نماشویی ساختمان های قدیمی و فرسوده
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نماشویی ساختمان های قدیمی و فرسوده
چهار شنبه 19 مرداد 1401 ساعت 10:48 | بازدید : 34 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

نمای ساختمان ها دائما در معرض آلودگی های محیطی هستند و آنچنان تفاوتی نمی کند که این ساختمان نوساز یا قدیمی ساز باشد، به هر حال آلودگی بر چهره آن می نشیند و ظاهر آن را زشت می کند. اما سوالی که از لحاظ منطقی ایجاد می شود این است که، آیا نماشویی ساختمان های قدیمی و فرسوده ارزشی دار یا خیر؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید بدانید که این شما هستید که در ابتدا برای ساختمان خود تصمیم می گیرید. اما با این حال بهتر است که پیش از اقدام به هر کاری از متخصصان این حوزه نیز مشورت بگیرید. برای مثال تیم های نماشویی ساختمان همیشه کارشناسانی برای بررسی نما و قیمت گذاری دارند که شما می توانید از آن ها کمک بخواهید.

شرایط شستشوی نمای ساختمان های قدیمی

نکته مهم دیگر برای نماشویی ساختمان چه از نوع جدید و چه از نوع نوساز پیدا کردن شرکت هایی است که صادقانه و با مسئولیت پذیری بالا در کنار شماباشند. مجموعه کارویس پس از بررسی کارشناسی نمای ساختمان به شما اعلام می کند که این نما ارزش نماشویی دارد و یا به خدمات دیگر نیازمند است. این نکته بسیار مهم است که متخصصان شما را به صورت سودمند راهنمایی کنند و صرفا به فکر منافع خودشان نباشند. در برخی موارد نماشویی چاره کار ساختمان نیست و ساختمان نیاز به تعویض نما یا رنگ آمیزی و تعمیرات دارد. در موارد دیگری نیز ساختمان به حدی کهنه و فرسوده است که نماشویی آن توجیه مالی و اقتصادی برای صاحب خانه ندارد و بهتر است که اصلا انجام نشود. توضیح همه این موارد، بر عهده کارشناسان نماشویی و شستشوی نمای ساختمان است. ساختمان های قدیمی و نسبتا فرسوده اگر قابل نماشویی باشند، باید با دقت و حوصله بسیار نماشویی شوند چرا که امکان تخریب یا آسیب جدی در ان ها وجود دارد. ساختمان های قدیمی معمولا تعداد طبقات کمی دارند بنابراین روش داربست برای آن ها مناسب است اما اگر امکان اجرای مراحل راپل و طناب نیز وجود داشته باشد، کار با طناب راحت تر و سودمند تر است. استفاده از بالابر پر هزینه است و برای ساختمان های قدیمی ارزش هزینه های زیاد وجود ندارد.

مجموعه خدمات ساختمانی و نماشویی کارویس

تیم کارویس به علت صداقت و شفافیت بالا در ارائه خدمات همیشه مورد توجه مشتریان خود بوده است. تیم کارویس به صورت کاملا تخصصی به شما مشاوره می دهد و اگر نمای ساختمان شما نیازبه نماشویی نداشته باشد آن را به صراحت اعلام می کند و در موارد دیگر نیز با جزییات به مشتریان خود توضیح می دهد که آن ها بتوانند با آگاهی کامل انتخاب کنند.

نماشویی ساختمان های قدیمی و فرسوده



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 238
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 497
:: بازدید ماه : 497
:: بازدید سال : 511
:: بازدید کلی : 2428