نماشویی و تعمیرات نما
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نماشویی و تعمیرات نما
سه شنبه 3 خرداد 1401 ساعت 12:10 | بازدید : 31 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

نمای ساختمان از آن قسمت هایی است که بیش از دیگر قسمت های ساختمان دچار استهلاک می شود. از آن جایی که نمای ساختمان ارتباط مستقیم و بی واسطه با محیط شهر دارد، خیلی سریع دچار کثیفی و حتی آسیب می شود. با این حال شما می توانید با انجام برخی نکات روند آسیب و کثیف شدن نما را آهسته تر کنید. بهتر است که هر چند وقت یکبار با کمک کارشناسان این حوزه از نمای ساختمان به صورت تخصصی بازدید و مشکلات آن را شناسایی کنید. با انجام این کار بار هزینه تعویض نما را از دوش خود برای مدت زمان زیادی بر می دارید. تعمیرات و نماشویی از جمله فعالیت هایی هستند که نیاز نمای ساختمان به حساب می آیند.

تعمیرات نمای ساختمان

نمای ساختمان شما از هر جنس و با هر کیفیتی که باشد، نهایتا نیاز به بازبینی برای تعمیرات یا تعویض دارد. وجود نما در فضای باز و برخورد مستقیم با آلودگی ها، باد، باران و تابش نور خورشید سبب ایجاد تغییرات در نما و به نوعی از بین رفتن ظاهر اولیه آن می شود. شما می توانید با بررسی مداوم نمای ساختمان خود، مشکلات آن را سریعا شناسایی و اقدام به رفع آن کنید. نماشویی ساختمان نیز پس از رفع ایرادات بنا با کیفیت بهتری انجام می شود. از جمله کار هایی که برای نگهداری و محافظت از نما انجام می شود، استفاده از پیچ و رولپلاک برای نما های سنگی است. سنگ نما در اثر سرما و گرمای هوا، بارش باران های اسیدی، تابش مستقیم نور خورشید و وجود آلودگی در هوا به مرور دچار آسیب می شود و امکان ریزش دارد، با استفاده از پیچ و رولپلاک می توان از این وضعیت جلوگیری کرد.

نماشویی نمای ساختمان

شاید با خودتان فکر کنید که شستشوی نمای ساختمان صرفا یک عمل ظاهری است و برای بهتر شدن وضعیت ظاهری ساختمان انجام می شود. اما باید بدانید که این تنها یکی از اهداف نماشویی ساختمان است. جرم ها و آلودگی های موجود بر روی نما، به مرور نمای ساختمان را دچار پوسیدگی، خوردگی و تغییر رنگ می کنند. با استفاده از نماشویی می توان این وضعیت را کنترل کرد و مانع آسیب رسیدن به نما شد. بهتر است قبل از اینکه نمای ساختمان شما به شدت آلوده شود و به اصطلاح به خورد آن برود اقدام به نماشویی کنید چرا که در این حالت هم هزینه های کمتری متوجه شما می شود و هم مانع تغییرات فجیع در نمای ساختمان خود می شوید. این تغییرات اغلب پس از نماشویی قابل مشاهده است، درست زمانی که کار از کار گذشته است. پس با انجام مداوم و مستمر شستشوی نمای ساختمان از رخ دادن این فاجعه جلوگیری کنید.

نماشویی و تعمیرات نما توسط کارویس

با توجه به دانش، مهارت و آگاهی مجموعه کارویس در زمینه تعمیرات و شستشوی نمای ساختمان شما می توانید به راحتی از این مجموعه درخواست کمک کنید و کار های مربوط به نمای ساختمان خود را به کارویس بسپارید. داشتن تخصص و تجربه در انجام چنین کار هایی بسیار حائز اهمیت است که سبب شده است اعضای تیم کارویس از میان افرادی انتخاب شوند که واجد این شرایط باشند.



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 149
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 408
:: بازدید ماه : 408
:: بازدید سال : 422
:: بازدید کلی : 2339