نمای شیشه ای در بازسازی خانه
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نمای شیشه ای در بازسازی خانه
یک شنبه 21 آذر 1400 ساعت 10:17 | بازدید : 56 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

شیشه ها همواره نقش تعیین کننده ای در زیبایی و ساخت ساختمان ها در گذشته تا به امروز داشته اند. استفاده از شیشه های رنگی در معماری سنتی ایران به عنوان یکی از بهترین طراحی های معماری آن زمان، رایج بوده است. پس از شروع قرن بیستم نیز استفاده از شیشه در طراحی نما به عنوان یک سبک مدرن جایگاه خود را در بین طراحی های مدرن پیدا کرد. این روز ها نیز تلفیق معماری سنتی و مدرن نیز می تواند ایده جذابی برای افزایش زیبایی های بصری ساختمان شما باشد. اگر خانه شما یک خانه قدیمی با معماری خسته کننده است می توانید در زمان بازسازی خانه خود با تغییر سبک نما و استفاده از شیشه در نما یک تغییر بزرگ و جذاب در ساختمان خود ایجاد کنید.

پیشرفت تکنولوژی سبب شده است که شیشه های دو جداره جای شیشه های قدیمی و تک جداره را بگیرند. علت استفاده زیاد از شیشه های دو جداره عایق صدا و دما بودن این شیشه هاست که یک مزیت فوق العاده برای زندگی در شهر های شلوغ و پر سر و صدا محسوب می شود. این شیشه ها اجازه خروج هوای سرد یا گرم خانه به بیرون را نمی دهد. شیشه در قرن بیستم به عنوان یک سبک معماری مدرن مورد علاقه بسیاری از مردم قرار گرفت و تبدیل به یک نمای لوکس در دوران خود شده است. نمای شیشه ای میزان بار و وزنی که ساختمان متحمل می شود را کم می کند و حداکثر میزان روشنایی و استفاده از نور طبیعی را در اختیار شما می گذارد.

مجموعه کارویس با سال ها تجربه در زمینه بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی به همراه یک تیم حرفه ای و مجرب اطلاعات لازم جهت بازسازی خانه و انتخاب متریال و سبک مورد نظرتان را به شما می دهد تا با آرامش خاطر و دقت بالا عملیات بازسازی خانه خود را انجام دهید و بدون هیچ نگرانی خانه جدید خود را تحویل بگیرید. زندگی در یک خانه مدرن و زیبا به همراه کیفیت بالا هدیه ای است که کارویس پس از بازسازی خانه به شما می دهد.




موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 208
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 467
:: بازدید ماه : 467
:: بازدید سال : 481
:: بازدید کلی : 2398