نماشویی نمای آلومینیومی
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نماشویی نمای آلومینیومی
یک شنبه 5 تير 1401 ساعت 14:15 | بازدید : 28 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

آلومینیوم یک از ده ها متریالی است که برای طراحی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرید و همانند سایر نما ها، درگیر آلودگی و کثیفی می شود، بنابراین نیاز است که هر از چندگاهی با اجرای عملیات نماشویی بر روی آن، نمای آلومینیومی را تمیز کنید. اجرای نماشویی نیازمند تخصص است بنابراین بهتر است به جای اینکه خودتان دست به کار شوید، با یک شرکت معتبر در حیطه شستشوی نما تماس بگیرید. آنگاه با خیال راحت منتظر اتمام کار باشید و از نتیجه حاصل شده نهایت لذت را ببرید.

روش شستشوی نمای آلومینیومی

روش دسترسی به نما، ربط زیادی به جنس نما ندارد بلکه بیشتر تعداد طبقات و محل قرارگیری ساختمان است که تعیین می کند کدام روش برای شستشوی نمای ساختمان شما مناسب است. اما متریالی که برای کار نماشویی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد حتما باید با توجه به جنس نما انتخاب شود. اولین ابزاری که در نماشویی نمای آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرد واترجت است. واترجت ابزاری است که از طریق آن می توان آب را با فشار زیاد به سطح نما تزریق کرد و بخشی از کثیفی ها را از این طریق از بین برد. مواد مخصوص و متنوعی برای شستشوی نمای آلومینیومی وجود دارد که از طریق آن می توانید نما را مثل روز اول تمیز کنید. برخی از این مواد خاصیت اسیدی دارند البته این اسیدی بودن بسیار اندک است و آسیبی به نمای آلومینیومی نمی رساند.

اهمیت نماشویی نمای آلومینیومی

متاسفانه نمای آلومینیومی خیلی زودتر از سایر انواع نما کثیف و آلوده می شود. جنس این ماده به شکلی است که خیلی زود آلودگی ها را به خود جذب می کند و جرم می گیرد. بنابراین باید در فواصل زمانی مشخصی، نمای آلومینیومی را نماشویی کنید. انجام این کار سبب می شود که نمای آلومینیومی عمر بیشتری داشته باشد. برای اجرای پروژه های شستشوی نمای آلومینیومی باید از تیم های متخصص استفاده کنید چرا که نیاز به ابزار و متریال مخصوص است و با استفاده از آب خالی یا مواد شوینده غیر استاندارد هرگز نمای ساختمان شما تمیز نخواهد شد.

شستشوی نمای آلومینیومی با کارویس

مجموعه کارویس دارای تیم های حرفه ای و متخصص در حوزه نماشویی ساختمان است و با ارائه انواع خدمات شستشوی نمای ساختمان به عنوان صدر نشین شرکت های نماشویی در ایران فعالیت می کند. مهمترین ویژگی در انجام هر کاری مسئولیت پذیری است و تیم کارویس با داشتن این ویژگی تمام کار های مربوط به نماشویی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 207
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 466
:: بازدید ماه : 466
:: بازدید سال : 480
:: بازدید کلی : 2397