شستشوی نما در زمستان
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
شستشوی نما در زمستان
سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت 9:47 | بازدید : 36 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی و شستشوی نما

در فصل زمستان هوای کلان شهر به مراتب آلوده تر و کثیف تر از فصل های دیگر است. هر چقدر هوا سرد تر باشد  میزان وزش باد و بارندگی کمتر باشد میزان گرد و غباری که بر روی ساختمان ها می نشیند بیشتر است. خاک تاثیرات بسیار بدی بر روی نمای ساختمان دارد و به مرور زمان باعث کدر شدن آن می شود. برای همین منظور شستشوی نما در زمستان از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است.

مزایای شستشوی نما در زمستان

اولین قسمتی از ساختمان که در نگاه اول به چشم می آید نمای آن است. هر چقدر نمای یک ساختمان شیک تر و تمیز باشد چهره زیباتری از ساختمان در ذهن بازدید کننده باقی می ماند و حس بهتری به سازه شما خواهد داشت. از همین رو انجام شستشوی نما کار بسیار حیاتی و مهمی است. اگر به شستشوی نما اهمیت ندهید و آن را به طور منظم انجام ندهید نمای ساختمان شما دچار ترک می شود همچنین در برخی از موارد ممکن است شکست اتفاق بیفتد. آلاینده های موجود در هوا به مرور زمان باعث می شود نمای ساختمان سنگین تر شود و به مرور زمان دچار ریزش شود. همان طور که اشاره شد در زمستان میزان این آلاینده ها به مراتب بیشتر است و نماشویی در زمستان از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

انواع نماشویی در زمستان

امروزه با توجه گسترش ابزار و تجهیزات مختلف برای هر کاری راه های مختلف و زیادی وجود دارد. شستشوی نما در زمستان هم از این قضیه پیروی می کند و برای این کار امروزه راه و روش های زیادی وجود دارد. سه روش وجود دارد که کاربرد بسیار زیادی دارد و بیشتر از آن ها استفاده می شود که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. جدید ترین روش برای انجام این کار نماشویی در زمستان با روش راپل است. در این روش از طنابی کمک می گیرند که اصطلاحا به آن راپل می گویند. در حال حاضر هر روزه ارتفاع ساختمان ها در حال افزایش است و روز به روز طبقات آن بیشتر می شود. به همین دلیل بهترین و کاربردی ترین روش استفاده از این طناب است. روش راپل نسبت به سایر روش ها دارای سرعت بسیار بیشتری است و به همین دلیل یک مزیت بسیار بزرگ دارد. پیش از ورود این طناب ها به بازار از داربست استفاده می شد. داربست نسبت به روش طناب نیازمند صرف هزینه های بالاتری است. همچنین داربست فضای بسیار زیادی را اشغال می کند از همین رو اکثر شرکت هایی که کار شستشوی نما در زمستان را انجام می دهند دیگر از این روش استفاده نمی کنند. این گزینه فقط برای سازه هایی مناسب است که برآمدگی سازه ها زیاد است و استفاده از طناب کار پیچیده تر و دشوار تری است. روش طناب راپل دارای امنیت به مراتب بالاتری است و کسی که این کار را می کند خطر کمتری تهدیدش می کند. روش سوم که در بعضی مواقع از آن استفاده می کنند استفاده از کمربند محافظ است که طرفداران خاص خودش را دارد.

تجهیزات مورد استفاده در شستشوی نما

کار شستشوی نما از تخصصی ترین کار ها در جهان است و فردی که این کار را انجام می دهد باید از تخصص و مهارت بالایی برخوردار باشد تا خطری او را تهدید نکند و دچار آسیب نشود. برای انجام نماشویی در زمستان به دلیل وزش شدید باد باید از احتیاط کرد و به شدت مراقب بود. برای بهتر شدن کار شستشوی نما بهتر از تجهیزات به روز و جدید که در دنیا عرضه می شود استفاده کرد تا کار از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. یکی از تجهیزاتی که در تمامی پروژه ها از آن استفاده می شود واترجت است. واترجت ها روز به روز در حال پیشرفت هستند و نسخه هایی با امکانات بیشتر در حال عرضه است. واترجت ها دارای مدل های مختلفی است که شاخص ترین ها آن ها عبارت اند از واترجت آب سرد و واترجت آب گرم و واترجت برقی و واترجت  موتور بنزینی و واترجت ثابت مرکزی و ده ها مدل دیگر با امکانات و ویژگی های مختلف. برای شستشوی نما های سیمانی و آجری و کامپوزیتی و شیشه ای و سنگی یک گزینه فوق العاده و کاربردی است این مورد.

قیمت شستشوی نما

برای تعیین قیمت شستشوی نما در زمستان نمی توان عدد ثابت و مشخصی را در نظر گرفت و عوامل مختلف و زیادی دخیل هستند در این موضوع که بهتر است در ادامه با ما همراه باشید تا با شاخص ترین موارد آشنا شوید. عمر نمای شما از مهم ترین و تاثیر گذار ترین موارد است. هر چقدر عمر نمای سازه شما بیشتر باشد در نماشویی باید انرژی و هزینه بیشتری صرف شود. از عوامل مهم و اثر گذار دیگر میزان کثیفی و آلاینده های موجود است.  این مورد تابعی از زمانی است که شما آخرین بار نمای خود را شستشو داده اید است. هر چقدر این بازه زمانی طولانی تر باشد میزان جرم و آلودگی های موجود در نما بیشتر خواهد بود و کار شستشوی نما سخت تر و هزینه برتر خواهد بود. اگر سنگ نمای شما نیاز به ترمیم داشته باشد باید به صورت جداگانه تقاضای آن را کنید و طبیعتا دارای هزینه متفاوت و مشخص دیگری است. از موارد دیگر است که بهتر است به آن در این مقاله اشاره کنیم روش و تجهیزاتی است که در روند کار از آن استفاده می شود است. هر چقدر از ابزار به روزتر و پیشرفته تری استفاده شود هم کیفیت کار بالاتر می رود و هم هزینه های بالاتر خواهد بود. امروزه افراد به زیبایی ساختمان خود اهمیت زیادی می دهند از همین رو تقاضا برای شستشوی نما در زمستان بسیار افزایش یافته است. از همین رو برخی افراد سودجو برای اینکه پول بیشتری کسب کنند اقدام به استفاده از مواد اولیه بسیار نامناسبی کرده اند. جالب است این افراد ادعا می کنند که مواد و تجهیزاتی که استفاده می کنند اصل است و به همین دلیل مبلغ به مراتب بیشتری را از مشتری دریافت می کنند و کیفیت کار هم بسیار پایین تر خواهد بود و ضرر اصلی را در این میان مشتری می کند. بهتر است این کار را به افراد متخصص بسپارید.

شستشوی نما در زمستان



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 227
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 486
:: بازدید ماه : 486
:: بازدید سال : 500
:: بازدید کلی : 2417