شستشوی نما در جزیره کیش
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
شستشوی نما در جزیره کیش
شنبه 11 تير 1401 ساعت 9:54 | بازدید : 37 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی و شستشوی نما

شستشوی نما در جزیره کیش از اهمیت زیادی برخوردار است. جزیره کیش یک منطقه توریستی با ساختمان­ های تجاری، گردشگری و تفریحی است. از این رو تمیزی نمای این ساختمان­ ها و نماشویی آن بسیار مهم است. شستشوی نما یکی از مهمترین کارها برای جلوه خوب و زیبای مراکز خرید و ساختمان­ ها می ­باشد. ساختمان‌های چند طبقه که ارتفاع زیادی دارند، این امر را برای تمیزکننده‌های حرفه‌ای شیشه و ساختمان با الزامات ایمنی سخت‌ می‌کند. مواد مختلف نما، به عنوان مثال شیشه، سنگ و ... نیاز به روش­ های تمیز کردنی دارند که با آن­ها سازگار باشد. دوستی با محیط زیست در نظافت شیشه و نماشویی اهمیت زیادی دارد.

نظافت و شستشوی نما

اهمیت نماشویی در بازگرداندن جذابیت نمای ساختمان بسیار مهم و کاربردی است. نمای ساختمان بسیار مهم است زیرا نمایانگر نمای مجموعه ساختمان شماست. نظافت و شستشوی نما نقش مهمی در جذاب و چشمگیر جلوه دادن ساختمان شما خواهد داشت. از طرفی تمیزی محل زندگی و کار روح انسان را شاداب می­کند.

انواع روش­ های شستشوی نمای ساختمان

  •  شستشوی نما با آب (دستگاه واترجت)

  •  شستشوی نما با دستگاه سندبلاست
  •  شستشوی نما با اسید
  •  شستشوی نما با مواد پولیش و نانو
  • شستشوی نما به صورت دستی

شستشوی نما با آب (دستگاه واترجت)

دستگاه واترجت برای مواقعی استفاده می ­شود که کثیفی زیادی در نمای ساختمان وجود نداشته باشد. از دستگاه ­های واترجت می­توان برای شستشوی انواع نمای ساختمان از جمله; شستشوی نمای سیمانی، شستشوی نمای آجری، شستشوی نمای کامپوزیت، شستشوی نمای شیشه­ ای، شستشوی نمای سنگی و شستشوی کلیه سطوح استفاده کرد.

شستشوی نما با دستگاه سند بلاست

شستشوی نماهایی که دارای آلودگی ­های سنگین هستند و رسوب­ گذاری در آن­ها به مدت طولانی توسط دستگاه واتر سندبلاست انجام می­شود. این دستگاه به دلیل قدرت بالای خود کلیه رسوبات، آلودگی و جرم، لکه ­های چربی، رسوبات آهکی، آثار زنگ­ زدگی و یا هرگونه جِرم سنگین را از نما پاک می­کند.

شستشوی نما با اسیدشویی

گاهی اوقات از اسید برای حذف ماسه، گرانیت تمیز و برخی سنگ ­های دیگر استفاده می­شود.

شستن دستی

از این روش برای شستشوی نماهای شیشه­ ای یا قاب­ های کامپوزیت و نماهایی که سطوح صیقلی و براق دارند استفاده می­ شود.

پولیش و مواد نانو در شستشوی نما

پولیش یک ماده پلیمری است که خاصیت پاک­ کنندگی و جلادهندگی دارد. در صورت استفاده از پولیش پس از شستشو بر روی سنگ نما، از نفوذ کثیفی و ریزگردها جلوگیری می­شود و زیبایی نمای ساختمان شما به مدت 2 تا 3 سال حفظ می ­شود. اگر به دنبال ماده­ای با تاثیر بالاتر از پولیش برای غیر قابل نفوذ کردن نما هستید، شستشو را با مواد نانو انجام دهید.

انواع روش ­های شستشو

بسته به برنامه کاری، رفت و آمد و خطر، می­توان از روش ­های زیر برای نمایش استفاده کرد:

  •  استفاده از داربست
  •  استفاده از آسانسور
  • تکنیک راپل (طناب)

چرا نماشویی در جزیره کیش اهمیت دارد؟

خب! در ابتدا بحث زیبایی به ذهن خطور می­کند. یک ساختمان تمیز و زیبا ظاهر بهتر و جذاب­تری به توریست­ها ارائه می­دهد. ساختمان زمانی عالی به نظر می­رسد که عاری از کثیفی، آلاینده ­ها و لکه ­هایی باشد که مشهودترین و اغلب آسیب­ پذیرترین ویژگی آن یعنی نمای آن است. البته همه نماهای ساختمان نیاز به مراقبت و توجه یکسان ندارند. اما در جزیره کیش به دلیل موقعیت مکانی، عملکرد و شرایط جغرافیایی و جوی یک ساختمان، همگی در تعیین سطح نماشویی لازم برای دستیابی به ظاهر مطلوب نقش دارند.

فواید شستشوی نما چیست؟

نمای بیرونی ساختمان­ هایی که به طور منظم تمیز نمی­شوند نه تنها نشانه ­هایی از نبود زیبایی را نشان می­دهند بلکه باعث کاهش طول عمر نمای ساختمان نیز می­ شوند. انتشار کربن، باران و باد همگی از دلایل رایج و اجتناب‌ناپذیر خرابی یا پوسیدگی نما هستند. سایر دلایلی که نمای ساختمان را تغییر می­دهد، شامل زهکشی معیوب آب باران، خوردگی قطعات فلزی و پلان ­های خزنده و سایر رشدهای ارگانیک است. نماشویی منظم، ساختمان­ ها را در دراز مدت محافظت می­کند زیرا از آسیب­ های بیشتر جلوگیری می­کند. بعلاوه، اگر نماهای بیرونی به طور منظم تمیز شوند، برای انجام موثر کار تمیز کردن، به روش سایشی کمتری نیاز است. تیم تعمیر و نگهداری نمای خارجی ما متشکل از کارکنانی است که در انجام کارهای تمیز کردن نمای بیرونی برای انواع مختلف نمای ساختمان اعم از شیشه، گرانیت، فلز یا مصنوعی بسیار آموزش دیده، ماهر و با تجربه هستند.

چراباید از یک متخصص شستشوی نما کمک بگیرید؟

شستشوی نما می­تواند یک کار خسته ­کننده و البته تخصصی باشد باشد. بنابراین، شما باید یک خدمات شستشوی نمای حرفه ­ای را در نظر بگیرید.

  • نکته اول این است که این خدمات باید با کیفیت باشد. فراد حرفه­ای می­دانند که چگونه شستشوی نما را انجام دهند. علاوه بر این، آن­ها می­دانند که چه کاری انجام می­دهند، و با تکنولوژی پیشرفته، می­توانند کل این روند را آسان کنند.
  • از خدمات­ دهنده ­ای استفاده کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید. شستشوی نما بستگی به نوع موادی دارد که نمای شما از آن ساخته شده است. بنابراین، شما باید یک متخصص را استخدام کنید. کارشناسان اطمینان حاصل می­کنند که از بهترین مواد و تجهیزات استفاده می­کنند و به نمای ساختمان شما آسیب نمی­رسانند.
  • از خدمات ­دهنده با تجربه استفاده کنید. خب، راستش را بخواهید، شرکت ­های شستشوی نما سال ­هاست که این کار را انجام داده ­اند و درک بهتری از نیازهای نظافت و شستشو دارند. ، آن­ها پروژه ­های زیادی را انجام داده­اند تا مطمئن شوند که بهترین­ خدمات را به شما ارائه می­دهند.

نماهای ساختمان ­ها، برج ­ها و مراکز خرید باید به طور منظم تمیز شوند زیرا ظاهر ساختمان بر اولین برداشت شما تأثیر می­ گذارد. با این حال، شستشوی نما به دلیل پیچیدگی‌های آن، کار هر کسی نیست. با کمک از افراد حرفه ­ای می ­توانید این روند را آسان­ تر کنید.

شستشوی نما در جزیره کیش



برچسب‌ها: شستشوی نما , نماشویی ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 105
:: باردید دیروز : 61
:: بازدید هفته : 197
:: بازدید ماه : 197
:: بازدید سال : 211
:: بازدید کلی : 2128