شستشوی نما برج‌ها
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
شستشوی نما برج‌ها
دو شنبه 13 تير 1401 ساعت 9:36 | بازدید : 40 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی و شستشوی نما

برج‌ها یا آسمان خراش‌هایی که این روزها در کلان شهر تهران به شکل انبوهی ساخته شده‌اند تا حد زیادی توانسته‌اند به زیبایی شهر و معماری و بافت شهرها کمک کنند. اما مهم‌ترین نکته‌ای که در خصوص این ساختمان‌های بزرگ وجو دارد این است که در هنگام کثیف شدن نمای بیرونی آن چگونه به شستشو و بهبود وضعیت ظاهری آن‌ها بپردازند. در این میان گروه‌های بسیار و تیم‌هایی حرفه‌ای وجود دارند که در زمینه شستشوی نما فعالیت‌های تخصصی دارند. در این مقاله می‌خواهیم که به شما اطلاعاتی در زمینه شستشوی نما در برج‌ها دهیم تا بدانید که چگونه باید در این زمینه اقدام کنید.

حساسیت و ضرورت شستشوی نما در برج‌ها

طبیعی است که ابعاد بزرگ برج‌ها باعث می‌شود در ارتفاعات بالایی قرار گیرند. بنابراین آلودگی‌هایی که در ارتفاع بالای شهر ایجاد می‌شوند به سطح دیواره‌ها و شیشه‌های این ساختمان‌ها منتقل می‌شوند. در این موارد بعد از مدت زمانی شاهد خواهید که بود که نمای بیرون ساختمان بسیار کثیف به نظر می‌رسد. در این موارد مهم‌ترین اقدام این است که روند شستشوی نما در برج‌ها انجام شود تا علاوه بر نظافت، ظاهر ساختمان‌ها زیباتر شود.

انواع تکنیک‌های شستشوی نما در برج‌ها

همان‌طور که می‌دانید در طول سال‌هایی که شستشوی نما انجام می‌شود تکنیک‌های مختلفی ظهور کردند. هر کدام از این تکنیک‌ها دارای مزایا و نتایج مثبت مربوط به خود است که باعث می‌شود تیم‌های حرفه‌ای برحسب شرایط و ساختمانی که با آن مواجه هستند یکی را برگزینند. از مهم‌ترین این تکنیک‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • واترجت
  • معلق با کش
  • و..

شستشوی شیشه‌های برج

شستشوی نمای برج‌هایی که بخش عمده آن‌ها شیشه است به راحتی و با تمهیدات دقیقی انجام می‌شود. برای مثال بهترین مواد شوینده برای پاکسازی اولیه استفاده می‌گردد. در ادامه پس از این که آلودگی‌ها به طور کامل از سطح پاک شد با روش‌های مختلفی می‌توانند شستشو را انجام دهند. در پایان کار برای این که هیچ‌گونه آلودگی و لکه‌ای روی سطح شیشه‌ها و سنگ نما باقی نماند از بهترین و استانداردترین دستمال‌ها برای خشک کردن آب باقی مانده در سطح استفاده می‌کنند. باید این نوید را به شما بدهیم که در طول روند کار تمامی ابزارها و موادی که برای شستشوی نمای برج‌ها استفاده می‌شود از کیفیت بالایی برخوردارند و ابدا کیفیت آن‌ها با کیفیت ابزار‌هایی که روزانه در دسترس ماست یکسان نمی‌باشد. بنابراین شما با نتیجه‌ای فوق‌العاده روبرو خواهید بود.

بهترین تکنیک شستشوی نما در برج‌ها کدام است؟

واقعیت این است که ما نمی‌توانیم بگوییم یک تکنیک بهتر از سایر تکنیک‌ها است یا یک تکنیک بدتر از دیگر تکنیک‌ها می‌باشد. زیرا که هر کدام از تکنیک‌ها در شرایط خاصی می تواند به روند کار کمک کند. برای مثال روند داربست زنی برای شستشوی نما در برج‌ها شاید نتواند به درستی نتیجه بخش باشد. اما اگر افراد بخواهند از روش معلق با کش به شستشوی نما برج‌ها اقدام کنند نتیجه بهتری را شاهد باشند. علاوه بر نتیجه باید به فکر تسهیل روند کار افرادی که برای شستشو اقدام می‌کنند نیز باشیم. آن‌ها هم باید بر طبق کاری که انجام می‌دهند بهترین تکنیک را به کار گیرند تا در نهایت موجب نارضایتی افراد در ساختمان نشود. بنابراین کاملا در شرایط است که می‌توان بهترین و بدترین بودن یک تکنیک را مشخص کرد. بدتر بودن یا بهترین بودن به کاربرد یک تکنیک شستشوی نما باز می‌گردد. اگر یک تکنیک در شستشوی نما برج‌ها پاسخ بهتری داشته باشد بهترین تکنیک است. اما اگر نتواند نتیجه‌ای مثبت ایجاد کند به آن می‌گوییم که گزینه بدتری نسبت به سایر تکنیک‌ها است.

هزینه شستشوی نما در برج‌ها چقدر است؟

اگر می‌خواهید بدانید که برای شستشوی نمای برج‌تان چقدر باید هزینه کنید بهتر است که ابتدا به یکی از تیم‌های حرفه‌ای برای شتسوی نما برج‌ها مراجعه کنید و بعد از ارائه اطلاعات در خصوص برج‌تان بخواهید که هزینه‌های احتمالی را برایتان برآورد کنند. مثلاً تعداد طبقات برج شما در هنگام تعیین هزینه مد نظر قرار می‌گیرد و سطح و متراژ برج نیز برای روند شستشوی نما بسیار مهم است. بنابراین در این مجال نمی‌توانیم که یک هزینه ثابت را برای شستشوی نما همه برج‌ها تعیین کنیم. هر برج برحسب مجموعه ای از ویژگی‌هایی که دارد مقدار معینی از هزینه‌ها را برای ساکنان آن برج در بر دارد.

مراحل شستشوی نمای برج‌ها

برای این که روند نماشویی برج شما به درستی و با دقت بالا انجام شود مراحل زیر طی خواهد شد:

  • در ابتدا تیم‌های حرفه‌ای پرسنل خود را برای بازبینی و بررسی بخش‌های مختلف برج شما ارسال می‌کنند.
  • آن‌ها می‌توانند بخش‌های مختلف برج را ارزیابی کرده و راه‌های دسترسی به نما را تعیین کنند.
  • در ادامه برحسب اطلاعاتی که در خصوص برج دارند می‌توانند به راحتی تکنیک مناسبی که می‌شود برای شستشوی نمای شما به کار گرفت را تعیین کنند.
  • در نهایت از شما می‌خواهند که درخواست‌ها و انتظارات خود را از شستشوی نما اعلام کنید.
  • سپس مشاوره‌هایی به شما ارئه می‌کنند و از شما می‌خواهند که نظر خودتان را به آن‌ها منتقل کنید.
  • در نهایت بعد از توافقات صورت گرفته در خصوص موارد مختلف از جمله روز انجام روند شستشوی نما، هزینه شستشو و نیز تکنیک قابل پیاده، پرسنل می‌توانند مقدمات شستشو را فراهم کنند.
  • در نهایت در بازه زمانی مشخص شده روند شستشو برطبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش می‌رود.
  • بعد از این که کار به اتمام رسید شما می‌توانید که بخش‌های مختلف نما را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی‌که روند کار به درستی به اتمام رسیده بود تسویه حساب انجام شود.

خاتمه

این نکته را در پایان به شما یادآور می‌شویم که این روزها بسیاری از تیم‌هایی که در زمینه شستشوی نمای برج ها فعالیت می‌کنند از تخصص بالایی برخوردارند. بنابراین در این زمینه نگرانی‌هایی وجود ندارد. زیرا که دسترسی به یکی از این تیم‌ها اصلا روند دشواری ندارد. اما توصیه‌ای که داریم این است که هرگز به گروه‌های تازه کار و بی تجربه اعتماد نکنید. زیرا که ممکن است باعث بروز مشکلاتی شوند که جبران آن دشوار باشد.

شستشوی نما برج‌ها



برچسب‌ها: شستشوی نما , نماشویی ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 214
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 473
:: بازدید ماه : 473
:: بازدید سال : 487
:: بازدید کلی : 2404