خط کشی پارکینگ آپارتمان
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
خط کشی پارکینگ آپارتمان
چهار شنبه 8 تير 1401 ساعت 12:0 | بازدید : 38 | نویسنده : admin | ( نظرات )

خط کشی

این روز ها پس از مراجعه برای خرید یا اجاره خانه یکی از دغدغه های افراد داشتن جای پارک و پارکینگ برای نگهداری خودرو در خانه است. در آپارتمان ها به خاطر وجود تعداد زیادی واحد به تعداد جای پارک خودروی بیشتری نیاز است. معمولا برای مشخص کردن جای خودرو ها از خط کشی پارکینگ استفاده می شود که وضعیت را تا حد زیادی سر و سامان می دهد. سکونت در آپارتمان ها به اندازه کافی با شلوغی همراه است بنابراین هر طور که می شود شما باید در جهت نظم بخشیدن به فضای آپارتمان تلاش کنید. معضل جای پارک خودرو زمانی حل می شود که هر واحد دارای پارکینگ و جایگاه خودرو مشخص باشد. انجام این کار هم تنها با استفاده از خط کشی پارکینگ میسر است.

انواع خط کشی برای پارکینگ

نوع خط کشی در پارکینگ بستگی به متراژ و مساحت پارکینگ دارد. خط کشی پارکینگ باید به گونه ای انجام شود که استفاده حداکثری از فضایی که در اختیار دارید رعایت شود. معمولا از خط ها موازی یا خطوط تی شکل برای خط کشی چنین پارکینگ هایی استفاده می شود. اما گاهی باکس کامل یا خطوط مورب نیز برای پارکینگ آپارتمان های بزرگ و با متراژ بالا نیز استفاده می شود.

چگونه پارکینگ آپارتمان را خط کشی کنیم؟

نکته مهم در رابطه با خط کشی پارکینگ آپارتمان ها این است که استفاده از رنگ به جای چسب برای چنین فضا هایی مناسب است. رنگ دوام و ماندگاری بالاتری دارد. برای انتخاب رنگ نیز جنس کفپوش و سرپوشیده بودن یا نبودن پارکینگ دارای اهمیت است. بهتر است که جایگاه های خودرو شماره گذاری شوند تا نظم بیشتر رعایت شود. نکته دیگر این است که برای اینکه رنگ ماندگاری بهتری داشته باشد این است که قبل از انجام کار خط کشی پارکینگ، کف پارکینگ را به خوبی تمیز کنید و قسمت هایی که دچار مشکل است را تعمیر کنید. در انتخاب تیم خط کشی پارکینگ نیز نهایت دقت را داشته باشید و به سراغ شرکت ها یا تیم هایی بروید که تجربه و سابقه خوبی در این زمینه دارند.

مجموعه کارویس و خط کشی پارکینگ آپارتمان

تیم خدمات ساختمانی کارویس دارای سابقه طولانی مدت در حیطه خط کشی پارکینگ و جایگاه خودرو است بنابراین نگرانی در رابطه با مشکلات مربوط به خط کشی نداشته باشید و با انتخاب کارویس خود را از مشکلات احتمالی و پیش رو برهانید. هزینه و کیفیت تیم خط کشی کارویس نیز همیشه معقول است.




موضوعات مرتبط: خط کشی پارکینگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 333
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 592
:: بازدید ماه : 592
:: بازدید سال : 606
:: بازدید کلی : 2523