نماشویی ساختمان با اسید
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نماشویی ساختمان با اسید
شنبه 28 خرداد 1401 ساعت 12:7 | بازدید : 32 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

دلایل زیادی برای آلودگی نمای ساختمان وجود دارد که نمای ساخمان را کثیف و زشت می کند. ترکیباتی مثل اکسید نیتروژن، سولفوریک اسید، دی اکسید کربن، دوده های چرب و باران های اسیدی از مجموعه عواملی هستند که نمای ساختمان را کثیف می کنند. تمیز کردن این آلودگی ها با استفاده از نماشویی و شستشوی نمای ساختمان انجام می شود. روش تمیز کردن هر نما با توجه به جنس نما و نوع ساختمان انتخاب و انجام می شود.

روش نماشویی ساختمان

برخی از نما ها به خاطر جنسی که دارند و متریالی که در آن ها به کار رفته است با آب خالی یا همان واترجت تمیز نمی شوند و برای نماشویی آن ها نیاز به مواد اسیدی است. نما هایی مثل سنگ های صیقلی و یا برخی نما های دیگر برای شستشو نیاز به استفاده از اسید در ترکیبات مواد شوینده خود دارند. اسید باید به اندازه در ترکیبات شستشوی نما به کار برده شود چرا که مقدار بیش از اندازه از این ماده ممکن است به نما آسیب بزند البته اسیدی که برای نماشویی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد یک نوع اسید رقیق شده است که زیاد آسیب زننده نیست.

انواع شوینده های اسیدی در نماشویی

ترکیبات اسیدی به راحتی می توانند آلودگی ها موجود بر سطح نما به ویژه چربی ها را از بین ببرند؛ البته باید به مقدار مناسبی از این مواد شوینده اسیدی برای نماشویی استفاده کرد. برخی از این مواد شوینده عبارت اند از: اسید جوهر نمک، اسید جرم آلکس و دیسکلر که مشهورترین آن ها است.

نحوه نماشویی ساختمان با اسید

پس از انتخاب تمیز کننده مخصوص، این شوینده به همراه آب بر سطح نما اسپری می شود و یا با استفاده از فرچه بر سطح نما کشیده می شود. پس از این مرحله مدت زمان کوتاهی باید مواد اسیدی بر روی نما باقی بماند تا با نفوذ در آلودگی ها، آن ها را منهدم کند. در مرحله آخر نیز نمای ساختمان با استفاده از واترجت شسته می شود. البته روش های مختلفی برای نماشویی با استفاده از اسید وجود دارد که بر اساس جنس نما و میزان آلودگی یکی از این چند روش انتخاب می شود.

نماشویی با اسید توسط تیم مجرب کارویس

مجموعه کارویس سابقه شستشوی نمای انواع ساختمان با متریال مختلف و انواع جنس نما را دارد. تیم کارویس متشکل از اعضای حرفه ای، متخصص و کاملا آموزش دیده است که کار نماشویی ساختمان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 112
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 371
:: بازدید ماه : 371
:: بازدید سال : 385
:: بازدید کلی : 2302