نماشویی نمای ساختمان های مسکونی
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نماشویی نمای ساختمان های مسکونی
دو شنبه 10 مرداد 1401 ساعت 11:24 | بازدید : 26 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

محل سکونت شما، آیینه ای از سلیقه، علایق و میزان فرهنگ اجتماعی شما است که نمای آن اولین نقطه عطف این موضوع است. بنابراین طراحی نمای ساختمان های مسکونی اهمیت زیادی دارد و استفاده از طرح و متریال مناسب اولین گام برای زیبا نشان دادن یک ساختمان است. اما نمای ساختمان هر چقدر که زیبا باشد پس از مدتی با توجه به آلوده بودن هوا و محیط، کثیف می شود و کثیف شدن نما ظاهر آن را بد می کند. نماشویی ساختمان وسیله ای است که با آن می توان این وضعیت را از بین برد و تمیزی را جایگزین آن کرد. برای اجرای نماشویی باید ابتدا یک تیم متخصص و متبحر پیدا کنید. پس از انتخاب تیم کار نماشویی با توجه به نوع نمای شما انجام می شود.

روش دسترسی به نمای ساختمان

ساختمان های مسکونی هم به صورت خانه های ویلایی و هم به شکل آپارتمان ساخته می شوند. بنابراین روش دسترسی به نما نیز بستگی به نوع بنا دارد، اما غالبا ساختمان های مسکونی آپارتمان های چند طبقه هستند که بهترین روش دسترسی به آن ها استفاده از طناب و راپل است. اما برای ساختمان هایی که تعداد طبقات آن کم است و ارتفاع زیادی ندارد می توان از داربست یا بالابر نیز استفاده کرد. استفاده از طناب نسبت به سایر روش ها برای نماشویی مناسب تر اسنت چرا که هزینه کمتری دارد و دسترسی آن نیز بیشتر است.

مواد شوینده مناسب نمای آپارتمان

همانطور که می دانید نمای ساختمان ها از جنس های مختلفی ساخته می شود و تیم های حرفه ای در نماشویی می دانند که هر جنس از نما نیاز به متریال مخصوص به خود دارد. بنابراین ابتدا باید شرکت ها نما را کارشناسی کنند و متناسب با جنس نما و میزان آلودگی یکی از انواع متریال شستشوی نما را انتخاب کنند. حتی میزان استفاده از این متریال و مقداری که با هم ترکیب می شوند در نماشویی ساختمان اهمیت دارد. برای اجرای این کار نیاز به پرسنل متخصص شرکت های نماشویی است پس این کار را به متخصصان بسپرید.

نماشویی ساختمان مسکونی با کارویس

مجموعه کارویس علاوه بر پروژههای بزرگ اداری و تجاری، پروژه های مربوط به ساختمان های مسکونی را نیز انجام می دهد و به همان اندازه که به سایر پروژه های بزرگ اهمیت می دهد، به پروژه های کوچک و ساختمان های مسکونی نیز اهمیت می دهد و نماشویی را با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

نماشویی نمای ساختمان های مسکونی



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 183
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 442
:: بازدید ماه : 442
:: بازدید سال : 456
:: بازدید کلی : 2373