شستشوی نما با وسایل مدرن
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
شستشوی نما با وسایل مدرن
چهار شنبه 22 تير 1401 ساعت 10:5 | بازدید : 38 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی و شستشوی نما

چه یک واحد مغازه، ساختمان اداری یا انبار باشد، احتمالاً از اهمیت حفظ نظافت در محل کسب و کار خود آگاه هستید. اما در مورد نمای بیرونی چطور؟ نمای محل شما اولین چیزی است که بازدیدکنندگان می­بینند، بنابراین بسیار مهم است که هر کاری می­توانید انجام دهید تا این قسمت از ساختمان خود را همیشه تمیز نگه دارید. شستشوی نما یکی از مهمترین وظایف برای جلوه مثبت شرکت­ ها و ساختمان ­ها می­باشد. ساختمان‌های چند طبقه در ارتفاعات زیاد تمیز می‌شوند، که این امر را برای تمیزکننده‌های حرفه‌ای شیشه و ساختمان با الزامات ایمنی سخت‌گیرانه تبدیل می‌کند. مواد مختلف نما، به عنوان مثال. فولاد ضد زنگ، شیشه، فلز لاکی، مس یا سنگ، نیاز به روش ­های تمیز کردنی دارند که با آن­ها سازگار باشد. دوستی با محیط زیست در نظافت شیشه و نما اهمیت فزاینده­ای پیدا می­کند. ماشین‌های شستشوی نما و پنجره‌ها، محصولات و سیستم‌های نوآورانه‌ای هستند که به‌طور مؤثری تولید شده‌اند تا نما و شیشه‌ها را به روشی ایمن تمیز و براق کنند. این دستگاه به طور قابل توجهی ایمن، مقرون به صرفه، آسان و کارآمد کار می­کند، در حالی که روش­ های سنتی شستشوی نما سخت، پرهزینه، وقت­ گیر و بدتر از آن خطرناک هستند. سیستم­ های شستشوی نما با واحد پردازش آب قدرتمند تولید می­شوند که یکی از مهمترین ویژگی­ های دستگاه می ­باشد. این بدان معنی است که دستگاه تصفیه را انجام می­دهد که مواد معدنی و نامحلول آب را حذف می­کند، بنابراین آب خالص تولید می­شود. به دلیل وجود این دستگاه عملیات تمیز کردن پنجره­ ها به صورت عالی و با کیفیت انجام می­شود و پس از خشک شدن هرگز لکه­ ای مشاهده نمی­کنید. لنج ­های آلومینیومی و کربنی سبک وزن و برس ­های ویژه متنوع، کاربردهای مختلف تمیز کردن سطوح مختلف را ممکن می­سازد.

شستشوی نما چیست؟

به طور خلاصه، تمیز کردن نما فرآیندی است برای اطمینان از پاک شدن نمای بیرونی ساختمان از هرگونه کثیفی، لکه‌ها و آلاینده‌ها. نما معمولاً به قسمت جلویی ساختمان اطلاق می­شود که در آن ورودی قرار دارد. برخی از محبوب­ترین مصالح مورد استفاده برای نمای ساختمان شامل شیشه، سنگ و چوب است، اگرچه برخی از خواص ممکن است نمای ساخته شده از فلزات مانند فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم را داشته باشند. چند دلیل وجود دارد که نمای ساختمان می­تواند کثیف به نظر برسد. به عنوان مثال، آب و هوا می­تواند عوارض خود را به همراه داشته باشد، همچنین آلاینده­ های موجود در هوا. این ترکیب می­تواند باعث کمرنگ شدن رنگ نما شود و بر ظاهر کلی ساختمان تأثیر بگذارد. نحوه شستشوی نما به موادی که از آن ساخته شده است بستگی دارد. تجهیزات و محلول­ های مورد استفاده برای نوع مواد خاص خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که در طول فرآیند تمیز کردن آسیبی نمی­بیند. مکان و عملکرد ساختمان ممکن است دقیقاً نحوه تمیز کردن نما را تعیین کند.

چرا شستشوی نما مهم است؟

به زبان ساده، یک ساختمان تمیز و جذاب بسیار زیباتر از یک ساختمان کثیف است. نمی­توان انکار کرد که یک نما با ظاهری تازه، جلوه ­ی مهمان­ نوازتری را ارائه می­دهد و به ایجاد رنگ برای بقیه ساختمان و کسب و کار شما کمک می­کند. بنابراین، اگر می‌خواهید رهگذران و کسانی را که ممکن است وارد محل شما می‌شوند تحت تأثیر قرار دهید، مهم است که مطمئن شوید که نمای ساختمان شما در سطح بالایی قرار دارد و از آلودگی، لکه‌ها و علائم ناخوشایند پاک است. اگر ملک را اجاره می­کنید تمیز نگه داشتن نمای ساختمان شما نیز مهم است. ممکن است متوجه شوید که در قرارداد اجاره شما آمده است که باید نمای بیرونی ساختمان را حفظ کنید، بنابراین ضروری است که این قسمت از ملک را همیشه تمیز نگه دارید.

آیا می­توانم نمای ساختمان را خودم تمیز کنم؟

خبر خوب این است که این امکان وجود دارد که خودتان نمای ساختمان خود را تمیز کنید. با این حال، شایان ذکر است که این می‌تواند یک کار دشوار باشد و اطمینان از داشتن تجهیزات، محلول‌های تمیز کردن و لباس‌های مناسب قبل از شروع، کاملاً حیاتی است. همچنین مهم است که بدانیم نماشویی ساختمان شما به احتمال زیاد نیازمند کار در ارتفاع است، بنابراین ضروری است که سلامت و ایمنی را همیشه جدی بگیرید.

چه نوع تجهیزاتی برای نماشویی ساختمان استفاده می­شود؟

یکی از مزایای استفاده از شرکت­ های حرفه ­ای برای نماشویی ساختمان دسترسی آن­ها به جدیدترین تجهیزات است. برخی از ابزارهایی که ممکن است استفاده کنند می‌توانند شامل واشرهای فشار با مشخصات بالا، قابل افزایش، و بخاری‌هایی باشند که مخصوص این نوع تمیز کردن طراحی شده‌اند. یک متخصص همچنین از محلول­ های تمیزکننده تخصصی و به روزترین تکنیک ­ها استفاده خواهد کرد.

دستگاه واترجت صنعتی و شستشوی نما

شستشوی نما و نظافت سطوح در محیط­ های مختلف یک نیاز مبرم است که بسیار مهم است که می­توان به صورت دستی یا سنتی و یا با استفاده از ماشین­ آلات نظافت صنعتی – خانگی انجام داد. شستشوی نما به روش ­های سنتی و دستی دارای معایب بسیاری است. از جمله هدر رفتن آب – هدر دادن مقدار زیادی مواد شوینده – انرژی بیش از حد و در نهایت نتیجه نامطلوب. یک دستگاه واتر جت صنعتی برای حل این مشکلات طراحی شده است. واترجت وسیله ای است که برای شستشوی سطوح مختلف استفاده می­شود. این دستگاه با استفاده از یک موتور محرکه کار می­کند که فشار معمولی آب را بسته به نوع دستگاه چند برابر می­کند و آلودگی ­ها را از بین می­برد و سطوح را در کمترین زمان تمیز می­کند. از مزایای این روش نسبت به روش­ های دستی می­توان به افزایش سرعت و کیفیت شستشو – کاهش مصرف انرژی توسط کاربر – کاهش آب و مواد شوینده و در نتیجه رسیدن به نتیجه مطلوب اشاره کرد. آب خروجی دستگاه واترجت می­تواند آب سرد یا آب گرم باشد. واترجت صنعتی بر این اساس (گرید آب خروجی) به دو دسته دستگاه جت آب گرم و جت آب سرد تقسیم می­شود.

واترجت ­های گرم

در جت­ های آب گرم این دستگاه مجهز به سیستم گرمایشی است که وظیفه گرمایش آب را بر عهده دارد. در جت آب گرم با افزایش دمای آب انرژی لازم برای حذف آلاینده ­ها افزایش می­ یابد و به همین دلیل از آن­ها در کارواش­ ها و موتورشویی ­ها، آشپزخانه­ های صنعتی و سالن­ های مرغداری و ... استفاده می­شود. آب گرم باعث افزایش سرعت و کیفیت می­شود. محیط­ های صنعتی را ضد عفونی می­کند و به عنوان یک ضد عفونی­ کننده قوی استفاده می­شود و به همین دلیل از جت آب گرم برای مکان­ هایی با مقاومت بالا در برابر آلودگی و آلاینده­ های چرب و چسبنده استفاده می­شود.

واترجت­ های سرد

جت­ های آب سرد نسبت به جت ­های آب گرم انرژی کمتری مصرف می­کنند. در جت­ های آب سرد از مواد شوینده برای افزایش کیفیت و ضدعفونی سطوح استفاده می­شود. اکثر جت­ های آب سرد مجهز به یک شیر تنظیم فشار هستند که با شرایط مختلف فشار آب تنظیم می­شود تا فشار متناسب با مقاومت آلاینده­ ها باشد و در نتیجه در مصرف آب صرفه­ جویی شود. واترجت­ های سرد بسته به محیط دو نوع دیزلی و برقی دارند.

ما در این مقاله درباره اهمیت شستشوی نما و تجهیزات مدرن نماشویی صحبت کردیم. امیدواریم مطالب این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

شستشوی نما با وسایل مدرن



برچسب‌ها: شستشوی نما , نماشویی ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 181
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 440
:: بازدید ماه : 440
:: بازدید سال : 454
:: بازدید کلی : 2371