طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ
چهار شنبه 25 خرداد 1401 ساعت 11:25 | بازدید : 31 | نویسنده : admin | ( نظرات )

طراحی دکوراسیون داخلی

وجود تعداد زیادی کافی شاپ در هر شهر و منطقه نشان می دهد که افراد زیادی تمایل دارند که مدتی از زمان خود در شبانه روز را در کافی شاپ بگذرانند. بنابراین یک بازار رقابتی بین کافی شاپ داران برقرار می شود. اما چه کاری باید کرد تا مشتریان بیشتری جذب نمود؟ مهمترین کاری که می توان برای جذب مشتری کافی شاپ انجام داد، طراحی دکوراسیون داخلی زیبا و خاص برای کافی شاپ دلیلی برای جذب مشتری بیشتر است. پس برای داشتن مشتریان بیشتر و به تبع آن درآمد بیشتر از کافی شاپ خود، باید به دنبال یک طراحی دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد باشید تا بتوانید تعداد مشتری های خود را افزایش دهید.

انتخاب سبک برای طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

حالا که متوجه اهمیت طراحی داخلی کافی شاپ خود در جذب مشتری شده اید، پس باید به دنبال یک سبک و کانسپت برای طراحی دکوراسیون داخلی کافه خود باشید. سبک های متنوعی برای طراحی وجود دارد که براساس علاقه مندی های خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید اما اگر به دنبال یک طراحی اصولی هستید، به سراغ طراحان داخلی بروید. طراح دکوراسیون با همه سبک ها آشنایی دارد و با توجه به فضایی که به کافی شاپ خود اختصاص داده اید، بهترین گزینه را پیش روی شما می گذارد. شما نیز بهتر است به پیشنهادات طراحان داخلی توجه کنید تا از نتیجه کار رضایت بیشتری داشته باشید.

محیط کافی شاپ و طراحی دکوراسیون داخلی کافه

فضای کافی شاپ یک فضای صمیمی و نسبتا راحتی است که افراد پس از خستگی یک روز کاری، برای دیدار دوستان، ملاقات کاری و حتی تمدد اعصاب در آن حضور پیدا می کنند پس طراحی داخلی آن باید به نحوی باشد که همه این نیازها را پوشش دهد. برخی از افراد برای کار کردن یا درس خواندن با لپ تاپ یا کتاب های خود به کافی شاپ می آیند برخی دیگر نیز برای خلاصی از خستگی یک روز کاری شلوغ خود را به کافه برای صرف یک میان وعده دعوت می کنند.

محل قرار گیری کافی شاپ و طراحی دکوراسیون داخلی

محل قرار گرفتن کافه نیز می تواند بر طراحی دکوراسیون آن اثر گذار باشد، برای مثال کافی شاپی که در محدوده دریا در یک شهر ساحلی قرار دارد با استفاده از سبک ساحلی، مدیترانه ای و یا روستیک زیبایی کافه را می توان چند برابر کرد. کافه ای که در مرکز شهر قرار دارد و یا نزدیک به دانشگاه و مدرسه است باید فضایش گنجایش خوبی داشته باشد تا بتواند علاوه بر آمادگی پذیرایی از تعداد زیادی از افراد به ارائه خدمات مناسب بپردازد. پس تا به اینجا متوجه شدید که طراحی کافه به محل قرارگیری آن نیز مربوط است. کافه ای که در یک محله مسکونی خلوت قرار دارد باید خیلی دنج و آرامش بخش باشد، کافی شاپ در مراکز تجاری با کافی شاپ محل کار تفاوت هایی دارد که طراح دکوراسیون این ظرافت ها را درک می کند و آن را به خوبی در پلان طراحی دکوراسیون داخلی پیاده می کند. در برخی موقعیت های جغرافیایی میزان رفت و آمد افراد و استفاده آن ها از کافی شاپ بیشتر است برای مثال در مکان هایی مثل پاساژ یا مرکز خرید، محله های شلوغ و پر رفت و آمد، نزدیک مدارس و دانشگاه ها و ساختمان های تجاری مردم بیشتری از کافی شاپ استفاده می کنند و چیزی که آن ها را جذب کافی شاپ می کند، قطعا طراحی دکوراسیون داخلی خاص و ویژه کافه است.

عوامل تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

قطعا وجود هماهنگی و هارمونی میان فضای کافه، وسایل، متریال و حتی رنگ ها از مهمترین نکاتی هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی کافه باید رعایت شود. اما به هر حال برخی از عوامل تاثیر بیشتری بر روی زیبایی کافی شاپ و بهتر شدن طراحی دکوراسیون داخلی آن می گذارند. در ادامه برخی از این فاکتور ها را بررسی می کنیم:

نورپردازی در طراحی داخلی کافی شاپ

فضای کافی شاپ خود را در نظر بگیرید و براساس سبکی که برای طراحی دکوراسیون داخلی آن انتخاب کرده اید، زیر ساخت های نورپردازی را فراهم کنید. برخی از افراد تمایل دارند که محیط کافی شاپ بسیار پر نور باشد که در این حالت از لوستر ها و تعداد لامپ های بیشتری باید استفاده کنید ولی برخی دیگر نور کم را ترجیح می دهند که در این مورد بهتر است از هالوژن و لامپ های کوچک یا با تعداد کم برای طراحی دکوراسیون داخلی کافه خود استفاده کنید. نور پردازی در کافی شاپ به سه دسته تقسیم می شود

  • نورپردازی محیطی: وظیفه این نور ها روشنایی بخشیدن به کافی شاپ است و به عنوان منابع نور اصلی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • نورپردازی تاکیدی: این نوع نورپردازی برای جلوه دادن به بخش های خاصی از کافی شاپ مورد استفاده قرار می گیرد.
  • نورپردازی تزئینی و دکوری: این نوع نورپردازی هم همانطور که از عنوانش مشخص است برای زیباتر شدن محیط و جلوه دادن به فضای کافی شاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

میز و صندلی و مبلمان در طراحی داخلی کافی شاپ

همه کافی شاپ ها به خاطر اینکه محل گردهمایی افراد، استراحت و صرف غذا هستند باید دارای میز و صندلی و یا مبلمان باشند که مشتریان به راحتی بتوانند از فضای کافه استفاده کنند. انتخاب سبک، شکل، رنگ و نوع مبلمان و میز و صندلی بسته به سبک طراحی دکوراسیون داخلی کافه انجام می گیرد. پس به هنگام تهیه آن ها حتما به سبک و اندازه کافه خود دقت کنید.

اکسسوری و وسایل تزئینی در دکوراسیون داخلی کافی شاپ

اغلب کافه ها برای زیباتر ساختن محیط کافی شاپ خود و جلب مشتری از یک سری المان های خاص برای بهتر شدن طراحی دکوراسوین داخلی کافی شاپ استفاده می کنند. تم انتخابی و یا سبک پیاده شده در کافی شاپ نیز می تواند برای استفاده از انواع اکسسوری به شما ایده بدهد. برخی از افراد کافه خود را مخصوص فیلم باز ها با عکس بازیگران یا ماکت فیلم های معروف تزئین می کنند یا پر از کتاب و بازی و مختص علاقه مندان به کتاب و تفریحات این چنینی است. بنابراین علایق شما نیز می تواند در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ اثرگذار باشد و فضای  خاص و یونیکی در کافه داشته باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ در نگاه کلی

کافی شاپ محلی برای دورهمی، استراحت و یا حتی کار کردن افراد است، بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. انتخاب مبلمان، متریال مناسب با سبک طراحی داخلی، نورپردازی و استفاده از المان های دکوری یا اکسسوری در کافی شاپ ها به شدت مورد اهمیت است. بنابراین سعی کنید در هنگام انتخاب سبک و وسایل به همه ابعاد طراحی دکوراسیون داخلی توجه کنید و یا فرد متخصصی را برای پیاده سازی دکوراسیون انتخاب کنید. زیبایی، راحتی، آرامش بخش بودن، انرژی بخش بودن و خدمات مناسب از جمله ویژگی های مهم در انتخاب کافه توسط مشتریان است. در هنگام طراحی کافی شاپ خود حتما  این نکات را در نظر داشته باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ




موضوعات مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 237
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 496
:: بازدید ماه : 496
:: بازدید سال : 510
:: بازدید کلی : 2427