شستشوی نما با تیم آموزش دیده
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
شستشوی نما با تیم آموزش دیده
دو شنبه 20 تير 1401 ساعت 9:50 | بازدید : 43 | نویسنده : admin | ( نظرات )

شستشوی نما و نماشویی

نماهای ساختمان می­تواند تحت تأثیر مسائل مختلفی قرار گیرد؛ آلاینده ­های جوی، جلبک ­ها، فضولات پرندگان، کپک­ ها و موارد دیگر. ما نمای انواع ساختمان ­ها از مسکونی گرفته تا ساختمان­ های عمومی و ساختمانی را تمیز می­کنیم. این کار پیچیده ­ای است، زیرا در صورت استفاده از روش نماشویی اشتباه، نماها بسیار آسان آسیب می­ بینند. تخصص ما در شستشوی نما دلسوزانه است و ما دانش لازم را داریم تا اطمینان حاصل کنیم که هیچ خرابی یا آسیب بیشتری به بنایی زیرین وارد نمی­ کنیم. متأسفانه، تمیز کردن نادرست می­تواند یک ساختمان را مادام­العمر زخمی کند و خرابی سنگ­ تراشی را تسریع کند. به همین دلیل است که استفاده از شرکتی که بتوانید به آن اعتماد کنید ضروری است. شرکت های خوبی به عنوان ارائه‌دهنده خدمات نظافت نمای بیرونی ساختمان‌ها، ساختمان‌های اداری تجاری، مجتمع‌های صنعتی و غیره شناخته شده هستند. تیم بسیار ماهر و واجد شرایط در حین انجام کامل کار و شستشوی نما، ایمنی را به خطر نمی­ اندازد. طیف گسترده­ ای از روش ­های دسترسی برای رفع هرگونه نیاز به شستشوی نما بدون در نظر گرفتن ارتفاع ارائه می ­دهند.

نما چیست؟

نما پوشش خارجی ساختمان را تشکیل می­دهد. در ساختمان های مدرن، نما اغلب به چارچوب ساختمان متصل می­شود و هیچ کمکی به پایداری سازه نمی­کند. از این نوع نما می­توان به محوطه ساختمانی عمودی غیر باربر یاد کرد. می­توان از انواع مختلف ساخت و ساز استفاده کرد. این­ ها شامل ورق­ های فلزی پروفیلی، پانل­ های روکش فلزی یا دیوارهای پرده ­ای شیشه­ ای و آلومینیومی است. هر نوع نما دارای مزایا و معایبی است. اگر قرار است نما حفظ شود و خطرات به درستی مدیریت شود، باید این­ ها را درک کرد. برای مراقبت و نگهداری از نمای ساختمان باید از تیم آموزش ­دیده جهت شستشوی نما استفاده کنید.

چرا نمای ساختمان باید تمیز شود؟( اهمیت نماشویی)

موضوع زیبایی­ شناسی ابتدا به ذهن خطور می­کند. یک ساختمان تمیز جلوه ­ای بهتر و در نتیجه چشم انداز جذاب تری به عموم ارائه می­دهد. ساختمان زمانی بهترین به نظر می­رسد که عاری از کثیفی، آلاینده ­ها و لکه ­هایی باشد که مشهودترین و اغلب آسیب ­پذیرترین ویژگی آن یعنی نمای آن است. البته همه نماهای ساختمان نیاز به مراقبت و توجه یکسان ندارند. موقعیت مکانی، عملکرد و شرایط جغرافیایی و جوی یک ساختمان، همگی در تعیین سطح نماشویی لازم برای دستیابی به ظاهر مطلوب نقش دارند. کارکنان ما در تمیز کردن انواع سطوح مانند شیشه، پلاستیک، سنگ، ACP و غیره آموزش دیده­ اند.

بسته به ارتفاع ساختمان شما و دسترسی به پشت بام می­توانیم از یکی از روش ­های زیر برای تمیز کردن پنجره ­ها استفاده کنیم:

  • نظافت دسترسی با طناب
  • مهار و پیچ چشمی

برای نمای بیرونی ساختمان تا 20 متر می­توانیم از تیرهای الحاقی برای تمیز کردن شیشه استفاده کنیم. این یک راه حل مقرون به صرفه تر در مقایسه با تمیز کردن دسترسی طناب یا مهار و پیچ­ های چشمی است. اساساً، تمام پروژه ­های شستشوی نما به یکی از چهار دسته تقسیم می­ شوند: شیمیایی، غیر شیمیایی، ساینده و آن­ هایی که ممکن است به ترکیبی از این­ ها نیاز داشته باشند. مالک و یا مدیر ساختمان باید با متخصصانی مانند ما مشورت کنند تا به روش شستشوی نما برسند که برای ساختمان آن­ ها مناسب ­تر است.

روش­ های شستشوی نما با آب

خیساندن با آب

یکی از کم مزاحمت ت­رین روش­ های شستشوی نما است. جریان آهسته و پیوسته آب برای از بین بردن کثیفی و شستن آن استفاده می­شود، روشی بسیار موثر زیرا کثیفی متورم و نرم می­شود. برای این منظور یک لوله و نازل ساخته شده است. شستشوی دستی با برس یا شستشو با اسپری آب ممکن است پس از خیساندن آب انجام شود.

شستشو با فشار

آب تحت فشار که بر حسب پوند بر اینچ مربع اندازه گیری می­شود، آلودگی­ ها را از نما دور می­کند. این روش بر روی سنگ، بنایی و بتن برای از بین بردن لکه­ های سبک تا متوسط ​​جوی و آلی موثر است. این روش با استفاده از آب گرم شده (که بیش از 160 درجه فارنهایت نباشد) ممکن است برای از بین بردن لکه های چربی و روغن موثر باشد.

فواید شستشوی نما

نمای خارجی ساختمان­ هایی که به طور منظم تمیز نشده ­اند نه تنها نشانه ­هایی از زوال زیبایی را نشان می­دهند بلکه باعث کاهش طول عمر نمای ساختمان نیز می­شوند. انتشار کربن، باران و باد همگی از دلایل رایج و اجتناب‌ناپذیر خرابی یا پوسیدگی نما هستند. سایر دلایلی که نمای ساختمان را "تغییر" می­کند شامل زهکشی معیوب آب باران، خوردگی قطعات فلزی و پلان­ های خزنده و سایر رشدهای ارگانیک است. نماشویی منظم، ساختمان­ ها را در دراز مدت محافظت می­کند زیرا از آسیب­ های بیشتر جلوگیری می­کند. بعلاوه، اگر نماهای بیرونی به طور منظم تمیز شوند، برای انجام موثر کار تمیز کردن، به روش سایشی کمتری نیاز است. تیم تعمیر و نگهداری نمای خارجی ما متشکل از کارکنانی است که در انجام کارهای سخت گیرانه تمیز کردن نمای خارجی برای انواع مختلف نمای ساختمان اعم از شیشه، گرانیت، فلز یا مصنوعی بسیار آموزش دیده، ماهر و با تجربه هستند.

ما یک روش شستشوی نما بی­ رویه را اتخاذ نمی­کنیم، اما از ساختمان بازدید می­کنیم تا ارزیابی کنیم:

  • نوع زیرلایه یا نوع نما (شیشه، سنگ، روکش فلزی و غیره)؛

  • مناسب­ ترین روش نماشویی مطلوب؛ و هر گونه محدودیت یا منطقه غیرقابل دسترس که نیاز به روش ­های خاصی برای رسیدن به نظافت دارد تا به طور رضایت بخشی انجام شود.

متداول‌ترین روش‌هایی که هنگام انجام تعمیرات نمای خارجی اتخاذ می‌کنیم عبارتند از:

  • سکوی هوایی؛

  • داربست برج (متحرک).
  • دسترسی با طناب صنعتی;
  • رسیدن و شستشو

از آن جایی که ما یک شرکت بسیار خوب در زمینه شستشوی نما هستیم، به طور مداوم در حال آزمایش تکنیک‌های جدید هستیم، با در نظر گرفتن ایمنی که می‌تواند ما را قادر سازد تا به نتایج نهایی مؤثری دست یابیم.

شستشوی نما با تیم آموزش دیده



برچسب‌ها: شستشوی نما , نماشویی ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 218
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 477
:: بازدید ماه : 477
:: بازدید سال : 491
:: بازدید کلی : 2408