برق اضطراری آسانسور در بازسازی خانه
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
برق اضطراری آسانسور در بازسازی خانه
چهار شنبه 11 خرداد 1401 ساعت 13:25 | بازدید : 35 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

ترس از گیر کردن در آسانسور مقوله ای است که با هر بار سوار شدن به آسانسور به سراغ شما می آید. این موضوع برای خیلی از افراد تا حدی بزرگ و چالش برانگیز است که تمایلی به استفاده از آسانسور ندارند. اما از آن جایی که پیشرفت تکنولوژی برای هر مشکلی راه حلی دارد، برای این موضوع نیز تدبیری اندیشیده است. اگر خانه شما قدیمی است و برای آسانسورتان مجهز به برق اضطراری نیست، در هنگام بازسازی خانه اعمال این گزینه را نیز مد نظر داشته باشید. تنها فایده برق اضطراری آسانسور نجات پیدا کردن شما از داخل آسانسور نیست. با وجود آپارتمان ها با تعداد طبقات زیاد، وجود آسانسور در خانه از ملزومات است. تصور کنید چقدر ترسناک است که خانه شما در طبقه آخر یک ساختمان باشد و به خاطر قطع شدن برق مجبور باشید از طریق پله خود را به منزلتان برسانید. وجود برق اضطراری آسانسور یک نعمت بزرگ برای روز های قطع برق به حساب می آید.

 نصب آسانسور در بازسازی خانه

طبق قوانین مربوط به حیطه ساختمان سازی، وجود آسانسور در ساختمان هایی با بیش از 3 طبقه، الزامی است. خصوصا که در شهر های بزرگ به علت کمبود زمین و فضای مناسب هر روزه بر تعداد طبقات ساختمان ها اضافه می شود. همه این عوامل اهمیت وجود آسانسور در خانه را نشان می دهد. وجود برق اضطراری راه حلی دائمی برای عمل کردن آسانسور در همه زمان ها است.

انواع برق اضطراری برای آسانسور

هر آسانسوری به طور متوسط بین 4 الی 20 کیلو وات انرژی، برق مصرف می کند. برای انتخاب برق اضطراری مناسب آسانسور منزل خود در هنگام بازسازی خانه باید به عواملی مثل تعداد طبقات، مسافتی که طی می کند، قدرت موتور، ظرفیت آسانسور، ارتفاع چاه و میزان برقی که مصرف می کند توجه کنید تا گزینه مناسبی را انتخاب کنید. انواع برق اضطراری آسانسور به شرح زیر است.

  • ژنراتور
  • باتری بلک اوت
  • سیستم UPS

از بین سه گزینه ارائه شده در این مقاله، سیستم یو پی اس برای ساختمان های مسکونی و اداری گزینه مناسبی است و ژنراتور ها برای ساختمان های خیلی بزرگ و پر رفت و آمد مثل بیمارستان ها مناسب است. اغلب آسانسور های جدید دارای باتری بلک اوت هستند ولی در آسانسور های قدیمی باید این آپشن اضافه شود.

بازسازی خانه و راه اندازی برق اضطراری آسانسور

تیم بازسازی کارویس به تمامی جزییات خانه شما توجه می کند و هر آن چیزی که باید تعویض یا تعمیر شود را برای شما براساس اولویت بندی لیست می کند. این کار به شما کمک می کند تا با دید باز و بدون نگرانی برای بودجه خود، مواردی را که دوست دارید در بازسازی خانه تان اعمال کنید.




موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 127
:: باردید دیروز : 61
:: بازدید هفته : 219
:: بازدید ماه : 219
:: بازدید سال : 233
:: بازدید کلی : 2150