نقاشی نمای بیمارستان ها
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نقاشی نمای بیمارستان ها
یک شنبه 22 خرداد 1401 ساعت 12:31 | بازدید : 32 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نقاشی نما

نقاشی نما برای تمامی ساختمان‌های اداری، خدماتی، مسکونی، تجاری و ... توصیه می‌شود. وقتی که ظاهر نمای ساختمان کهنه و رنگ‌پریده باشد، قطعاً به نقاشی دوباره نیاز پیدا می‌کند. در این شرایط باید با کمک اکیپ مخصوص خدمات در ارتفاع، اقدام به نقاشی دوباره نما کنید. حال در این مقاله قصد داریم تا با شما درباره نقاشی نما بیمارستان صحبت کنیم. به نظرتان اینکه یک ساختمان کاربرد بیمارستان دارد، چه محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند؟ چطور باید نقاشی نما در این شرایط انجام شود؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره نقاشی روی نمای بیمارستان را بدانید.

لزوم نقاشی نما بیمارستان

اگر بخشی از مدیریت بیمارستان هستید و درباره نقاشی مجدد نمای ساختمان بیمارستان تصمیم‌ می‌گیرید، باید خودتان را به جای بیمار بگذارید. بیمار به نظرتان به‌دنبال چه بیمارستانی می‌گردد؟ خب در وهله اول پیش از آنکه تخصص پزشکان و تجهیزات مدرن و امروزی داخل بیمارستان را ببیند، چشمش به نمای بیرونی ساختمان بیمارستان می‌افتد. وقتی که نمای ساختمان کهنه باشد، قطعاً بیمار به آن اعتماد نمی‌کند. در حقیقت بیرون ساختمان است که باعث می‌شود بیمار و مراجعه‌کننده، حس بهتری به خدمات شما پیدا کند. پس می‌توان گفت اولین گام برای آنکه یک بیمار، بیمارستان را برای مراجعه خود انتخاب کند، ظاهر ساختمان بیمارستان است. پس از آن نوبت به فضای داخلی، تجهیزات، نظافت و بهداشت و البته متخصصان بیمارستان می‌رسد.

انتخاب رنگ مناسب و آرامش‌بخش

حال که تصمیم به نقاشی نما ساختمان بیمارستان گرفته‌اید، در گام اول باید در انتخاب رنگ دقت کنید. معمولاً بهتر است از رنگ‌های روشن در ساختمان بیمارستان استفاده شود که ظاهری آرامش‌بخش دارند. برای مثل رنگ‌های آبی روشن می‌توانند گزینه مناسبی برای نمای بیرونی ساختمان بیمارستان باشند. پس در صورتی که قصد رنگ کردن نمای بیرون ساختمان، بهتر است در وهله اول توجه داشته باشید که این رنگ باید حس آرامش را در وجود بیماران و مراجعه کنندگان ایجاد کند. بهتر است از رنگ‌هایی که روی اعصاب تأثیر منفی می‌گذارند، همانند قرمز، مشکی یا زرد استفاده نکنید. در عین حال رنگ‌های گلبهی و آبی یا حتی سفید ساده گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شوند.

نقاشی نما بیمارستان باید با سرعت انجام شود

نقاشی نما ساختمان بیمارستان باید با سرعت بیشتری در مقایسه با پروژه‌های دیگر انجام شود. بیمارستان به‌صورت روزانه صدها مراجعه‌کننده دارد. وجود شرایط نقاشی ممکن است شرایط خدمت‌رسانی به بیماران را با اختلال مواجه کند. به همین خاطر بهتر است به‌دنبال روش‌هایی باشید که سرعت اتمام پروژه را افزایش می‌دهند. برای مثال ترجیحاً بهتر است فقط فصل تابستان را برای نقاشی نما انتخاب کنید. در فصل تابستان به‌دلیل کاهش رطوبت هوا و افزایش تابش خورشید، رنگ بهتر خشک می‌شود. به این ترتیب پروژه با سرعت بیشتری به پایان می‌رسد. البته در نظر داشته باشید که می‌تواند با کمک استفاده از رنگ مناسب، به سرعت خشک شدن و پایان یافتن پروژه نیز کمک کنید. برای مثال رنگ‌های اکریلیک که از آب به‌عنوان حلال استفاده می‌کنند، سرعت خشک شدن مناسبی دارند. به همین خاطر سریع‌تر از مابقی رنگ‌ها خشک می‌شوند و این موضوع در پروژه بیمارستانی تأثیر بسیاری دارد.

بوی رنگ نباید آزاردهنده باشد

همان طور که می‌دانید، رنگ بوی نامطبوعی دارد. این رنگ روی سیستم تنفسی می‌تواند تأثیر بگذارد. برخی افراد نیز هستند که به این بو حساسیت دارند. از طرف دیگر افرادی که در بیمارستان حضور دارند، معمولاً دارای مشکلات و بیماری‌های متعدد هستند. در نتیجه بوی رنگ می‌تواند باعث ایجاد حالت تهوع یا مشکلات تنفسی در آن‌ها شود. به همین خاطر باید به فکر یک راهکار برای این موضوع باشید. در حقیقت بیشتر بوی رنگ به‌خاطر وجود حلالی است که در رنگ استفاده می‌کنند. رنگ‌های روغنی معمولاً از حلال تینر استفاده می‌کنند. این حلال بوی نامطبوع و بسیار فراری دارد و به همین خاطر تمام فضا را بوی آن می‌گیرد. برای حل کردن این مشکل، می‌توانید به سراغ رنگ‌های جایگزین همانند رنگ‌های اکریلیک بروید. این رنگ‌ها بر پایه آب هستند و نیازی به حلال‌های آلی همانند تینر ندارند. به همین خاطر دارای بوی بسیار کمتری هستند و در نتیجه بوی فرآیند نقاشی نما اصلاً آزاردهنده نخواهد بود. حتماً باید شرایط بیماران را در نقاشی نما بیمارستان در نظر بگیرید.

برای رعایت ایمنی مراجعان و بیماران، از روش داربست استفاده نکنید

روش‌های مختلفی برای دسترسی به نما و نقاشی آن وجود دارد. رایج‌ترین روش، روش داربست است. در این روش روی نمای ساختمان داربست بسته می‌شود. سپس در هر بخش یک تکه الوار قرار می‌دهند و روی آن می‌ایستند. این روش خطرات مخصوص به خود را دارد. برای مثال امکان سقوط اجسام یا حتی سقوط الوار، تکه‌هایی از داربست و حتی افرادی که روی داربست مشغول کار هستند وجود دارد. به همین خاطر توصیه می‌شود که برای رعایت ایمنی بیشتر مراجعان، از پیمانکارانی کمک بگیرید که به جای روش داربست، از روش راپل برای دسترسی به نما استفاده می‌کنند. این روش بسیار سریع، ایمن و بدون خطر است. به همین خاطر می‌تواند گزینه مناسبی برای نقاشی ساختمان بیمارستان باشد. به‌صورت کلی می‌توان گفت که نقاشی نما بیمارستان باید ظرافت و سرعت بیشتری انجام شود. به همین خاطر بهتر است پروژه نقاشی روی نمای بیمارستان را به پیمانکاران خبره و حرفه‌ای واگذار کنید.

نقاشی نمای بیمارستان ها




موضوعات مرتبط: نقاشی و رنگ آمیزی نما , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 130
:: باردید دیروز : 61
:: بازدید هفته : 222
:: بازدید ماه : 222
:: بازدید سال : 236
:: بازدید کلی : 2153