شستشوی نما در کلان شهرها
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
شستشوی نما در کلان شهرها
یک شنبه 5 تير 1401 ساعت 11:25 | بازدید : 33 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی و شستشوی نما

کلان شهرها از مهم‌ترین شهرهایی هستند که در یک کشور به فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ... مشغول می‌باشند. از مهم‌ترین نکاتی که باید در این زمینه در نظر داشته باشید این است که این دسته از شهرها به دلیل فعالیت‌های گسترده تولیدی و صنعتی که در آن‌ها ‌تمرکز یافته است از آلودگی قابل توجهی برخوردارند. بنابراین این آلودگی‌ها ‌بر جنبه‌های مختلف زندگی ساکنان و شهرنشین‌های کلان شهر‌ها ‌اثر می‌گذارد. یکی از جنبه‌های بسیار پر اهمیت که از سوی افراد احتمالاً مورد غفلت واقع شود این است که نمای خانه‌ها ‌در کلان شهرها در فواصل زمانی کوتاهی آلودگی قابل توجهی پیدا می‌کند. زیرا که ساختمان‌ها ‌در ارتفاعات زیادی ساخته شده اند و آلودگی‌هایی که در ارتفاعات بالا شکل می‌گیرند به این ساختمان‌ها ‌نزدیک می‌شوند. در این مقاله می‌خواهیم که در خصوص شستشوی نما در کلان شهر‌ها ‌مباحثی را در اختیار شما قرار دهیم. زیرا که احتمالاً شما هم با این معضل حل شدنی دست به گریبان باشید. با ما تا انتهای مقاله همراهی کنید.

ضرورت شستشوی نما در کلان شهرها

اگر ساکن یکی از کلان شهرهای ایران باشید حتما این نکته را درک خواهید کرد که میزان آلودگی هوا تا چه حد زندگی افراد و ساکنان این شهرها را تحت تاثیر خود قرار داده است. آلودگی هوای کلان شهر تهران این روزها تبدیل به یکی از معضلات جدی زندگی روزمره ساکنان آن شده است. بنابراین شاهد هستیم که افراد علاوه بر این که به لحاظ جسمی در معرض خطر این آلودگی‌ها ‌قرار دارند، ساختمان‌هایشان نیز دائما تحت تاثیر این آلودگی‌ها ‌تمیزی و پاکیزگی خود را از دست داده است. بنابراین نیاز است که در فواصل زمانی کوتاهی روند شستشوی نما برای ساختمان‌ها، برج‌ها ‌و نیز مراکز مختلف در تهران انجام شود. ضرورت انجام شستشوی نما در کلان شهرها زمانی قابل تایید است که میزان آلوده شدن نما، پنجره‌ها ‌و نیز بخش‌های مختلف نمای ساختمان‌تان را در زمان های مختلف بررسی کنید. خواهید دید که تا چه حد سرعت روند کثیفی نمای ساختمان‌ها ‌بالا است و خود این اتفاق مهر تاییدی بر نیاز ساختمان‌های کلان شهرها برای شستشوی نما است.

مراحل شستشوی نما در کلان شهرها

بسیاری از افرادی که تا کنون به انجام روند شستشوی نما خانه‌شان اقدام نکرده اند برایشان اهمیت دارد که از روند این کار مطلع شوند. بنابراین دائما پرسش هایی را در این زمینه شاهد هستیم. در ادامه مهم‌ترین مراحلی که برای این کار باید طی کنید را برایتان بازگو خواهیم کرد.

مراحل شستشوی نما به شرح زیر است:

  • در ابتدا باید شماره تماس یکی از گروه‌ها ‌و تیم‌هایی که در این زمینه به شکل حرفه‌ای فعالیت می‌کنند را از شبکه های اجتماعی یا وبسایت اختصاصی آن‌ها ‌پیدا کنید.
  • در ادامه با تماس با روابط عمومی شرکت‌ها ‌و تیم‌های حرفه‌ای، در خصوص انواع فعالیت‌ها و اقداماتی که در زمینه شستشوی نما در کلان شهرها انجام می‌دهند، اطلاعاتی را کسب کنید. برای مثال از آن‌ها ‌بخواهید که در خصوص هزینه‌های تقریبی با شما صحبت کنند و انواع خدماتی که برای شما ارائه می‌کنند را بگویند.
  • در این مسیر آگاه خواهید شد که این تیم‌ها ‌از چه میزان تجربه و تخصص برخوردارند. برای مثال زمانی که از ابزارآلات خود صحبت می‌کنند می‌توانید بدانید که شرکت مذکور تا چه اندازه از وسایل شستشوی نما نوین برخوردار است.
  • در مرحله بعدی اگر شما رضایت داشته باشید و تصمیم بگیرید که روند کار را به آن‌ها ‌بسپارید روزی مقرر می‌شود تا آنها برای بررسی بخش‌های مختلف ساختمان شما به محل شما بیایند.
  • در واقع نیاز است که پرسنل فعال در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شستشوی نما در کلان شهرها به میزان دسترسی به بخش های مختلف ساختمان شما آگاه شوند. آن‌ها ‌بررسی می‌کنند که از کدام کانال می‌توانند به نقاط مختلف نما، پنجره‌ها ‌و سطوح سنگی نمای شما دسترسی پیدا کنند و روند شستشوی نما را انجام دهند.
  • در این روند تعیین می‌شود که دقیقا کدام تکنیک برای شستشوی نما شما نیاز است‌.
  • در صورتی که ارتفاع خانه و ساختمان مسکونی یا تجاری شما بلند باشد آنها نیاز دارند که از تکنیک شستشو با کش معلق این کار را انجام دهند. در غیر این صورت می‌توانند با داربست سازی روند شستشوی نما را پیش ببرند.
  • در انتها یک روز تعیین می‌شود تا آنها برای انجام روند کار به ساختمان شما بیایند و برنامه شستشوی نما طبق برنامه ریزی پیش برود.

مزایای شستشوی نما در کلان شهرها

از مهم‌ترین مزایایی که می‌توانیم در این زمینه برشمریم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • براق شدن سنگ‌هایی که در نمای ساختمان به کار گرفته شده است: سنگ‌هایی که در نمای ساختمان وجود دارد به دلیل این که آلودگی روی آن‌ها ‌تجمع پیدا می‌کند کدر و تیره می‌شوند. اما بعد از این که روند شستشوی نما انجام شود شاید خواهیم بود که برق و شفاف می‌شوند.
  • زیباتر شدن نمای ساختمان مسکونی و اداری: طبیعی است که در نتیجه‌ی تمیزی و درخشندگی ساختمان‌ها ‌به زیبایی آنها افزوده خواهد شد. بنابراین نیاز است که برای بهبود وضعیت ظاهری خانه‌هایتان نماشویی را در فواصل زمانی مشخصی انجام دهید.
  • براق شدن شیشه‌های ساختمان‌های بزرگ و تجاری: در اغلب موارد شاهد هستیم که ساختمان‌های اداری و تجاری دارای پنجره های بزرگ هستند. بعد از گذشت مدت زمانی این شیشه‌های ساختمان‌ها از حالت سفیدی و شفافیت خارج شده و کثیف و آلوده می‌شوند. بنابراین نیاز است که در خصوص شستشوی آنها نهایت اهتمام را داشت. بعد از شستشوی نما ظاهر ساختمان‌ها ‌بسیار زیبا و جذاب خواهد شد.
  • در نهایت این که بسیاری از خانواده‌ها علاوه بر این که به زیبایی داخل خانه توجه می‌کنند نمای بیرون ساختمان‌شان نیز برایشان پر اهمیت است. بنابراین تلاش می‌کنند اقداماتی جدی در این زمینه انجام دهند که این کار را به شما هم پیشنهاد می کنیم.

خاتمه

اگر احساس می‌کنید که نمای ساختمان مسکونی یا تجاری ای که در آن هستید نیازمند شستشوی نما حرفه ای و تخصصی است می‌توانید با پشت سر گذاشتن مراحلی ساده به بهترین تیم‌های متخصص در زمینه شستشوی نما متصل شوید. در ادامه با هزینه‌های بسیار ناچیز در برابر نتیجه‌ای برایتان حاصل خواهد شد و در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه ای شگفت انگیز دست خواهید یافت. در این مقاله به مهم‌ترین نکاتی که باید در زمینه شستشوی نما در کلان شهرها بدانید پرداخته ایم. در صورتی که سوالاتی در این زمینه دارید می‌توانید به سایر مقالاتی که در این وبسایت درجه شده است مراجعه کنید تا سایر مباحث در این زمینه را مورد مطالعه قرار دهید.

شستشوی نما در کلان شهرها



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 366
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 625
:: بازدید ماه : 625
:: بازدید سال : 639
:: بازدید کلی : 2556