نماشویی آپارتمان ها
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نماشویی آپارتمان ها
یک شنبه 26 تير 1401 ساعت 11:3 | بازدید : 33 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

به علت گسترش شهر ها و افزایش جمعیت زو به روز بر تعداد آپارتمان ها اضافه می شود و همه این آپارتمان ها نیاز به فعالیت هایی دارند که عمر آن ها را طولانی تر کند تا افراد بتوانند بیشتر از آن استفاده کنند. یکی از فعالیت های مراقبتی برای ساختمان، استفاده از نماشویی و شستشوی نمای ساختمان است. نمای ساختمان ها، خصوصا آپارتمان هایی که در شهر های شلوغ قرار دارند خیلی زود درگیر کثیفی و آلودگی می شوند. تنها راه نجات نمای آپارتمان ها از هرگونه آلودگی استفاده از نماشویی ساختمان است. برای این کار بهتر است که از مجموعه هایی کمک بخواهید که کار نماشویی را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهند، چرا که جنس انواع نمای ساختمان متفاوت است و هر نمایی نیاز به مواد مخصوص به خود برای نماشویی دارد. انتخاب مواد اشتباه می تواند صدمات گران قیمتی به نمای ساختمان بزند.

نحوه دسترسی به نما در نماشویی آپارتمان

آپارتمان به ساختمان هایی گفته می شود که معمولا بیش از دو طبقه ارتفاع دارند و برای دسترسی به آن ها می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. اما بهترین روش برای دسترسی به نمای آپارتمان ها جهت انجام پروژه های نماشویی، استفاده از طناب یا راپل است. روش دسترسی با طناب یک روش امن، راحت، کم هزینه و مناسب است که به راحتی می توان به تمام سطح نما دسترسی پیدا کرد. برای آپارتمان هایی که ارتفاع کمتری دارد، می توان از داربست و بالابر نیز استفاده کرد ولی اگر تعداد طبقات آپارتمان زیاد باشد بهترین روش دسترسی به نما، طناب است. معمولا از طناب برای نماشویی آپارتمان ها استفاده می شود.

مجموعه کارویس و خدمات نماشویی آپارتمان

از آنجایی که نمای آپارتمان ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند بنابراین نیاز است که هر کدام با مواد مخصوص خود نماشویی شوند. برای مثال نمای سیمانی با واترسندبلاست یعنی ترکیب آب و سیلیس شسته می شود. نماهایی از جنس سنگ های صیقلی را اسید شویی می کنند و نمای شیشه ای با استفاده از آب و مواد مخصوص شسته می شود، بنابراین نیاز است که با تیم هایی همکاری کنید که اشراف کامل به همه انواع نما دارند و مواد مخصوص شستشوی هر یک و اندازه های آن را می دانند تا به نمای ساختمان آسیبی نرسد. اگر نما با متریال اشتباه یا مقدار زیاد یا کم از آن ماده شسته شود، یا به خوبی تمیز نمی شود یا به نما آسیب می زند.

نماشویی آپارتمان ها



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 177
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 436
:: بازدید ماه : 436
:: بازدید سال : 450
:: بازدید کلی : 2367