، به همه روش های تمیز کردن نما آشنایی کامل دارد. نیروی کار نماشویی کارویس با تجربه و سابقه زیادی که در زمینه شستشوی نما دارد، می تواند به راحتی انواع نما را با انواع روش ها تمیز کند و آلودگی ها را از سطح نما پاک نماید.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ایده های کم هزینه در بازسازی خانه
سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت 11:9 | بازدید : 65 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

هر خانه ای پس از گذشت مدت زمان زیادی از ساختش نیاز به تعمیرات و تغییرات پیدا می کند تا مناسب استفاده دوباره شود. اما هزینه های بازسازی خانه اغلب سرسام آور و گران هستند. شاید خیلی از صاحب خانه ها به خاطر کمبود بودجه بازسازی خانه را در اولویت های خود قرار ندهند اما باید بدانید که با داشتن ایده و خلاقیت می توان با کمترین بودجه ها نیز تغییرات بزرگ در خانه ایجاد کرد. همیشه لازم نیست تا از گران قیمت ترین متریال برای بازسازی خانه استفاده کنید. متریال با کیفیت و قیمت مناسبی نیز در بازار وجود دارد که می توانید با انتخاب ان ها به مقدار زیادی هزینه های خود را کاهش دهید.

عدم تخریب در خانه

همیشه تخریب قسمت های مختلف در بازسازی خانه، بسیار هزینه بر هستند. برای همین سعی کنید که بیشتر تغییرات را بر روی همان سازه اصلی پیاده کنید و تغییری در نقشه خانه ایجاد نکنید که نیاز به تخریب و دوباره سازی داشته باشد. تخریب بخش یا همه ساختمان دارای دو قسمت هزینه است، یکی هزینه تخریب و دیگری هزینه بازسازی مجدد آن.

دیوارپوش ارزان قیمت

همیشه نیاز نیست تا برای بهتر به نظر رسیدن خانه از گران قیمت ترین مصالح و متریال استفاده کرد. شما می توانید به جای استفاده از دیوار پوش های خیلی گران مثل کاغذ دیواری های لوکس از نقاشی و رنگ آمیزی برای بهتر شدن ظاهر دیوار های خانه استفاده کنید.

کفپوش های مقاوم و کم هزینه

از آن جایی که کفپوش ها دائما در معرض رفت و آمد افراد و وسایل هستند. زودتر از دیگر بخش های خانه نیاز به تعمیرات پیدا می کنند، شما می توانید به جای تعویض کفپوش ها آن ها را تعمیر کنید و یا آن ها را با نمونه های مقاوم اما کم هزینه تر تعویض کنید.

عدم تغییر در تاسیسات ساختمانی

تاسیسات بخش گران و پر هزینه در ساخت و بازسازی خانه هستند. تاسیسات شامل لوله کشی آب و فاضلاب، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سیستم گازرسانی، برق، اطفای حریق و … هستند که بازسازی آن ها هزینه های زیادی به همراه دارد. برای تغییر در این قسمت ها باید به بخش های عمیق تری از ساختمان بروید که هزینه های آن نیز زیاد است. پس سعی کنید همان تاسیسات قدیمی را تعمیر کنید و یا اگر نیازی به تعمیر ندارند، به آن ها دست نزنید.

تعمیر کابینت ها

کابینت ها بخش گران قیمتی در بازسازی خانه و آشپزخانه هستند که با تعمیر آن ها یا ایجاد تغییرات ارزان قیمت مثل استفاده از برچسب های کابینت می توان بخش زیادی از هزینه ها را کاهش داد.

بازسازی کم هزینه خانه با کارویس

اگر برای بازسازی منزل خود با محدودیت بودجه مواجه هستید ولی تمایل زیادی به انجام این کار دارید، اصلا نگران نباشید. تخصص کارویس این است که خدمات بازسازی خانه را با هر میزان بودجه، در دسترس افراد قرار می دهد. کارشناسان کارویس به شما کمک می کنند تا با استفاده از بودجه خود تغییرات چشمگیری در خانه تان ایجاد کنید.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تاثیر رشد تکنولوژی بر نماشویی ساختمان
سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت 10:47 | بازدید : 48 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

به خاطر سبک زندگی فوق مدرن بشر، رشد و پیشرفت تکنولوژی نیز چند برابر شده است. افراد برای فراهم کردن آسایش و رفاه خود به سمت تکنولوژی کشیده می شوند و از آن برای بهتر زندگی کردن استفاده می کنند. مشاغل نیز از این ویژگی مستثنا نیستند و سعی می کنند تا با تکنولوژی های به روز به کار خود رونق بیشتری ببخشند. نماشویی و شستشوی نما یکی از مجموعه فعالیت هایی است که با پیشرفت جوامع بشری، با سهولت بیشتری انجام می شود. صنعتی شدن شهر ها سبب ایجاد آلودگی و نشستن جرم ها و کثیفی ها بر نمای ساختمان ها شده است. نماشویی به خاطر اهمیت از بین بردن این کثیفی ها از روی نمای ساختمان، رواج بسیاری پیدا کرده است.

اهمیت استفاده از ابزار خوب در نماشویی

همانطور که درابتدای مقاله ذکر شد، رشد و پیشرفت تکنولوژی، جوامع بشری را دستخوش تغییراتی کرده است که این تغییرات منجر به افزایش سرعت انجام کار و بالا رفتن دقت و کیفیت در انجام آن شده است. هر چقدر ابزار ها و وسایل استفاده شده در نماشویی ساختمان پیشرفته تر باشند، کاربرد و عملکرد آن ها نیز بهتر است. فرض کنید که برای تمیز کردن نمای یک ساختمان شش طبقه بدون تکنولوژی به چه مقدار زمان و نیروی کار احتیاج داشتید؟ وجود ابزارآلات پیشرفته نماشویی و شستشوی نمای ساختمان انجام این کار را به شدت راحت کرده است.

نمونه هایی از ابزارآلات نماشویی پیشرفته

واترجت

این ابزار به کمک یک مخزن نگهدارنده آب و لوله انتقال، آب را با فشار بسیار زیاد بر سطح نما می ریزد و آن را از آلودگی ها تمیز می کند. این دستگاه در مدل های مختلف گرم یا سرد و همینطور با فشار های مختلف وجود دارد.

واترفد

این دستگاه به نوعی شبیه تی یا جارویی است که برای نماشویی نما هایی با ارتفاع کم مورد استفاده قرار می گیرد. دسته این تی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و از طریق یک لوله آب را به سطح نما منتقل می کند.

ربات های شستشوی نما

پیشرفته ترین نوع ابزار برای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان، ربات هایی هستند که بدون حضور انسان بر سطح نما حرکت کرده و با استفاده از متریال و مواد شستشوی مناسب، نمای ساختمان را تمیز می کنند. این ابزار هزینه بالایی دارد ولی سرعت و امنیت کار را بیشتر می کند.

خدمات نماشویی کارویس با ابزار پیشرفته

تیم خدمات نماشویی و شستشوی نمای کارویس با استفاده از ابزارآلات و وسایل مدرن، نمای انواع ساختمان را تمیز می کند. استفاده از ابزارآلات مناسب، متریال با کیفیت و تیم متخصص در زمان نماشویی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه های جدید و تازه ساخت
دو شنبه 22 فروردين 1401 ساعت 11:4 | بازدید : 59 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

شاید همیشه نباید منتظر ماند تا تمام قسمت های خانه فرسوده شود تا برای بازسازی اقدام کرد. بنابراین می توان دریافت که بازسازی خانه صرفا برای انجام تعمیرات و نوسازی بنای فرسوده انجام نمی گیرد، بلکه می توان بازسازی منزل را برای ایجاد تغییرات و بهتر کردن فضای خانه انجام داد. برای شروع کار بازسازی باید به مجموعه ای از عوامل پیش رو دقت کرد تا با آگاهی کامل تصمیم گیری انجام شود. میزان بودجه، نیاز ها، سلایق و علایق، انتظارات و احتیاجات شما هستند که محدوده بازسازی خانه را مشخص می کنند.

برنامه ریزی برای بازسازی خانه

  • در اولین قدم برای شروع کار بازسازی نیاز است تا شما خواسته های خود را از تغییرات جدید منزل مشخص کنید تا براساس آن ها بتوان بخش زیادی از انتظارات تان را برآورده کنید. در این بین به قوانین و مقررات بازسازی نیز توجه داشته باشید.
  • بررسی و محاسبه بودجه گام بعدی شما برای شروع کار بازسازی خانه است. برای مشخص کردن بودجه به میزان مصالح مورد نیاز، هزینه دستمزد کارکنان و هزینه دریافت مجوز ها توجه کنید. بودجه هر بخش از خانه را مشخص کنید و بودجه را به نحوی تقسیم بندی کنید که قسمت های مهم خانه در اولویت باشند. بخشی از بودجه را نیز برای هزینه های پیش بینی نشده در هنگام بازسازی خانه کنار بگذارید.
  • در ادامه این راه با پیمانکار یا مجموعه ای متخصص قرارداد ببندید تا صفر تا صد کار بازسازی خانه تان با موفقیت انجام شود. انجام کار توسط متخصصان به شما کمک می کند تا با همه قسمت های بازسازی از پیش آشنایی داشته باشید. پلن نهایی خانه خود را ببینید. کارکنان را بیمه کنید و در مسیر درست گام بردارید.
  • تعیین نقشه زمانی و زمانبندی، گام مهم دیگری است که در هنگام بازسازی خانه باید به آن توجه ویژه داشته باشید. پیمانکاران باید مشخص کنند که هر مرحله از بازسازی در چه زمانی به اتمام می رسد تا براساس آن بودجه و شرایط را مورد بررسی قرار دهید. جدل زمانبندی بازسازی خانه را به نحوی طراحی کنید که در عین دقیق بودن قابلیت انعطاف پذیری را نیز داشته باشد.
  • کار تخریب قسمت های قدیمی را آغاز کنید و با تعویض و تغییر مصالح و بخش های خانه آن را به شکل جدیدی تغییر دهید. برنامه ریزی مهمترین قسمت در بازسازی خانه های جدید و قدیمی است که اگر به خوبی انجام شود بسیار اثربخش خواهد بود.

دلایل بازسازی خانه جدید

  • تغییر سبک بازسازی خانه
  • جایگزین کردن وسایل مدرن و به روز به جای متریال قدیمی
  • ارتقا کیفیت ساخت خانه
  • تغییر برای افزایش قیمت خانه جهت فروش یا اجاره
  • تغییر برند مصالح به کار برده شده در خانه
  • اضافه کردن بخش جدید به خانه
  • حذف قسمت های بدون استفاده در خانه

بازسازی خانه های جدید با کارویس

تیم کاویس برای انجام هر نوع از بازسازی خانه آمادگی کامل را دارد و با همه سبک های لازم برای تغییر خانه نیز آشنایی دارد و می تواند به خوبی آن ها را در هر خانه ای به مرحله اجرا درآورد. مجموعه کارویس با سابقه طولانی مدت در بازسازی خانه به راحتی کار برنامه ریزی بازسازی منزل شما را انجام می دهد.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی ساختمان بدون حضور در ارتفاع
دو شنبه 22 فروردين 1401 ساعت 10:39 | بازدید : 52 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

شستشوی نمای ساختمان اغلب با استفاده از سه روش دسترسی یعنی دسترسی با طتاب، داربست و بالابر انجام می شود. اما همیشه برای نماشویی نیاز به این روش های دسترسی نیست که البته شاید محدود به موارد معدودی شود. در ساختمان هایی که ارتفاع زیادی ندارند و دسترسی به کل نما سخت نیست می توان با استفاده از تکنولوژی های جدیدی مثل تی های تلسکوپی نمای ساختمان را نماشویی کرد.

نماشویی ساختمان با دستگاه واترفد

این دستگاه به شکل یک جارو با دسته بلند است که دارای مخزن آب است. مخزن آب این دستگاه را می توان از آب و مواد شوینده پر کرد. حداکثر ارتفاع این دستگاه حدود 28 متر است که تنها می تواند ساختمان هایی تا این اندازه از ارتفاع را برای نماشویی و شستشوی نما پوشش بدهد. مخزن آب این دستگاه دارای یک فیلتر تصفیه آب است تا املاح کمتری را در تمیز کردن نما دخیل کند. نحوه تمیز کردن نما با این دستگاه به این شکل است که آب از مخزن وارد لوله یا همان دسته جارو می شود و از طریق نازل های تعبیه شده در انتهای دستگاه، آب با فشار زیاد به نما برخورد می کند. برای حفظ تعادل این دستگاه در افزایش ارتفاع از گیره هایی برای چسباندن دسته واترفد به نما استفاده می شود. این دستگاه را می توان در نماشویی انواع نما به کار برد ولی در شستشوی نمای شیشه ای عملکرد این دستگاه بهتر است.

نماشویی با تی های تلسکوپی

برای انجام عملیات شستشوی نمای ساختمان تی هایی طراحی شده است که دسته آن ها همانند تلسکوپ قابلیت افزایش ارتفاع را دارد. این تی ها اغلب برای نماشویی ساختمان هایی مناسب است که ارتفاع زیادی ندارند و معمولا یک طبقه بیشتر نیستند. سری این تی ها به شکل چرخان است تا کار شستشو را بتوان به راحتی انجام داد

نماشویی با استفاده از ربات ها

جدید ترین تکنولوژی شستشوی نمای ساختمان ها که نیازی به حضور در ارتفاع را ندارد، نماشویی با ربات ها است. این ربات ها به شکلی طراحی شده اند که می توانند بر روی نما به راحتی حرکت کنند و با استفاده از مواد شوینده داخل خود سطح نما را به خوبی تمیز و لکه گیری کنند. هزینه کار با این ربات ها به خاطر اینکه دسترسی کمی به آن ها وجود دارد، بسیار بالا است.

نماشویی نمای ساختمان ها در ارتفاع صفر

کار کردن در ارتفاع همیشه با چالش هایی همراه بوده است. نماشویی ساختمان نیز علاوه بر اینکه کار سختی است باید در ارتفاع نیز انجام شود، بنابراین اگر بتوان کار نماشویی را بدون حضور در ارتفاع انجام داد، پیشرفت بزرگی است. کار در ارتفاع خطرات خاص خود را دارد که شستشوی نما بر روی زمین گام بزرگی در این راه خواهد بود. مجموعه کارویس در انجام نماشویی به همه روش های دسترسی مهارت لازم و کافی را دارد و شما می توانید کار تمیز کردن نمای ساختمان خود را به آن ها بسپارید.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جایگزین کردن برج ها به جای بازسازی خانه
یک شنبه 21 فروردين 1401 ساعت 10:43 | بازدید : 54 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

اغلب افراد زمانی که خانه شان کارایی گذشته را ندارد، ترجیح می دهند که آن را تعویض کنند. اما برخی دیگر در هنگام مواجهه با خانه قدیمی خود تصمیم به بازسازی خانه می گیرند. در این میان عده ای دیگر نیز حضور دارند که خانه قدیمی خود را به عنوان ملک کلنگی به سازنده های ساختمان واگذار می کنند تا به جای ساختمان قدیمی یک آپاتمان یا برج ساخته شود. ساخت برج ها به جای بازسازی خانه دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

مزایای برج سازی به جای بازسازی خانه

به علت کمبود زمین در شهر ها به خصوص کلان شهر ها، ساخت برج ها به جای خانه های قدیمی می تواند بسیار کمک کننده باشد. ساخت ساختمان های جدید بیشتر از بازسازی خانه امکان داشتن رفاه و آسایش را برای ساکنین خود فراهم می کند. در برج ها و ساختمان های نوساز می توان انواع امکانات و به روز ترین وسایل آسایش را مشاهده کرد. لابی، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، رستوران، فضای بازی، مهدکودک، آسانسور و… از جمله امکانات رفاهی برج ها هستند که شاید با بازسازی خانه نتوان به همه این امکانات دسترسی پیدا کرد. برج ها دارای پیشرفته ترین امکانات امنیتی مثل دوربین های مداربسته، درب های ضد سرقت، نگهبانی، سیستم اعلام حریق، سیستم کدینگ، برق اضطراری و سیستم تلفن داخلی هستند. از همه مهمتر برج ها به خاطر ارتفاع زیادی که دارند معمولا از ویو و منظره های خوبی برخوردار هستند. همه این موارد سبب می شود که بسیاری از افراد زندگی در برج ها را به جای بازسازی خانه هایشان انتخاب کنند.

معایب برج سازی به جای بازسازی خانه

در برج ها به خاطر وجود تعداد زیادی از واحد های مسکونی سر و صدا ناخواسته بیشتر است. در برج ها افراد زیادی رفت و آمد می کنند که امکان شناخت همه این افراد وجود ندارد در نتیجه نمی توان ارتباطات زیادی با همسایه ها برقرار کرد. به علت وجود ارتفاع زیاد اگر آسانسور ها خراب شوند و یا از کار بیفتند، امکان رفت و آمد خصوصا به طبقه های بالای برج بسیار سخت می شود. هزینه شارژ ماهانه و سالانه این برج ها بسیار زیاد است و امکان تغییر در برج ها نیز مستلزم قوانین سخت گیرانه تری است که بازسازی خانه را توجیه می کند. به خاطر وجود ساکنین زیاد در برج امکان اختلافات فرهنگی و اجتماعی زیادی وجود دارد که مدیریت کردن در برج ها را سخت تر می کند.

مجموعه کارویس و بازسازی خانه به جای برج سازی

با توجه به اینکه شهر ها همواره شلوغ و پر از جمعیت هستند، همیشه مشکل فضای سبز و پیدا کردن زمین در آن ها وجود دارد که وجود برج ها این مشکل را حاد تر از گذشته نیز می کند. میزان حریم شخصی و فضای خصوصی که با بازسازی خانه برای افراد مهیا می شود در برج ها وجود ندارد. اگر صاحب یک خانه قدیمی هستید، پیشنهاد کارویس به شما به جای فروش خانه به برج سازان، بازسازی آن است. تیم بازسازی خانه کارویس قادر است تا طبق سلیقه و نیاز های شما خانه تان را بازسازی کرده و امکانات بیشتری را برای شما فراهم کند.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی در ساختمان های بلند و برج ها
یک شنبه 21 فروردين 1401 ساعت 10:23 | بازدید : 50 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

در کلان شهر ها و همینطور شهر های بزرگ ساختمان های بلند و برج های زیادی وجود دارد که به خاطر آلودگی هوا و آلودگی های صنعتی نمای آن ها نیز کثیف  می شود. بهترین راه برای تمیز نگه داشتن نمای برج ها انجام مداوم نماشویی و شستشوی نما است. اما با توجه به ارتفاع زیاد این نوع ساختمان ها، انجام چنین کاری راحت به نظر نمی رسد، در نتیجه باید از مجموعه های فعال در زمینه خدمات نماشویی کمک خواست تا این تیم ها با مهارت و تخصصی که در زمینه شستشوی نما دارند، کار تمیز کردن نمای ساختمان های بلند مثل برج ها را نیز انجام دهند.

روش دسترسی به نمای ساختمان های بلند برای نماشویی

برای دسترسی به ساختمان هایی که ارتفاع زیادی دارند قطعا نمی توان از داربست یا بالابر استفاده کرد، چرا که علاوه بر هزینه زیاد، به مدت زمان بیشتری برای انجام چنین کاری نیاز دارند. چالش دیگر نیز خطراتی است که کار با این ابزار برای دسترسی به نمای ساختمان های بلند دارد. بهترین روش نماشویی و شستشوی نمای ساختمان های بلند و یا برج ها استفاده از طناب یا راپل است که کار نماشویی را راحت تر و با سرعت بیشتر پیش می برد. در این روش تیم نماشویی پس از نصب و راه اندازی طناب ها از طریق پشت بام به نما دسترسی پیدا می کنند و با فرود های متوالی کار نماشویی ساختمان را انجام می دهند. انجام چنین کاری نیاز به آموزش های حرفه ای و مهارت های تخصصی دارد که هر کسی از عهده آن بر نمی آید. این روش برای نماشویی ساختمان هایی با ارتفاع زیاد بسیار مناسب و کم هزینه است.

ابزار و متریال مورد نیاز در شستشوی نمای ساختمان های بلند

نمای اغلب برج ها و ساختمان های بلند از جنس هایی ساخته می شود که علاوه بر وزن کم، به راحتی قابلیت اجرا بر روی چنین بنا با چنین ارتفاعی را داشته باشد. انواع نما مثل شیشه یا سیمان به خاطر ویژگی هایی که دارند در ساخت نمای ساختمان های با ارتفاع زیاد بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. برای تمیز کردن چنین نما هایی معمولا از واترجت یا واترسندبلاست استفاده می شود. نماشویی نمای شیشه ای با واترجت و تی و ابر و مواد شوینده انجام می شود. در نماشویی و شستشوی نمای ساختمان های سیمانی نیز از واترجت یا واترسندبلاست که ترکیبی از آب و سیلیس  است استفاده می شود.

مجموعه کارویس و نماشویی برج ها و ساختمان های بلند

تیم خدمات نماشویی و شستشوی نمای کارویس، دارای سابقه بالا، تجربه خوب، ابزار پیشرفته، متریال با کیفیت و تخصص زیاد در این زمینه می باشد که با مسئولیت پذیری و دلسوزی زیاد پروژه های ساختمانی مختلف را انجام می دهند.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فواید بازسازی خانه در بافت شهری
شنبه 20 فروردين 1401 ساعت 14:29 | بازدید : 50 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

بازسازی خانه دارای مزایای بسیاری است که انجام آن را توجیه می کند. در بافت شهری نیز انجام کار بازسازی منزل فواید زیادی برای شهر و مناطق مسکونی دارد. در کل کار بازسازی خانه برای این انجام می شود که بافت قدیمی و فرسوده جای خود را به بافت نو و جدید بدهد.

فواید بازسازی خانه در شهر ها

  • بازسازی منزل می تواند در کاهش مصرف انرژی کمک بزرگی کند. با تعویض و تعمیر تاسیسات مهم ساختمان مثل آب و فاضلاب، گاز و برق انرژی ذخبره می شود و هدر نمی رود. علاوه بر تاسیسات تعویض در ها و پنجره ها نیز به حفظ و ذخیره انرژی ها کمک فراوانی می کند.
  • افزایش ایمنی دیگر ره آورد بازسازی خانه است که از طریق آن می توان، کیفیت زندگی را بهبود بخشید و خانه را برای مدت بیشتری قابل سکونت نگه داشت. افزایش ایمنی ساختمان نیز شهر را در برابر حوادث طبیعی ایمن می کند و همینطور مانع آسیب رسیدن به ساکنان ساختمان می شود. همچنین استفاده از درب های ضد سرقت یا دوربین های مداربسته در ساختمان سبب افزایش امنیت ساختمان می شود.
  • خانه های قدیمی زمانی که مورد بازسازی قرار می گیرند، زیباتر شده و جذابیت بصری بیشاری به شهر می دهند. استفاده از مصالح و امکانات جدید در خانه هایی با بافت قدیمی آن ها را دلچسب تر و خوشایند تر می کند. بازسازی خانه سبب از بین رفتن بافت قدیمی شهر و جایگزین شدن آن با بافت نو و ساختمان های جدید می شود.
  • بازسازی خانه می تواند منزل شما را به مکانی کاربردی تر از گذشته تبدیل کند چرا که شما به هنگام بازسازی قسمت هایی که مورد استفاده نیستند را حذف می کنید و بخش هایی که مورد نیاز و استفاده تان است را جایگزین آن می کنید. این ویژگی خانه جدید را برای شما کاربردی تر و تبدیل به مکانی که به آن نیاز دارید می کند.

بازسازی خانه در بافت شهری با کارویس

تیم خدمات ساختمانی کارویس سال های زیادی است که در زمینه بازسازی منزل به شیوه ها، سبک ها و روش های گوناگون مشغول است و این کار را به همراه تیم حرفه ای خود به خوبی انجام می دهد و جای هیچگونه نگرانی زا در هنگام بازسازی خانه تان برای شما باقی نمی گذارد چرا که در انجام مسیولیت های خود کاملا متعهد و مصممم است. اگر نمایل به انجام کار های بازسازی منزل قدیمی خود دارید کارویس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاربرد واترجت ۲۵۰ بار در نماشویی
شنبه 20 فروردين 1401 ساعت 13:9 | بازدید : 54 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

تمیز کردن نما اغلب با استفاده از آب انجام می شود. البته هر شوینده ای که برای نماشویی استفاده شود در نهایت برای تمیز شدن صد در صدی به آب نیاز دارد. اما استفاده از آب نیز بسته به شرایطی است که تاثیر حداکثری بر نما بگذارد. برای نماشویی ساختمان با استفاده از آب باید از دستگاه هایی استفاده شود که آب را با فشار بیشتری به نما تزریق کند چرا که با استفاده از فشارآب نما بهتر تمیز می شود. مهمترین دستگاه برای انجام این کار، واترجت ۲۵۰ بار است.

نماشویی چیست؟

برای تمیز شدن سطح نما از مواد مخصوص و آب استفاده می شود تا جرم ها و آلودگی ها به طور کامل از بین برود. نماشویی و شستشوی نما عملی است که از طریق آن سطح نما را از هر نوع آلودگی پاک می کنند.  نماشویی را می توان بر روی انواع نمای ساختمان با هر جنسی از نما انجام داد. اما انجام این کار کاملا تخصصی و نیازمند مهارت است چرا که هم در به کار بردن نوع متریال مورد استفاده و هم در نوع دسترسی به نمای ساختمان نیاز به دانش تخصصی و مهارت بالا است. شرکت ها و مجموعه هایی برای انجام خدمات نماشویی و شستشوی نما تاسیس شده اند که کار شما را راحت می کنند. این شرکت ها دارای کادر ماهر و کارآزموده ای هستند که با سرعت و دقت کار نماشویی و شستشوی نمای ساختمان را انجام می دهند.

واترجت ۲۵۰ بار در نماشویی

از معمول ترین روش ها برای شستشوی نمای ساختمان، استفاده از واترجت ۲۵۰ بار است. این دستگاه یک وسیله پر فشار در انتقال آب است. فشار سبب می شود تا جرم ها و کثیفی ها تا حد زیادی از سطح نما پاک شود. انواع واترجت با فشار های مختلف برای نماشویی وشستشوی نمای ساختمان وجود دارد که اغلب شرکت ها از نوع سه فاز واترجت ۲۵۰ بار استفاده می کنند. اما بهتر است که این دستگاه با ورودی های مختلف برق در این مجموعه ها وجود داشته باشد تا کار نماشویی با مشکل مواجه نشود. واترجت آب را با فشار خیلی زیاد به سطح نما پرتاب می کند که سبب از بین رفتن جرم از روی نمای ساختمان می شود.

مجموعه کارویس و نماشویی با واترجت

مجموعه کارویس یکی از معتبر ترین تیم های نماشویی و شستشوی نما است که با داشتن انواع وسایل و تجهیزات مربوط به نماشویی ساختمان این کار را به بهترین شکل ممکن  انجام می دهد. شما می توانید بدون هر گونه نگرانی کار شستشوی نمای ساختمان خود را به کارویس بسپارید.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سبک رومی در بازسازی خانه
چهار شنبه 17 فروردين 1401 ساعت 11:30 | بازدید : 50 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

انواع سبک ها برای بازسازی منزل وجود دارد که می توانید هر یک را که دوست دارید، براساس علاقه خود انتخاب کنید. هر سبک در بازسازی خانه دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که آن را از دیگر سبک ها متمایز می کند. البته ممکن است برخی ویژگی ها در بعضی از سبک ها مشترک باشد ولی در نهایت این تفاوت ها هستند که انواع سبک ها را ایجاد می کنند. یکی از سبک های جالب در بازسازی خانه، سبک رومی است که در ادامه به بررسی برخی ویژگی های این سبک می پردازیم.

ویژگی های سبک رومی در بازسازی خانه

شاید تا حد زیادی به خاطر وجود عکس ها و تصاویر گوناگون در اینترنت بدانید که سبک رومی به چه صورت است. بازسازی خانه به سبک رومی دارای ویژگی های منحصر به فرد و ریزه کاری هایی است که به آن جلوه دیگری می بخشد. تراشکاری های جزئی، سرستون های کشیده، استفاده از سنگ مرمر و کاربرد آبنما در خانه، از ویژگی های این سبک از بازسازی خانه هستند. طراحی و بازسازی منزل به سبک رومی می تواند حس حضور در ایتالیا و روم باستان را برای شما به ارمغان بیاورد.

  • استفاده از کفپوش های چوبی و یا استفاده از کفپوش با جنس سنگ مرمر
  • رعایت تقارن و تعادل در بازسازی خانه مثل قرار گرفتن پله ها، اتاق ها و یا در و پنجره ها رو به روی یکدیگر
  • استفاده از ستون ها و سرستون های مرمر و یا گچ بری های ظریف و دارای طرح های خاص
  • کاربرد دیوار پوش های چوبی و یا استفاده از کاغذ دیواری های پارچه ای و ابریشمی در بازسازی خانه
  • ساخت شومینه با سنگ مرمر یا فلز های سنگین، خاص، براق و تزئینی
  • ایجاد سقف های بلند در خانه و رنگ آمیزی آن به رنگ های کرم، سفید عاجی و شیری یا استفاده از رنگ های رویال
  • استفاده از درب و پنجره های بزرگ با ظاهری مجلل و تلقین کننده زندگی های پادشاهی
  • استفاده از چوب بلوط و کنده کاری ها و منبت کاری بر روی کابینت های آشپزخانه
  • استفاده از رنگ های قهوه ای، استخوانی، بژ و طلایی در سرویس بهداشتی و یا استفاده از فلزات گرانبها مثل مس و طلا

بازسازی خانه کارویس با سبک رومی

سبک رومی یک سبک مجلل و باشکوه است که اغلب در خانه های بزرگ و لوکس قابل اجرا است. این سبک به خاطر هزینه های بالایی که دارد، جزء سبک های کم کاربرد در بازسازی خانه دنیای مدرن امروز است، اما با این حال هنوز به فراموشی سپرده نشده است. مجموعه کارویس با توجه به تخصص و مهارت بالایی که دارد، می تواند هر سبکی را که بخواهید در خانه شما اجرا کند.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سه مرحله مهم در نماشویی
چهار شنبه 17 فروردين 1401 ساعت 10:31 | بازدید : 52 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

آلودگی ها و عوامل محیطی آسیب زننده، از دلایلی هستند که بهتر است نمای ساختمان را هر چند وقت یکبار به دست نماشویی و شستشوی نما بسپاریم. اما انجام این کار نیاز به اجرا توسط تیم های متخصص در حوزه نماشویی و شستشوی نما دارد. برای پاکسازی، از بین بردن آلودگی ها و جلوگیری از تخریب نما حتما باید نما هر از چندگاهی تمیز شود، اما اگر تا به حال این کار را برای ساختمان خود انجام نداده باشید، احتمالا نمی دانید باید از کجا شروع کنید. در ادامه سه مرحله مهم در نماشویی را بررسی می کنیم.

مرحله اول: انتخاب تیم نماشویی و پیمانکار مناسب

برای انجام هر کاری باید به سراغ متخصص آن کار بروید تا کار به خوبی انجام شود و همینطور هزینه های شما به درستی مصرف شود. تیم های متخصص نماشویی، دارای ابزار مدرن و مناسب برای هر نوع نما هستند. از مواد و متریالی استفاده می کنند که کیفیت خوبی داشته باشند و به نما آسیبی نزند. تیم های حرفه ای و با تجربه مسائل ایمنی را رعایت می کنند و از ابتدا تا انتهای کار با مسئولیت پذیری کار خود را انجام می دهند.

مرحله دوم: تعیین روش دسترسی به نما و انتخاب متریال نماشویی

پس از اینکه تیم مورد نظر خود را پیدا کردید، کارشناسان شستشوی نما از نمای ساختمان بازدید و نوع روش دسترسی به نما را مشخص می کنند. براساس جنس نما، متریال مورد نیاز نیز تهیه و آماده می شوند. تیم نماشویی تمام ابزار و وسایل مورد نیاز برای انجام پروژه را تهیه و بهترین اعضای تیم خود را برای انجام کار شستشوی نمای ساختمان انتخاب می کند.

مرحله سوم: اجرای عملیات نماشویی ساختمان و انجام کار

تیم نماشویی وقتی به محل کار اعزام می شود، ابزار دسترسی را بررسی می کند و پس از اطمینان از سلامت وسایل، آن ها را برای شروع کار آماده می کند. نما بررسی می شود و هر قسمتی که دچار مشکل باشد، مشکل آن رفع می شود. مراحل نماشویی براساس جنس نما انجام می شود و اگر نیاز باشد چند بار عملیات نماشویی بر روی نما اجرا می شود.

تیم متخصص و با تجربه کارویس در اجرای نماشویی

سابقه خوب و تجربه های موفق از جمله عواملی است که یک تیم را تبدیل به تیم خوب در حیطه نماشویی و شستشوی نما می کند. مجموعه کارویس نیز با دانش و مهارت بالا کار خود را آغاز کرد و با کسب تجربه های خوب و تاثیرگذار توانست مخاطبان زیادی را متوجه خود کند.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هدف از انجام بازسازی خانه
سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت 13:38 | بازدید : 50 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

هر ساختمان به مرور زمان و پس از استفاده زیاد، نیاز به تعمیرات و تعویض برخی وسایل و تجهیزات پیدا می کند. بازسازی خانه دقیقا همین مجموعه فعالیت هایی است که در خانه اعمال می شود تا ظرفیت های مثبت خانه بیشتر شود و به نوعی خانه کاربردی تر از قبل شود. اهداف و دلایل زیادی برای بازسازی خانه وجود دارد که در ادامه مقاله برخی از این اهداف را به اختصار شرح می دهیم.

بازسازی خانه با هدف افزایش آسایش و رفاه ساکنین منزل

استفاده از وسایل مدرن در هنگام بازسازی خانه، افزایش امکانات رفاهی و پیاده سازی طراحی های نوین و کاربردی در خانه می تواند به آسایش و رفاه هر چه بیشتر ساکنین بینجامد. استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی هوشمند دارای کنترل دمای محیط، استفاده از سیستم های صوتی و تصویری جدید، نورپردازی های خلاقانه و هوشمند، تعبیه آسانسور، درب های تمام اتوماتیک، پنجره های دوجداره همه از عوامل آسایش و رفاه ساکنان یک خانه هستند.

بازسازی خانه با هدف جلوگیری از تخریب و فرسایش ساختمان قدیمی

با استفاده از متریال و مصالح جدید در بازسازی خانه، کیفیت ساختمان بیشتر می شود. هر چه کیفیت طراحی و ساخت یک ساختمان بالا برود، طول عمر آن نیز افزایش پیدا می کند و برای مدت زمان بیشتری قابل سکونت خواهد بود. کیفیت ساخت باعث می شود افراد ساکن در یک خانه احساس بهتری داشته باشند و با اطمینان خاطر بیشتری در خانه خود زندگی کنند.

بازسازی خانه با هدف ایجاد فضای جدید در ساختمان یا حذف فضا های غیر کاربردی

یکی دیگر از اهداف بازسازی خانه ایجاد یک فضای جدید و مورد نیاز برای اهالی خانه است که پیش از بازسازی خانه از داشتن چنین فضایی محروم بوده اند. ممکن است شما در خانه تان نیاز به یک فضایی داشته باشید که  آن را نداشتید، برای همین اقدام به بازسازی خانه خود می کنید تا با حذف یا کوچک تر کردن قسمت های دیگر، بتوان این قسمت جدید را به خانه اضافه کرد. درمورد قسمت های خانه که برای شما دیگر کاربردی ندارند هم بازسازی خانه به همین منوال پیش می رود. فضای غیر کاربردی و اضافی از خانه حذف و به قسمت های دیگر خانه اضافه می شود.

بازسازی خانه با هدف افزایش ایمنی ساختمان و بالا رفتن امنیت سازه

با استفاده از متریال جدید و با کیفیت و بازسازی خانه به صورت مهندسی سازی شده، می توان امنیت و طول عمر ساختمان را افزایش داد. جایگزین کردن تاسیسات جدید با تاسیسات ساختمانی قدیمی، احتمال تخریب و خطرات احتمالی آن ها را کاهش می دهد. تعبیه برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، درب های ضد سرقت و نصب دوربین های مداربسته به ایمنی و امنیت ساختمان کمک می کند.

اهداف مجموعه کارویس در هنگام بازسازی

هدف شما برای بازسازی خانه، هر چیزی که باشد، مجموعه کارویس با دقت آن را در خانه شما اجرا می کند و خانه تان را به مکانی تبدیل می کند که دقیقا مطابق میل و سلیقه شما باشد. تیم متخصص کارویس تجربه بالایی در زمینه بازسازی خانه و بازسازی منازل مسکونی دارد و همیشه با پایان هر پروزه رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گزینش و انتخاب تیم نماشویی ساختمان
سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت 13:12 | بازدید : 54 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

شاید در نگاه اول به نظر بیاید که تمیز کردن نمای ساختمان آنقدر ها هم کار سختی نیست. اما باید بدانید که نمای ساختمان به عنوان بخش خارجی، بیش از قسمت های دیگر ساختمان، در معرض آلودگی ها قرار دارد. جنس هر نما نیز متفاوت است بنابراین نمی توان با دستورالعمل ثابتی همه اقسام نما را تمیز کرد. نماشویی و شستشوی نما امری کاملا تخصصی و نیازمند دانش، آگاهی و مهارت است. انجام این کار تنها از دست یک تیم حرفه ای و متخصص بر می آید. بنابراین برای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان خود به دنبال یک تیم حرفه ای باشید.

ویژگی های یک تیم خوب نماشویی

برای این که بتوان تیم خوب و متخصص را از تیم های کم تجربه باز شناخت بهتر است درمورد ویژگی های تیم های متخصص نماشویی و شستشوی نما اطلاعاتی داشته باشید. این اطلاعات کمک می کند تا با سهولت بیشتری تیم مورد نظر را شناسایی نمائید.

مدرک تخصصی

برای انتخاب تیم نماشویی ساختمان، در ابتدا توجه کنید که تیم مورد نظر دارای مدارک تخصصی کار در ارتفاع باشد. تیم شستشوی نمای ساختمان باید دوره های لازم جهت دریافت مدرک کار در ارتفاع را دیده باشد و دارای مدرک IRATA در یک از سه سطح ارائه شده باشد.

مهارت کافی

دقت و تخصص در انجام فعالیت نماشویی حرف اول را می زند. اگر تیم مورد نظر مهارت کافی برای انجام چنین کاری نداشته باشد، قطعا نباید انتظار کیفیت مطلوب از نتیجه کار داشت. پس داشتن نمونه کار های خوب نشان دهنده حرفه ای بودن و داشتن مهارت کافی برای نماشویی ساختمان است.

تجهیزات و امکانات

یک مجموعه خوب و متخصص که خدمات ساختمانی ارائه می کند، باید تمامی تجهیزات و امکانات مربوط به انواع نما برای نماشویی ساختمان را داشته باشد. نبود امکانات کافی به تیم شستشوی نما اجازه نمی دهد که کار به خوبی و در مدت زمان مشخص انجام شود.

اهمیت به ایمنی

تیم حرفه ای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان در حین انجام کار حتما به ایمنی کارکنان خود و افراد حاضر در پروژه اهمیت می دهد.  تیم های کارآزموده و با تجربه حتما به ایمنی در هنگام کار اهمیت می دهند و کاری نمی کنند که برای خودشان و دیگران ایجاد خطر کند.

سابقه و تجربه کاری

هر چه سابقه کاری و تجربه انجام پروژه های مختلف یک تیم نماشویی بیشتر باشد، نشان می دهد که آن تیم از تخصص و مهارت خوبی برخوردار است و به واسطه تجربه خود با پروژه های مختلفی سر و کار داشته است. تجربه باعث می شود که مهارت افراد تقویت شود و کار نماشویی ساختمان را با سهولت بیشتر و در زمان کمتر انجام دهد.

بیمه مسئولیت مدنی

همانطور که در سرفصل های قبلی اشاره شد، تیم های حرفه ای و متخصص به سلامت و جان کارکنان خود اهمیت زیادی می دهند. قطعا تیم های خوب و حرفه ای اعضای خود را در هر پروژه بیمه می کنند تا در صورت بروز خسارت تا حد زیادی بتوانند هزینه های آن را پوشش دهند.

گارانتی و ضمانت نامه

پس از انجام کار، تیم مورد نظر باید کار نماشویی و شستشوی نمای ساختمان را برای مدت زمان مشخصی گارانتی و ضمانت کند تا در صورت بروز مشکل بتواند آن را سریعا رفع کند. البته شرکت های خوب آنقدر به خود و کار خود اطمینان دارند که با خیال راحت پروژه ها را ضمانت می کنند.

تیم نماشویی و شستشوی نمای کارویس

مجموعه کارویس دارای سابقه طولانی مدت در زمینه نماشویی و شستشوی نما است که تیم متخصص و ماهر خود را در انواع پروژه ها محک زده و از کار خوب و حرفه ای آن ها اطمینان حاصل کرده است. ترکیب یک تیم متخصص با ابزار های به روز و مواد با کیفیت، پروژه ای خوب را رغم می زند که کارویس با قاطعیت همه پروژه های خود را برای مدت زمان مشخصی ضمانت می کند.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه بوسیله کارگران فصلی
دو شنبه 15 فروردين 1401 ساعت 10:50 | بازدید : 54 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

انجام تعمیرات و ایجاد تغییرات در ساختمان در هر فصلی ممکن است، اما معمولا بیشترین فصلی که برای بازسازی خانه انتخاب می شود، فصل تابستان است. یکی از دلایل انتخاب این فصل برای انجام بازسازی منزل، وجود کارگران بیشتر است. کارگران فصلی معمولا در فصول نسبتا گرم سال مشغول به کار می شوند و برای همین در فصل هایی مثل بهار و تابستان یا اوایل پاییز تعداد کارگران بیشتر است. به همین دلیل معمولا هزینه کار کارگران در این فصل ها نسبت به سایر فصول کمتر است. پس اگر تصمیم به بازسازی خانه و تعمیرات آن گرفته اید، بهتر است، این کار را زمانی انجام دهید که کارگران بیشتری و با قیمت مناسب تری مشغول به فعالیت هستند.

بازسازی خانه را چگونه انجام دهیم؟

برای انجام بازسازی خانه باید به چندین نکته اساسی توجه کنید تا در انتهای کار دچار سردرگمی و ناراحتی نشوید. در ابتدا مشخص کنید که تا چه میزان در خانه نیاز به تغییرات دارید. با یک تیم خوب برای بازسازی خانه مشورت کنید و درمورد میزان هزینه ها و تقسیم بندی بودجه از آن ها کمک بگیرید. مصالح ساختمان را از بازار مناسب تهیه کنید و با استفاده از نقشه طراحی شده کار بازسازی خانه را شروع کنید.

ویژگی های کار با کارگران فصلی

متاسفانه برخی از افراد حقوق کارگران فصلی را پایمال می کنند و به خاطر عدم همکاری این کارگران با ارگان خاصی، آن ها را با دستمزد کم به کار می گیرند، از طرف دیگر به همین علت که این کارگران در مکان و زمان مشخصی فعالیت نمی کنند؛ کار کردن با آن ها سخت است، بنابراین وجود یک شرکت یا مجموعه که کارگران فصلی را برای بازسازی خانه ساماندهی کند، بسیار ویژگی مثبتی است. کار کردن با شرکت های معتبر بازسازی خانه برای هر دو طرف یعنی هم کارگران و هم کارفرمایان دارای سود و منفعت است. ساماندهی کارگران با دستمزد مناسب و کار به موقع و همینطور دریافت وجه به موقع از کارفرما برای کارگر از مزایای کار با شرکت های خدمات بازسازی منزل است.

مجموعه کارویس و همکاری با کارگران فصلی

بازسازی خانه پروژه ای هزینه بر است، به همین خاطر در هنگام انجام چنین پروژه هایی به نحوی برنامه ریزی کنید که هزینه ها را به حداقل ممکن برسانید و در مقابل، بیشترین کارایی و اثربخشی را در مقابل هزینه ای که پرداخت کرده اید، دریافت کنید. انجام دقیق این کار تنها از یک راه ممکن است، آن هم همکاری با افراد کاملا حرفه ای در زمینه بازسازی خانه است که دقیقا کارویس همین نقش را بازی می کند.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اهمیت نماشویی به صورت دوره ای
دو شنبه 15 فروردين 1401 ساعت 10:32 | بازدید : 57 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

نمای ساختمان صورت ظاهری آن است. در مواجهه با یک ساختمان آن چیزی که در نگاه اول مورد توجه قرار می گیرد، ظاهر ساختمان یا همان نمای آن است. ساختمان هایی که در شهر های بزرگ و آلوده ساخته می شوند بیش از دیگر ساختمان ها در معرض انواع و اقسام آلودگی ها هستند. به همین خاطر شستشوی دوره ای نمای ساختمان یا همان نماشویی اهمیت زیادی دارد.

علت اهمیت شستشوی دوره ای نما

نماشویی عملی نیست که با یک بار انجام شدن ساختمان را برای همیشه بی نیاز از تمیز کردن و شستشو بکند. با این وجود، نمای ساختمان پس از هر بار نماشویی با گذشت زمان مجددا نیاز به تمیز کردن پیدا می کند. پس در حقیقت نماشویی و شستشوی نما کاری است که باید به صورت دوره ای بر روی نمای ساختمان انجام شود تا بتوان برای همیشه ظاهر ساختمان را تمیز نگاه داشت. تمیز نگه داشتن نمای یک ساختمان تنها جنبه زیبایی و ظاهری ندارد، بلکه وجود جرم و آلودگی بر سطح نما، به مرور آن را دچار ساییدگی و خراش می کند. کثیفی های روی نما هم به نما آسیب می رساند و هم آن را کدر و زشت می کند.

مزایای نماشویی به صورت دوره ای

انجام منظم و دوره ای عمل شستشوی نمای ساختمان دارای مزایای مستقیم و غیر مستقیمی است که بر ظاهر ساختمان اثر می گذارد. شاید بتوان با قاطعیت گفت که نماشویی اگر به درستی انجام شود، هیچ عیبی به نمای ساختمان وارد نمی کند و انجام این کار سراسر مزیت محسوب می شود.

  • جلوگیری از آسیب رسیدن به نما از سمت آلودگی هایی با ویژگی خورنده مثل باران های اسیدی، قارچ ها و کپک ها
  • تغییر مثبت در ظاهر ساختمان و جلب توجه ساکنان ساختمان و تاثیر بر سلامتی ساکنین با حذف عوامل بیماری و آلوده کننده بر سطح نما
  • ایجاد ارزش افزوده بر روی قیمت نهایی ساختمان در هنگام خرید و فروش ملک و حفظ ارزش های مادی و مالی ساختمان
  • زیبا شدن محله و منطقه سکونت، همچنین تغییر در روحیه ساکنان ساختمان و محله در مواجهه با ساختمان های تمیز
  • کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری از نمای ساختمان با حذف عوامل مخرب نما و جلوگیری از تعویض پوشش نما به صورت دوره های کوتاه مدت

نماشویی دوره ای با تیم حرفه ای کارویس

از گذشته تا به امروز تاکید بر این بوده است که همیشه کار را باید به کاردان سپرد؛ یعنی همیشه انجام کار توسط حرفه ای ها بهترین نتیجه را خواهد داشت، بنابراین اگر قصد نماشویی و شستشوی نمای ساختمان به صورت دوره ای را دارید بهتر است با یک شرکت خدمات ساختمانی معتبر در این زمینه قرارداد ببندید تا با کمک آن ها بتوانید کار نماشویی ساختمان را انجام دهید. همکاری دوره ای با یک شرکت معتبر سبب جلوگیری از هدر رفت وقت، انرژی و پول شما می شود. با این تعبیر کار خود را به کارویس بسپارید تا نگرانی از بابت انجام پروژه های خود نداشته باشید.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه به سبک هندوستان
یک شنبه 14 فروردين 1401 ساعت 13:56 | بازدید : 56 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

با توجه به اینکه بازسازی خانه یک روش بسیار متداول و رایج برای ایجاد خانه های جدید است، سبک های مختلفی برای طراحی و ساخت خانه ها به وجود آمده است. یکی از سبک های جالب و نسبتا پرطرفدار در جهان، بازسازی خانه به سبک هندی است. همانطور که از نام این سبک مشخص است، طراحی و ساخت منزل جدید براساس المان های مورد اهمیت مردمان اهل هندوستان است. هندی ها اغلب طرفدار تجمل گرایی و زرق و برق هستند برای همین بازسازی خانه به این سبک نسبتا پر هزینه و گران قیمت است. برای اینکه خانه قدیمی خود را به سبک جدیدی مثل سبک هندی بازسازی کنید، باید نگاهی به عکس خانه های سرزمین هندوستان بیندازید.

المان های مهم در بازسازی خانه سبک هندی

  • با نگاهی به نحوه طراحی و معماری خانه های هندی در میابیم که بیشتر این خانه ها، متراژ و مساحت زیادی دارند. بنابراین بهتر است خانه هایی را به سبک هندی بازسازی کنید که تقریبا بزرگ باشد. البته اگر خانه کوچک باشد هم قابلیت اجرای سبک هندی را دارد ولی خانه های بزرگ بیشتر مستعد این تغییر هستند.
  • تعداد اتاق ها در خانه های سبک هندی زیاد است. از آن جایی که بیشتر هندی ها با تعداد زیادی از اعضای خانواده خود مثل پدربزرگ و مادربزرگ ها، پدر، مادر، خواهر ها، برادر ها و همسرانشان زندگی می کنند، به اتاق های بیشتری نیاز پیدا می کنند که در بازسازی خانه به سبک هندی اغلب مورد توجه است.
  • نورپردازی خانه های هندی از اهمیت شایانی برخوردار است. در این خانه ها اغلب از لوستر های گرانقیمت و پر نور استفاده می شود. با توجه به متراژ بالای خانه و تعدد اتاق ها نورپردازی با نور مصنوعی بسیار اهمیت دارد. در طول روز نیز استفاده از پنجره های بزرگ در خانه امکان استفاده از نور طبیعی را فراهم می کند. در هنگام بازسازی خانه به این سبک نور های طبیعی و مصنوعی را با اهمیت بدانید.
  • سقف های بلند، دیگر ویژگی خانه های هندی هستند که معمولا در بازسازی خانه های کوچک یا آپارتمانی نمی توان تغییری در اندازه سقف ها ایجاد کرد. اما به طور کلی خانه های هندی دارای سقف های بلند هستند..
  • طراحی محوطه خانه های هندی به این خاطر که اغلب به صورت ویلایی ساخته شده اند، بسیار مهم است. طراحی باغچه و باغ، استفاده از استخر، نورپردازی، آلاچیق، سنگ فرش و استفاده از گل و گیاهان خاص در هنگام بازسازی خانه برای سبک هندی از گزینه های نسبتا کلیدی هستند.
  • هندی ها در خانه خود از رنگ های شاد و زنده استفاده می کنند. دیوارها، سقف و فضای خانه را با رنگ های زیبا و شاد رنگ آمیزی و نقاشی می کنند تا حس بهتری نسبت به محیط اطراف خود داشته باشند.

طراحی خانه به سبک هندی در نگاهی اجمالی

با توجه به نکاتی که در این مقاله ذکر شد، کاملا مشخص است که هندی ها به تجملات و مصرف گرایی در در ساخت خانه های خود علاقه دارند. با توجه به این موضوع به هنگام بازسازی خانه به سبک هندی نیز این نکات باید رعایت شود. انواع رنگ و طرح های نقاشی، وسایل پر زرق و برق، مصالح لوکس، سنگ ها و شیشه در بازسازی خانه به سبک هندی باید مورد استفاده قرار بگیرد.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماشویی انواع سنگ نمای ساختمان
یک شنبه 14 فروردين 1401 ساعت 13:33 | بازدید : 54 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

نمای سنگی ساختمان نیز مانند هر جنس دیگری از نما نیاز به نماشویی و شستشوی نما پیدا می کند. اما باید توجه داشت که به خاطر تنوع در نوع سنگ ها روش شستشوی هر یک دارای تفاوت ها و ویژگی های منحصر به فردی است که باید در هنگام نماشویی مورد توجه قرار بگیرد.

ابزار و متریال نماشویی و شستشوی نمای سنگی

ابزار و موادی مثل واترجت، واترسندبلاست، سیلیس و دیسکلر برای تمیز کردن سطح نما های سنگی مورد استفاده قرار می گیرند که بسته به جنس سنگ باید انتخاب و مورد استفاده قرار بگیرند. انواع سنگ ها برای نمای ساختمان وجود دارد که می توان آن ها را به دو دسته کلی تقسیم نمود. دسته اول سنگ های صیقلی و دسته دوم سنگ های تیشه ای هستند. طبیعی است که به خاطر بافت این سنگ ها نحوه نماشویی و موادی که برای شستشوی نما استفاده می شود، متفاوت باشند.

روش های نماشویی انواع سنگ نما

روش هایی که برای دسترسی به نما انتخاب می شود ربطی به نوع نما ندارد. عواملی که در انتخاب روش دسترسی موثر هستند بیشتر به خاطر ارتفاع ساختمان یا محل قرارگیری آن است که با توجه به این موضوع می توان یکی از روش های دسترسی به نما را انتخاب کرد. برای انتخاب متریال و مواد شوینده نیز با توجه به جنس و مدل سنگ یکی از مواد و وسایلی که در سرفصل قبلی به آن اشاره شد، مورد استفاده قرار می گیرد.

اهمیت انتخاب مواد نماشویی هر نوع سنگ نما

در بازار انواع سنگ های مختلف با شکل و شمایل متفاوت وجود دارد. هر یک از این سنگ ها زیبایی و کاربرد مخصوص به خود را دارند. از آن جایی که همه نما ها پس از گذشت مدت زمانی نیاز به نماشویی و شستشوی نما پیدا می کنند، بنابراین نمای سنگی نیز نیاز به تمیز شدن دارد. برای تمیز کردن انواع سنگ ها با توجه به جنس و بافتی که دارند از متریال مخصوص به خود استفاده می شود تا در هنگام نماشویی و شستشوی نما آسیبی به نما وارد نشود. اگر موادی که برای تمیز کردن نما مورد استفاده قرار می گیرد متناسب با جنس سنگ نباشد امکان ایجاد خش، ترک، سابیدگی و کدر شدن در سنگ نما وجود دارد که ظاهر آن را به مراتب زشت تر از زمانی می کند که تنها آلودگی بر سطح آن نشسته بوده است.

نماشویی و شستشوی انواع سنگ نما با کارویس

مجموعه خدمات ساختمانی کارویس، ر زمینه شستشوی انواع نمای سنگی تخصص دارد و با روش های نماشویی و شستشوی نمای انواع سنگ ها به صورت کامل آشنایی دارد. دقت و تخصص تیم کارویس به شما این اطمینان خاطر را می دهد که به هیچ عنوان نما دچار آسیب نمی شود و به همیثن خاطر تا دو ماه  پس از نماشویی، کار خود را گارانتی و ضمانت می کند.

برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خط کشی پارکینگ در مجتمع های مسکونی
چهار شنبه 10 فروردين 1401 ساعت 11:5 | بازدید : 62 | نویسنده : admin | ( نظرات )

خط کشی

افزایش تعداد وسایل نقلیه و کمبود زمین و فضای کافی برای ساخت خانه و پارکینگ همه دست به دست هم داده اند تا آپارتمان نشینی و مجتمع نشینی گسترش پیدا کند. معمولا در مجتمع ها تعداد زیادی واحد قابل سکونت وجود دارد که هر یک از این واحد ها نیاز به پارکینگ جهت نگهداری خودروی خود را دارند. مقوله مهمی که در همه این ساختمان ها و مجتمع های مسکونی مورد توجه است، بحث تفکیک پارکینگ و اختصاص دادن هر جایگاه خودرو به یک واحد است. تنها راه نجات بخش در این موضوع اعمال خط کشی پارکینگ و شماره گذاری هر جایگاه خودرو است.

مراحل خط کشی پارکینگ در مجتمع مسکونی

برای این که بتوان فضای پارکینگ را به بهترین شکل تفکیک کرد و آن را در اختیار ساکنین ساختمان قرار داد، رعایت برخی نکات و مراحل برای بالا رفتن کیفیت کار دارای اهمیت است که در ادامه هر یک از این مراحل را به اختصار شرح می دهیم:

  • در مرحله اول فردی باید به عنوان مدیریت ساختمان، با توجه به پلان و نقشه ساختمان به تفکیک فضای پارکینگ پرداخته و با رضایت ساکنین محدوده و تعداد جایگاه مورد نیاز هر واحد مسکونی را مشخص کند و رضایت آن ها را برای انجام خط کشی پارکینگ به روش مشخص شده جلب کند.
  • سپس با یک تیم یا شرکت ارائه کننده خدمات خط کشی پارکینگ تماس بگیرد و زمانی را برای بازدید حضوری کارشناس و مشاور خط کشی هماهنگ کند تا کارشناس پس از بازدید زمان شروع کار، نحوه اجرا ، رنگ مورد نیاز و قیمت پروژه را تخمین بزند تا شما بتوانید اطلاعات لازم را به ساکنین ساختمان برای نحوه خط کشی پارکینگ بدهید.
  • اگر تمایل دارید که خودتان به صورت شخصی رنگ را تهیه کنید، پس از بررسی کارشناس به بازار بروید و نوع رنگ مشخص شده توسط مشاور خط کشی را تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که این کار را نیز به تیم خط کشی بسپارید تا در مدت زمان کمتر، با هزینه های کمتر و کیفیت بیشتر رنگ های مورد نیاز تهیه شوند. انتخاب نوع رنگ براساس جنس کفپوش و سرپوشیده یا روباز بودن پارکینگ انتخاب می شود.
  • نکته: پارکینگ های مجتمع های مسکونی اغلب از نوع پارکینگ های سرپوشیده هستند بنابراین رنگ های ترافیکی با مقاومت کمتر نیز برای خط کشی این پارکینگ ها مناسب هستند که می توانید آن ها را با قیمت مناسب تر تهیه کنید.
  • فضای پارکینگ مجتمع مسکونی را تمیز کنید و اگر کفپوش پارکینگ دچار مشکلات و خرابی هایی است، آن را تعمیر کنید تا در هنگام خط کشی پارکینگ دچار مشکل نشوید و رنگ به خوبی بر سطح کفپوش بماند. با این کار عمر خط کشی پارکینگ نیز بیشتر می شود.
  • از اهالی مجتمع بخواهید که تا پایان اتمام پروژه ماشین خود را به روی قسمت های رنگ زده پارکینگ نبرند تا رنگ خط کشی پارکینگ و شماره گذاری ها به صورت کامل خشک شود. برای خشک شدن رنگ مدت زمان های متفاوتی بسته به جنس رنگ نیاز است اما به طور کلی یک شبانه روز بهترین زمان برای خشک شدن و تثبیت رنگ خط کشی است.
  • علاوه بر خط کشی و شماره گذاری جایگاه های خودرو در مجتمع های مسکونی ممکن است وسایل جانبی دیگری نیز مورد نیاز باشد. شما می توانید برای بهتر شدن وضعیت پارکینگ خود از همان شرکتی که خدمات خط کشی پارکینگ را دریافت کرده اید، لوازم جانبی پارکینگ را نیز تهیه کنید.

خط کشی پارکینگ مجتمع مسکونی با کارویس

با توجه به نکاتی که در این مقاله ذکر شد، خط کشی پارکینگ برای مجتمع های مسکونی همواره دارای چالش هایی است که تنها یک تیم کاربلد و با تجربه در این زمینه می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. مجموعه کارویس و تیم خط کشی آن بهترین گزینه برای خط کشی پارکینگ مجتمع های مسکونی هستند که شما می توانید با یک تماس این لطف را در حق ساختمان خود بکنید.


موضوعات مرتبط: خط کشی پارکینگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مبل مخصوص اتاق خواب در طراحی داخلی
سه شنبه 9 فروردين 1401 ساعت 11:31 | بازدید : 47 | نویسنده : admin | ( نظرات )

طراحی دکوراسیون داخلی

وقتی صحبت از طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب به میان می‌آید تمام ذهن‌ها به سمت تخت، میز آرایش، پرده، فرش، آباژور و وسایل دکوری می‌رود. در حالی که، اتاق خواب  به حد کافی بزرگ باشد، می‌توان یک نیم ست مبل یا یک کاناپه مخصوص را در چیدمان اتاق خواب جانمایی کرد. با داشتن یک مبل راحتی یا صندلی در اتاق خواب می‌توان فعالیت‌هایی مانند استراحت کردن، مطالعه کردن و انجام دیگر کارهای شخصی روزانه را در همین اتاق انجام داد و جایی را برای نشستن و گذراندن وقت همراه با احساس آرامش مهیا کرد. پس اگر قصد انتخاب یک مبل مخصوص متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود را دارید، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

انتخاب بهترین طرح مبل برای اتاق خواب

وقتی قصد انتخاب مبل مخصوص برای اتاق خواب خود مطابق با طراحی دکوراسیون داخلی را دارید، به ابعاد اتاق توجه کنید. اگر ابعاد اتاق خواب کوچک است، انتخاب یک مبل راحتی با ابعاد کوچک و کاملا جمع و جور و یا یک پاف به عنوان مبل، بهترین گزینه خواهد بود. البته مبل‌های تک نفره پایه کوتاه و یا مبل‌های لاوست برای اتاق خواب‌های کوچک نیز مناسب هستند. در اتاق خواب‌های بزرگ‌تر نیز می‌توان از یک نیم ست راحتی به صورت یک کاناپه به همراه دو مبل تک و یک میز جلو مبلی کوچک استفاده کرد. همچنین مبل‌هایی که ترکیبی از صندلی و تخت هستند (مبل شزلون) نیز برای قرار دادن در اتاق خواب مناسب هستند و باعث زیباتر شدن طراحی دکوراسیون داخلی اتاق می‌شوند. از این رو، استفاده از صندلی گهواره‌ای نیز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اتاق خواب به شمار می‌رود که می‌توان این صندلی‌ها را در گوشه‌ای از اتاق خواب و نزدیک پنجره قرار داد و با نشستن بر روی آن و تکان خوردن آرام، لحظات خوشی را برای خود ثبت کرد. البته نشستن بر روی مبل تابی یا تاب ریکلسی مبل همانند صندلی گهواره‌ای علاوه بر ایجاد آرامش، به خاطر شکل ظاهری جذاب و منحصر به فرد سبب خاص شدن طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب می‌شود. البته کاناپه‌های راحتی پارچه‌ای، صندلی‌های حصیری، مبل‌های تاشو، مبل های فرفورژه، نیمکت و غیره نیز به عنوان مبل اتاق خواب مطابق با سلیقه شما، متراژ اتاق خواب، طراحی دکوراسیون داخلی اتاق و بودجه‌ای که در نظر دارید، توصیه می‌شود.

رنگ مناسب مبل مخصوص اتاق خواب

همان طور که گفته شد رنگ مبل اتاق خواب باید طبق رنگ و سبک طراحی دکوراسیون داخلی اتاق انتخاب شود. برای انتخاب رنگ مبل می‌توانید از پارچه روتختی الگو بگیرید. اگر پرده یا والان‌های آن نیز از همان پارچه روتختی انتخاب شود، هماهنگی در دیزاین اتاق خواب ایجاد می‌شود. همچنین می‌توانید از رنگی نزدیک به رنگ روتختی و یا متضاد با آن نیز استفاده کنید. هنگام انتخاب رنگ مبل به این نکته نیز توجه کنید، برای اتاق‌های کوچک، رنگ روشن باشد تا فضا دل‌باز و بزرگ جلوه کند. از طرفی دیگر، هر چقدر مبل اتاق خواب با ابعاد کوچک و جمع و جور انتخاب شود، فضای کمتری را اشغال می‌کند. اگر مبل اتاق خواب نزدیک پنجره جانمایی شده، بهتر است رنگ آن با رنگ والان‌های پرده هماهنگ شود. همچنین رنگ کوسن‌های روی مبل اتاق خواب را با کوسن‌های تخت خواب ست کنید.

محل قرارگیری مبل مخصوص اتاق خواب

هنگام طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب سعی کنید، جانمایی وسایل به گونه‌ای باشد که جلوه بصری مناسبی ایجاد کند. در چیدمان تخت خواب، مبل و میز آرایش دقت کنید که هر وسیله قسمتی از اتاق خود را به خود اختصاص دهد و تعادل برقرار شود و از تجمع همه وسایل در گوشه‌ای از اتاق در کنار هم خودداری کنید. با در نظر گرفتن تعادل در اتاق خواب، مبل را می‌توانید نزدیک پنجره، پای تخت و نزدیک دیوار قرار دهید.

ایده‌های جذاب مبل مخصوص اتاق خواب

اتاق خواب یکی از ارکان اصلی طراحی دکوراسیون داخلی و دیزاین خانه به شمار می‌رود و انتخاب وسایل و جانمایی آنها در اتاق باید با دقت انجام شود اما گاهی کمبود فضا، دست طراح دکوراسیون را در طراحی داخلی اتاق محدود می‌کند. از این رو، بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود از مبل‌های راحتی ظریف و کوچک، مخصوص دیزاین اتاق خود استفاده کنید تا فضای کمتری اشغال شود. در ادامه چندین ایده خاص درباره مبل‌های مخصوص اتاق خواب در طراحی داخلی ارائه می‌دهیم.

مبل‌ راحتی کوچک

دغدغه بسیاری از افراد در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب، این است که فضا با چیدمان وسایل خفته نشود، بر این اساس، گذاشتن یک مبل راحتی ظریف و کوچک در گوشه اتاق علاوه بر اینکه فضای کمتری اشغال می‌کند، یک گوشه دنج و جذابی را برای برای خواندن یک رمان جذاب یا تماشای یک فیلم هیجان‌انگیز فراهم می‌کند.

صندلی کوچک مدرن

گذاشتن یک صندلی کوچک مدرن نیز جزو یکی از گزینه‌های پیشنهادی و ایده‌آل برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب است. با انتخاب این نوع مدل مبل‌های تک نفره با رنگ‌های تیره، فضای بیشتری را به اتاق خواب خود هدیه می‌دهید.

مبل بدون دسته

مبل‌های بدون دسته بزرگ، نیز یکی دیگر از ایده‌ها برای اتاق خواب‌های کوچک هستند. هنگام استفاده علاوه بر اینکه بازوهای مبل شما را اذیت نمی‌کند، فضایی را نیز اشغال نمی‌کنند. فقط در انتخاب رنگ و طرح آن دقت کنید تا شکل را به طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما بدهد.

مبل راحتی با دسته‌های کوتاه

مبل‌های راحتی با دسته‌های کوتاه، از نوع کلاسیک و سبک هستند که در اتاق خواب کوچک می‌تواند زیبا به نظر برسد. این مدل مبل‌ها نرم، کوچک و جمع و جور هستند و دسته کوچک آن به ظرافت و زیبایی آن افزوده است و می‌توانید پس از این یک روز خسته کننده و سخت بر روی آن بنشینید و به استراحت بپردازید.

مبل کوچک لاوسون

مبل‌های لاوسون بهترین گزینه برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب‌های کوچک است که با تنوع رنگ و پارچه موجود است و این مبل همه کاره در عرض‌های مختلف مطابق به فضای خالی و ابعاد اتاق خواب قابل تهیه است. با قرار دادن این مبل در یک گوشه از اتاق، هر شب قبل از خواب می‌توانید بر روی آن بنشینید و کتاب بخوانید.

مبل دو منظوره تخت خواب‌شو

زمانی که اتاق نشیمن و اتاق مهمان در طراحی دکوراسیون داخلی مشترک دیده می‌شود و یا اتاق خواب برای قرار گیری تخت و مبل بسیار کوچک است، استفاده از مبل تخت‌ خواب‌شو بهترین ایده است. این مبل‌های راحتی در زمان استراحت تبدیل به تخت می‌شوند و برای جبران کمبود فضا بسیار کاربردی هستند.

مبل مخصوص اتاق خواب در یک نگاه

داشتن یک مبل راحت و شیک در گوشه‌ای از اتاق خواب نقطه کانونی آرامش بخش برای خواندن کتاب و رسیدگی به کارهای روزمره و استراحت است، از این رو، داشتن یک پشتی مناسب برای مبل و یک زیر پایی برای مبلمانی که طول کفی کم‌تری دارد، فاکتورهایی است که باید در این زمینه مد نظر قرار گیرد.


موضوعات مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه و بازسازی سالن غذاخوری
سه شنبه 9 فروردين 1401 ساعت 10:6 | بازدید : 50 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

سالن یا اتاق غذاخوری، یکی از فضاهای اصلی خانه‌های بزرگ، نیمه ­لوکس، لوکس و ویلاهاست. در هنگام بازسازی چنین خانه‌هایی باید توجه ویژه‌ای به بازسازی سالن غذاخوری کرد چراکه در این فضاست که اعضای خانه در کنار یکدیگر، وقت می‌گذرانند و یا از مهمانشان، پذیرایی می‌کنند. آنچه در بازسازی سالن غذاخوری به‌عنوان بخشی از بازسازی خانه حائز اهمیت است، توجه به لزوم ایجاد حس آرامش و راحتی با توجه به کاربری این فضاست. در این میان رنگ، نور و نقشه سالن غذاخوری نقشی اساسی ایفا می‌کنند. در این مقاله، هفت مرحله مهم بازسازی سالن غذاخوری را بررسی می‌کنیم. درصورتی‌که قصد بازسازی خانه خود را دارید، این مقاله می‌تواند در هرچه دل‌پذیرتر کردن اتاق غذاخوری­تان به شما کمک کند.

تعیین کارکرد سالن غذاخوری

مانند هر مرحله از بازسازی خانه ، در مورد سالن غذاخوری نیز ابتدا تصمیم بگیرید که کاربری دقیق این فضا چه خواهد بود. آیا قرار است که همواره اعضای خانواده از این فضا برای غذا خوردن استفاده کنند یا تنها قصد دارید برای برخی مهمان‌های خود این اتاق را بازسازی کنید؟ چه تعداد افراد، قرار است در آن حضور داشته باشند؟ آیا قرار است فضای آن، صمیمانه و گرم باشد یا رسمی؟ آیا نیاز است که فضای سالن فعلی، بزرگ‌تر یا کوچک‌تر شود؟ این‌ها سوالاتی هستند که پاسخ به آن‌ها در بازسازی خانه و سالن غذاخوری می‌تواند در مراحل بعدی راهنمای شما باشد.

انتخاب کفپوش مناسب

می‌توان گفت، انتخاب کفپوش مناسب یک مرحله مشترک، در بازسازی تمامی قسمت‌های یک خانه است. این مسئله در مورد سالن غذاخوری، اهمیتی دوچندان می‌یابد چراکه کفپوش این فضا باید تحمل وزن بالایی داشته و نظافت آن آسان باشد. مسئله نظافت آسان از آنجایی اهمیت می‌یابد که سالن غذاخوری، جایی است که احتمال ریختن انواع مایعات و غذا روی زمین در آن بسیار است. همچنین معمولا نیاز است که پس از هر بار استفاده از این سالن، آن را نظافت کرد. مسئله مهم بعدی در انتخاب کفپوش مناسب در بازسازی سالن غذاخوری، ظاهر آن است. درصورتی‌که سالن غذاخوری شما قرار است محیطی گرم و صمیمانه باشد، پارکت، بهترین گزینه است اما اگر قرار است از مهمانان رسمی خود نیز در این فضا پذیرایی کنید، سنگ‌های مرغوب و درخشان، گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

 نورپردازی فراوان

هنگام بازسازی خانه ، یکی از پرنورترین فضاها، سالن غذاخوری خواهد بود. این سالن قطعا به نور زیادی احتیاج داشته که طبیعتا اگر بتوان با نور طبیعی آن را تأمین کرد، ایده ­آل خواهد بود. انواع سه‌گانه نور مصنوعی یعنی آمبیانس یا محیطی، وظیفه‌ای و تأکیدی نیز هر سه در این فضا، مورداستفاده قرار می‌گیرند. نور آمبیانس، نور اصلی مصنوعی این اتاق است که می‌تواند توسط یک لوستر مجلل یا لامپ‌های مخفی سقفی تأمین شود. در کنار نور آمبیانس، می‌توانید یک نور وظیفه‌ای نیز برای روشن‌تر کردن میز غذاخوری به کار ببرید. این نور می‌تواند از سقف به سمت میز، آویزان شود. درنهایت، از نور تأکیدی نیز می‌توانید برای روشن کردن لوازم دکوراتیو خود در این فضا، استفاده کنید. به هنگام بازسازی خانه باید زیرساخت‌های همه این نورها را پیش‌بینی کنید. دو نکته مهم دیگر این است که در اتاق غذاخوری، باید از نور از کف اجتناب کرد چراکه سایه‌های ناخوشایندی ایجاد می‌کند. همچنین، بهتر است از ترکیبی از رنگ‌های سرد و گرم برای نورپردازی استفاده شود.

پوشش و رنگ دیوارها

آنچه در انتخاب رنگ دیوارهای سالن غذاخوری در بازسازی خانه تعیین‌کننده است، کاربری آن است. درصورتی‌که این سالن قرار باشد روزانه توسط اعضای خانواده استفاده شود، بهتر است، طیف رنگی آن به سمت رنگ‌های گرم برود. به‌ویژه اگر قرار است که کودکان به‌طور مدام در این سالن غذا بخورند یا مهمانی‌های صمیمانه شما با دوستانتان در آن، برگزار شوند. در غیر این صورت، رنگ‌های سرد، گزینه‌های مناسب‌تری برای یک سالن غذاخوری رسمی هستند. در خصوص تیرگی و روشنی رنگ‌ها نیز باید با توجه به نور طبیعی سالن، تصمیم بگیرید. درصورتی‌که نور طبیعی چندانی در فضا ندارید، بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید. رنگ‌های روشن همچنین، فضای سالن غذاخوری را بزرگ‌تر جلوه خواهند داد. مرسوم‌ترین رنگ‌ها برای اتاق غذاخوری، رنگ‌های خنثی مانند آبی و سبز هستند. البته در سبک‌های مدرن‌تر بازسازی خانه از رنگ‌های تندی مانند قرمز شرابی یا زرد نیز استفاده می‌شود. یک گزینه همیشگی و هوشمندانه که در بازسازی خانه به‌عنوان جایگزین رنگ‌آمیزی دیوار مورداستفاده قرار می‌گیرد، کاغذدیواری است. حسن بزرگ کاغذدیواری نسبت به رنگ، تنوع طرح‌های آن است. این گزینه در انواع لوکسش می‌تواند، پوشش مناسب‌تری برای سالن‌های غذاخوری با میهمانان رسمی باشد. استفاده از کاغذدیواری با طرح‌های کلاسیک و طبیعت، در کنار دیوارهای رنگ‌شده یا آجرهای تزئینی نیز یک ایده جدید و امروزی است.

انتخاب سبک

در یک سالن غذاخوری کلاسیک، شاهد گچ‌بری‌های متعدد روی دیوارها، انواع آرک و قوس، به‌ویژه در قسمت ورودی، پنجره‌های پرزرق­ وبرق و پیچیده در طراحی و مواردی ازاین‌دست هستیم. این در حالی است که یک سالن غذاخوری مدرن، هرچه بیشتر به سمت مینیمال شدن، پیش می‌رود تا جایی که بیشتر، شاهد گوشه‌های صاف، تیز، ساده و به‌دوراز تزئینات شناخته‌شده در آن هستیم. همچنین پنجره‌ها نیز مربع یا مستطیل‌های ساده‌ای هستند که زیبایی‌شان را بیشتر مدیون طراحی و تناسبات حساب‌شده هستند. در این مورد نیز باید سلیقه و نوع کاربری خود را مدنظر قرار داده و با توجه به آن‌ها، یکی از این سبک‌ها یا ترکیبی از آن‌ها را انتخاب کنید. علاوه بر این دو سبک، می‌توانید از دیگر سبک‌ها مانند سنتی ایرانی و روستایی نیز بهره ببرید.

ساخت فضای استوریج

فضای استوریج یا کمد، فضایی است که از آن برای نگهداری ظرف و ظروف و دیگر لوازم ضروری سالن غذاخوری استفاده می‌شود. حتی می‌توان از این فضا برای نگهداری نوشیدنی نیز استفاده کرد. در هنگام بازسازی خانه می‌توانید، این فضا را با تغییراتی در دیوار و درواقع با بنایی، ایجاد کرده و برای آن، درب مناسبی انتخاب کنید. در غیر این صورت، می‌توانید آن را به‌صورت خارجی یا اکسترنال در گوشه‌ای از سالن با تعبیه یک کمد، فراهم کنید.

گرمایش و سرمایش سالن غذاخوری

در بازسازی خانه ، گرمایش و سرمایش سالن غذاخوری به اشکال مختلفی می‌تواند، هدف بازسازی قرار بگیرد. پیش از هر چیز تلاش کنید که سطوح این سالن را ازنظر گرمایی، عایق‌بندی کنید. این کار با عایق کردن پنجره‌ها، دیوارها و کف‌پوش انجام می‌شود. بهترین گزینه برای گرمایش و سرمایش سالن غذاخوری، استفاده از اسپیلیت است. این وسیله، فضایی از کف سالن را اشغال نکرده و هر دو وظیفه سرمایش و گرمایش را به‌خوبی، انجام می‌دهد. تعبیه شومینه نیز تقریبا با همه سبک‌های بازسازی خانه و سالن غذاخوری، سازگار است. البته، به‌طورکلی، بازسازی سیستم سرمایش و گرمایش در سالن غذاخوری، تابعی از بازسازی این سیستم‌ها در کل خانه خواهد بود.

خلاصه‌ای از بازسازی سالن غذاخوری

در یک خانه بزرگ و نسبتا لوکس معمولا سالن غذاخوری نیز یافت می‌شود. بازسازی سالن غذاخوری، به‌عنوان مرحله‌ای از بازسازی خانه ، نیازمند توجه به نکات خاصی است که کاربری این فضا را بهینه می‌کنند. مهم‌ترین اصلی که باید در بازسازی سالن غذاخوری به آن توجه کرد، نوع و میزان استفاده از آن است. این سالن، می‌تواند به‌صورت روزمره و برای سرو هر وعده غذایی توسط خانواده استفاده شود یا فقط در مواقع خاص و برای مهمانان رسمی، مورداستفاده قرار بگیرد. در بازسازی سالن غذاخوری، مانند بسیاری از مراحل بازسازی خانه ، انتخاب هوشمندانه و بهینه کف‌پوش و دیوارپوش، نور، رنگ و سیستم سرمایش و گرمایش، از مهم‌ترین اقداماتی هستند که باید انجام شوند.


موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طراحی دکوراسیون داخلی با سنگ و شیشه
دو شنبه 8 فروردين 1401 ساعت 14:49 | بازدید : 63 | نویسنده : admin | ( نظرات )

طراحی دکوراسیون داخلی

مواد مختلفی برای طراحی دکوراسیون داخلی به کار می‌روند. هرکدام از این مصالح، خاصیت بصری خاص خود را داشته و شخصیتی متفاوت به خانه می‌دهند. دو مورد از مهم‌ترین این مصالح، سنگ و شیشه هستند. این دو، اگرچه جزء قدیمی‌ترین مصالح برای طراحی داخلی محسوب می‌شوند اما هنوز هم بسیار پرکاربرد بوده و با انواع سبک‌های مدرن و امروزی نیز سازگاری بالایی دارند. در این مقاله، ابتدا موارد استفاده از سنگ و سپس شیشه را در طراحی دکوراسیون داخلی خانه، بررسی می‌کنیم. درصورتی‌که قصد تغییر دکوراسیون خانه خود را دارید، مطالعه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

استفاده از سنگ در طراحی دکوراسیون داخلی

سنگ، به‌خصوص از نوع طبیعی آن، از بادوام‌ترین و زیباترین عناصری است که می‌توان در طراحی داخلی به کار برد. این ماده، می‌تواند به‌خوبی در خانه تضاد ایجاد کند و بافت و رنگ بخشی از آن را عوض کند. دیگر ویژگی بارز سنگ این است که هیچ دو قطعه‌ای از آن شبیه به یکدیگر نیستند. از پرکاربردترین سنگ‌هایی که یک طراح دکوراسیون می‌تواند در کار خود به کار ببرد، تراورتن، اونیکس، کوارتز، مرمر و گرانیت هستند. با این مقدمه، مهم‌ترین کاربردهای سنگ در طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌های امروزی را شرح می‌دهیم.

دیوار

استفاده از سنگ در دیوار خانه، یک ایده قدیمی است. در گذشته چه در خانه‌های لوکس و چه در خانه‌های معمولی، چنین استفاده‌ای از سنگ، مرسوم و تنها تفاوت خانه­ ها در نوع سنگ بوده است. سنگ‌های طبیعی، صیقلی و درخشان، جلوه‌ای بسیار لوکس به دیوار می‌دهد. البته، باید دقت داشت که یک دیوار سنگی تنها در کنار دیوارهای معمولی، جلوه و زیبایی خود را به‌خوبی نشان می‌دهد. دیوار کنار شومینه، دیوار پشت میز تلویزیون و دیوارهای آشپزخانه می‌توانند گزینه‌های خوبی برای دیوار سنگی باشند. همچنین، سنگ، بهترین گزینه برای پوشش دیوارهای سرویس بهداشتی و حمام است. علاوه بر زیبایی و درخشندگی سنگ، به‌راحتی قابل نظافت است و ازنظر مقاومت در برابر رطوبت از دیگر مصالح، بسیار بهتر عمل می‌کند.

کف پوش

بیشتر خانه‌های امروزی، کفپوش سنگی دارند. دلیل آن هم مقاومت و دوام بالای سنگ در عین زیبایی آن است. طرح‌های غنی و منحصربه‌فرد هر تکه سنگ در کنار یکدیگر، بافت بصری خاصی به کف خانه می‌دهند که با دستیابی به آن با مصالح دیگر، چندان ممکن نیست. برعکس دیوار، می‌توان همه جای کف خانه را با سنگ، پوشش داد. از مرغوب‌ترین سنگ‌هایی که برای این منظور استفاده می‌شوند، گرانیت و مرمر هستند. از دیگر مزایای استفاده از سنگ برای پوشش کف خانه، موارد زیر هستند:

  • مقاومت در برابر رطوبت و گرما
  • قابلیت هماهنگی بالا با گرمایش از کف
  • نظافت آسان
  • بازتاب نور از سقف

لوازم داخلی

هرچه در خانه از لوازم داخلی ساخته‌شده از سنگ، بیشتر استفاده شود، فضا و سبک آن لوکس‌تر خواهد شد. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه که در طراحی دکوراسیون داخلی آن، می‌توان از لوازم سنگی استفاده کرد، سرویس بهداشتی و حمام است. روشویی، وان و دیگر لوازمی که در این مکان به کار می‌روند را می‌توان از سنگ‌های مرغوب و در رنگ‌های مختلف، تهیه کرد. همچنین در آشپزخانه نیز سینک، کانترها و شلف­ های سنگی، جلوه‌ای تمیز و مدرن به آن خواهند داد. امروزه حتی استفاده از میز ناهارخوری، میز جلو مبلی و مبلمان سنگی نیز یک ایده جدید در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود.

لوازم تزئینی

شاید لوازم تزئینی، حجم اندکی از طراحی دکوراسیون داخلی را به خود اختصاص دهند اما نقش بسیار مهمی در آن دارند. استفاده از انواع مجسمه سنگی، یکی از شناخته‌شده‌ترین ایده‌ها برای استفاده از سنگ در طراحی داخلی است. امروزه، حتی افراد با پی بردن به خواص انرژیکی سنگ‌ها از تکه‌های خام سنگ نیز در دکوراسیون داخلی خود استفاده می‌کنند. انواع آباژور، گلدان، جای شمع و غیره نیز دیگر لوازم تزئینی هستند که می‌توانند از سنگ ساخته‌شده و در دکوراسیون داخلی ، مورداستفاده قرار بگیرند.

استفاده از شیشه در طراحی دکوراسیون داخلی

شیشه، یکی از پرکاربردترین مصالح در معماری داخلی است. انواع متعدد این ماده در رنگ و طرح‌های متنوع در مکان‌های مختلف خانه از آشپزخانه گرفته تا سرویس بهداشتی به کار می‌روند. در این بخش، نمونه‌هایی از کاربرد شیشه در طراحی دکوراسیون داخلی را بررسی می‌کنیم.

شیشه طرح دار یا بافت دار

همان‌طور که از نام آن پیداست، این شیشه دارای طرح‌ها و تزئیناتی است و کاربرد آن با توجه به این ویژگی، تعریف می‌شود. این نقوش، می‌توانند رنگی، هندسی یا یک الگوی تکرارشونده باشند. بیشترین کاربرد این شیشه در طراحی دکوراسیون داخلی در فضاهایی است که نیاز به حریم خصوصی دارند چراکه بافت روی آن، مانع از دید مستقیم می‌شود. سرویس‌های بهداشتی، از اصلی‌ترین جاهایی هستند که از این شیشه در آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین، می‌توان از آن، به‌عنوان جداکننده فضا نیز استفاده کرد.

شیشه اسپندرال

این شیشه، ضخیم، مات و بازتابنده نور است. کاربرد اصلی آن در نمای ساختمان و به‌منظور پوشش قسمت‌هایی است که ظاهر زیبایی ندارند. همچنین از کاربردهای تزئینی آن، می‌توان به پوشش کابینت‌ها، دیوارهای آشپزخانه و نورگیرهای سقفی اشاره کرد. این شیشه می‌تواند، به‌صورت یک تا چند جداره تولید شود و ازنظر مقاومت در برابر ضربه، پنج برابر قوی‌تر از شیشه‌های معمول است.

شیشه رنگی

یکی از زیباترین شیشه‌هایی که در طراحی دکوراسیون داخلی به کار می‌رود، شیشه‌های رنگی هستند. این شیشه، در خانه‌های ایرانی، حضوری دیرینه دارد و امروزه نیز در نقاط مختلف دنیا از آن استقبال می‌شود. شیشه رنگی در انواع رنگ‌های سرد و گرم می‌تواند، به‌عنوان تزئین درب و دیوارهای داخلی خانه به کار برود. همچنین، می‌توان از آن به‌عنوان یک دیواری شیشه‌ای نیز به‌تنهایی استفاده کرد. این شیشه، نور را از خود عبور نمی‌دهد. بنابراین، برای خانه‌هایی که در فصل تابستان با ورود بیش‌ازاندازه نور به خانه مواجه هستند، مناسب است. از شیشه رنگی می‌توان در سرویس بهداشتی نیز به‌منظور جدا کردن فضای دوش، استفاده کرد.

شیشه رفلکتیو یا انعکاسی

یکی از بهترین گزینه‌ها برای پنجره خانه، شیشه رفلکتیو است. این شیشه، علاوه بر اینکه در طول روز، مانع از دید مستقیم به داخل خانه می‌شود، بازگرداننده نور خورشید است. بنابراین، در مناطق گرم­سیر، به‌ویژه در فصل تابستان، به‌عنوان یک راه‌حل برای کاهش مصرف انرژی خانه، مطرح می‌شود. این شیشه برای انعکاس گرما از یک روکش فلزی در رنگ‌های مختلف، بهره می‌برد.

دیگر انواع شیشه در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

شیشه ساتن، یکی دیگر از انواع شیشه است که به شیشه حریم خصوصی نیز معروف است و دید بسیار کمی دارد. از این شیشه می‌توان به‌عنوان درب، استفاده کرد. شیشه سکوریت یا سکیوریتی نیز کاربردهای بسیار خاصی در طراحی دکوراسیون داخلی مانند درب‌های شیشه‌ای، شیشه میز مبلمان و میز تلویزیون، دارد. نوع دیگری از شیشه که می‌تواند کاربری خاصی داشته باشد، شیشه آکوستیک است که به‌خوبی می‌تواند، انواع نویز و صدا را جذب کرده و برای استودیوهای خانگی موسیقی، یک گزینه ایده ­آل است.

سخن آخر

یک طراح دکوراسیون از مصالح مختلفی برای اجرای طرح‌ها و ایده‌های خود استفاده می‌کند که شیشه و سنگ، دو مورد از مهم‌ترین آن‌ها هستند. از سنگ، به‌منظور پوشش دیوار، کف، لوازم داخلی و لوازم تزئینی استفاده می‌شود. از مزایای این ماده، زیبایی، درخشش، نظافت آسان و مقاومت بسیار بالاست. شیشه نیز انواع مختلفی مانند رنگی، طرح­ دار، اسپندرال، رفلکتیو و سکوریت دارد. این ماده، علاوه بر پنجره‌های خانه می‌تواند به‌عنوان یک جداکننده فضا و یا یک عنصر تزئینی در طراحی دکوراسیون داخلی و در نقاط مختلف خانه، مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و فضای نشیمن به کار برود.


موضوعات مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازسازی خانه های کلنگی و قدیمی
دو شنبه 8 فروردين 1401 ساعت 14:12 | بازدید : 55 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

اگر می خواهید که عمر مفید خانه تان بیشتر شود باید در تمام مدتی که در آن زندگی می کنید به درستی از آن مراقبت کنید و تعمیرات لازم را انجام دهید. انجام به موقع تعمیرات و رسیدگی به تاسیسات، عمر مفید بنا را افزایش می دهد ولی با وجود همه این اقدامات، همه خانه ها پس از چند سال استفاده، تبدیل به یک ملک قدیمی می شوند که یا باید به صورت اساسی بازسازی شوند و یا تخریب شده و خانه جدیدی به جای قبلی ساخته شود. خانه های کلنگی از آن دست خانه های قدیمی هستند که عمری بیش از 30 سال دارند و معمولا این خانه ها تخریب و به جای آن ها خانه جدید یا آپارتمانی لوکس ساخته می شود با این وجود برخی از این خانه های کلنگی از لحاظ ساختاری وضعیت خوبی دارند و ساکنین آن ها تمایل دارند با حفظ بافت قدیمی خانه و ایجاد تغییراتی در آن، خانه را همچنان قابل سکونت نگه دارند و عملیات بازسازی خانه را بر روی آن اجرا می کنند.

چرا خانه کلنگی؟

علت انتخاب این نام برای این سبک خانه ها این است که بیشتر آن ها دیگر غیر قابل سکونت هستند و با استفاده از ابزاری مثل کلنگ باید تخریب شوند و خانه جدیدی جایگزین آن ها شود. قیمت این خانه ها معمولا بسیار ارزان تر از خانه های دیگر است چرا که بنای آن تقریبا غیر قابل استفاده است و تنها زمین این خانه دارای ارزش است. البته با این همه برخی از افراد اقدام به خرید خانه های کلنگی می کنند و با بازسازی خانه به روش های کاملا اصولی خانه را همچنان قابل سکونت نگه می دارند. با استفاده از متریال جدید و ایجاد تغییرات اصولی و مهندسی می توان خانه کلنگی را تبدیل به یک خانه زیبا و دوست داشتنی کرد.

اهمیت بازسازی خانه کلنگی به صورت کاملا اصولی

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد خانه های کلنگی در هنگام بازسازی خانه، به توجه بیشتر و عمیق تری به جزئیات نیاز دارند. در خانه های کلنگی باید تمام تاسیسات تعویض شوند و جای خود را به تاسیسات جدید و به روز تر بدهند که دیگر نگرانی بابت تخریب آن ها وجود نداشته باشد. تاسیسات خانه شامل؛ لوله کشی آب و فاضلاب، لوله کشی گاز، سیم کشی برق، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و تهویه می شود. دیوار هایی که دچار آسیب جدی هستند تعمیر شوند و تمامی در ها و پنجره ها، کفپوش ها و دیوار پوش ها تغییر کنند و نمونه های جدید به جای آن ها استفاده شود.

هزینه های بازسازی خانه کلنگی

قطعا هزینه های بازسازی در خانه های کلنگی و خیلی قدیمی بیشتر از خانه هایی است که عمر کمتری دارند و قطعا هزینه بازسازی خانه کلنگی کمتر از خرید یک خانه نوساز و جدید است. بنابراین باید با توجه به هدف خود و نوع بهره وری از خانه تان انتخاب کنید که کدام راه حل برای شما منطقی تر و مقرون به صرفه تر است.

بازسازی خانه کلنگی به کمک کارویس

تیم کارویس همواره در تلاش است تا با رعایت استانداردها، نکات ایمنی، استفاده از متریال مرغوب، نیروی کار ماهر، مهندسان و معماران با سابقه و نهایتا مسئولیت پذیری بالا پروژه های ساختمانی خود را به اتمام برساند و مشتریان خود را از خدمات ارائه شده خشنود گرداند. بازسازی خانه های کلنگی نیز یکی از خدماتی است که تیم کارویس به مشتریان خود ارائه می دهد و به خوبی نیز از پس آن بر می آید.

 

موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 4
:: بازدید سال : 15
:: بازدید کلی : 1932