رعایت ایمنی در روش های دسترسی جهت نماشویی
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
رعایت ایمنی در روش های دسترسی جهت نماشویی
سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت 11:1 | بازدید : 51 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

اهمیت ایمنی در انجام هر کاری بسیار مهم است. کار در ارتفاع نیز به دلیل خطرات جانی و مالی که به همراه دارد، نیاز به رعایت نکات ایمنی با جدیت بیشتری را دارد. بنابراین در این مقاله قصد داریم که نکات ایمنی انواع روش های مختلف دسترسی به نما برای انجام نماشویی و شستشوی نما را به صورت جزئی شرح دهیم.

روش دسترسی به نما با طناب یا راپل

این روش یکی از جدیدترین روش های نماشویی ساختمان است که با استفاده از طناب مخصوص، تجهیزات نگهدارنده و قلاب انجام می شود. فرد با بستن طناب به خود از سمت پشت بام به سمت پایین فرود می آید و در حین فرود کار نماشویی و شستشوی نمای ساختمان را انجام می دهد. با استفاده از این روش سرعت انجام کار بیشتر و دسترسی به نما بهتر است برای همین این روش طرفداران زیادی دارد. این روش به خاطر شرایط ظاهری که به نمایش می گذارد بسیار خطرناک جلوه می کند اما با رعایت نکات ایمنی و استاندارد های لازم هیچ خطری فرد را تهدید نمی کند. لنگر های فرسوده و قدیمی باید تعویض شوند، پوسیدگی طناب ها چک شود و قلاب ها باید چفت و بست خوبی داشته باشند تا مواردی مثل سقوط به وجو نیاید.

روش دسترسی به نما با داربست

از روش های دسترسی برای نماشویی ساختمان می توان به استفاده از داربست اشاره کرد که شاید نسبت به روش بالا استفاده کمتری داشته باشد ولی با این حال در مواردی که استفاده از طناب میسر نیست داربست می تواند جایگزین مناسبی برای انجام این کار باشد. روش داربست یک روش قدیمی و نسبتا ساده برای دسترسی به نما محسوب می شود که باید قبل از شروع کار از اتصالات آن اطمینان حاصل کرد و سلامت الوار ها را بررسی کرد. پوسیدگی یا کوچک بودن الوار ها از جمله دلایل سقوط افراد در نماشویی ساختمان هستند.

روش دسترسی به نما با بالابر

یکی دیگر از روش های دسترسی به نما استفاده از بالابر های صنعتی و یا جرثقیل است که با آن می توان به سطح نما دسترسی پیدا کرد. اما انجام نماشویی با این روش بسیار هزینه بر و گران است و تا جایی که امکان آن هست از این روش برای نماشویی استفاده نمی شود. دسترسی با بالابر نیاز به تخصص دارد بهتر است به جای استفاده از افراد تازه کار، افراد خبره و متخصص را جایگزین کرد. در این روش با استفاده از کمربند ایمنی فرد جایگاه خود در بالابر را فیکس می کند تا از خطرات موجود جلوگیری کند.

مجموعه کارویس و رعایت ایمنی

تیم کارویس در هر سه روش نام برده شده در این مقاله دارای تبحر و تخصص است و پروژه های زیادی را با انواع روش های دسترسی جهت انجام نماشویی و شستشوی نمای ساختمان به اتمام رسانده است. نیروی کار در ارتفاع کارویس دارای مدارک بین المللی هستند و از تخصص کافی در این زمینه بهره مند اند



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 307
:: باردید دیروز : 167
:: بازدید هفته : 566
:: بازدید ماه : 566
:: بازدید سال : 580
:: بازدید کلی : 2497