مقاوم سازی نما با نماشویی ساختمان
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
مقاوم سازی نما با نماشویی ساختمان
سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت 11:49 | بازدید : 28 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

ممکن است پس از برخورد با نام خدمات نماشویی ساختمان این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که چرا اصلا باید نمای ساختمان را نماشویی کرد؟ آیا عدم انجام این کار مشکلی برای نما و ساختمان ایجاد می کند؟ چگونه می توان نمای ساختمان را نماشویی کرد؟ آیا هزینه های نماشویی ساختمان زیاد است؟ همه این سوالات و سوالات دیگر ممکن است که ذهن شما را درگیر کند. در این مقاله سعی کردیم تا به سوالات اساسی شما در رابطه با شستشوی نمای ساختمان پاسخ دهیم. برای پاسخ به این سوالات بهتر است ابتدا با مفهوم نماشویی آشنا شوید. شستشوی نمای ساختمان به مجموعه عملیاتی گفته می شود که در آن نما با استفاده از آب و مواد مخصوص تمیز می شود. انجام چنین کاری مستلزم مهارت و تخصص در این زمینه است، بنابراین هر کسی قادر به تمیز کردن نمای ساختمان نیست. شرکت هایی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند که شما می توانید خدمات مناسبی از آن ها دریافت کنید. نماشویی تنها برای تمیز شدن ظاهری نما استفاده نمی شود، بلکه کاربرد های دیگری نیز دارد که در ادامه به این موضوع نیز می پردازیم.

مقاوم سازی نما و نماشویی

شاید اینطور به نظر برسد که شستشوی نمای ساختمان نمی تواند ارتباطی با مقاومت ساختمان داشته باشد. اما کمی عمیق تر به این موضوع بیندیشید. صنعتی شدن شهر ها و وجود آلودگی های خطرناکی مثل باران های اسیدی پس از برخورد با نما و یا باقی ماندن به مدت طولانی بر روی نما، به مرور به نمای ساختمان نفوذ پیدا می کنند وهمانند یک خورنده، نما را از بین می برند. این آسیب از مقاومت ساختمان می کاهد و آن را آسیب پذیر می کند. نماشویی ساختمان عملی است که مانع نفوذ و رشد جرم ها و آلودگی ها بر سطح ساختمان می شود و عمر نما را افزایش می دهد.

آیا نماشویی آسیب زننده است؟

در قسمت قبلی مقاله در رابطه با نمای آلوده ساختمان صحبت کردیم. آلودگی ها دشمن هر نوع نمایی هستند و به نحوی باعث آسیب دیدن آن ها می شوند. اما سوال دیگری که مطرح می شود این است که خود عملیات نماشویی نیز به نما آسیب می رساند؟ اگر شستشوی نمای ساختمان با روش های اصولی و متریال مناسب انجام شود نه تنها آسیبی به نما نمی رساند، بلکه از تخریب آن نیز جلوگیری می کند. اما انتخاب متریال اشتباه، تیم نابلد، استفاده از روش های دسترسی اشتباه و آشنا نبودن با انواع جنس نما از جمله عواملی است که می تواند به نمای ساختمان آسیب جدی وارد کند. همه این موارد نشان دهنده اهمیت پیدا کردن یک شرکت معتبر نماشویی است.



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 102
:: باردید دیروز : 61
:: بازدید هفته : 194
:: بازدید ماه : 194
:: بازدید سال : 208
:: بازدید کلی : 2125