طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه با تغییر چند قسمت آن
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه با تغییر چند قسمت آن
دو شنبه 2 خرداد 1401 ساعت 10:30 | بازدید : 31 | نویسنده : admin | ( نظرات )

طراحی دکوراسیون داخلی

آشپزخانه به عنوان یک بخش مهم در هر خانه است که علاوه بر مساحت زیادی که از کل یک خانه در بر دارد، محل پر رفت و آمد و پر کاربردی است. وسایل زیادی در آشپزخانه قرار دارد که به رفع نیاز های مختلف انسان کمک می کند. گاز، یخچال، فر، ماشین ظرفشویی، سینک و ماشین لباسشویی از مهم ترین وسایل در آشپزخانه هستند که نحوه چیدمان آن ها تاثیر شگرفی بر زیبایی طراحی دکوراسیون داخلی یک خانه می گذارد. برای اینکه خانه تان زیبا تر از گذشته شود، نیاز به یک طراح حرفه ای دارید که با دانش، تخصص و مهارت خود در حیطه طراحی دکوراسیون داخلی بتواند شمایل آشپزخانه را تغییر دهد و آن را به یک سبک زیبا دیزاین کند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با چند نوع از تغییرات آشپزخانه که به بهتر شدن و خاص تر شدن دکوراسیون داخلی خانه کمک می کند، آشنا کنیم. پس اگر قصد ایجاد تغییرات کاربردی در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه منزل خود دارید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ایجاد تغییرات در چند قسمت از آشپزخانه

با توجه به اینکه در ابتدای مقاله نیز ذکر شد، باید گفت که تغییرات کوچک و بزرگ در آشپزخانه ظاهر آن را به کلی عوض می کند. برای اینکه درک کنیم که تغییرات در کدام قسمت های آشپزخانه قابل انجام است به توضیح هر کدام از آن ها می پردازیم.

کابینت در طراحی دکوراسیون داخلی

از آن جایی که مهمترین بخش هر آشپزخانه کابینت ها هستند پس با انتخاب سبک و نوع طراحی دکوراسیون داخلی یک مدل از انواع کابینت ها را انتخاب کنید و آن را در آشپزخانه نصب کنید. اندازه و تعداد کابینت ها کاملا بسته به سلیقه شما، نیاز شما و گنجایش آشپزخانه تان دارد.

کانتر یا جزیره در طراحی دکوراسیون داخلی

اگر قصد حذف دیوار یا اپن آشپزخانه تان را دارید و یا سبکی که برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه انتخاب کرده اید یک سبک مدرن و غربی است، طراحی و اجرای جزیره و کانتر به بهتر شدن فضای آشپزخانه شما کمک می کند.کانتر و جزیره را می توان جلو یا وسط آشپزخانه قرار داد. کاربری جزیره ها متفاوت است برخی از آن ها محل قرارگیری سینک و یا اجاق گاز است و برخی دیگر به عنوان میز غذا خوری مورد استفاده قرار می گیرد.

دیوار پوش آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی

نوع دیوارپوشی که برای آشپزخانه استفاده می شود معمولا از جنس کاشی و سرامیک یا متریال آسان شستشو است. از ان جایی که آشپزخانه محلی برای پخت و پز غذا است، دیوار ها خیلی زود اغشته از چربی می شوند که با به کار بردن متریال قابل شستشو برای دیوارپوش ها به راحتی می توان آن ها را تمیز کرد.

کفپوش در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

کفپوش ها نیز همانند دیوارپوش ها باید به نحوی باشند که شستشوی آن ها بسیار آسان باشد. آشپزخانه محل پر رفت و آمد و همچنین پرکاربردی است و احتمال کثیف شدن آن نیز بیشتر از اتاق خواب یا سالن پذیرایی است پس جنس قابل شستشو یا آسان شستشو برای کفپوش آشپزخانه و طراحی دکوراسیون داخلی آن از ملزومات است.

وسایل آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی

بهتر است لوازم اصلی آشپزخانه و همچنین لوازم کوچک دارای یک هماهنگی و هارمونی باشند تا زیبایی های آشپزخانه بیشتر قابل رویت باشد. هماهنگی رنگ وسایل برقی و سایل بزرگ مثل گاز و یخچال و ماکروفر جلوه بهتری به آشپزخانه تان و طراحی دکوراسیون داخلی خانه می دهد.

میز غذاخوری در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

همانطور که در چند قسمت قبل گفتیم، کانتر و جزیره می تواند به عنوان میز غذا خوری مورد استفاده قرار بگیرد، ولی گاهی فضای آشپزخانه بزرگ است و یا شما تمایلی به استفاده از کانتر به عنوان میز غذا خوری ندارید. در این صورت می توانید به سراغ سبک ها، طرح ها و رنگ های میز غذاخوری بروید و یکی از آن ها را انتخاب کنید. معمولا میز غذاخوری را با مبلمان ست یا هماهنگ می کنند. در کل انتخاب این گونه از وسایل کاملا به سبک طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما باز می گردد.

فرش در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

برخی از افراد به خصوص ایرانی ها که به شدت به فرش علاقه دارند برای افزایش جذابیت آشپزخانه از فرش، قالیچه و یا گلیم فرش برای بهتر شدن طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده می کنند. فرش ها دارای تنوع بی نظیری در طرح و رنگ هستند که طراح داخلی  می تواند بهترین سبک و طرح فرش را به شما معرفی کند.

شیرآلات و سینک در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

شاید در گذشته به هنگام چیدمان و طراحی فضای آشپزخانه شیرآلات و سینک اهمیت چندانی نداشته اند ولی امروزه به خاطر تنوع بی نظیر در طراحی این ابزار و وسایل ملزوم آشپزخانه به حدی هنر و خلاقیت دخیل بوده است که طراحان نیز توجه ویژه ای به آن داشته اند و در هنگام انتخاب این وسایل،  طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را در نظر داشته اند.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه در نگاهی کامل

قطعا اطلاعات اورده شده در این مقاله دید شما را برای دیزاین و چیدمان آشپزخانه براساس اصول و روش های طراحی دکوراسیون داخلی باز می کند و به شما آموزش می دهد که اگر قصد انجام تغییراتی در محیط و فضای آشپزخانه خود داشتید، بی درنگ به سراغ کدام قسمت های آشپزخانه بروید. یک طراحی اصولی لذتی وصف ناشدنی به شما هدیه می کند.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه با تغییر چند قسمت آن




موضوعات مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 143
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 402
:: بازدید ماه : 402
:: بازدید سال : 416
:: بازدید کلی : 2333