طراحی دکوراسیون داخلی به سبک آمریکایی
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
طراحی دکوراسیون داخلی به سبک آمریکایی
یک شنبه 12 تير 1401 ساعت 9:37 | بازدید : 33 | نویسنده : admin | ( نظرات )

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک‌های مختلفی اجرا می‌شود و یکی از پر طرفدارترین آنها، سبک آمریکایی است. دراین سبک از طراحی داخلی ویژگی‌هایی مانند فضای بزرگ آشپزخانه و اتاق ناهارخوری، استفاده از انواع مبلمان لوکس به چشم می‌خورد که به صورت هوشمندانه در فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما هم قصد اجرای دکوراسیون داخلی آمریکایی را دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

ویژگی‌های طراحی داخلی خانه به سبک آمریکایی

خانه‌ای که به سبک آمریکایی طراحی شده است دیوار و درب حذف شده و بین راهرو، اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق غذاخوری با پارتیشن‌بندی مشخص می‌شود. از طرف دیگر اتاق‌های خواب، حمام، اتاق مهمان و اتاق بچه‌ها اغلب بسیار خصوصی هستند و در قسمت جداگانه‌ای از خانه قرار دارند.

برخی از ویژگی‌های مهم طراحی دکوراسیوان داخلی به سبک آمریکایی به شرح زیر است:

  • فضاهای داخلی بزرگنمایی می‌شود.
  • فضای داخلی سبک آمریکایی تزیینات گسترده ندارد وباکمترین لوازم جانبی طراحی می‌شود.
  • طرح رنگ در این سبک متفاوت است، اغلب رنگ‌های پر کاربرد درآن بژ روشن، قهوه‌ای تیره و سبز است.
  • روشنایی اتاق نشیمن در طراحی دکوراسیون داخلی آمریکایی از طریق نصب منبع نور سقف مرکزی تأمین می‌شود و دربقیه اتاق‌ها از انواع لامپ، مثل لامپ دیواری و زمینی استفاده می‌کنند.
  • راه پله‌ها در فضای داخلی سبک آمریکایی بخش جدایی‌ناپذیری هستند و در عین سادگی با رنگ متضاد پله‌ها و پارتیشن‌ها طراحی می‌شوند.
  • کفپوش‌ خانه درسبک آمریکایی از جنس چوب و به رنگ خاکستری روشن یا قهوه‌ای انتخاب می‌شود. همچنین کف را می‌توان با لمینت‌هایی که نمایی مثل چوب طبیعی دارند نیز پوشش داد. البته فرش پشمی با رنگ روشن روی زمین نیز می‌تواند نمای دلپذیری به خانه بدهد.
  • دیوارها نیز با کاغذ دیواری از رنگ‌های سایه روشن با تزئینات یا نقاشی زیبا پوشش داده می‌شود.
  • مبلمان عمدتا از جنس چوب قرمز همراه با دکوراسیون اندک است. گاهی اوقات برای راحتی بیشتر، آنها را با پارچه‌های رنگی تزیین می‌کنند.

رنگ‌های شاخص در طراحی دکوراسیون داخلی آمریکایی

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک آمریکایی نباید با رنگ‌های روشن اشباع شود. رنگ کفپوش‌ها، دیوارها، سقف و رنگ مبلمان باید محدود و تک رنگ باشد.

  • سفید: در طراحی داخلی آمریکایی رنگ سفید به عنوان رنگ پایه‌ای عمل می‌کند یا عناصر خاصی را در فضای داخلی برجسته می‌کند. بیشتر اوقات آنها از سایه‌های سفید، گرم و چشم‌نواز سفید، شیری، کرم استفاده می کنند.
  • بژ: این رنگ در کنار رنگ سفید طرفداران زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی دارد.
  • شنی: اغلب می‌توان تکه‌ای از دیوار، فرش و مبلمان را به این رنگ نقاشی کرد.
  • شکلاتی: به منظور برجسته‌سازی جزییات طراحی دکوراسیون داخلی از این رنگ می‌توان برای پرده، فرش، صندلی، تابلو فرش یا سقف استفاده کرد.

طراحی اتاق‌ نشیمن به سبک آمریکایی

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن به سبک آمریکایی رنگ مشخصی ندارد. دیوارها اغلب با کاغذ دیواری پوشانده می‌شوند. از آنجا که اتاق نشیمن با یک آشپزخانه ترکیب شده است، لازم است که فضای آن را با کمک نورپردازی مناسبی دلنشین کرد. یک مبل، چند صندلی و یک میز صبحانه‌ خوری ترکیب اصلی یک اتاق نشیمن خواهد بود. همچنین تمام مبلمان اصلی در مرکز اتاق قرار می‌گیرند و دیوارها کنار میزهای ساخته شده از جنس چوب هستند. قفسه کتابخانه، گلدان و لوازم تزئینی از دیگر الزامات طراحی دکوراسیون به سبک آمریکایی است.

طراحی آشپزخانه به سبک آمریکایی

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به سبک آمریکایی اغلب با کمک قوس‌ها، پیشخوان‌ها، پارتیشن‌ها و سقف‌های چند سطحی با رنگ‌های متضاد  ترکیب می‌شود. رنگ به کار رفته در آشپزخانه از طیف وسیعی از رنگ‌های خنثی است. استفاده از رنگ سفید در نمای کابینت‌های آشپزخانه مرسوم است. طراحی داخلی به این سبک نیاز به بودجه زیادی ندارد و می‌توانید از مواد مصنوعی استفاده کنید و به همان اندازه گران قیمت و لوکس به نظر برسد. در این سبک اغلب فضای غذا خوری از فضای داخلی آشپزخانه جدا می‌شود. اتاق نشیمن و آشپزخانه باید با استفاده از لوستر مرکزی روشن شوند. لوازم جانبی دیگری مانند پرده، گلدان‌های گل، تابلوهایی با قاب‌های چوبی و دکوراسیون بر روی پارچه از عناصر ضروری این سبک در آشپزخانه است.

طراحی دیوارها به سبک آمریکایی

در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک آمریکایی اغلب از مواد کاملاً ساده برای تزئین دیوار استفاده می‌شود. سطوح دیواریا با رنگ نقاشی شده‌اند، یا با کاغذ دیواری ساده چسبانده شده‌اند. از مواد طرح‌دار برای برجسته‌سازی دیوارها یا بخشی از آن استفاده می‌شود. چنین ترکیبی به شما این امکان را می‌دهد که بر نقاط قوت فضای داخلی بیشتر تأکید کنید. از مهمترین لوازم تزیینی دیوار درسبک آمریکایی نصب تابلویی در کل محیط اتاق است.

طراحی کفپوش به سبک آمریکایی

برای تجهیزات کفپوش در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک آمریکایی، اغلب یک ورقه سبک انتخاب می‌شود. برخی نیز نصب پارکت را ترجیح می‌دهند. از ظروف سنگی و کاشی‌های چینی به ندرت استفاده می‌شود. این مواد گاهی در آشپزخانه یا سرویس بهداشتی روی زمین کاشی می‌شوند. فرش در فضای داخلی آمریکایی محبوبیت زیادی ندارد. اما برای ایجاد راحتی، یک محصول کوچک گوسفند به طور سنتی در اتاق خواب اصلی و مهمان قرار می‌گیرد. بیشتر اوقات ، فرش یک رنگ ترجیح داده می‌شود و گاهی اوقات یک منطقه نرم در اتاق نشیمن با یک فرش با الگوهای هندسی تزئین می‌شود.

طراحی سقف به سبک آمریکایی

سقف در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک آمریکایی اغلب سفید رنگ است. در برخی از موارد سقفی قهوه‌ای از چوب کنده کاری شده، ام دی اف ، پلاستیک یا دیوار خشک تعبیه می‌شود و به اتاق جلوه‌ای لوکس می‌بخشد. هنگام ایجاد یک فضای داخلی به سبک آمریکایی، سقف با پرتوهای عظیم ساخته شده از چوب طبیعی یا تقلید آنها تزئین شده است. گاهی سطح سقف یا قطعات آن با کاغذ دیواری چسبانده می‌شوند.

ویژگی‌های انتخاب و چیدمان مبلمان در سبک آمریکایی

در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک آمریکایی مبلمان در قسمت مرکزی قرار داده می‌شوند. در اتاق‌های بزرگ به عنوان مثال، یک مبل و صندلی در اطراف یک میز قرار داده می‌شوند.همچنین یک میز ناهارخوری به گونه‌ای قرار می‌گیرد که از هر دو طرف آن یک مسیرآزاد به آن وجود دارد و صندلی‌ها آن را احاطه کرده‌اند. در اتاق خواب، منطقه مرکزی توسط یک تخت اشغال می‌شود و در آشپزخانه نیز یک جزیره در مرکز قرار دارد. در طراحی دکوراسیون به سبک آمریکایی اغلب اوقات، مبلمان بزرگ عظیم و بزرگ انتخاب می‌شوند ، و برای آشپزخانه نیز کاربردی است.همچنین عناصر مبلمان از یک مجموعه انتخاب می‌شوند که از نظر ماده ساخت، طراحی، دکوراسیون، رنگ و بافت با یکدیگر ترکیب می‌شوند.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک آمریکایی

طبق آنچه در مطالب بالا گفته شد، طراحی دکوراسیون داخلی از نوع سبک آمریکایی در عین سادگی و ظرافت در اجرا دارای انعطاف‌پذیری بالایی است. استفاده از فناوری مدرن و مصالح ساختمانی نوآورانه در آن مشهود است وهمه مبلمان با سادگی خاصی در کنار هم چیده می‌شوند و فضای دلنشین و چشم‌نوازی را ایجاد می‌کند.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک آمریکایی




موضوعات مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 50
:: باردید دیروز : 61
:: بازدید هفته : 142
:: بازدید ماه : 142
:: بازدید سال : 156
:: بازدید کلی : 2073