طراحی دکوراسیون هالیوودی در محل کار
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
طراحی دکوراسیون هالیوودی در محل کار
سه شنبه 28 تير 1401 ساعت 10:7 | بازدید : 38 | نویسنده : admin | ( نظرات )

طراحی دکوراسیون داخلی

شرکت‌ها و دفاتر کار در حال تغییر و تحول هستند و برای جلب نظر مشتری از المان‌های کاربردی در طراحی دکوراسیون داخلی محل کار خود بهره می‌گیرند تا محیطی پویا داشته باشند. از این رو اجرای دکوراسیون داخلی هالیوودی مورد توجه طراحان قرار گرفته است و در میان افراد جامعه نیز به عنوان یک الگو شناخته می‌شود و به عنوان مُد روز مورد پیروی قرار می‌گیرد. در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک هالیوودی سعی بر این است که بهترین و گران‌ترین عناصر به کار گرفته شود تا طراحی مدرنی به نمایش گذاشته شود، پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. سبک هالیوودی شامل یک پالت رنگی تازه، پارچه های مجلل، وسایل براق و لوازم جانبی شیک هستند به طور کلی، هالیوود ریجنسی شمایلی از یک دوره درخشان است که در آن شهرت، ثروت و هنر در هم ادغام شده‌اند.

ویژگی دکوراسیون هالیوودی در محل کار

سبک طراحی دکوراسیون داخلی هالیوودی ترکیبی از جانمایی وسایل لوکس و مدرن همراه با هنر هست و زرق و برق خاصی را به نمایش می‌گذارد. پس بهتر است که بدانید، دکوراسیون هالیوودی یک سبک با شکوه و سلطنتی است و ظرافت در تمام اجزای آن به خوبی دیده می‌شود. اغلب محل‌های طراحی شده به سبک هالیوودی دارای پایه سیاه و سفید هستند و انتخاب ترکیبی از رنگ‌های قوی در اولویت قرار دارد. در این نوع طراحی دکوراسیون داخلی از نوارهای عریض و طرح‌ها و الگوهای هندسی و حتی طرح‌های پیچیده و نقش و نگارهایی که از سبک‌های آسیایی الهام گرفته‌اند، نیز استفاده می‌کنند. استفاده از المان‌هایی همچون فرش قرمز در محل کار برای استقبال از مشتریان از مهم‌ترین ویژگی‌ دکوراسیون‌ هالیوودی است. استفاده از نورپردازی‌های متمرکز و نمایش لوازم پر زرق و برق در محیط محل کار از دیگر ویژگی‌های این نوع طراحی داخلی به شمار می‌آید. لازم به ذکر است، طراحی دکوراسیون داخلی به سبک هالیوودی به دلیل بکارگیری تجملات، هیچگاه از مُد نمی‌افتد و در هر زمان و شرایطی جذاب است و تأثیر مستقیم بر روی نظر مشتریان و روحیه کارکنان می‌گذارد و فقط باید با دقت به ترکیب رنگ‌ها و طرح بپردازید. بر این اساس، توجه به دکوراسیون محل کار می‌تواند به بهره‌روی، کارآیی و پویایی بیشتر مجموعه منجر شود.

اتاق‌های کار در دکوراسیون هالیوودی

طراحی دکوراسیون داخلی محل کار به روش هالیوودی علاوه به کار بردن مدرن‌ترین مبلمان‌ و پیشرفته‌ترین تجهیزات اداری هوشمند مانند رایانه، چاپگر، تلفن، قفسه کتاب، کابینت پرونده و غیره باید خدمات دیگری برای استراحت، قفسه قرار دادن لباس و سایر لوازم اداری نیز پیش‌بینی شود و به طور کلی عملکرد فضای اتاق‌های محل کار بالا و بهینه باشد. همچنین علاوه بر پیش‌بینی فضاها و اتاق‌هایی برای کارکنان و مشتریان باید فضایی برای برگزاری جلسات کاری برای تبادل ایده‌ها و برنامه‌ها با مبلمان، میز و صندلی‌هایی متناسب با دکوراسیون هالیوودی پیش‌بینی شود. همچنین فضای شخصی را برای قرار دادن عکس‌ها، کتاب‌ها، گواهینامه‌های کارکنان مدنظر قرار دهید. اتاق‌های کار در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک هالیوودی متمایز از دیگر دفاتر کار است و طراح دکوراسیون اتاق‌ها را بسیار بزرگ‌تر از اندازه عادی در نظر می‌گیرند و استفاده از پنجره‌های عظیم و یک تکه برای ایجاد یک نمای خارجی بسیار زیاد مورد توجه قرار می‌گیرد. استفاده از سیستم‌های هوشمند روشنایی برای کنترل مصرف انرژی، مدیریت میزان روشنایی محیط در طول روز و شب نیز در این نوع سبک طراحی دکوراسیون داخلی در اولویت قرار می‌گیرد و همچنین دفاتر کاری که با دکوراسیون هالیوودی طراحی شده‌اند از سیستم‌های اطفا حریق هوشمند بهره می‌برند. به طور کلی طراحی دکوراسیون هالیوودی در محل با المان‌هایی معمولا گران‌قیمت تجهیز می‌شود و اجرای آن بیشتر توسط شرکت‌هایی که مرفه و پردآمد هستند، مورد استقبال قرار می‌گیرد.

عناصر مهم در دکوراسیون هالیوودی محل کار

محل کار فضایی است برای جانمایی افراد جهت انجام امور اداری و سازمانی است. طراحی دکوراسیون داخلی این مکان‌ها بستگی به نوع مشاغل و عادات کاری کارکنان آن دارد. اگرچه، این دفاتر مکان‌هایی برای بازدید شرکا یا مشتریان نیز محسوب می‌شوند و به طور قطع استفاده از دکوراسیون هالیوودی هزینه‌بر است اما در مدت کوتاهی سبب سودآوری بیشتر خواهد شد. همچنین مکان‌های مشترکی برای کارکنان در محل کار اعم از آشپزخانه، کاناپه برای استراحت کوتاه، میزهای بازی، تلویزیون و غیره پیش‌بینی کنید.پس برای اجرای این نوع طراحی دکوراسیون باید عناصر و المان‌های مهمی را کنار هم قرار دهید.

رنگ محل کار در دکوراسیون هالیوودی

در طراحی دکوراسیون داخلی محل کار به سبک هالیوودی باید ترکیب رنگ‌ها با رنگ سازمانی شرکت و تصویر برند مطابقت داشته باشد. از این رو، استفاده از رنگ‌های قوی‌ برای مبلمان و دکوراسیون را در اولویت قرار دهید. به طور کلی در اجرای دکوراسیون هالیوودی در محل کار، اغلب رنگ‌های زیادی وجود ندارد و استفاده از رنگ‌های خنثی برای دیوارها اعم از کرم، سفید و خاکستری به همراه رنگ‌های متالیک توسط طراح دکوراسیون توصیه می‌شود تا یک محیط پُر زرق و برق ایجاد شود.

مبلمان هالیوودی در محل کار

در طراحی دکوراسیون داخلی هالیوودی، قطعات مبلمان علاوه بر کاربردی بودن برای رفع نیاز کارنان باید جلوه جذاب نیز داشته باشند. انواع مبلمان اداری از لحاظ سبک، مواد و کاربرد متفاوت هستند و باید در انتخاب آنها دقت کرد تا گرفتار تزییانات پیچیده در محیط کار نشوید. بنابراین، مبلمان انتخابی متناسب با کاربردهای مختلف باید به صورت حرفه‌ای چیده شود تا تمام نیازها در حال حاضر و در آینده را برآورده کند. به طور کلی مبلمان دکوراسیون هالیوودی جدای از طرح‌های خاص پُر زرق و برق، لوکس و فانتزی، راحتی بی‌نظیری را نیز به صاحبان خود القا می‌کنند.

نورپردازی هالیوودی در محل کار

نور یک عنصر اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود و به طور مستقیم بر خلق و خو، انرژی و توجه ما تأثیر بگذارد و از این رو، بهره‌وری و میزان رضایت از محل کار را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در دکوراسیون هالیوودی محل کار باید امکان استفاده از نور طبیعی را مهیا کرد تا عمکرد کارکنان به حداکثر برسد. در صورتی که این امکان وجود ندارد، باید فضای محل کار را با استفاده از نور مصنوعی را جذاب کنید و به هر قسمت از فضای کار نور کافی هدیه کنید.

تهویه هوا در محل کار

کیفیت هوای فضای داخلی محل کار باید به صورت متعادل تنظیم شود و هوا به صورت مداوم در گردش باشد تا تحمل ساعات کاری توسط کارکنان سهل و آسان شود. در این راستا لازم است، از یک سیستم هوشمند تهویه هوا بهره‌ بگیرید.

طراحی دکوراسیون هالیوودی در محل کار




موضوعات مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 49
:: باردید دیروز : 61
:: بازدید هفته : 141
:: بازدید ماه : 141
:: بازدید سال : 155
:: بازدید کلی : 2072