نقاشی نمای ساختمان ها و اماکن عمومی
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نقاشی نمای ساختمان ها و اماکن عمومی
دو شنبه 16 خرداد 1401 ساعت 10:46 | بازدید : 73 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نقاشی نما

هر ساختمانی که نمایی از جنس، سنگ، آجر و یا سیمان داشته باشد نیاز به نقاشی نما دارد. بنابراین شما می توانید نمای ساختمان های خود را با این جنس نما، نقاشی کنید. اغلب ساختمان هایی که ارتفاع یا مساحت زیادی دارند، مثل برج ها یا ساختمان هایی که به عنوان اماکن عمومی شناخته می شوند از نما های پر هزینه و یا سنگین مثل سنگ مر مر استفاده نمی کنند و بیشتر جنس نماهای آن ها از سیمان است. برای اینکه این ساختمان ها از حالت سادگی خارج شوند و همینطور از نمای آن ها در برابر عوامل ساینده و تخریب کننده تا حدودی محافظت شود، بهترین گزینه نقاشی نما آن ها است. در ادامه مقاله به توضیحاتی درمورد نقاشی نمای ساختمان های عمومی می پردازیم و نکات مهمی را درباره آن ها ذکر می کنیم.

نقاشی نمای ادارات و سازمان ها

اداره ها و سازمان های بزرگ محل تردد افراد زیادی هستند و همینطور اداره ها نشانه های کوچکی از دولت و مشاغل یک کشور هستند. پس بهتر است که ظاهر آن ها نیز تمیز و پاکیزه باشد تا افرادی که به آن جا مراجعه می کنند و یا از آن جا عبور می کنند حس خوبی نسبت به آن سازمان یا اداره داشته باشند. تمیز بودن ساختمان ها چهره شهر را زیبا تر می کند. اما برای رنگ آمیزی نمای ساختمان ادارات و یا شارژ رنگ نمای آن ها به سرعت عمل بیشتری وجود دارد چون اماکن عمومی همانطور که از نام آن ها پیدا است محل رفت و آمد افراد هستند و نقاشی نما اگر به طول بینجامد سبب آزار رسیدن به افراد می شود. بهتر است نقاشی نمای ادارات در ساعات غیر کاری و غیر اداری و روز های تعطیل انجام شود.

نقاشی نما بیمارستان ها، درمانگاه ها و کلینیک ها

بحث رنگ آمیزی نمای ساختمان بیمارستان ها و یا مراکز درمانی مثل کلینیک های پزشکی کمی با نقاشی نمای بقیه ساختمان ها متفاوت است. از آن جایی که رنگ و مواد به کار رفته در نقاشی نما شیمیایی و دارای بو هستند، طولانی شدن زمان نقاشی نمای بیمارستان ها و مراکز درمانی برای بیماران مشکل ساز است . از سمت دیگر رفت و آمد افراد به محیط های این چنینی بسیار زیاد است و وجود ابزار و تجهیزات رنگ آمیزی عبور و مرور را برای افراد سخت می کند. پس با این حال باید شرکت یا تیمی که کار نقاشی نمای این ساختمان ها را بر عهده می گیرد، سرعت عمل بسیار بالایی در انجام پروژه داشته باشد.

نقاشی نمای مدارس و مهد کودک ها

انجام کار رنگ آمیزی نمای ساختمان مدارس دارای یک تفاوت بسیار بزرگ با دیگر اماکن عمومی است، این تفاوت در نحوه نقاشی وداشتن دانش روانشناسی رنگ ها است. از آن جایی که مدارس محل تحصیل و رفت و آمد کودکان و نوجوانان هستند باید از رنگ های شاد و انرژی بخش برای نقاشی نمای مدارس و مهد کودک ها استفاده کرد. علاوه بر نقاشی نما تیم مورد نظر باید توانایی طراحی شخصیت های کارتونی و غیر کارتونی و اشکال مختلف بر روی دیوار را داشته باشد. نقاشی نمای ساختمان مدارس بسیار مهم است پس انجام آن را به یک گروه متخصص بسپارید تا از نتیجه کار راضی باشید.

نقاشی نمای استخر ها و سالن های ورزشی

برای نقاشی نمای ساختمان هایی که مربوط به حوزه ورزش است باید از رنگ هایی استفاده شود که انرژی بخش باشد و نشان دهنده ورزشی بودن آن ساختمان باشد. مثلا برای استخر از رنگ آبی و سفید و یا آرت هایی مثل قطرات آب یا آبشار بر روی دیوار استفاده شود. در باشگاه های ورزشی نیز از رنگ های گرم و طرح هایی مثل وزنه یا فردی ورزشکار بر روی دیوار استفاده شود.

نقاشی نمای ساختمان دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی

تمیز بودن فضای دانشگاه ها یا مراکز علمی که در واقع فضای علمی و پژهشی هستند، جلوه بهتری به محیط های علمی می دهند. تمیز بودن همیشه نشانی از شخصیت است. پس چه بهتر که مکانی که محل حضور شخصیت های والای علمی است، تمیز و پاکیزه باشد. معمولا رنگ دیوار همچین مکان هایی به رنگ سفید است.

رنگ آمیزی و نقاشی نمای ساختمان ها و اماکن عمومی در نگاهی اجمالی

با توجه به اطلاعاتی که این مقاله در اختیار شما قرار داده است، به راحتی می توانید تیم مورد نظر خود را انتخاب کنید و از آن ها توقعات به جا داشته باشید. انجام کار نقاشی ساختمان سختی های مخصوص به خود را دارد پس وجود تیم حرفه ای با تجهیزات کامل و متریال مرغوب بسیار مورد اهمیت است. برای انتخاب این تیم باید به خوبی تحقیق کنید و از میان تیم های موجود با کیفیت ترین آن ها را انتخاب کنید. مراحل نقاشی نما در همه موارد ذکر شده یکسان است، مگر در شرایط خاص و استثنا که در آن صورت کارشناسان پس از تشخیص با رعایت شرایطی پروژه را به خوبی انجام می دهند.

نقاشی نمای ساختمان ها و اماکن عمومی




موضوعات مرتبط: نقاشی و رنگ آمیزی نما , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 223
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 482
:: بازدید ماه : 482
:: بازدید سال : 496
:: بازدید کلی : 2413