خط کشی پارکینگ در شهر های بزرگ و کلان شهر ها
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
خط کشی پارکینگ در شهر های بزرگ و کلان شهر ها
دو شنبه 16 اسفند 1400 ساعت 11:32 | بازدید : 51 | نویسنده : admin | ( نظرات )

خط کشی

جایگاه پارک خودرو همواره از دغدغه های روزمره در زندگی شهری است. شهر های بزرگ و کلان شهر ها همیشه با چالش داشتن جای پارک مناسب مواجه هستند. به همین منظور در شهر های بزرگ پارکینگ های عمومی و همگانی ایجاد شده است تا افراد بتوانند جای مناسب برای پارک خودرو خود پیدا کنند و نگرانی از بابت جایگاه پارک خورو نداشته باشند. اما این موضوع به همین جا ختم نمی شود، بلکه در اختیار قرار دادن چنین فضا هایی برای پارک وسایل نقلیه نیز با مشکلاتی رو به رو است. با استفاده از خط کشی پارکینگ می توان به بهبود وضعیت پارکینگ ها در شهر ها و ساختمان های شلوغ کمک کرد. تنها کافی است که با توجه به متراژ پارکینگ و نوع طراحی داخلی ساختمان یا فضای پارکینگ خط کشی مناسب برای آن را انتخاب کرد و با کمک یک تیم خط کشی پارکینگ معتبر و مسئولیت پذیر، پارکینگ را برای پارک خودرو ها و وسایل نقلیه آماده نمود.

انواع خط کشی پارکینگ در کلان شهر ها

خط کشی به روش های مختلفی انجام می شود که بسته به نوع پارکینگ می توان یکی از این چند مدل را انتخاب نمود. برای مثال در پارکینگ های عمومی روباز معمولا خط کشی ها به صورت عمودی و یا مورب است. چرا که امکان پارک تعداد بیشتری از وسایل نقلیه را فراهم می کند و عبور و مرور در این نوع خط کشی ها راحت تر است. خط کشی پارکینگ های عمومی معمولا به حالت عمودی و مورب است و خط کشی خیابان برای پارک خودرو در بیشتر مواقع افقی است.

هزینه خط کشی پارکینگ در شهر های بزرگ

به دلیل حجم آمد و شد های وسایل نقلیه به پارکینگ در کلان شهر ها، استفاده از رنگ های با کیفیت ترافیکی جزء اولویت های تیم های خط کشی پارکینگ است. رنگ های با کیفیت، دارای هزینه های بالاتری نسبت به نمونه های کم کیفیت هستند. تعداد جایگاه های خودرو نیز بر قیمت خط کشی پارکینگ اثر می گذارد و هر چه تعداد خط کشی ها بیشتر باشد قیمت نیز بالاتر می رود.

اهمیت خط کشی پارکینگ در کلان شهر ها

با توجه به حجم بالایی از وسایل نقلیه در شهر ها، هرج و مرج، بی نظمی، مشکلات ترافیکی، مشکل پیدا کردن جای پارک نیز افزایش پیدا می کند. تمامی این عوامل و علل متعدد دیگر اهمیت استفاده از خط کشی پارکینگ را در کلان شهر ها افزایش می دهد.

خط کشی پارکینگ کلان شهر ها با کارویس

مجموعه کارویس سال های زیادی است که در شهر های بزرگی همچون تهران و کرج خدمات خط کشی پارکینگ و خط کشی جایگاه خودرو را برای ساختمان های مسکونی، تجاری، پارکینگ های طبقاتی و پارکینگ های عمومی ارائه می دهد. اهمیت به کیفیت کار با کمترین هزینه ممکن سبب جذب مشتریان بسیاری برای کارویس شده است. مجموعه کارویس صفر تا صد خط کشی پارکینگ از خرید رنگ تا اجرای آن بر روی هر نوع کفپوشی را برعهده می گیرد و شما را از نتیجه کار شگفت زده می کند.




موضوعات مرتبط: خط کشی پارکینگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 150
:: باردید دیروز : 61
:: بازدید هفته : 242
:: بازدید ماه : 242
:: بازدید سال : 256
:: بازدید کلی : 2173