5 فاکتور برای تغییر حمام در بازسازی خانه
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
5 فاکتور برای تغییر حمام در بازسازی خانه
چهار شنبه 25 خرداد 1401 ساعت 11:26 | بازدید : 36 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

حمام جزء بخش هایی در هر خانه است که مورد استفاده همه افراد، آن هم به دفعات بسیار است، بنابراین ایجاد تغییر در آن می تواند در تغییر روحیه افراد و زیبا سازی خانه اثر شگرفی بر جا بگذارد. حمام کردن در فضایی که به خوبی بازسازی شده و المان های طراحی دکوراسیون داخلی در آن رعایت شده است بسیار لذت بخش است. بنابراین در ادامه این مقاله می خواهیم به پنج فاکتور مهم و موثر در تغییر حمام اشاره کنیم تا اگر قصد بازسازی خانه خود را دارید، حمام را نیز به بهترین شیوه بازسازی کنید.

فاکتور های قابل تغییر در بازسازی حمام و بازسازی خانه

یک حمام زیبا و فول امکانات را در ذهن خود متصور شوید. المان های به کار رفته در ان را در نظر بیاورید و براساس آن چیدمان ذهنی حمام خود را انجام دهید. قبل از انجام هرکاری یک سبک برای بازسازی خانه و بازسازی حمام انتخاب کنید. براساس سبک انتخاب شده به بازار رفته و متریال مورد نیاز را تهیه کنید و بازسازی خانه را آغاز کنید. فاکتور هایی مثل وان، سینک یا روشویی، کاشی و سرامیک، دوش و شیرآلات، قفسه های نگهداری وسایل حمام و کابین حمام همه و همه در زیباتر شدن طراحی دکوراسیون منزل شما و بازسازی خانه تان تاثیر گذار هستند. البته تغییر هر یک از این بخش ها باید با توجه به سبک بازسازی خانه، متراژ حمام و خانه و نیاز های شما از حمام بستگی دارد.

فاکتور اول در بازسازی حمام، کاشی و سرامیک

تغییر کاشی، سرامیک و انتخاب رنگ و طرح زیبا برای آن ها می تواند سرآغاز یک تغییر فوق العاده در حمام خانه شما باشد. کاشی و سرامیک حمام ممکن است بعد از مدتی به خاطر رطوبت یا رفت و آمد زیاد دچار آسیب شده باشند که با تعویض آن ها این مشکل رفع می شود. کیفیت کاشی و سرامیک، زیبایی طرح، متناسب بودن اندازه، هماهنگی و هارمونی رنگ های کاشی یا سرامیک و قیمت مناسب، فاکتور های مهمی در هنگام خرید محسوب می شوند پس حتما به آن ها دقت کنید. حالا که تکلیف کاشی و سرامیک مشخص شده است بهتر است به سراغ قسمت دیگر در بازسازی خانه و حمام برویم.

فاکتور دوم در بازسازی حمام، کابین دوش

یکی از جدید ترین المان های کاربردی و زیبا در حمام، استفاده از کابین یا محفظه دوش است که با طراحی های مختلف در حمام اضافه می شود. کابین دوش قسمت وان و مکانی که در آنجا دوش می گیرید را از یکدیگر متمایز می کند. کابین ها اغلب از جنس شیشه هستند که البته با بخار آب گرم فضای خصوصی آن ها نیز بیشتر می شود. کابین دوش یک المان بسیار لوکس در طراحی و بازسازی حمام است. پس اگر بازسازی خانه خود را آغاز کرده اید، قسمتی از بودجه خود را برای خرید کابین دوش کنار بگذارید تا حمامی زیبا و لوکس داشته باشید.

فاکتور سوم در بازسازی حمام، وان و جکوزی

یکی دیگر از المان های نسبتا لوکس در حمام استفاده از وان یا جکوزی است. وان و جکوزی تنها در حمام های بزرگ یا نسبتا بزرگ کاربرد دارد، علت این امر نیز این است که فضای زیادی را اشغال می کنند و قابلیت قرار گرفتن در حمام های کوچک را ندارند. وان نیز در شکل و طرح های مختلف طراحی و ساخته می شود و با توجه به سلیقه خود و سبک بازسازی خانه می توانید یکی ازمدل ها را انتخاب کنید. تفاوت وان و وان جکوزی در سیستم پمپ آب، گرمایش و ماساژور بودن آن ها است که وان به دلیل نداشتن این ویژگی ها قیمت مناسب تری دارد و وان جکوزی لوکس تر و گران تر است. وان و وان جکوزی در سایزها و اندازه های کوچک، متوسط، بزرگ و با شکل های گرد و گوشه دار ساخته و طراحی می شوند.

فاکتور چهارم در بازسازی حمام، دوش و شیرآلات

استفاده زیاد از شیرآلات و آب در حمام باید شما را مجاب به خرید دوش و شیرآلات با کیفیت در بازسازی خانه و بازسازی حمام بکند. استفاده از متریال با کیفیت طول عمر مفید استفاده از آن ها را افزایش می دهد و شما را مجبور به خرید و تعویض مستمر و مداوم شیرآلات نمی کند. پس با خرید دوش و شیرآلات باکیفیت خود را از بازار رفتن های مداوم خلاص کنید. زیبایی دوش و شیرآلات نیز در زیبایی دکوراسیون حمام موثر است.

فاکتور پنجم در بازسازی حمام، قفسه و شلف

در هر حمامی باید فضا و مکانی برای قراردادن وسایل حمام وجود داشته باشد. قرار دادن کابینت، قفسه و شلف در حمام به راحتی بیشتر شما در زمان حمام کردن کمک می کند. قفسه ها محلی برای قرار دادن شامپوها، صابون، حوله، لیف، لوسیون های مو و بدن، شانه و وسایل شخصی مورد نیاز در حین و پس ازحمام کردن، هستند. قفسه و شلف به حمام شما نظم می بخشد و محلی برای قرار دادن اکسسوری های حمام نیز هست که در بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی مورد توجه طراحان و معماران است.

توضیحاتی درمورد فاکتور های بنیادی در بازسازی خانه و حمام

بهتر است در هنگام بازسازی خانه اگر به سراغ حمام و سرویس بهداشتی رفتید ابتدا این قسمت ها را به صورت اصولی و بنیادی بررسی کنید تا مشکلات در هنگام بازسازی خانه به طور کامل رفع شود. حمام محیطی مرطوب است و تعجبی ندارد اگر دچار آسیب های جدی تری مثل از بین رفتن لایه عایق بندی یا خرابی در لوله ها و تاسیسات گرمایشی شده باشد. پس یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام بازسازی خانه رفع ایرادات اساسی و بازسازی به صورت عمقی است.

طراحی دکوراسیون حمام پس از بازسازی خانه

پس از انجام بازسازی خانه حتما برای طراحی دکوراسیون داخلی آن نیز ایده ای داشته باشید تا تغییرات بیشتر به چشم بیایند و زیبایی حمام دو چندان شود. طراحی دکوراسیون را می توانید با کمک یک تیم طراحی داخلی انجام دهید و یا اگر قصد هزینه کردن برای طراحی داخلی ندارید با سرچ در اینترنت و مطالعه کتاب های طراحی دکوراسیون خودتان این کار را انجام دهید، هر چند که انجام این کار توسط متخصص لطف دیگری دارد.

بازسازی خانه و بازسازی حمام در نگاه آخر

سعی کنید شروع بازسازی خانه خود را از حمام و سرویس بهداشتی انجام دهید تا نگرانی از بابت تعمیر آن نداشته باشید. متریال با کیفیت تهیه کنید و از نیرو های متخصص مثل لوله کش یا بنای حرفه ای کمک بخواهید تا کار به بهترین نحو ممکن انجام شود. همکاری با شرکت های خدمات ساختمانی و پیمانکارن دغدغه های شما را کاهش می دهد. شرکت ها به شما کمک می کنند تا با آگاهی و دانش بیشتری کار بازسازی خانه خود را انجام دهید و بودجه خود را با برنامه ریزی صحیح صرف بازسازی منزل خود کنید.

5 فاکتور برای تغییر حمام در بازسازی خانه




موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 198
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 457
:: بازدید ماه : 457
:: بازدید سال : 471
:: بازدید کلی : 2388